|
|
| Pagina 6 van 11 |
[ 154 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 11 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
Bericht Re: Eendracht Aalst - Lommel United
De eerste goal was heel nipt, de tweede was voor mij duidelijk buitenspel.
|
| 03 Mar 2013, 20:02 |
|
|
Nationale Ploeg
Ik was tevreden met de opstelling en met de eerste helft.
|
| 03 Mar 2013, 20:06 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
De Jean schreef: Ik was tevreden met de opstelling en met de eerste helft. ik ook. alleen had ik Martin laten staan. Petrovic was wel weer heel erg zwak. we moeten er ons gewoon bij neerleggen dat we het materiaal hebben om ons te redden, maar ook niets meer. ons zo rap mogelijk veilig stellen moet het eerste en enige doel zijn, dat wordt op zich nog een lastige klus. Ik blij bij mijn mening... enkele goeie jonge spelers, een klasbak van een keeper, aangevuld met heel wat matige spelers... dan mag je ook niet meer verwachten dan dit. laten we nu gewoon accepteren dat dit een soort van overgangsseizoen is, niets meer niets minder. |
| 03 Mar 2013, 20:34 |
|
|
Reserve
Tis gewoon op jongens.
Spelers geloven er zelf niet meer in. Iedere week het zelfde als als dat teld gewoon nien meer,kijk gewoon naar de punten die we de laatste 10 wedstrijden hebben gehaald. Geen enkele trainer overleeft zulke slechte resultaten, Iedereen berust gewoon bij elk op nieuw verlies,ook de spionkop Iedereen is er van overtuigd dat we niet degraderen ,maar dender was er vorig seizoen ook zeker dat ze er zouden inblijven,met het gekende gevolg Begrijp gewoon niet dart iedereen maar laat begaan,degraderen is gewoon een ramp he. Het bestuur moet ingrijpen voor het te laat is,ook al zal het wat kosten maar degraderen is gewoon de doodsteek voor onze club |
| 03 Mar 2013, 20:38 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
De Jean schreef: Ik was tevreden met de opstelling en met de eerste helft. Idd,zelfs tot de 0-1was het redelijk vanaf dan kopjes naar beneden bij aalst. Wedstrijdleiding dramatisch Pietermaat speelde vandaag de minste van al zijn matchen na nieuwjaar komt te kort voor eerste dat is een feit,maar voor ons toch ne meer dan degelijke speler .Petrovic die viel 60minuten in maar zonder al teveel success.Weydisch,Martin en De cuyper speelden vrij goed ,martin doet wat velen hier al lang willen van op afstand schieten.Glouftsis dieje heeft zich vandaag echt te pletter gewerkt voor de ploeg.Van Damme tja voor den ene den beste van de ploeg vandaag,voor den andere de minsten,tzal altijd een mysterie blijven Jonas speelde op zijn gemiste kans na een meer dan degelijke wedstrijd,Mike Smet vontek ook niet slecht spelen,Filipovic op enkele gevaarlijke standjes na ook niet,vanachter ligt het probleem vooral aan die vervloekte buitenspelval,zouk toch is vanaf stappen. Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 03 Mar 2013, 20:46, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 03 Mar 2013, 20:41 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Wat mij vooral opviel: eerste helft hebben Flippo en Bogaerts die van Lommel VOLLEDIG in de achterzak. Op een gegeven moment maken ze hun tegenstander zelfs compleet belachelijk in enkele één tegen één duels.
Maar dan de 2de helft, verlies je op een gegeven moment het evenwicht in de ploeg (was het die wissel ? ) en sneden ze er daar door gelijk een mes door boter _________________ If you never try, you'll never know |
| 03 Mar 2013, 20:45 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
We hebben een sterk kwartier gespeeld met wat aanvallen langs de Cuyper om dan niemand meer te vinden. Ach ja, het is huilen met de pet op. Lommel was tot de 0-1 ook nergens, maar EA al evenmin.
Ik zat vandaag in de zittribune en sommige zaken vallen dan neig op! Ligt het aan de trainer, onder andere, hij nam het vertrouwen weg door teveel tactische blunders en teveel spelers op diverse plaatsen te zetten. Hij heeft geen leiding meer, bij de 0-1 gaat hem zetten ipv bij te sturen of iets te willen doen... MAAR, ge moet ook roeien met de riemen die we hebben hé. In het middenveld zit er geen enkele speler die er eens uitsteekt, die eens een mooie actie kan op gang trekken. Een jonge kern drijft vooral op enthousiasme en als het niet meer lukt dan gaan de kopskes hangen hé. Er is kwaliteit, maar ze hebben nog een seizoen of twee nodig om te rijpen. Als je ziet hoe vandaag een Van Damme enorm gefrustreerd erbij loopt en dat met enkele fouten sterk in de verf zet, dan moet je je afvragen wat er scheelt? Vooraan is het al even triestig. Het is duidelijk geworden dan wanneer je de bal niet mooi op Glouftsis zijn hoofd schildert, deze man gewoon een kleine ramp is. Dan zijn er hier die al tevreden zijn met de eerste helft, een helft waarbij je wel aanvalt zonder gevaar te creëren en de tegenstand lauw is. Ja, we hadden de match onder controle en zijn dus al 'tevreden'. En onze klassekeeper, wel, Oostende is em al goed aan het opvrijen... _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 03 Mar 2013, 20:52 |
|
|
Reserve
Ben benieuwd hoeveel sup de verplaatsing naan heist nog zullen maken,om terug ontgoocheld naar huis te keren
Ik vind de korte pijn en ingrijpen voor het te laat is Iedere week het zelfde Twas zo slecht niet maar als dat en dat |
