KSK Heist - SCE Aalst - Pagina 9 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 253 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 17
 KSK Heist - SCE Aalst 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Bericht Re: KSK Heist - SCE Aalst
Jules Destrooper schreef:
mamananeto schreef:
Jules Destrooper schreef:
Is ook wat te makkelijk om dat 100% op de trainer te steken. Die spelers staan ook veel minder gretig op dat veld dan in het begin van het seizoen en dat is niet alleen de schuld van de trainer, zoiets moet vanuit de spelers zelf ook komen.

De taak van een coach is motiveren, en juist te selecteren. Dat is zijn verantwoordelijkheid, en die van hem alleen.
De spelers die er zijn kunnen volgens mij best wel ballen, maar hebben geen greintje zelfvertrouwen meer omdat mijnheer van renterghem het nodig vond om elke week eens iets anders te proberen, en er ten gepaste en ongepaste tijd er iemand uit te zwieren, om dan een andere nog eens een kanske te geven; (n)
Sorry dus strooper, maar je argument is wat mij betreft bullshit ( don't take it personal he :) :) )
BVR : buiten die handel : op is op, en't is echt wel op nu.

Ik neem dat niet persoonlijk. Iedereen heeft recht op zijn mening. Ik geef u zelfs geen ongelijk, maar door nu halsoverkop een nieuwe trainer te halen ga je niet ineens betere resultaten halen. Dan zoek je beter in alle rust naar een meer geschikte kandidaat voor volgend seizoen. Of je ontslaat BvR en je laat iemand intern de zaken overnemen voor de rest vh seizoen. Iemand als Filipovic als speler/trainer voor die paar matchen, why not?

Ik snap wat je zegt, en het maakt me niet uit wat ze proberen, zolang er maar iemand anders dan BVR de volgende weken kan instaan voor de selectie, want ik ( en ik denk met mij vele anderen hier) ben de arrogantie en de goedkope excuses van BVR meer dan beu.
Wat mij betreft is Flipo geen optie; maar indien het bestuur geen nieuwe coach kan of wil inhuren wegens " niet over een nacht ijs willen gaan" , durf ik te hopen dat ze binnen de club iemand hebben die effekes depanage kan of wil gaan doen. Erger dan wat we op dit moment meemaken kan trouwens toch niet (bekijk anders de zonet door ajojn geloof ik aangehaalde statistieken maar eens..)
Om los en stijf achterover van te vallen :kots:
Ik denk niet dat er in de nationale afdelingen veel zijn die ons dit nadoen !

09 Mar 2013, 23:54
Nationale Ploeg

Leeftijd: 48
Voor wie van statistieken houdt
http://www.vbal4.be/p010121.htm

09 Mar 2013, 23:57
Vaste Waarde

69 schreef:
Voor wie van statistieken houdt
http://www.vbal4.be/p010121.htm

Tja..merci 69. Zal voor iedereen hier nu wel duidelijk zij zeker..Voor de freaks, bekijk die statistieken in de verschillende periodes eens.... :cry:

10 Mar 2013, 0:06
Nationale Ploeg

Leeftijd: 64
We hebben geen enkele doelkans geforceerd en dat op het terrein van de laatste....
Het was bij momenten zielig om zien. Van Damme en De Cuyper waren deze keer op de bank gezet door Bartje. Delic en Van De Walle in de basis. De Cuyper mocht zelfs niet invallen terwijl Weydish en Martin geen enkele deftige pas hebben gegeven vanop de flank. Ik snap het allemaal niet meer.. Op deze manier gaan we recht naar derde.

10 Mar 2013, 0:25
Freak

Leeftijd: 45
Even het gevoel van iemand die de match wel gezien heeft...

Hoe haal je het in godsnaam in je hoofd om je enige middenvelder die een beetje druk naar voor heeft, uit je ploeg te halen ten nadele van Pietermaat en/of Delic?

Als je daarachter 4 steenezels staan hebt, dan vraag je gewoon om problemen.

