|
|
| Pagina 5 van 11 |
[ 154 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 11 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
Bericht Re: Eendracht Aalst - Lommel United
josken1 schreef: wittebolle schreef: ajoin54 schreef: 2 x doelpunt uit zuiver buitenspel, maar ja , ze weten bij den bond ook wel waarom ze allemaal met die onnozele oranje band moeten spelen hé ! Voor de rest, een draw ware echt eerlijk geweest, maar het trok verder op NIKS. Ben benieuwd wat de commentaar van den trainer weeral ga zijn ? We kunnen maar op 1 ding nog hopen: dat de 3 staartploegen blijven verliezen, want anders gaan ze nog zweten ! Want ik zie ze ni veel meer pakken als da spelleke hier zo blijft duren, En natuurlijk weeral minder volk, alleen echte zotten zoals ik gaan momenteel nog kijken. brilleke nodig zeker buitenspel tweede goal in geen honderd jaar ,eerste goal mischien wel De eerste goal zelf was geen buitenspel wel de fase die vooraf ging, de actie die de penalty veroorzaakte was zuiver buitenspel. ja, als we zo gaan beginnen, samengevat: 2 x buitenspel die de fases voor het doelpunt en de penalty inluiden, ok, goed zo?, , dienen teppen aan de overkant had nen verrekijker nodig, maar soit, buitenspel telt ook mee _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 03 Mar 2013, 19:07 |
|
|
Junior ![]() Lid geworden op: 02 Okt 2011, 9:21 Berichten: 212 Leeftijd: 54 Locatie: Aalst |
Iendrachter90 schreef: JohanD schreef: Inzet was er genoeg (tot Lommel scoorde), daarna viel ook dat serieus tegen. Het échte gebrek aan kansen breekt ons onvermijdelijk zuur op. Als ik me goed herinner één in elke helft... Aankomende passen waren wéér eens niet aanwezig. Terugspeelopdekeeper-voetbal wel. Lommel had er over de hele match een vijftal, maar heeft wél 2 doelpunten. De verdediging- op Bogaerts na-was na de 0-1 het noorden kwijt. En terug, een thuismatch starten met één spits.. pftttt... De vervangingen dan.. tja, Gunst moest er vroeg af, blessure wellicht. Martin gaf wel wat druk maar werd vreemd genoeg vervangen. Van de Walle dan.. veel te laat in de 2e helft ingebracht, te laat om nog door te wegen. En Van Eyck inbrengen bij 0-2 is een klucht, het kalf was al hopeloos verdronken toen. Eendracht zwalpte. Delic en Cerimagic konden terug de bank op na een half uur opwarming. De wil is er wel, maar het tactisch plannetje klopt niet meer. Het lijkt volledig "op" te zijn. Men sleept zich voort naar het seizoenseinde. Dit nog, ondanks enkele betwistbare beslisingen van de scheidsrechter was hij niet de oorzaak van ons verlies. Zelf Lommel niet, die keren onverhoopt terug met drie punten. Nee, Iendracht verloor van zichzelf. ![]() Sterke analyse Iendrachter90 ![]() _________________ ______________________ Geboeren en getoegen Oilsjteneer |
| 03 Mar 2013, 19:10 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
JohanD schreef: Iendrachter90 schreef: JohanD schreef: Inzet was er genoeg (tot Lommel scoorde), daarna viel ook dat serieus tegen. Het échte gebrek aan kansen breekt ons onvermijdelijk zuur op. Als ik me goed herinner één in elke helft... Aankomende passen waren wéér eens niet aanwezig. Terugspeelopdekeeper-voetbal wel. Lommel had er over de hele match een vijftal, maar heeft wél 2 doelpunten. De verdediging- op Bogaerts na-was na de 0-1 het noorden kwijt. En terug, een thuismatch starten met één spits.. pftttt... De vervangingen dan.. tja, Gunst moest er vroeg af, blessure wellicht. Martin gaf wel wat druk maar werd vreemd genoeg vervangen. Van de Walle dan.. veel te laat in de 2e helft ingebracht, te laat om nog door te wegen. En Van Eyck inbrengen bij 0-2 is een klucht, het kalf was al hopeloos verdronken