Okapi Aalstar - Pagina 11 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 415 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 28
 Okapi Aalstar 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 11
Website: http://www.redbox.be/superajoin
WLM: [email protected]
bij de rust van Ninane -Okapi Aalstar staat het 22-35 in het voordeel van Okapi en indien okapi wint speelt het dinsdag thuis voor de finale van de play offs :dans:  :zat:  :kwijl:  :cheer:  :dans:  :zat:

13 Apr 2006, 21:16
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 39
Na het derde quarter: 45-48.

13 Apr 2006, 21:51
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 39
En okapi zit in de finale.

13 Apr 2006, 22:12
nieuw in de eerste ploeg

:zat:  :dans:  :dans:  inderdaad okapi wint met 63-67 en zit in de finale OKAPI OKAPI OKAPI  :cheer:  :dans:  :zat:

13 Apr 2006, 22:15
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Als ze dinsdag kunnen winnen denk ik dat ik wel is naar Wevelgem/Gent zal afzakken. Een kampioenenviering zie ik altijd zitten  :cheer:  :lachen:

13 Apr 2006, 22:29
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Jeroen schreef:
Als ze dinsdag kunnen winnen denk ik dat ik wel is naar Wevelgem/Gent zal afzakken. Een kampioenenviering zie ik altijd zitten :cheer: :lachen:

wanneer isdie finale en vanaf wanneer kunde daa tickets vo emme? da ziek ook wel is zitte :grijns:

14 Apr 2006, 1:18
nieuw in de eerste ploeg

tis donderdag naar wevelgem ,kaarten voor okapi kunde bekomen op het secretariaat van den okapi en voor mee te gaan op verplaatsing kunde u ook inschrijven daar wat ik daarnet al gaan doen ben  :zat:

14 Apr 2006, 10:07
Heeft Wevelgem eigenlijk een licentie aangevraagd?

14 Apr 2006, 10:11
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
poipeplekker schreef:

Neen, Okapi is de enige ploeg in tweede klasse die een licentie aangevraagd heeft. Maar ze hebben wel gezegd dat ze enkel naar eerste klasse winnen als de play offs ook daadwerkelijk winnen.

14 Apr 2006, 10:41
Bartos schreef:
poipeplekker schreef:

Neen, Okapi is de enige ploeg in tweede klasse die een licentie aangevraagd heeft. Maar ze hebben wel gezegd dat ze enkel naar eerste klasse winnen als de play offs ook daadwerkelijk winnen.

Enfin zeg, wat een klucht.
Kan dus evengoed zijn dat Wevelgem kampioen wordt, maar niet overmag, en dat den Okapi dan overmag, maar niet wil.  :zot:
Waarom dan inderdaad nog die playoffs, of hebben ze in eerste liever een ploeg minder dan den Okapi derbij? Ik kan me toch voorstellen dat ze den Okapi liever naar 1ste zien komen, alleen al voor het volk.

14 Apr 2006, 10:43
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
poipeplekker schreef:
Bartos schreef:
poipeplekker schreef:

Enfin zeg, wat een klucht.
Kan dus evengoed zijn dat Wevelgem kampioen wordt, maar niet overmag, en dat den Okapi dan overmag, maar niet wil. :zot:
Waarom dan inderdaad nog die playoffs, of hebben ze in eerste liever een ploeg minder dan den Okapi derbij? Ik kan me toch voorstellen dat ze den Okapi liever naar 1ste zien komen, alleen al voor het volk.

Ik denk inderdaad dat ze in eerste zeer content zouden zijn met den Okapi, der zijn der in eerste niet veel die zoveel volk op de been brengen.

14 Apr 2006, 10:47
nieuw in de eerste ploeg

inderdaad de ploegen in eerste zouden maar al te graag okapi in eerste zien , want als okapi op bezoek komt kassa kassa , en ik denk dat het best wel mogelijk is dat okapi aan de top kan spelen zelfs in eerste maarja eerst zien dat we overgaan  :cheer:

14 Apr 2006, 11:02
Nationale Ploeg

johny schreef:
inderdaad de ploegen in eerste zouden maar al te graag okapi in eerste zien , want als okapi op bezoek komt kassa kassa , en ik denk dat het best wel mogelijk is dat okapi aan de top kan spelen zelfs in eerste maarja eerst zien dat we overgaan :cheer:

Das nog ni voor direct. Tegen Leuven kwam Okapi duidelijk te kort vorig jaar en das ook maar ne sub-topper in eerste. Buiten Gonzales hebben ze geen echte topspelers e.

14 Apr 2006, 11:07
Knaap

vrijdag 14/04 van 9u. tot 18u. en zaterdag 15/04 van 9u. tot 12u. verkoopdagen met voorkooprecht op hun seat voor abonnees.
resterende kaarten(niet abonnees) vanaf dinsdag 18/04 (wedstrijddag) om 9u. tot uitverkocht.....

inschrijven voor de bus kan ook op het secretariaat.

14 Apr 2006, 11:45
nieuw in de eerste ploeg

ik denk dat okapi met spelers als piet de beld en david kalut toch wel nog enkele topspelers hebben helaas zijn die nu geblesseerd , maar als okapi naar eerst zou gaan zouden er enkele amerikanen dit team komen versterken

14 Apr 2006, 13:15
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 415 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 28