|
|
| Pagina 203 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 201 202 203 204 205 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
Bericht Re: Artikels
Still standing ! schreef: een seizoen duurt langer dan 3 maanden he. alle targets die voor het seizoen gesteld werden zitten er nog dik in, en we hebben wél mooie matchen gehad. alleen niet mooi gespreid en nu al wat te lang een mindere periode. work-issues voor deze nieuw samengestelde en sterk verjongde kern, no doubt. maar niet evenredig met het kielha... eh c4'en van de trainer 'omdat ge zijne kop nie kunt zien'. zijne kop nie kunt zien ? Wie heeft het over zijne kop nie kunnen zien ? Bartje heeft de drie eerste maanden van de competitie goed gewerkt en is dan beginnen foefelen dat het ni mooi meer is, is da u soms nog niet opgevallen misschien ? Hij heeft er een zootje van gemaakt, hij mag het voor mijn part zelf oplossen ook. _________________ Iendracht 4ever. |
| 27 Feb 2013, 22:16 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
kreezie nonkeltje schreef: Still standing ! schreef: een seizoen duurt langer dan 3 maanden he. alle targets die voor het seizoen gesteld werden zitten er nog dik in, en we hebben wél mooie matchen gehad. alleen niet mooi gespreid en nu al wat te lang een mindere periode. work-issues voor deze nieuw samengestelde en sterk verjongde kern, no doubt. maar niet evenredig met het kielha... eh c4'en van de trainer 'omdat ge zijne kop nie kunt zien'. zijne kop nie kunt zien ? Wie heeft het over zijne kop nie kunnen zien ? Bartje heeft de drie eerste maanden van de competitie goed gewerkt en is dan beginnen foefelen dat het ni mooi meer is, is da u soms nog niet opgevallen misschien ? Hij heeft er een zootje van gemaakt, hij mag het voor mijn part zelf oplossen ook. Bij mij heeft het zeker ook niets te maken met niet op zijne kop kunnen zien. Ik heb altijd gevonden dat BVR schitterend werk leverde en ik heb meermaals tegen mijn collega's gezegd dat BVR ons veel succes opgeleverd heeft. Maar het kan niet blijven duren natuurlijk. Het gaat nu al maanden slecht en de match tegen Sint-Niklaas was voor mij toch een klik en ben ik beginnen denken dat een trainerswissel misschien wel nodig is. Wat je daar zegt over de resultaten die niet evenredig verdeeld zijn, draagt natuurlijk ook bij aan deze gedachten. Hadden de goede resultaten beter verdeeld geweest en je zou blijven goed voetbal spelen en goals scoren zou er geen probleem zijn. Nu zijn we echter goed begonnen en is het nadien stijl bergaf beginnen gaan en was er (tot hiertoe) niet direct beterschap zichtbaar. Dat betekent dat er dus een kentering moet komen en dan is het niet meer dan logisch om aan een trainerswissel te denken. |
| 28 Feb 2013, 10:54 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
kreezie nonkeltje schreef: Still standing ! schreef: een seizoen duurt langer dan 3 maanden he. alle targets die voor het seizoen gesteld werden zitten er nog dik in, en we hebben wél mooie matchen gehad. alleen niet mooi gespreid en nu al wat te lang een mindere periode. work-issues voor deze nieuw samengestelde en sterk verjongde kern, no doubt. maar niet evenredig met het kielha... eh c4'en van de trainer 'omdat ge zijne kop nie kunt zien'. zijne kop nie kunt zien ? Wie heeft het over zijne kop nie kunnen zien ? Bartje heeft de drie eerste maanden van de competitie goed gewerkt en is dan beginnen foefelen dat het ni mooi meer is, is da u soms nog niet opgevallen misschien ? Hij heeft er een zootje van gemaakt, hij mag het voor mijn part zelf oplossen ook. Mja, hier kan ik me ook wel in vinden. Zoals ik al uitvoerig heb aangehaald, niets dan lof voor BVR en zijn proven-track record... Als je het archief van het forum zou uitpluizen, is hij nooit volledig ongecontesteerd geweest maar waar ook de resultaten hem gelijk gaven of bij tijd en stond een speler zijn vel redde (heel vaak Moreels), kon ik daarnaast zelf op die momenten zijn keuzes heel vaak begrijpen... Ook dit jaar was ik wonderwel verrast dat het zo snel klikte op het veld - kwaliteit was en is er ontegensprekelijk maar ik had niet gedacht dat het zo snel tot resultaat zou leiden... Dus opnieuw alle credits aan BVR daarvoor... Maar vanaf eind september vind ik persoonlijk dat het licht serieus aan het knipperen is gegaan, meer nog, dat het meer uit dan aan was... Bekijk zijn persconferenties terug vanaf dat moment, zijn interviews, het uiten van ontevredenheid over instelling van sommige spelers in de pers na amper 5 matchen, het week in week uit morrelen aan basisopstelling, tactiek, veldbezetting terwijl hij in totaal de afgelopen 3 seizoenen maar 1 systeem hanteerde... Zoiets doe je dus nooit ongestraft... In thuismatchen werden we en dus ook BVR