Artikels - Pagina 201 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 199 200 201 202 203 497
 Artikels 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Bericht Re: Artikels
sommige mensen zijn echt degoutant.

27 Feb 2013, 11:32
Ancien

Leeftijd: 46
Stijn schreef:
Smetje schreef:
Ik hoop gewoon dat we winnen tegen Lommel en dat BVR het seizoen uitdoet. Maar wat als we tegen Lommel/Heist 0 op 6 pakken?

Dat zullen we dan wel zien.

Met alle respect, maar dat wil ik gewoon niet zien want dan wordt het bibberen tot het eind... Onze ploeg is in zorgeloze omstandigheden afgegleden naar bedenkelijk voetbalniveau wat zich dan helaas in de laatste weken ook nog uit in duur puntenverlies; dan belooft dat niet veel goeds als het fenomeen "druk van moetes" er bij komt..

Neen, Lommel en Heist zijn de cruciaalste matchen dit seizoen... Matchen thuis tegen Oostende en uit op STVV zullen de spelers sowieso op scherp zetten, maar het is toch plezanter spelen met genoeg bonus op de drie laatste dan met het mes op de keel in de wei te moeten tegen die tegenstanders... Bovendien is ook de geschiedenis tegen de zogenaamd mindere goden tegen ons hé: deden het in de terugronde zelden goed tegen de laatsten in de stand en laten we nu met Heist, Brussels en Wezet nog voor drie van dergelijke confrontaties staan... Hopelijk wordt de match tegen Sint-Niklaas niet de voorbode voor wat komen gaat...

En gezien het afglijdende spelniveau met een toch wel heel recent huwelijk tussen staf en spelers, lijkt het me niet onlogisch dat er achter de schermen andere opties worden aangeboord... Zou als club zijnde ook maar logisch zijn... Ik zou me meer zorgen maken indien dit niet gebeurde...

Heb het nog niet eerder willen posten maar ik zie helaas veel overeenkomsten dit seizoen met Bart's tweede jaar in tweede bij Ronse...

27 Feb 2013, 11:59
Freak

Leeftijd: 45
Koen Van Der Heyden (VW Hamme) trekt volgend seizoen naar Terjoden-Welle :wow:

27 Feb 2013, 12:26
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
Waarom :o ? Word toch ook al iets ouder? Voor tseizoen nog me hem gepraat, en kvroeg hem ook of hij da ni zag zitten om terug te komen... Hij zij da hij misschien nog 2seizoenen 2e klasse niveau zou aankunnen, en da dit jaar op zijn plek al manne waren binnengehaald die hij er mss ni zou kunnen uitspelen. (zijn woorden eh, als ge dan kijkt naar de verdediging dit jaar :-)

Kan hem dus wel verstaan, en tzal ook ni voor niks zijn dat hij daar gaat spelen e ;-)

27 Feb 2013, 12:36
Freak

Leeftijd: 45
hansken schreef:
Waarom :o ? Word toch ook al iets ouder? Voor tseizoen nog me hem gepraat, en kvroeg hem ook of hij da ni zag zitten om terug te komen... Hij zij da hij misschien nog 2seizoenen 2e klasse niveau zou aankunnen, en da dit jaar op zijn plek al manne waren binnengehaald die hij er mss ni zou kunnen uitspelen. (zijn woorden eh, als ge dan kijkt naar de verdediging dit jaar :-)

Kan hem dus wel verstaan, en tzal ook ni voor niks zijn dat hij daar gaat spelen e ;-)

ik denk dat het vooral trainer Meseure is die hem richting andere ploeg stuurt ;)

27 Feb 2013, 12:45
Ancien

Leeftijd: 46
El Corredor schreef:
hansken schreef:

ik denk dat het vooral trainer Meseure is die hem richting andere ploeg stuurt ;)

Kan, maar ik dacht dat hij onder de JP vorig seizoen ook niet altijd onbetwist titularis was...

27 Feb 2013, 13:26
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Zienaa schreef:
Er is hier toch niemand die BVR de grond in boort ofzo?

Zegt ge da nu serieus :crazy: ? Ik denk dat ge hier wel enkele pagina's gemankeerd hebt precies.