| 03 Mar 2013, 20:56 |
|
|
Reserve
Ben benieuwd hoeveel sup de verplaatsing naan heist nog zullen maken,om terug ontgoocheld naar huis te keren
Ik vind de korte pijn en ingrijpen voor het te laat is Iedere week het zelfde Twas zo slecht niet maar als dat en dat |
| 03 Mar 2013, 20:56 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
witzwet schreef: We hebben een sterk kwartier gespeeld met wat aanvallen langs de Cuyper om dan niemand meer te vinden. Ach ja, het is huilen met de pet op. Lommel was tot de 0-1 ook nergens, maar EA al evenmin. Ik zat vandaag in de zittribune en sommige zaken vallen dan neig op! Ligt het aan de trainer, onder andere, hij nam het vertrouwen weg door teveel tactische blunders en teveel spelers op diverse plaatsen te zetten. Hij heeft geen leiding meer, bij de 0-1 gaat hem zetten ipv bij te sturen of iets te willen doen... MAAR, ge moet ook roeien met de riemen die we hebben hé. In het middenveld zit er geen enkele speler die er eens uitsteekt, die eens een mooie actie kan op gang trekken. Een jonge kern drijft vooral op enthousiasme en als het niet meer lukt dan gaan de kopskes hangen hé. Er is kwaliteit, maar ze hebben nog een seizoen of twee nodig om te rijpen. Als je ziet hoe vandaag een Van Damme enorm gefrustreerd erbij loopt en dat met enkele fouten sterk in de verf zet, dan moet je je afvragen wat er scheelt? Vooraan is het al even triestig. Het is duidelijk geworden dan wanneer je de bal niet mooi op Glouftsis zijn hoofd schildert, deze man gewoon een kleine ramp is. Dan zijn er hier die al tevreden zijn met de eerste helft, een helft waarbij je wel aanvalt zonder gevaar te creëren en de tegenstand lauw is. Ja, we hadden de match onder controle en zijn dus al 'tevreden'. En onze klassekeeper, wel, Oostende is em al goed aan het opvrijen... Kan mij hier volledig in vinden. Glouftsis werkt enorm hard (staat ook altijd alleen) maar is gewoon te traag en kan geen mannetje voorbij door een gebrek aan snelheid. Het pleit voor die jongen dat hij wel werkt maar het is toch allemaal wat te weinig vind ik persoonlijk. Ook bij Ken zag ik veel frustratie. Smet maande hem aan om naar voor te gaan bij een vrije trap in de 2e helft en Ken reageerde met een wegwerpgebaar. Smet trapte de vrije trap dan maar recht in de voeten van de tegenstander. Dat van VDN zou wel kunnen kloppen, liet al een ballonnetje op in de gazet ook deze week. |
| 03 Mar 2013, 20:59 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
willempie schreef: Ben benieuwd hoeveel sup de verplaatsing naan heist nog zullen maken,om terug ontgoocheld naar huis te keren Ik vind de korte pijn en ingrijpen voor het te laat is Iedere week het zelfde Twas zo slecht niet maar als dat en dat Ik ben reeds samen met 3 andere Onderkroipers ingeschreven .... dus zeker 4 supporters in Heist !!! ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 03 Mar 2013, 21:00 |
|
|
Volgende week
Wezet - Oudenaarde Heist - Aalst Brussels - Oostende Antwerp- Sint-Niklaas 12 Eendracht Aalst 25 29 13 Roeselare 24 29 14 Wezet 24 23 15 Oudenaarde 25 23 16 FC Brussels 24 20 17 Sint-Niklaas 23 18 18 Heist 25 16 Let ook op het feit dat Roeselare, Wezet, Brussels 1 match minder hebben en St.Niklaas 2. Het verschil kan dus ook 6 punten zijn in geval dat Brussels de inhaalmatch wint. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 03 Mar 2013, 21:03 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Eerste goal is volgen mij net niet offside (van Scheelen duidelijk wel, maar Trossard staat volgens mij op gelijke hoogte van Filipovic). Tweede goal dan weer net wel...
|
| 03 Mar 2013, 21:04 |
|
|
Onderkroiper schreef: willempie schreef: Ben benieuwd hoeveel sup de verplaatsing naan heist nog zullen maken,om terug ontgoocheld naar huis te keren Ik vind de korte pijn en ingrijpen voor het te laat is Iedere week het zelfde Twas zo slecht niet maar als dat en dat Ik ben reeds samen met 3 andere Onderkroipers ingeschreven .... dus zeker 4 supporters in Heist !!! ![]() Awel, respect voor diegene die naar Heist gaan, echt! Zeker in deze omstandigheden! _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 03 Mar 2013, 21:06 |
|
|
Freak
ik heb vandaag naar een kopie van de wedstrijd in Dessel zitten kijken.
ook daar kregen we bij 0-0 een dot van een kans (2x Bogaerts), maar we missen. Vond nu wel dat Lommel een heel verzorgd voetballende ploeg was (beter dan Dessel overigens). Eerste helft was vrij redelijk toch? Maar tweede helft vallen we altijd zwaar terug vind ik (fysiek probleem?), en van zodra je één goal tegenkrijgt, zakt het als een pudding in elkaar. Bogaerts was de enige verdediger die naam waardig vandaag. Smet, Gunst, Filipovic, Petrovic schrijnend moet ik zeggen. en dat we de beste keeper van tweede hebben, dat is al maanden duidelijk. die wissel begreep ik langs geen kanten, maar ik had wel de indruk dat het zonder die wissel ook niet voor ons zou geweest zijn. Maar misschien speelt het allemaal geen rol of BVR nu wint of niet, en is zijn lot al beslist. ![]() In Heist zal ik er zeker zijn, waarom niet? |
| 03 Mar 2013, 21:09 |
|
| Pagina 6 van 11 |
[ 154 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 11 Volgende |