|
|
| Pagina 10 van 17 |
[ 247 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 17 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
Bericht Re: Eendracht Aalst-Kv Oostende
Stijn schreef: waly 2 schreef: moreels is een rat.probeerde delic constant zijn 2e geel aan te smeren. Dat lijkt me toch volstrekt normaal in voetbal? Als dat voetbal is, amai triestig ze. _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 24 Mar 2013, 19:24 |
|
|
Freak
|
| 24 Mar 2013, 19:25 |
|
|
Miniem
Ik heb mij ook enorm gestoord aan het uitfluiten en verwijten van de mannen die ons 2 keer kampioen gemaakt hebben.
En ik vraag mij af of de kinkels die oerwoudgeluiden produceren beseffen dat dit de club geld kost en in dit geval misschien ook punten. Zou het niet kunnen dat een zwarte scheidsrechter na al die oerwoudgeluiden denkt: en nu fluit ik wel aan de ene kant en niet aan de andere kant? |
| 24 Mar 2013, 19:28 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
josken1 schreef: Stijn schreef: waly 2 schreef: moreels is een rat.probeerde delic constant zijn 2e geel aan te smeren. Dat lijkt me toch volstrekt normaal in voetbal? Als dat voetbal is, amai triestig ze. Denk je dat ze dat bij ons in de ploeg niet doen? Als je weet dat je tegenstander geel geeft, dan doe je er toch alles aan om die een 2e te lappen? Je zou wel gek zijn om het niet te doen. Als je dat zo triestig vindt, vraag ik me af waarom je naar het voetbal komt kijken. |
| 24 Mar 2013, 19:28 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 29 Aug 2010, 16:14 Berichten: 592 |
Grappig, supporters die Moreels de les lezen qua respect, maar zelf oerwoudgeluiden produceren. Als dat ook voetbal is, is dat imo nog triestiger dan kaarten aannaaien.
|
| 24 Mar 2013, 19:34 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
josken1 schreef: Stijn schreef: Bakkie schreef: Moreels heeft vandaag zijn ware ik laten zien,vroeg constant om gele kaarten voor ons,respect noemen ze dat,net de beelden nog eens gezien en Uros krijgt de bal volgens mij in zijn maag en trekt dan zijn arm naar achter,nooit pinanti,de Fongen moest weer eens in de belangstelling staan zeker,een echte schande. ![]() Dat uitfluiten van Moreels vond ik echt wel walgelijk. Om een gele kaart vragen voor de tegenstander, dat doet werkelijk iedereen op een voetbalveld. En zo overdreven vroeg hij het dan nog niet eens. Moet je dan alles vergeten wat die voor ons gedaan heeft? Ik denk dat er een pak heel heel kort van geheugen zijn. Zonder hem zat je nog in 3e. Daar kan je zelfs niet over discussiëren. Dat je een ex-speler niet toejuicht, tot daar aan toe, maar om iemand die zoveel voor onze club gedaan heeft, zo zwaar uit te fluiten... ik was beschaamd in onze eigen supporters. In de marge : Deschutter Ik heb Moreels niet uitgefloten maar diegene die het gedaan hebben geef ik gelijk. Moreels toonde alles behalve respect voor ons, dus verdiende hij ook geen respect, heel simpel. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 24 Mar 2013, 19:36 |
|
|
Freak
Jules Destrooper schreef: Grappig, supporters die Moreels de les lezen qua respect, maar zelf oerwoudgeluiden produceren. Als dat ook voetbal is, is dat imo nog triestiger dan kaarten aannaaien. in een match moet je dat kunnen plaatsen dat Moreels zijn ploeg aanvuurt.. Heel knap overigens van De Schutter om zijn zwarte rechtsback na de match de les te spellen en ons vervolgens te groeten. |
| 24 Mar 2013, 19:38 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
Stijn schreef: Bakkie schreef: Moreels heeft vandaag zijn ware ik laten zien,vroeg constant om gele kaarten voor ons,respect noemen ze dat,net de beelden nog eens gezien en Uros krijgt de bal volgens mij in zijn maag en trekt dan zijn arm naar achter,nooit pinanti,de Fongen moest weer eens in de belangstelling staan zeker,een echte schande. ![]() Dat uitfluiten van Moreels vond ik echt wel walgelijk. Om een gele kaart vragen voor de tegenstander, dat doet werkelijk iedereen op een voetbalveld. En zo overdreven vroeg hij het dan nog niet eens. Moet je dan alles vergeten wat die voor ons gedaan heeft? Ik denk dat er een pak heel heel kort van geheugen zijn. Zonder hem zat je nog in 3e. Daar kan je zelfs niet over discussiëren. Dat je een ex-speler niet toejuicht, tot daar aan toe, maar om iemand die zoveel voor onze club gedaan heeft, zo zwaar uit te fluiten... ik was beschaamd in onze eigen supporters. In de marge : Deschutter Niet lullen hé, ok moreels heeft daar een héél goed seizoen gespeeld. Maar zonder die 10 andere sukkels was dat ook niet gelukt. Dus als hij een betje respect had getoond had hij dat ook wel gekregen. |
| 24 Mar 2013, 19:39 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Racisme moet uit de stadions,dat ze dan eerst de Fongen uit het stadion weren.
