|
|
| Pagina 48 van 72 |
[ 1070 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 46 47 48 49 50 … 72 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bericht Re: Tweede Klasse 2012-2013
El Corredor schreef: ik heb de naam van Declercq hier al twee jaar laten vallen, die jongen tekent nu bij een middenmoter in derdeklasser. onbegrijpelijk dat die niet gecontacteerd geweest is. Webers zou inderdaad een versterking zijn, maar men heeft wel een punt dat je den bazaar van degradanten niet moet gaan halen. Een Bogaerts, Jadot, zijn mislukte transfers. Declercq wou blijkbaar niet meer overdag trainen omdat dat niet meer combineerbaar was met zijn werk. Aangezien wij niet overdag trainen, hadden we nu onze kans moeten gaan. Webers zou super zijn en hebben we al geprobeerd in het verleden, maar de afstand is een probleem. Misschien wil hij nu wel komen als Heist zakt. Heeft vorige zomer wel voor 5 jaar bijgetekend in Heist. |
| 22 Mar 2013, 16:49 |
|
|
Freak
De Jean schreef: El Corredor schreef: Een Bogaerts, Jadot, zijn mislukte transfers. Helemaal niet akkoord wat Bogaerts betreft. Staat om te beginnen niet op zijn plaats, en speelt dan nog niet eens slechter dan een Smet of een Filipovic dit seizoen. Akkoord dat het geen wereldtopper is, maar ik vind het echt een brug te ver om dat een mislukte transfer te gaan noemen. daar heb je zeker een punt. ik vind het een mislukte transfer inzake centrale verdediger bedoelde ik. mogen hem wel eens proberen als centrale middenvelder. |
| 22 Mar 2013, 17:03 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Ik vind Filipovic en Smet toch duidelijk zwakker acteren dan Bogaerts, de laatste maanden...
|
| 22 Mar 2013, 17:25 |
|
|
Freak
Jeroen schreef: Ik vind Filipovic en Smet toch duidelijk zwakker acteren dan Bogaerts, de laatste maanden... laat ons zeggen dat het een hevige strijd is Gunst deed afgelopen woensdag ook zijn duit in het zakje |
| 22 Mar 2013, 17:33 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
El Corredor schreef: Jeroen schreef: Ik vind Filipovic en Smet toch duidelijk zwakker acteren dan Bogaerts, de laatste maanden... laat ons zeggen dat het een hevige strijd is Gunst deed afgelopen woensdag ook zijn duit in het zakje Het is nu al de tweede keer dat die jongen net na een blessure onmiddelijk moet starten. Niet te vergeten natuurlijk, als je de Gunst van voor nieuwjaar bekijkt is hij onze beste pion in de verdediging. _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 22 Mar 2013, 17:37 |
|
|
Freak
josken1 schreef: El Corredor schreef: Jeroen schreef: Ik vind Filipovic en Smet toch duidelijk zwakker acteren dan Bogaerts, de laatste maanden... laat ons zeggen dat het een hevige strijd is Gunst deed afgelopen woensdag ook zijn duit in het zakje Het is nu al de tweede keer dat die jongen net na een blessure onmiddelijk moet starten. Niet te vergeten natuurlijk, als je de Gunst van voor nieuwjaar bekijkt is hij onze beste pion in de verdediging. sorry, wie speelt is fit, niet meer niet minder. dan moet men maar iemand anders linksback zetten. BVR weigerde dat, en Janssens (of zijn assistenten?) weigeren evenzeer van dat te doen. wie niet fit is, moet zelfs op de bank niet zitten . |
| 22 Mar 2013, 17:39 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
