Sint-Niklaas - Eendracht - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 136 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 10
 Sint-Niklaas - Eendracht 
Auteur Bericht
toevallige voorbijganger

Bericht Re: Sint-Niklaas - Eendracht
ik denk dat deze ploeg in zijn geheel toch een degelijk elftal is?? Als je eens terugkijkt op de wedstrijden in het begin vh seizoen : daar werd toch goed voetbal gespeeld, of niet?? Als je natuurlijk elke wedstrijd met een andere opstelling of ander systeem speelt, is het voor de spelers op den duur ook niet meer duidelijk. Iedereen weet dat Glouftsis niet op een eiland mag spelen... buiten één iemand blijkbaar... :wadde:

17 Feb 2013, 20:44
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Moeste de rest van onze uitwedstrijden niet gezien hebben van de jaar, ge zou nog kunnen denken dat we de match verkocht hadden, maar neeje het is van de jaar gewoon zo triestig gesteld.
Maar toch, zoals het vandaag liep is het toch wel een dieptepunt, van een fris frivool voetballende ploeg in de 1ste wedstrijden vh seizoen zijn we afgegleden naar dit niveau.... de naam voetbal onwaardig eigenlijk en dat tegen toch wel de slechtste tegenstander dat ik dit jaar al gezien heb ze.

Sommigen zullen zeggen dat we de match in de 2de helft verliezen, maar persoonlijk vind ik dat je ze vooraf al verliest. Zonder flanken spelen en je backs een volledige flank laten pakken kan lukken. Met Smet en Gunst hebben we daarvoor zelfs de kwaliteiten maar dan moet je wel zien dat de rest van de ploeg ook dominant speelt. Niet in dit zetel achterover leunend en wat balletjes weertrappen op de keeper dus.
Gevolg, backs werden van minuut 1 tot 91 volledig overrompeld door Sint-Niklaas en kwamen er zelf sporadisch eens uit.

Dan hebben we het nog niet gehad over WIE moest spelen, Delic en Di Gregorio moesten blijkbaar persé in de ploeg, ik veronderstel dat dat meteen de bizarre startopstelling verklaart. Maar beiden waren zodanig onzichtbaar dat je eigenlijk een volledige helft met 9 staan spelen hebt. Delic liet buiten een gebrek aan wedstrijdritme/conditie toch ook eventjes opmerken dat het technisch misschien ook allemaal niet zo sterk in elkaar zit (wawasmedaseg).

Zelfs Bart Van Renterghem moet blijkbaar beschaamd geweest zijn in zijn eigen keuze en probeert nog wat bij te sturen door ze te wisselen. Maar op dat moment was eigenlijk alles al lang verdronken. Het geloof was er al lang uit en de boodschap was duidelijk: "wij zijn niet gekomen om te winnen.".

Tot slot haalt ge er dan ook nog keer Van Damme af, kwestie van de nederlaag volledig veilig te stellen, of moeten we het zien als een applauswissel ?!?
Proficiat Bart, tegen de laatste wedstrijd komt er nog 500 man kijken. Het volk dat naar de carnavalsmatch komen kijken is zal evenmin nog snel geneigd zijn om nog een voet binnen te zetten op EA.
Klote angsthazen voetbal ! Zoals DT al aangaf, zo maak je van ons team nog een degradatiekandidaat. Het angsthazenvoetbal kan volgende week misschien al geen optie meer zijn maar een verplichting :fuck:

17 Feb 2013, 20:46
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
Het duurde 10 minuten eer ik eindelijk de basisopstelling in "een tacktiek" kon zien... Wa wasda jong?

Stofzuigers op de flank, flankspelers centraal, 3 of 5 man achteraan? Wie kan het mij vertellen? :stom:

Al moet wel gezegt worden dat als die open kans van Stavros er int begin was ingegaan, we een heel ander match zouden gehad hebben.

Ben benieuwd voor Dessel away. Ik weet allesinds nog niet of ik ga... Die prijzen opslaan naar volgend seizoen toe? Hmmm kweet zelfs ni of ik nog een abbo ga nemen :hmm:

17 Feb 2013, 20:50
Freak

alleé ze beginnen het hier toch te zien.van op westerlo is bartje al aan het klungelen.