Smetje schreef:
Trainers zijn nu eenmaal passanten en ze mogen nog zoveel goed gedaan hebben, op een dag stopt het. Caje heeft ons promotie en Europees voetbal bezorgd, maar is toch ook ontslagen.

Allé, misschien dat ge dan binnen een jaar of 20 oproept om Bart Van Renterghem zijne naam te scanderen als ge van trainer wilt veranderen :) .

Soit, dat het momenteel niet draait, is het minste wat ge kunt zeggen, maar om nu daarom direct voor nen anderen trainer te roepen, ik weet het toch niet hoor. Tis toch diezelfde trainer die onze ploeg de voorbije seizoenen, ook dit seizoen nog, meermaals echt goed liet voetballen. Ik hoop nog altijd dat we voor de kentering kunnen zorgen mét BVR aan het roer.
En als er dan toch nen andere komt, ben ik gene voorstander van de Caje, ondanks (en misschien ook dankzij) zijn vroegere resultaten hier. Ik blijf liever terugdenken aan de legende die de Caje hier was ipv die legende misschien te zien afbranden. Bij Westerlo kreeg hij daar trouwens in zijn laatste seizoen ook dikwijls de kritiek die velen hier aan BVR geven, namelijk rare tactische kronkels en steeds wisselende opstellingen. En het heeft trouwens het voorbije decennium geduurd eer we een meer onbekende trainer als Bart Van Renterghem aan het roer hadden voor de ploeg nog eens echt aan het draaien te krijgen (een jaartje Patrick De Wilde niet meegerekend). Met de grotere namen hebben we niet altijd evenveel chance gehad.

27 Feb 2013, 13:42

Leeftijd: 37
Bartos schreef:
Zienaa schreef:

Zegt ge da nu serieus :crazy: ? Ik denk dat ge hier wel enkele pagina's gemankeerd hebt precies.

Smetje schreef:
Trainers zijn nu eenmaal passanten en ze mogen nog zoveel goed gedaan hebben, op een dag stopt het. Caje heeft ons promotie en Europees voetbal bezorgd, maar is toch ook ontslagen.

Allé, misschien dat ge dan binnen een jaar of 20 oproept om Bart Van Renterghem zijne naam te scanderen als ge van trainer wilt veranderen :) .

Soit, dat het momenteel niet draait, is het minste wat ge kunt zeggen, maar om nu daarom direct voor nen anderen trainer te roepen, ik weet het toch niet hoor. Tis toch diezelfde trainer die onze ploeg de voorbije seizoenen, ook dit seizoen nog, meermaals echt goed liet voetballen. Ik hoop nog altijd dat we voor de kentering kunnen zorgen mét BVR aan het roer.
En als er dan toch nen andere komt, ben ik gene voorstander van de Caje, ondanks (en misschien ook dankzij) zijn vroegere resultaten hier. Ik blijf liever terugdenken aan de legende die de Caje hier was ipv die legende misschien te zien afbranden
. Bij Westerlo kreeg hij daar trouwens in zijn laatste seizoen ook dikwijls de kritiek die velen hier aan BVR geven, namelijk rare tactische kronkels en steeds wisselende opstellingen. En het heeft trouwens het voorbije decennium geduurd eer we een meer onbekende trainer als Bart Van Renterghem aan het roer hadden voor de ploeg nog eens echt aan het draaien te krijgen (een jaartje Patrick De Wilde niet meegerekend). Met de grotere namen hebben we niet altijd evenveel chance gehad.

(y)

27 Feb 2013, 14:21

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Klopt Bart,

Allé, ik ga hier niet hypocriet zijn en Bart nu gaan verdedigen want zoals al gezegd denk ik ook dat de rek er uit is.
Maar we moeten het hier wel weer niet zwart - wit stellen hé. Ofwel moet ge hem op dit moment blijkbaar mee buiten roepen ofwel moe ge hem precies onvoorwaardelijk steunen.

En of Ceulemans de geknipte persoon is, ben ook niet 100% overtuigd. Dat vastklampen aan nostalgische momenten uit het verleden (zie weerhalen van Troch bijvoorbeeld) is nog niet te dikwijls positief uitgedraaid.

27 Feb 2013, 14:24
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
DT schreef:
Stijn schreef:
Smetje schreef:
Ik hoop gewoon dat we winnen tegen Lommel en dat BVR het seizoen uitdoet. Maar wat als we tegen Lommel/Heist 0 op 6 pakken?

