|
|
| Pagina 9 van 17 |
[ 247 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 17 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 29 Aug 2010, 16:14 Berichten: 592 |
Bericht Re: Eendracht Aalst-Kv Oostende
Die oerwoudgeluiden waren dan weer verwerpelijk.
|
| 24 Mar 2013, 18:59 |
|
|
Freak
er moet en zal een neger naar de top gebracht worden door de KBVB. Wit rascisme!
|
| 24 Mar 2013, 19:00 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 21 Jun 2011, 21:43 Berichten: 602 Leeftijd: 34 Locatie: Lede |
Khad wel meer volk verwacht deze morgen om sneeuw te ruimen, toen ik toekwam en het plein zag liggen en maar 4 mensen bezig zag zakte de moed mij toch in de schoenen..
Nogal een sjans dat er rond de middag nog volk is komen helpen. |
| 24 Mar 2013, 19:08 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Moreels heeft vandaag zijn ware ik laten zien,vroeg constant om gele kaarten voor ons,respect noemen ze dat,net de beelden nog eens gezien en Uros krijgt de bal volgens mij in zijn maag en trekt dan zijn arm naar achter,nooit pinanti,de Fongen moest weer eens in de belangstelling staan zeker,een echte schande.
![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 24 Mar 2013, 19:10 |
|
|
Scholier
luque schreef: Idem met die kans in de laatste minuut (Vandewalle), die MOET altijd binnen Twas bogaerts die over den bal trapten volgens mij En ook bogaerts die ne minuut later nie bij den bal kon (mdat ij onderuit getrokken werd?) Cerimagic erg goed gespeeld, jammer da hij idd maar 1 voet heeft :-/ Weydisch ook dikke match, is ne keer of 2-3 den bal uit de voeen komen halen van enen van oostende aan de cornervlag. Smet ook goed vond ik. Match die ge nooit moogt verliezen |
| 24 Mar 2013, 19:11 |
|
|
toevallige voorbijganger
het toneel dat vandaag door de (maffia)bond gebracht werd, verdienden onze spelers zeker en vast niet! voor hen was dit heel erg.
maar ja.. de hoofdrolspeler zit waarschijnlijk al in zijn boomhut met zicht op zee... toch een dikke chapeau voor onze ploeg. |
| 24 Mar 2013, 19:13 |
|
|
Junior Lid geworden op: 22 Aug 2009, 16:18 Berichten: 259 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst Website: http://www.facebook.com/9300records |
Wat een klucht! Als je zo goedkope penalty geeft dan hadden wij ook minstens recht op twee penalties en akkoord dat je laat afroepen dat er niet met bekerkes moet gesmeten worden op plein, maar dan mag je hetzelfde doen als er bengaals vuur uit het vak van kvo vliegt.. Enzo kan je nog een tijd verder gaan
|
| 24 Mar 2013, 19:14 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 21 Jun 2011, 21:43 Berichten: 602 Leeftijd: 34 Locatie: Lede |
Citeer: “Maar spijtig genoeg krijgen we in de laatste minuten dan die goal tegen. De bal komt vanop drie meter tegen de arm. Sommige arbiters fluiten hem, sommigen niet. Maar als je dan ziet dat wij vijf minuten later een zuivere penalty worden ontnomen, kan ik alleen maar besluiten dat er niet consequent is gefloten door Nzolo”, alsdus de Aalst-trainer. Na afloop van de wedstrijd zou volgens Janssens Nzolo nog iets komen zeggen zijn tegen zijn assistent-coach. “De scheidsrechter kwam na afloop zeggen tegen mijn assistent, dat we twee minuten voor onze penaltyfase de bal er maar hadden moeten intrappen.” |
| 24 Mar 2013, 19:18 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Bakkie schreef: Moreels heeft vandaag zijn ware ik laten zien,vroeg constant om gele kaarten voor ons,respect noemen ze dat,net de beelden nog eens gezien en Uros krijgt de bal volgens mij in zijn maag en trekt dan zijn arm naar achter,nooit pinanti,de Fongen moest weer eens in de belangstelling staan zeker,een echte schande. ![]() Dat uitfluiten van Moreels vond ik echt wel walgelijk. Om een gele kaart vragen voor de tegenstander, dat doet werkelijk iedereen op een voetbalveld. En zo overdreven vroeg hij het dan nog niet eens. Moet je dan alles vergeten wat die voor ons gedaan heeft? Ik denk dat er een pak heel heel kort van geheugen zijn. Zonder hem zat je nog in 3e. Daar kan je zelfs niet over discussiëren. Dat je een ex-speler niet toejuicht, tot daar aan toe, maar om iemand die zoveel voor onze club gedaan heeft, zo zwaar uit te fluiten... ik was beschaamd in onze eigen supporters. In de marge : Deschutter |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
Pure competitievervalsing.