17 Feb 2013, 20:53
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
BVR heeft mooie dingen laten zien voorbije seizoenen maar hij, of vooral zijn opstellingen, beginnen serieus mijn kl*ten uit te hangen.

Iendracht nor 2e

17 Feb 2013, 20:57
toevallige voorbijganger

Nog zoiets : we hebben en aantal jaren geen deftige flankspelers gehad en nu we er toch een paar hebben, worden ze verkeerd of zelfs niet "gebruikt"

17 Feb 2013, 20:58
Junior

Simpelweg toch wel weer gedegouteerd over de manier van spelen, te beginnen met de opstelling. 4 centrale middenvelder, geen snelheid langs de flanken, sint niklaas was langs deze flanken wel te pakken denk ik. Op dessel gaan winnen zal ook geen makkelijke zijn. Gevolg kijken naar onder. Sorry aan al degenen die naar boven kijken, maar ik kijk terug omlaag. Niet veel over op de barrage plaatsen. Kijk naar de onderste regionen

17 Feb 2013, 21:21
Scholier

de clerus schreef:
BVR heeft mooie dingen laten zien voorbije seizoenen maar hij, of vooral zijn opstellingen, beginnen serieus mijn kl*ten uit te hangen.

Kleine correctie BVR heeft resultaten gehaald de afgelopen seizoenen, het voetbal en de spelwijze zijn echter steeds bedroevend en ultradefensief geweest......

17 Feb 2013, 21:23
forumlegende

Leeftijd: 61
Vicky schreef:
Aangezien het forum toch wild loopt van afkortingen, heb ik vandaag het ABC opgericht, het Anti-Bart Comité. Lidkaarten te verkrijgen bij mezelf...

Waar die man mee bezig is, geen idee, maar voetbal is het toch niet meer hoor. Het leek vandaag wel of er boetes stonden op een voorwaartse pas geven of een aanvallende actie opzetten. De enige die dat blijkbaar niet begrepen had, was een Van Damme en die pakt hij er dan af... En ja, ik hoor hem al komen, het excuus zal wel het risico op rood geweest zijn. Awel he Bart: als je hem laat staan, pakt hij MISSCHIEN rood en ben je hem MISSCHIEN kwijt. Als je hem wisselt, ben je hem ZEKER kwijt!

Ik begrijp trouwens niet dat er in de kern nog geen opstand gekomen is. Daar zitten toch een pak serieuze voetballers bij... Die moeten er toch ook niets meer van snappen? Met zijn verleden indachtig, durft er natuurlijk wsl geen speler iets zeggen. Ik zal het dan doen, mij kan hij toch moeilijk stadionverbod laten geven he?

Bart, bol het af en ga petanquen!

1) doe mij maar zo'n lidkaart aub
2) ik zal nooit ofte nimmer nog zeggen dat vrouwen niets van voetbal kennen, tees is er bosj op
3) als Vicky stadionverbod krijgt, wel, dan blijf ik ook weg :wave:

17 Feb 2013, 21:29
Ancien

Leeftijd: 47
kreezie nonkeltje schreef:
Vicky schreef:
Aangezien het forum toch wild loopt van afkortingen, heb ik vandaag het ABC opgericht, het Anti-Bart Comité. Lidkaarten te verkrijgen bij mezelf...

Waar die man mee bezig is, geen idee, maar voetbal is het toch niet meer hoor. Het leek vandaag wel of er boetes stonden op een voorwaartse pas geven of een aanvallende actie opzetten. De enige die dat blijkbaar niet begrepen had, was een Van Damme en die pakt hij er dan af... En ja, ik hoor hem al komen, het excuus zal wel het risico op rood geweest zijn. Awel he Bart: als je hem laat staan, pakt hij MISSCHIEN rood en ben je hem MISSCHIEN kwijt. Als je hem wisselt, ben je hem ZEKER kwijt!

Ik begrijp trouwens niet dat er in de kern nog geen opstand gekomen is. Daar zitten toch een pak serieuze voetballers bij... Die moeten er toch ook niets meer van snappen? Met zijn verleden indachtig, durft er natuurlijk wsl geen speler iets zeggen. Ik zal het dan doen, mij kan hij toch moeilijk stadionverbod laten geven he?

Bart, bol het af en ga petanquen!