Dat zullen we dan wel zien.

Met alle respect, maar dat wil ik gewoon niet zien want dan wordt het bibberen tot het eind...

Ik geloof ook zelf helemaal niet dat die situatie zich zal voordoen. Ik wou gewoon aangeven dat het werkelijk van geen enkel nut is van hier constant vragen te stellen van 'als dit', 'als dat', 'wat dan?'.

27 Feb 2013, 14:33
Nationale Ploeg

Bartos schreef:
Zienaa schreef:

Smetje schreef:

En als er dan toch nen andere komt, ben ik gene voorstander van de Caje, ondanks (en misschien ook dankzij) zijn vroegere resultaten hier. Ik blijf liever terugdenken aan de legende die de Caje hier was ipv die legende misschien te zien afbranden. Bij Westerlo kreeg hij daar trouwens in zijn laatste seizoen ook dikwijls de kritiek die velen hier aan BVR geven, namelijk rare tactische kronkels en steeds wisselende opstellingen. En het heeft trouwens het voorbije decennium geduurd eer we een meer onbekende trainer als Bart Van Renterghem aan het roer hadden voor de ploeg nog eens echt aan het draaien te krijgen (een jaartje Patrick De Wilde niet meegerekend). Met de grotere namen hebben we niet altijd evenveel chance gehad.

(y)

27 Feb 2013, 15:38
Nationale Ploeg

0 op 6 halen is één ding, maar als die drie laatsten ook nog 0 op 6 halen, dan is het probleem zo groot niet feitelijk.

We zullen dus wel zien. Voor mij is het duidelijk: BVR verdient het om het seizoen af te maken. Op het einde van het seizoen zien we wel weer wat nodig is.

27 Feb 2013, 16:24
forumlegende

Leeftijd: 35
De Jean schreef:
0 op 6 halen is één ding, maar als die drie laatsten ook nog 0 op 6 halen, dan is het probleem zo groot niet feitelijk.

We zullen dus wel zien. Voor mij is het duidelijk: BVR verdient het om het seizoen af te maken. Op het einde van het seizoen zien we wel weer wat nodig is.

we spelen tegen heist volgende week, dus zowel wij met 0 punten als Heist met 0 punten is niet mogelijk he ;)
laat ons gewoon hopen dat we dit weekend nog eens kunnen aanknopen met de overwinning :EA:

27 Feb 2013, 16:39
forumlegende

Leeftijd: 61
Smetje schreef:
Ik heb toch ook al gezegd dat BVR hier mooie dingen gedaan heeft en dat we hem daar dankbaar mogen voor zijn. Ik wil hem dus zeker niet afbranden. Feit is gewoon dat het serieus bergaf aan het gaan is en dat er in de volgende twee matchen toch een kentering moet komen.

En naar volgend seizoen toe, denk ik dat het voor beide partijen beter is om de samenwerking stop te zetten.

(y)

27 Feb 2013, 17:06
forumlegende

Leeftijd: 38
Ik volg de redenering van sommigen toch niet goed hoor... Bart mag je nu niet ontslaan, want hij heeft in het verleden goede resultaten voorgelegd. Maar Caje mag je op basis van net dezelfde vorige resultaten niet binnenhalen?

Pas op, ik ben de laatste om te vragen naar een terugkeer van Ceulemans! Zoals Bram ook al zei, ik kijk liever nostalgisch terug op de goede jaren die een speler / trainer ons gegeven heeft zonder dat beeld dan later te moeten bijstellen doordat ze terugkwamen en toch niet meer zo goed bleken te zijn... (cf Troch).

Maar wat Bart in het verleden ook bewezen heeft, de rek is eruit en hij moet dus volgens mij vertrekken. En dan vind ik het maar normaal dat het bestuur daar NU werk van maakt en niet in de zomer. Als ze nu een trainer vinden waar ze zich kunnen in vinden, dan kan die man al meewerken aan het beleid voor volgend seizoen i.p.v. 1 juli te moeten beginnen met een kern waar hij niets over te zeggen heeft gehad.

Voor die nieuwe trainer heb ik maar 1 vereiste: iemand die de ploeg laat voetballen!

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D

27 Feb 2013, 18:09
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 199 200 201 202 203 497