toen. Eendracht zwalpte. Delic en Cerimagic konden terug de bank op na een half uur opwarming. De wil is er wel, maar het tactisch plannetje klopt niet meer. Het lijkt volledig "op" te zijn. Men sleept zich voort naar het seizoenseinde. Dit nog, ondanks enkele betwistbare beslisingen van de scheidsrechter was hij niet de oorzaak van ons verlies. Zelf Lommel niet, die keren onverhoopt terug met drie punten. Nee, Iendracht verloor van zichzelf. ![]() Sterke analyse Iendrachter90 ![]() Joat,sander zat in de hoofdtribune me een blessure aan zenne rug... |
| 03 Mar 2013, 19:11 |
|
|
Vaste Waarde
ajoin54 schreef: josken1 schreef: wittebolle schreef: brilleke nodig zeker buitenspel tweede goal in geen honderd jaar ,eerste goal mischien wel De eerste goal zelf was geen buitenspel wel de fase die vooraf ging, de actie die de penalty veroorzaakte was zuiver buitenspel. ja, als we zo gaan beginnen, samengevat: 2 x buitenspel die de fases voor het doelpunt en de penalty inluiden, ok, goed zo?, , dienen teppen aan de overkant had nen verrekijker nodig, maar soit, buitenspel telt ook mee brilleke is goedkoper dan ne verrekijker swat ge moet ze er dan nog inschippen ook hee ,ze maken al zo gemakkelijk een goal de laatste tijd |
| 03 Mar 2013, 19:11 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
ajoin54 schreef: josken1 schreef: wittebolle schreef: brilleke nodig zeker buitenspel tweede goal in geen honderd jaar ,eerste goal mischien wel De eerste goal zelf was geen buitenspel wel de fase die vooraf ging, de actie die de penalty veroorzaakte was zuiver buitenspel. ja, als we zo gaan beginnen, samengevat: 2 x buitenspel die de fases voor het doelpunt en de penalty inluiden, ok, goed zo?, , dienen teppen aan de overkant had nen verrekijker nodig, maar soit, buitenspel telt ook mee Ik reageer op Wittebbolle, geef jou dus gelijk ![]() _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 03 Mar 2013, 19:12 |
|
|
Junior ![]() Lid geworden op: 02 Okt 2011, 9:21 Berichten: 212 Leeftijd: 54 Locatie: Aalst |
Iendrachter90 schreef: JohanD schreef: Iendrachter90 schreef: ![]() Sterke analyse Iendrachter90 ![]() Joat,sander zat in de hoofdtribune me een blessure aan zenne rug... Zjust, faatje van moi... De Munter op het leste inbrengen tén.... _________________ ______________________ Geboeren en getoegen Oilsjteneer |
| 03 Mar 2013, 19:13 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
JohanD schreef: Iendrachter90 schreef: JohanD schreef: Sterke analyse Iendrachter90 ![]() Joat,sander zat in de hoofdtribune me een blessure aan zenne rug... Zjust, faatje van moi... De Munter op het leste inbrengen tén.... ![]() |
| 03 Mar 2013, 19:14 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
josken1 schreef: ajoin54 schreef: josken1 schreef: De eerste goal zelf was geen buitenspel wel de fase die vooraf ging, de actie die de penalty veroorzaakte was zuiver buitenspel. ja, als we zo gaan beginnen, samengevat: 2 x buitenspel die de fases voor het doelpunt en de penalty inluiden, ok, goed zo?, , dienen teppen aan de overkant had nen verrekijker nodig, maar soit, buitenspel telt ook mee Ik reageer op Wittebbolle, geef jou dus gelijk ![]() had ik ook zo begrepen hoor, no problem, maar ja, wat kopen wij er mee? NIKS, week na week hetzelfde, als dat maar goed afloopt, de rest zijn statistieken en geschiedenis. _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 03 Mar 2013, 19:16 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Ik begrijp die kritiek op Weydish totaal niet, hij was de enige die vandaag inzet toonde en voor creativiteit zorgde. Ons enige probleem vandaag, en in de vorige matchen, is dat we geen goal kunnen maken.