El Corredor schreef: josken1 schreef: El Corredor schreef: laat ons zeggen dat het een hevige strijd is Gunst deed afgelopen woensdag ook zijn duit in het zakje Het is nu al de tweede keer dat die jongen net na een blessure onmiddelijk moet starten. Niet te vergeten natuurlijk, als je de Gunst van voor nieuwjaar bekijkt is hij onze beste pion in de verdediging. sorry, wie speelt is fit, niet meer niet minder. dan moet men maar iemand anders linksback zetten. BVR weigerde dat, en Janssens (of zijn assistenten?) weigeren evenzeer van dat te doen. wie niet fit is, moet zelfs op de bank niet zitten . Zo zou het moeten zijn. Maar in de realiteit is het toch anders, we hebben er al voorbeelden genoeg van gehad. _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 22 Mar 2013, 17:42 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
El Corredor schreef: Jeroen schreef: Ik vind Filipovic en Smet toch duidelijk zwakker acteren dan Bogaerts, de laatste maanden... laat ons zeggen dat het een hevige strijd is Gunst deed afgelopen woensdag ook zijn duit in het zakje Mag je ook gerust uitbreiden naar sinds thuiswedstrijd tegen Visé hoor... Tegen Boussu bijvoorbeeld helemaal zoek gespeeld. Wat Declercq betreft: als je die had willen halen, moest je dat twee jaar geleden gedaan hebben. Maar koos er toen absoluut voor om dicht bij huis te spelen en aangezien Deinze toen al te ver was, was Aalst zeker geen optie. En ik dacht dat wij misschien niet overdag trainen maar we trainen intussen wel elke avond, dat moet zo'n kerel ook nog willen doen natuurlijk... Ni vergeten dat voor dergelijke spelers ook de afstand die ze moeten afleggen van groot belang is - zie maar naar Webers in het tussenseizoen. Vind wel dat er hier te snel van mislukte transfers wordt gesproken - Iakovlievski, Wouter en de Boussoufa's dat zijn mislukkingen over de hele lijn maar Bogaerts?? Kom op... Was niet altijd even constant in zijn prestaties misschien maar heeft wel degelijk sterke matchen gespeeld... Blijf erbij: als uw trainer niet van bepaalde ideëen wil afwijken, kan dat al eens ten koste van een speler gaan... Bij Smet net zo... Jonas een rij naar voor schuiven eventueel kan wel, maar dan gaat het toch ook meer zijn om te breken dan om ff de lijnen uit te zetten. En in die optiek zit je sowieso al met Ken... Mensen willen hier Puyols zien lopen en indien blijkt na 20 matchen dat het toch niet dat is, even afserveren en weg ermee... Zo gaat het spijtig genoeg niet... |
| 22 Mar 2013, 17:51 |
|
|
forumlegende
DT schreef: El Corredor schreef: Jeroen schreef: Ik vind Filipovic en Smet toch duidelijk zwakker acteren dan Bogaerts, de laatste maanden... laat ons zeggen dat het een hevige strijd is Gunst deed afgelopen woensdag ook zijn duit in het zakje Mag je ook gerust uitbreiden naar sinds thuiswedstrijd tegen Visé hoor... Tegen Boussu bijvoorbeeld helemaal zoek gespeeld. Wat Declercq betreft: als je die had willen halen, moest je dat twee jaar geleden gedaan hebben. Maar koos er toen absoluut voor om dicht bij huis te spelen en aangezien Deinze toen al te ver was, was Aalst zeker geen optie. En ik dacht dat wij misschien niet overdag trainen maar we trainen intussen wel elke avond, dat moet zo'n kerel ook nog willen doen natuurlijk... Ni vergeten dat voor dergelijke spelers ook de afstand die ze moeten afleggen van groot belang is - zie maar naar Webers in het tussenseizoen. Vind wel dat er hier te snel van mislukte transfers wordt gesproken - Iakovlievski, Wouter en de Boussoufa's dat zijn mislukkingen over de hele lijn maar Bogaerts?? Kom op... Was niet altijd even constant in zijn prestaties misschien maar heeft wel degelijk sterke matchen gespeeld... Blijf erbij: als uw trainer niet van bepaalde ideëen wil afwijken, kan dat al eens ten koste van een speler gaan... Bij Smet net zo... Jonas een rij naar voor schuiven eventueel kan wel, maar dan gaat het toch ook meer zijn om te breken dan om ff de lijnen uit te zetten. En in die optiek zit je sowieso al met Ken... Mensen willen hier Puyols zien lopen en indien blijkt na 20 matchen dat het toch niet dat is, even afserveren en weg ermee... Zo gaat het spijtig genoeg niet... Puyol? Dan liever onze spelers!!!!! |
