Wielrennen - Pagina 101 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1694 berichten ]  Ga naar pagina 1 99 100 101 102 103 113
 Wielrennen 
Auteur Bericht
Freak

Bericht Re: Wielrennen
De Belgische Wielerbond eist meer dan 300.000 euro van Leif Hoste. Dat is een recordboete. Hoste is de eerste Belgische ­ (ex-)­­wielrenner die vervolgd wordt voor verdachte bloedwaarden. Zijn zaak wordt een symbooldossier. "Het komt goed, ik heb alle vertrouwen in mijn advocaten", reageert Hoste in de Corelio-kranten.

"De verdachte bloedwaarden zijn hoogstwaarschijnlijk toe te schrijven aan verboden substanties. Het is redelijk onwaarschijnlijk dat de abnormale waarden toe te schrijven zijn aan andere oorzaken", zegt Jaak Fransen, bondsprocureur van de Belgische wielrijdersbond. Volgens hem, en hij volgt daarin de internationale wielerunie (UCI), heeft Leif Hoste doping genomen. "Ik kan niet anders dan, conform de internationale wetgeving, 24 maanden schorsing te vragen."

nu is het aan de belgen zeker?

29 Mar 2013, 9:38
Freak

:D

29 Mar 2013, 9:38
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
de toppers laten ze ongemoeid, de subtoppers gaan ze ne keer goed leegschudden zie. Typisch BWB, hypocrisie alom. Misschien kunnen ze dan terwijl ze toch bezig zijn, eens gaan kijken bij nen Eddy Merckx, want wat er gebeurd is in Italie zo een goeie 40 jaar geleden kan toch ook niet koosjer geweest zijn in de Giro van dat jaar ! Ik bedoel maar, op wat slaat hunne kommentaar nu ? : "het kan niet anders of hij heeft gepakt, alhoewel wij niks kunnen bewijzen, kan het niet anders", goe bezig BWB, en goe belachelijk ! :lol:

29 Mar 2013, 11:14
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
69 schreef:
DavidSeal schreef:
Schepper schreef:
Misschien te veel Leeuwenvlaggen.. :hmm:

(y) :plat:

Viel mij trouwens op dat aan de finish van Gent-Wevelgem (dacht ik) veel tricolore vlaggen ipv leeuwenvlaggen aanwezig waren :wow:

Inderdaad, dat was een actie van één of andere stupide groepering die de Vlaamse leeuw-vlaggen volledig willen weren tijdens de koers, Zondag gaan ze opnieuw zo'n 500 tricolores uitdelen op de patersberg, de oude kwaremont en aan de aankomst in Oudenaarde, dus voor degene die naar de RVV gaan en die mannen tegen het lijf lopen... Hou u vooral nie in e ;)

29 Mar 2013, 11:48
Nationale Ploeg

Leeftijd: 46
Ik snap al dat politiek en communautair gedoe niet rond de koers (en andere sporten). Ik ben GEEN Belgicist en GEEN Vlaams Nationalist maar het is wel de Vlaamse beweging onder "Vlaanderen Vlagt" die er mee begonnen zijn. Als er dan een tricolore reactie komt is dat maar normaal hé. Actie kent reactie. Of je kan ze direct de mond snoeren zoals eind jaren dertig natuurlijk... Gilbert zijn domme uitlatingen komen ook als een boemerang terug in zijn gezicht nu die zich concentreert op de Ardeense klassiekers. Had ik wel voorspelt. Je moet die reacties op HLN is lezen, als dat de weerspiegeling is van onze bevolking. :hmm: Over de Ronde zelf kennen er hier al veel mijn gedacht, ik woon tussen Bosberg en de vroegere aankomst en RVV doet me nu dus :kots: Iedereen die er wel nog kan van genieten: veel plezier zondag. Naar het WK ga ik wel en ik neem mee zoals in Valkenburg: de vlag van mijn gemeente: één keer in beeld komen en den burgemeester content, erna een deel potten verniet en geen communautair gekibbel! Iedereen content! :drank: :drank: :drank:

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!

29 Mar 2013, 13:08
Freak

Leeftijd: 42
Als tijdens de Ronde van VLAANDEREN de Vlaamse vlag geen plaats heeft, waar dan wel?

PS ik ga zondag wel kijken naar de koers (ik zeg koers en bewust niet RVV ;-))

29 Mar 2013, 13:14
Nationale Ploeg

Leeftijd: 46
Verbechio schreef:
Als tijdens de Ronde van VLAANDEREN de Vlaamse vlag geen plaats heeft, waar dan wel?

Ik zeg NIET dat er geen plaats voor is hé ;-) Het is tenslotte de Ronde Van VLAANDEREN hé, ik ben ook fier als Vlaming e, maar ni meer op diene koers want dat is nu het criterium van Oudenaarde :p

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!

29 Mar 2013, 13:17
Freak

Leeftijd: 42
Gio schreef:
Verbechio schreef:

Ik zeg NIET dat er geen plaats voor is hé ;-) Het is tenslotte de Ronde Van VLAANDEREN hé, ik ben ook fier als Vlaming e, maar ni meer op diene koers want dat is nu het criterium van Oudenaarde :p

Bij de mensen ter plaatse (Meerbeke, Geraardsbergen) zal dit altijd blijven wringen. Een deel van de anderen zullen misschien afhaken en anderen schikken zich er uiteindelijk in.
VDH wist goe genoeg dat er veel kritiek zou komen maar zijne portemonnee zal toch goe gespijsd worden zondag, en da telt voor hem.

29 Mar 2013, 13:23
Freak

Leeftijd: 45
de Ronde heeft veel van zijn spankracht, uitstraling verloren door VDH (en zijn vennootschap).

Daar staat geldgewin op de eerste plaats of waarom anders laat je renners driemaal in een klassieker op dezelfde plaats passeren. Het is een veredeld criterium geworden, en dat is jammer.

het mythische van de Ronde is verloren gegaan.

jammer, maar het is niet anders.

29 Mar 2013, 14:49
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Ook het feit dat we ondertussen al een handvol klassiekers hebben die onze 'heuvelstreek' aandoen maakt het minder speciaal.

29 Mar 2013, 14:54
forumlegende

Tja, die vlaggen. Dat is ook weer typisch den Belgique eh. Veel te veel vlaggen! Wat gaan we doen? Nog meer vlaggen uitdelen om ze te kloten! :D

29 Mar 2013, 18:02
Freak

Voor Boonen is de Ronde al voorbij na val in beginfase.voorjaar waarschijnlijk ook.

31 Mar 2013, 11:42
Freak

Leeftijd: 45
waly 2 schreef:
Voor Boonen is de Ronde al voorbij na val in beginfase.voorjaar waarschijnlijk ook.

heel jammer! niet zozeer voor vandaag , maar wel voor volgende week in Parijs-Roubaix.

had echt gehoopt dat hij daar alleen recordhouder zou worden, dan zijn we meteen van het geleuter van Roger De Vlaeminck af.

31 Mar 2013, 12:00
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Hij wou waarschijnlijk nog wa paaseieren rapen in de graskant,dat is den tweede keer op enkele weken tijd,dat hij zich in de kant laat drukken,ervaring zeker.

31 Mar 2013, 13:26
Ancien

Leeftijd: 65
Tommeke, Tommeke, wat blijft ge toch doen? (vallen, dus...)
Spijtig, maar 't is nu eenmaal koers, vorig jaar Cancellara, nu Boonen...

31 Mar 2013, 13:34
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1694 berichten ]  Ga naar pagina 1 99 100 101 102 103 113