nog gered door enthousiasme van spelers, door individuele klasse van 1 of 2 individuen en toch ook door flinke portie geluk (Boussu, Heist, Woluwe, Antwerp). Maar in plaats dat zo'n matchen kenteringen inluidden op het gebied van spelniveau was dat niet zo. Tegen counterploegen pur sang kan ik me nog verzoenen met een voorzichtige aanpak omdat we in het verleden daardoor maar al te vaak in het mes liepen, maar heel vaak was het tegen bedroevende tegenstanders toch gewoon te weinig de afgelopen maanden... Meer zelfs, in matchen waar het puur over voetballende aspecten ging, schoten we schromelijk tekort zoals tegen Eupen, op Roeselare, enz. En het is dat dat me een beetje doet huiveren: puur voetballend lukt het niet, aanvallend dwingen we ofwel te weinig af en als we al iets creëren, maken we het niet af... anderzijds slikken we dan altijd wel een te vermijden doelpunt... Dat zijn de ingrediënten van een mix die ik niet wil zien eigenlijk in een fase van de competitie waar je weet dat er rare dingen gaan gebeuren... En dan mag je nog zoveel krediet opgebouwd hebben als trainer, op die vrije val moet je aangesproken worden, punt. En wat de doelstellingen betreft: yep, je zit op schema maar je moet wel durven bekijken hoe uw "veilige" voorsprong is geslonken. Die trend is eigenlijk pas ingezet van midden december (na overwinning tegen Antwerp op 16/12 was the sky the limit feitelijk) maar sindsdien pak je wel amper 3 op 21 hé tegen ploegen die ofwel gelijkwaardig zijn of in principe de mindere, met uitzondering van Woluwe en Westerlo. En dat stemt tot nadenken... Als ik de eerste drie maanden mijn werk doe en dan 9 maanden met mijn vingers draai, ga ik daar ook op aangesproken worden... of ik nu de initieel vastgelegde target haal of niet. Helaas is in dit geval de target niet halen geen optie of het is definitief gedaan aan de Bredestraat... Dat lijken velen nog niet echt te beseffen... Als je ziet hoeveel dalen we de afgelopen 10 jaar al moeten uitkruipen hebben, kan dat ene extra, net dat dal te veel zijn... Kijk naar Tienen, naar Hamme, naar Deinze, naar Ronse ... Vorig seizoen hebben we ook geteerd op onze bonus van de heenronde maar zelfs met veel minder spel zijn we nooit in problemen gekomen... Nu zijn we eind februari en staan we voor 2 cruciale matchen... ni meer ni minder... 1 tegen een directe concurrent in het klassement en 1 tegen een ploeg die we definitief kunnen uittellen... Slaat het tegen, dan wordt het warm want je moet daarna 3 keer op rij de wei in tegen een ploeg die meedingt voor de prijzen bovenin, dan volgen 2 matchen met ploegen die alles moeten doen om erin te blijven (in het allerslechtste geval zijn dat dus directe concurrenten tegen dan) en dan nog 3 keer de wei in tegen "Waalse" ploegen (waaronder 2 op verplaatsing) die allemaal een meer dan degelijk seizoen draaien... Er is dus maar 1 ding te hopen: dat BVR's licht weer aan is de komende twee weken... want hoe je het ook draait of keert, het is veel gemakkelijker om in tweede te blijven dan er ooit terug te keren als je er uitvalt... |
| 28 Feb 2013, 10:54 |
|
|
Freak
Eendracht Aalst sluit de gelederen
De verkennende gesprekken met Jan Ceulemans zijn uitgesteld, maar niet afgevoerd. Het bestuur van Eendracht wil Ceulemans achter de hand houden als ernstige piste voor volgend seizoen. Naar de spelers toe gaven voorzitter Frank De Roose en ondervoorzitter Luc Van Hauwermeiren een krachtig signaal door hen voor de training toe te spreken. De spelers kregen te horen dat het contract van Bart Van Renterghem tot het einde van volgend seizoen gerespecteerd wordt. Daarmee sluit Eendracht de gelederen na de commotie rond de mogelijke komst van Ceulemans. Van Renterghem reageerde sereen en focust zich op de match tegen Lommel, die een zege moet opleveren. bron: dendersport.be |
| 28 Feb 2013, 12:17 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
El Corredor schreef: Eendracht Aalst sluit de gelederen De verkennende gesprekken met Jan Ceulemans zijn uitgesteld, maar niet afgevoerd. Het bestuur van Eendracht wil Ceulemans achter de hand houden als ernstige piste voor volgend seizoen. Naar de spelers toe gaven voorzitter Frank De Roose en ondervoorzitter Luc Van Hauwermeiren een krachtig signaal door hen voor de training toe te spreken. De spelers kregen te horen dat het contract van Bart Van Renterghem tot het einde van volgend seizoen gerespecteerd wordt. Daarmee sluit Eendracht de gelederen na de commotie rond de mogelijke komst van Ceulemans. Van Renterghem reageerde sereen en focust zich op de match tegen Lommel, die een zege moet opleveren. bron: dendersport.be |
| 28 Feb 2013, 12:21 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
dat is wat ik ook tussen de regels lees.