1) doe mij maar zo'n lidkaart aub
2) ik zal nooit ofte nimmer nog zeggen dat vrouwen niets van voetbal kennen, tees is er bosj op
3) als Vicky stadionverbod krijgt, wel, dan blijf ik ook weg :wave:

Is er iets gebeurd dan???

17 Feb 2013, 21:39
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
ze hebben het hier eindelijk door dat het een sukkel is :kiss:

17 Feb 2013, 21:41
Vaste Waarde

Moest naar frankrijk vandaag voor mijn job, en toen ik net over de grens nog net de ruststand 0-0 kon meepikken op de radio voelde ik het al hangen...
Ook ik heb hier heel erg lang de verdediging van BVR opgenomen, het is en blijft knap wat die man voor ons heeft gedaan, maar ik vrees dat het op is.
Ik ben 47 jaar, en heb tot 33 competitie gespeeld. Ik heb in 3e nationale en in P1 enkele trainers gehad van wie ik heel veel heb opgestoken ( bedankt Freddy Heirman, Louis Christiaans, Romain Van Stichel, en onze ouwe eendrachter Johan Dierickx...)
Bref- ik denk dus wel iets van 't spelletje te kennen.
Ik begreep tot vorig jaar trouwens ook altijd BVR's tactische visie op het voetbal dat ons team bracht ( zelfs bij nederlagen was zijn uitleg vrij plausibel en coherent..)
Maar nu ? Awel; ik snap er al maanden niets meer van- het plaatje klopt niet, de uitleg en de excuses na de wedstrijden nog veel minder. Soms is de uitleg zelfs simpelweg intellectueel hilarisch.
Ik ga hier geen paniekvoetbal spelen ( dat laat ik aan onze ploeg over, die doen dat nu al verschillende weken-)-) - maar toch dit : Bart als je dit zou lezen, stel jezelf dan eens deze vragen :
- waarom wissel je spoorslags van visie en tactiek ? Een leek weet dat je zo nooit automatismen kan genereren.
- voetballers hebben een klare structuur nodig mits een sterke leider. Ben jij nog die leider- zorg je voor die structuur ?
- heb je nog impact op de groep ? ( not what they tell you, but what they really feel...?)
Ik animeer en fasciliteer wereldwijd opleidingstrajecten over team-dynamica ( voor internationale bedrijven); en ik kan me niet van de indruk ontdoen dat je van deze materie niet veel snapt. ( contacteer me gerust - it would be my pleasure-)-)
Anyway.. Dit was mijn langste post ooit. Hopelijk zorgt hij ervoor dat er enkelen beginnen nadenken ( hallo bestuur??)
Iendracht Veroit !! :EA:

17 Feb 2013, 21:51
nieuw in de eerste ploeg

benieuwd wat de commentaar van hem zal zijn in de gazet morgen ...... :lol: :lol: , awel vr mij was het zen allerlaatste kans en hij heeft het verkloot!

17 Feb 2013, 21:54
Vaste Waarde

Leeftijd: 35
Moest dit voetbal voor stellen?
Sarten met 3 verdedigende middenvelders en uwe beste daarvan op rechtsmidden zetten :crazy:
Bart heeft veel voor ons gedaan, maar hij wil er precies zelf een einde aan maken.
Speel verdomme voetbal en ga uit van eigen sterkte.
ge start met amper 3! aanvallende spelers op het veld van een degradatiekandidaat, en dan maar verwondert zijn dat we aan geen kans geraken terwijl SKN toch ook wel heel zwak was.
Het was saai en slecht, hier komt een mens NIET voor naar de voetbal. :kots:

17 Feb 2013, 22:05
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
witzwet schreef:
ssssssssssstttt;

Ge moet de wedstrijdanalyse overlaten aan de mensen met VAKKENNIS...Bartos?

Ik weet niet of ik nu vereerd moet zijn of bang moet zijn dat zelfs na een verloren match één of andere debiel zijn obsessie tegenover mij niet kan opzij zetten, maar probeer het in het vervolg misschien toch via pb te doen, zo heeft de rest er geen last van.

Trouwens voor alle duidelijkheid, als het is voor uw belachelijk te maken, hebt ge echt mijn hulp niet nodig hoor :) .

17 Feb 2013, 22:10
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 136 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 10