Petrovic, Filipovic, Smet en Bogaerts zijn prima SK Ronse materiaal, maar voor tweede klasse schromelijk te weinig.

Hoe die Smet zich in de rug laat pakken bij die eerste goal, tja die jongen begrijpt het ABC van het voetbal niet zou ik zeggen. Bij die tweede tegengoal tackelen ze de bal uit zijn voeten, en laat Bogaerts én Filipovic hun simpel rollen door één dieptebal. Kinderlijk gemakkelijk, en dat notabene tegen een draak van een tegenstander, laten we wel zijn. Naast Sint Niklaas één van de slechtste ploegen.

Op het uur dacht ik krijgt BVR het lumineuze idee om je enige spits die naam waardig er af te halen voor Cerimagic :D , ja hallo zeg.

Op slag van rust was je al ontsnapt aan een goal waar VDN gepast in de voeten ging. Je denkt dan we nemen de tweede helft het spel in handen, maar door dramatisch verdedigen ga je de boot in.

Iedere diepe bal is een kans voor de tegenstrever. Het duo Bogaerts-Filipovic werkt niet, daar twee slechte backs bij, en een duo Delic-Pietermaat maakt dat je vandaag niets klaar maakte.
Het kan best zijn dat ik voor sommige spelers in herhaling val, maar die hebben gewoon te weinig kwaliteit.

Voor het seizoen dacht ik hier op basis van een aantal posts dat we met Smet en Bogaerts, de Belgische Sergio Ramos en Vidic hadden binnengehaald...de realiteit is anders.

Ik ben die idiote wissels van BVR wel redelijk zat nu, vooral het passeren van Van Damme is de spreekwoordelijke druppel...

En diegene die die livescore voorziet van quotes, mogen ze gerust de dvd van deze wedstrijd eens laten zien, we konden nog 2 uur gespeeld hebben, we hadden nog geen goal gemaakt.

en bespaar ons aub van Filipovic als speler trainer, wat die voor zever verkoopt na iedere match. Sorry, geen woorden maar daden!!

10 Mar 2013, 0:35
Nationale Ploeg

SERRE schreef:
We hebben geen enkele doelkans geforceerd en dat op het terrein van de laatste....
Het was bij momenten zielig om zien. Van Damme en De Cuyper waren deze keer op de bank gezet door Bartje. Delic en Van De Walle in de basis. De Cuyper mocht zelfs niet invallen terwijl Weydish en Martin geen enkele deftige pas hebben gegeven vanop de flank. Ik snap het allemaal niet meer.. Op deze manier gaan we recht naar derde.

:wow:

10 Mar 2013, 0:36
Nationale Ploeg

El Corredor schreef:

Hoe haal je het in godsnaam in je hoofd om je enige middenvelder die een beetje druk naar voor heeft, uit je ploeg te halen ten nadele van Pietermaat en/of Delic?

Petrovic, Filipovic, Smet en Bogaerts zijn prima SK Ronse materiaal, maar voor tweede klasse schromelijk te weinig.

Hoe die Smet zich in de rug laat pakken bij die eerste goal, tja die jongen begrijpt het ABC van het voetbal niet zou ik zeggen. Bij die tweede tegengoal tackelen ze de bal uit zijn voeten, en laat Bogaerts én Filipovic hun simpel rollen door één dieptebal. Kinderlijk gemakkelijk, en dat notabene tegen een draak van een tegenstander, laten we wel zijn. Naast Sint Niklaas één van de slechtste ploegen.

Op het uur dacht ik krijgt BVR het lumineuze idee om je enige spits die naam waardig er af te halen voor Cerimagic :D , ja hallo zeg.

Op slag van rust was je al ontsnapt aan een goal waar VDN gepast in de voeten ging. Je denkt dan we nemen de tweede helft het spel in handen, maar door dramatisch verdedigen ga je de boot in.