_________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 28 Feb 2013, 12:24 |
|
|
Freak
Zoals Bram hier al eens gepost heeft, zijn er denk ik weer wat spelletjes die gespeeld worden.
Eerst lees je dat het puur vriendschappelijk was dat etentje, en nu lees je al dat de Caje een optie is naar volgend jaar toe... |
| 28 Feb 2013, 12:35 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
weet je wat ik denk ? Nu zondag verliezen en BVR ligt er al.
_________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 28 Feb 2013, 12:37 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Wat er van aan is, weet ik niet, maar ook dit is een artikel van Wim Redant hoor...
_________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 28 Feb 2013, 12:55 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Ach, het eendracht van de voorbije jaren...iedereen wat in het ongewisse laten.
Laten we ons focussen op Lommel én Heist want dat moet gewoon -minimum- 4/6 zijn! _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 28 Feb 2013, 12:58 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Bericht Artikels
Ze houden Ceulemans achter de hand voor volgend seizoen maar ze gaan wel BVR zijn contract tot eind volgend seizoen respecteren. Logica.
|
| 28 Feb 2013, 13:46 |
|
|
Nationale Ploeg
Gilles schreef: Ze houden Ceulemans achter de hand voor volgend seizoen maar ze gaan wel BVR zijn contract tot eind volgend seizoen respecteren. Logica. dat betekent allicht 'uitbetalen' eerder dan 'in functie laten'. als ge in mijne sector meedraait leert ge de nuances van dergelijke formuleringen interpreteren ![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 28 Feb 2013, 13:54 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Gilles schreef: Ze houden Ceulemans achter de hand voor volgend seizoen maar ze gaan wel BVR zijn contract tot eind volgend seizoen respecteren. Logica. ’t Is geschreven door Wim Redant…. Die man doet niet liever dan onrust stoken. Die kerel is een belediging voor het beroep journalist. |
| 28 Feb 2013, 14:02 |
|
|
Nationale Ploeg
Stijn schreef: Gilles schreef: Ze houden Ceulemans achter de hand voor volgend seizoen maar ze gaan wel BVR zijn contract tot eind volgend seizoen respecteren. Logica. ’t Is geschreven door Wim Redant…. Die man doet niet liever dan onrust stoken. Die kerel is een belediging voor het beroep journalist. nochtans bekijkt van elk onderwerp vanuit verschillende richtingen. ![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 28 Feb 2013, 14:04 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Kzen enorm dweis aant geraken dus:
Sommige denken omdat ze aalst supporter zijn dat ze ons spelers constant mogen vernederen zelfs als ze er bij staan zonder schaamte hun verwijten ,dat ze dreigmails mogen sturen,dat ze spelers constant berichten mogen sturen of dreigtelefoontjes als het slecht gaat.Gaan we echt die kant opgaan dat we jongens zoals ne Gunst die hier toch in de heenronde duidelijk liet zien dat hij kan voetballen,maar dat door verschillende blessures niet meer in zijn ritme geraakt gewoon gaan buitenpesten,kon trouwens met nieuwjaar al weg ,maar verkoos toch om bij Aalst te blijven.Dat ge op ne Pietermaat of Smet zijn bakkes niet kunt zien kan ik nog begrijpen,maar alstublieft probeert jullie manieren wat te houden,want wat er zich nu afspeelt is er toch lichtjes over aan het geraken.Iedereen wilt Bloed,Zweet en Tranen awel dat sommige dan eerst godverdomme is beginnen met respect te tonen voor ons spelers!! |
| 04 Mar 2013, 17:18 |
|
| Pagina 203 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 201 202 203 204 205 … 497 Volgende |