| 22 Mar 2013, 21:11 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
DavidSeal schreef: witzwet schreef: Waarom zouden we spelers gaan halen bij ploegen die altijd moeten krabben in tweede? Hebben we dat al niet genoeg gedaan? We kunnen er ook nog wat gaan halen die van de bank niet geraken in andere tweedeklasse ploegen? Succes verzekerd volgend seizoen... Jij lijkt me een kenner, zeg me dan eens waar we ze WEL moeten gaan halen?! Reserven uit 1ste, of buitenlanders? Daar gaan we weer... Mij niet gelaten hoor, inderdaad...had wel deze reactie wel verwacht. Ik moet u teleurstellen, een kenner ben ik niet, ook niet na 23 jaar EA. Daar werp ik me ook niet toe op. Maar ik vind dat die transferpolitiek ook zeer gevaarlijk kan zijn. Het voorbeeld heb je trouwens dit jaar... Maar toon u als ploeg niet ambitieus en wees blij met een seizoen zoals je er wellicht nu één hebt gehad. Het zal dan ook wel eens 'prijs' zijn mocht de tegenstand wat weerbaarder kunnen zijn... Wat betreft Webers, dat zou wel een versterking zijn omdat we weten dat hij echt wel dé sterkhouder is van Heist en misschien vind je wel een sterkhouder bij Oudenaarde of Brussels... Uitzonderingen zijn er sowieso. Uiteraard mag die man direct tekenen, al twee seizoenen geleden trouwens ook al (Webers)!! Maar Was Bogaerts dat van Tienen? Was Di Gregorio dat van St.Niklaas of Petrovic? Was De Munter dat van Oostende? Jadot van Denderleeuw? Hugelier van Moeskroen? Je spreekt van buitenlanders, reserven uit eerste...niet dat het hier een ploeg vol buitenlanders moet worden, maar sommige buitenlanders doen dat hier niet onaardig. Ik geloof meer in de betere spelers uit derde wegplukken van de betere ploegen of buitenland, stevige reserven uit eerste. Dat is mijn persoonlijke mening natuurlijk, dat is geen bewezen wetenschap. Alleen moet een ploeg en zijn supporters dan wel weten waar je aan toe bent. Nl. Content met de redding of meedoen in de (sub)top? _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 23 Mar 2013, 17:23 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Na 18minuten staat Lommel 2-0 voor tegen Westerlo.
_________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 23 Mar 2013, 21:20 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
2-1
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 23 Mar 2013, 21:52 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
witzwet schreef: Na 18minuten staat Lommel 2-0 voor tegen Westerlo. owla, bartje zal moeten bleiten ![]() _________________ Iendracht 4ever. |
| 23 Mar 2013, 21:55 |
|
|
kreezie nonkeltje schreef: witzwet schreef: Na 18minuten staat Lommel 2-0 voor tegen Westerlo. owla, bartje zal moeten bleiten ![]() 3-1 Kvo komt hier morgen spelen met een extra paar vleugels.... edit: 3-2 _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 23 Mar 2013, 22:16 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Brussels - SNS 0-0 nog 5 min te gaan 1-0.
Tubeke - Borinage 1-1 _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 27 Mar 2013, 22:37 |
|
| Pagina 48 van 72 |
[ 1070 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 46 47 48 49 50 … 72 Volgende |