![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 24 Mar 2013, 19:40 |
|
|
El Corredor schreef: Jules Destrooper schreef: Grappig, supporters die Moreels de les lezen qua respect, maar zelf oerwoudgeluiden produceren. Als dat ook voetbal is, is dat imo nog triestiger dan kaarten aannaaien. in een match moet je dat kunnen plaatsen dat Moreels zijn ploeg aanvuurt.. Heel knap overigens van De Schutter om zijn zwarte rechtsback na de match de les te spellen en ons vervolgens te groeten. Moest Moreels niet uitgefloten geweest zijn, had die wss net hetzelfde gedaan als De Schutter. Drie seizoenen heeft hij alles gegeven voor Aalst, hem nu veroordelen op basis van 1 match vind ik jammer. |
| 24 Mar 2013, 19:41 |
|
|
Freak
laten we wel niet vergeten dat we in de laatste 11 matchen 3 goals scoorde. En je moet nog tegen Wezet en Brussels
ik denk aan het positieve ivm Moreels, De Schutter, Depoitre. laten we wel wezen, als dit KVO kampioen speelt, is dat ticketje retour zonder topversterkingen. ![]() |
| 24 Mar 2013, 19:42 |
|
|
Bakkie schreef: Racisme moet uit de stadions,dat ze dan eerst de Fongen uit het stadion weren. ![]() Nee, dat ze op racisme een strafmaat zetten van x aantal matchen zonder publiek spelen. |
| 24 Mar 2013, 19:42 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
ach wat, er komen nog gelegenheden genoeg om puntjes te pakken om ons te redden, dat doen ze met hun vingers in de neus, kwestie van de spanning er nog wat in te houden hé
![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 24 Mar 2013, 19:44 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
moet er nog iemand iets zeggen over lolo?, dan kunnen we mss dat hoofdstuk vr vandaag afsluiten hé
![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 24 Mar 2013, 19:48 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
josken1 schreef: Stijn schreef: Bakkie schreef: Moreels heeft vandaag zijn ware ik laten zien,vroeg constant om gele kaarten voor ons,respect noemen ze dat,net de beelden nog eens gezien en Uros krijgt de bal volgens mij in zijn maag en trekt dan zijn arm naar achter,nooit pinanti,de Fongen moest weer eens in de belangstelling staan zeker,een echte schande. ![]() Dat uitfluiten van Moreels vond ik echt wel walgelijk. Om een gele kaart vragen voor de tegenstander, dat doet werkelijk iedereen op een voetbalveld. En zo overdreven vroeg hij het dan nog niet eens. Moet je dan alles vergeten wat die voor ons gedaan heeft? Ik denk dat er een pak heel heel kort van geheugen zijn. Zonder hem zat je nog in 3e. Daar kan je zelfs niet over discussiëren. Dat je een ex-speler niet toejuicht, tot daar aan toe, maar om iemand die zoveel voor onze club gedaan heeft, zo zwaar uit te fluiten... ik was beschaamd in onze eigen supporters. In de marge : Deschutter Ik heb Moreels niet uitgefloten maar diegene die het gedaan hebben geef ik gelijk. Moreels toonde alles behalve respect voor ons, dus verdiende hij ook geen respect, heel simpel. Kort en bondig, volledig mee eens! _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 24 Mar 2013, 19:52 |
|
| Pagina 10 van 17 |
[ 247 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 17 Volgende |