Iedere diepe bal is een kans voor de tegenstrever. Het duo Bogaerts-Filipovic werkt niet, daar twee slechte backs bij, en een duo Delic-Pietermaat maakt dat je vandaag niets klaar maakte.
Het kan best zijn dat ik voor sommige spelers in herhaling val, maar die hebben gewoon te weinig kwaliteit.

Voor het seizoen dacht ik hier op basis van een aantal posts dat we met Smet en Bogaerts, de Belgische Sergio Ramos en Vidic hadden binnengehaald...de realiteit is anders.

Ik ben die idiote wissels van BVR wel redelijk zat nu, vooral het passeren van Van Damme is de spreekwoordelijke druppel...

En diegene die die livescore voorziet van quotes, mogen ze gerust de dvd van deze wedstrijd eens laten zien, we konden nog 2 uur gespeeld hebben, we hadden nog geen goal gemaakt.

en bespaar ons aub van Filipovic als speler trainer, wat die voor zever verkoopt na iedere match. Sorry, geen woorden maar daden!!

De harde waarheid (y)

10 Mar 2013, 0:40
Vaste Waarde

El Corredor schreef:

Respect Corredor, en innig mijn deelneming voor de beproeving ginder.
Ben het overig voor 90% eens met je post en je gevoel.
Enkel voor Flipo - en zijn rol/werk in de verdediging heb ik een beetje voorbehoud. Indien hij beter omringd was geweest had hij dit seizoen in alle schoonheid en glorie kunnen afscheid nemen, en stoppen.
Respect voor wat die gast voor ons heeft gedaan.
Door't feit dat hij dit seizoen inderdaad omringd is met kerels die, om het voorzichtig te zeggen, niet altijd het voetballicht zien, is dit jaar ook voor hem jammergenoeg het jaar teveel.... :x
En als trainer zie ik hem net zoals jij ook niet zitten, maar dat vertelde ik hier eerder al... :cry:

10 Mar 2013, 0:46
Scholier

Wanneer gaan ze eindelijk eens stoppen met op buitenspel te spelen?
Toch wel de helft van onze tegengoals komen er doodat er iemand doorglipt?

Moesten ze daar eens mee stoppen, tzou ook ook al een verbetering zijn denk ik...

10 Mar 2013, 0:59
Vaste Waarde

Leeftijd: 71
Josken001 schreef:
Wanneer gaan ze eindelijk eens stoppen met op buitenspel te spelen?
Toch wel de helft van onze tegengoals komen er doodat er iemand doorglipt?

Moesten ze daar eens mee stoppen, tzou ook ook al een verbetering zijn denk ik...

Vraag dat ne keer aan BVR, allez, als ge hem nog ne keer moest zien hé ... hopelijk nie ... :x

10 Mar 2013, 1:01
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
mamananeto schreef:
Smetje schreef:
Ik vind het wel spijtig dat de spelers na de match de volle laag krijgen en dat bvr gespaard wordt. Die dikkenekken was niet nodig. Het is bvr die het vertrouwen en voetbal uit de ploeg gehaald heeft. Waar is ons ploeg naartoe? Vraag het aan bart.

Mobile message vanop den bus

Respect makker- echt respect voor iedereen daar op die bus..
't zal aan jullie niet gelegen hebben..
Ik kon het na dessel echt niet meer opbrengen om nog zo ver te rijden ( woon dan ook wel net aan de franse grens, maar alla..)
:EA:

(y) volledig mee eens , dik respect voor wie er was...ik doe er ook de moeite niet meer voor als ge al opt voorhand kunt raden wat de einduitslag zal worden als ge de uitslagen op verplaatsing van dit seizoen bekijkt....al dat ik deze namiddag nog ergens het gevoel had "t is tegen de laatste , dus t zal moeten lukken da ze er gaan verliezen zeker"

ps:
wonen wij niet allemaal een beetje net tegen de franse grens? zowat de enige grens ter wereld die zich langzaamaan verplaatst naar het noorden :D

10 Mar 2013, 1:07
Nationale Ploeg

Leeftijd: 48
supersossis schreef:
mamananeto schreef:
Smetje schreef:
Ik vind het wel spijtig dat de spelers na de match de volle laag krijgen en dat bvr gespaard wordt. Die dikkenekken was niet nodig. Het is bvr die het vertrouwen en voetbal uit de ploeg gehaald heeft. Waar is ons ploeg naartoe? Vraag het aan bart.