Heb het zelden zo erg weten opvallen. Goed gespeeld van ons ploeg, volgende week eens dezelfde opstelling en er weer vol tegen aan. _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
|
|
Freak
voile zwetten dief.
|
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 29 Aug 2010, 16:14 Berichten: 592 |
Stijn schreef: Bakkie schreef: Moreels heeft vandaag zijn ware ik laten zien,vroeg constant om gele kaarten voor ons,respect noemen ze dat,net de beelden nog eens gezien en Uros krijgt de bal volgens mij in zijn maag en trekt dan zijn arm naar achter,nooit pinanti,de Fongen moest weer eens in de belangstelling staan zeker,een echte schande. ![]() Dat uitfluiten van Moreels vond ik echt wel walgelijk. Om een gele kaart vragen voor de tegenstander, dat doet werkelijk iedereen op een voetbalveld. En zo overdreven vroeg hij het dan nog niet eens. Moet je dan alles vergeten wat die voor ons gedaan heeft? Ik denk dat er een pak heel heel kort van geheugen zijn. Zonder hem zat je nog in 3e. Daar kan je zelfs niet over discussiëren. Dat je een ex-speler niet toejuicht, tot daar aan toe, maar om iemand die zoveel voor onze club gedaan heeft, zo zwaar uit te fluiten... ik was beschaamd in onze eigen supporters. In de marge : Deschutter helemaal mee eens |
| 24 Mar 2013, 19:19 |
|
|
Freak
moreels is een rat.probeerde delic constant zijn 2e geel aan te smeren.
|
| 24 Mar 2013, 19:21 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
waly 2 schreef: moreels is een rat.probeerde delic constant zijn 2e geel aan te smeren. Dat lijkt me toch volstrekt normaal in voetbal? |
| 24 Mar 2013, 19:23 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
Stijn schreef: Bakkie schreef: Moreels heeft vandaag zijn ware ik laten zien,vroeg constant om gele kaarten voor ons,respect noemen ze dat,net de beelden nog eens gezien en Uros krijgt de bal volgens mij in zijn maag en trekt dan zijn arm naar achter,nooit pinanti,de Fongen moest weer eens in de belangstelling staan zeker,een echte schande. ![]() Dat uitfluiten van Moreels vond ik echt wel walgelijk. Om een gele kaart vragen voor de tegenstander, dat doet werkelijk iedereen op een voetbalveld. En zo overdreven vroeg hij het dan nog niet eens. Moet je dan alles vergeten wat die voor ons gedaan heeft? Ik denk dat er een pak heel heel kort van geheugen zijn. Zonder hem zat je nog in 3e. Daar kan je zelfs niet over discussiëren. Dat je een ex-speler niet toejuicht, tot daar aan toe, maar om iemand die zoveel voor onze club gedaan heeft, zo zwaar uit te fluiten... ik was beschaamd in onze eigen supporters. In de marge : Deschutter Ik heb Moreels niet uitgefloten maar diegene die het gedaan hebben geef ik gelijk. Moreels toonde alles behalve respect voor ons, dus verdiende hij ook geen respect, heel simpel. _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 24 Mar 2013, 19:24 |
|
| Pagina 9 van 17 |
[ 247 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 17 Volgende |