Als we vandaag na 5 minuten die torenhoge kans verzilveren, dan zitten we in die spreekwoordelijke zetel, maar dat doen we dus niet en daar wringt nu net het schoentje. _________________ oilsjt, goi alien... Laatst gewijzigd door jammen op 03 Mar 2013, 19:26, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 03 Mar 2013, 19:17 |
|
|
ge moet allemaal ne keer goed naar de resterende kalender kijken. Volgens mij moeten wij op Heist gaan winnen en enkele weken later thuis Brussels verslaan, want ik zie ons op alle andere matchen niks niemendal nog pakken.
_________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 03 Mar 2013, 19:24 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
"Het bestuur beklemtoont dat er vriendschappelijk met Ceulemans een relatie is maar dat alle vertrouwen in Bart van Renterghem blijft, dit seizoen en ook volgend seizoen. ".......... alè we gaan nog toffe matchen tegemoet ........ als ze slim zijn laten ze Bart na dit seizoen gaan , het vertrouwen is weg .... ik geloof nooit dat dit nog zal goedkomen na toch al enkele maanden te blunderen van formaat!
|
| 03 Mar 2013, 19:26 |
|
|
tsjoep schreef: "Het bestuur beklemtoont dat er vriendschappelijk met Ceulemans een relatie is maar dat alle vertrouwen in Bart van Renterghem blijft, dit seizoen en ook volgend seizoen. ".......... alè we gaan nog toffe matchen tegemoet ........ als ze slim zijn laten ze Bart na dit seizoen gaan , het vertrouwen is weg .... ik geloof nooit dat dit nog zal goedkomen na toch al enkele maanden te blunderen van formaat! voor mij mag hij nu al beschikken, slechter kan gewoon ni ! _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 03 Mar 2013, 19:28 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
jammen schreef: Geweldige reactie van de spionkop na de 0-1, spijtig dat we jullie daarvoor niet hoorden. En goi verschiet dor af na de huidige situatie? was inderdaad ook content dammen na de 0-1 nog zoveel man meekregen achter de ploeg, en dan... patat 0-2 (en direct daarop bijna 0-3), tja da's boeken toe hé. _________________ www.spionkoplede.com |
| 03 Mar 2013, 19:48 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
wittebolle schreef: ajoin54 schreef: 2 x doelpunt uit zuiver buitenspel, maar ja , ze weten bij den bond ook wel waarom ze allemaal met die onnozele oranje band moeten spelen hé ! Voor de rest, een draw ware echt eerlijk geweest, maar het trok verder op NIKS. Ben benieuwd wat de commentaar van den trainer weeral ga zijn ? We kunnen maar op 1 ding nog hopen: dat de 3 staartploegen blijven verliezen, want anders gaan ze nog zweten ! Want ik zie ze ni veel meer pakken als da spelleke hier zo blijft duren, En natuurlijk weeral minder volk, alleen echte zotten zoals ik gaan momenteel nog kijken. brilleke nodig zeker buitenspel tweede goal in geen honderd jaar ,eerste goal mischien wel heb nochtans ook meermaals gehoord, 2x buitenspel _________________ www.spionkoplede.com |
| 03 Mar 2013, 19:49 |
|
|
Vaste Waarde
Mariner schreef: wittebolle schreef: ajoin54 schreef: 2 x doelpunt uit zuiver buitenspel, maar ja , ze weten bij den bond ook wel waarom ze allemaal met die onnozele oranje band moeten spelen hé ! Voor de rest, een draw ware echt eerlijk geweest, maar het trok verder op NIKS. Ben benieuwd wat de commentaar van den trainer weeral ga zijn ? We kunnen maar op 1 ding nog hopen: dat de 3 staartploegen blijven verliezen, want anders gaan ze nog zweten ! Want ik zie ze ni veel meer pakken als da spelleke hier zo blijft duren, En natuurlijk weeral minder volk, alleen echte zotten zoals ik gaan momenteel nog kijken. brilleke nodig zeker buitenspel tweede goal in geen honderd jaar ,eerste goal mischien wel heb nochtans ook meermaals gehoord, 2x buitenspel bogaerst komt ook alleen voor de keper eerste vijf minuten en hij schipt recht op de keper terwijl diene van lommel wel scoort alleen voor vdn offside of nie ge moet hem er nog altijd binnen schippen hee, |
| 03 Mar 2013, 20:01 |
|
| Pagina 5 van 11 |
[ 154 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 11 Volgende |