Mobile message vanop den bus

Ik kon het na dessel echt niet meer opbrengen om nog zo ver te rijden ( woon dan ook wel net aan de franse grens, maar alla..)

(y) volledig mee eens , dik respect voor wie er was...ik doe er ook de moeite niet meer voor als ge al opt voorhand kunt raden wat de einduitslag zal worden als ge de uitslagen op verplaatsing van dit seizoen bekijkt....al dat ik deze namiddag nog ergens het gevoel had "t is tegen de laatste , dus t zal moeten lukken da ze er gaan verliezen zeker"

ps:
wonen wij niet allemaal een beetje net tegen de franse grens? zowat de enige grens ter wereld die zich langzaamaan verplaatst naar het noorden :D

:lol: Volgens mij wonen we zelfs al op een ander continent, maar das een andere discutie...

10 Mar 2013, 1:24
Nationale Ploeg

Ik was er ook, jammer genoeg.
Wat die Pietermaat in de ploeg staat te doen blijft een raadsel. Pietermaat stapelt de slechte wedstrijden op en blijft toch staan. Heel het middenveld heeft al moeten wijken behalve dat gastje... :hmm:
Vandaag blijkt alweer dat we alles behalve die fantastische ploeg hebben zoals sommige kenners hier kwamen beweren in het begin van het seizoen... Dit is gewoon 1 van de zwakste elftallen van tweede. Dat is de realiteit. Alle linies komen kwaliteit te kort.
Vandaag geen enkele uitgespeelde kans tegen de laatste, zelf geven we drie/vier open doelkansen weg en slagen we er in balbezit niet in om ook maar een beetje gevaarlijk te zijn.

Veel frustratie en weinig voetbal, dat heb ik gezien vandaag. Bedankt Bart, tijd voor iets anders.

BTW: heeft Kevin eigenlijk concurrentie dit jaar voor de "man van het seizoen" ? Niemand komt nog maar in zijn buurt :(

Laatst gewijzigd door Gijzegem Vaneigest op 10 Mar 2013, 1:35, 1 keer totaal gewijzigd.

10 Mar 2013, 1:32
Vaste Waarde

69 schreef:
supersossis schreef:
mamananeto schreef:

ps:

:lol: Volgens mij wonen we zelfs al op een ander continent, maar das een andere discutie...

Nog en chance da we nog t'ien en 'tander emmen om isj me te lachen hein mannekes... :D :D :D

10 Mar 2013, 1:34
forumlegende

Leeftijd: 61
't is week na week zó voorspelbaar, de vraag is niet : gaan we deze week winnen, gelijkspelen of verliezen. De vraag is eerder : met hoeveel gaan we verliezen. Het heeft mij op Unibet al een aardige centje opgeleverd, de laatste weken, doch ik zou het liever anders zien.
In december verkondigt men zonder schroom dat naar volgend seizoen toe de prijzen van de abo's serieus naar omhoog gaan, in januari heeft men het over spelen voor de derde periodetitel. Nou ja.
Ik heb het eerder al aangehaald : maart wordt een hete maand. Als 't zo verder gaat en er wordt niet ingegrepen spreken we in april misschien nog wel van derde nationale. Laat ons dan maar hopen dat er naast ons nog drie andere ploegen zijn die niet veel punten meer pakken.
Ik vind het enorm zielig voor de mensen die er op verplaatsing telkens weer bij zijn. Chapeau voor die gasten, doch eigenlijk verdienen ze het niet dat er nog hondstrouwe supporters meegaan.
Benieuwd wanneer het bestuur zal wakker schieten uit hun vaste winterslaap.

10 Mar 2013, 2:07
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 253 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 17