|
|
| Pagina 33 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 31 32 33 34 35 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Bericht Re: Stadion
Bart Van den Neste schreef: davy1919 schreef: De tribune was geen agendapunt op de gemeenteraad gisteren. Discussie voeren over het verwijderen van de Begische schotelvodde in Aalst was blijkbaar net iets belangrijker voor sommige partijen. ![]() Voor alle duidelijkheid er is gisteren ook geen discussie geweest over "de belgische schotelvodde". (Het was mij gewoon opgevallen en ik heb daar vandaag mijn persoonlijke mening over op facebook gepost, maar gisteren is dit geen item geweest op de GR. Dit ter zijde) Op de vorige Gemeenteraad (februari) heeft Johan Van Nieuwenhove via een interpellatie naar een stand van zaken gevraagd. Kunnen toch moeilijk de maand nadien dezelfde vraag stellen hé. Het is aan de meerderheid om er verder werk van te maken uiteraard. Hier zijn vraag: 33. Eendracht Aalst. Stand van zaken staantribune. Vraag raadslid Johan van Nieuwenhove. (504080) Eind april is de huidige competitie 2de nationale ten einde. Rest dan nog een +/-3-tal maanden voor de start van de nieuwe competitie. Omwille van de (technisch) negatieve rapporten vanwege de voetbalcel aangaande de staantribune Eendracht Aalst en de hoogdringendheid van deze vervanging. Graag een huidige stand van zaken: 1. Zijn er reeds firma's gecontacteerd voor de te plaatsen nieuwe tribune? 2. Wordt er geopteerd voor aankoop of huur? 3. Is het gebudgetteerde bedrag 2013 voldoende? 4. Is er een zicht op de capaciteit van de nieuwe tribune (staan/zitplaatsen)? Met één keer de vragen te stellen is het niet geregeld he, blijven achterzitten en op hameren dat dit weldegelijk een dringende ingreep is, de stilte die er momenteel heerst over dit dossier staat mij allesbehalve aan, geen verandering is geen voetbal in het PC-stadion volgend seizoen... Beseffen ze dat daar vanboven in hun raadszaal wel? _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 27 Mar 2013, 15:37 |
|
|
Freak
er moet dringend iets gebeuren omtrent het stadiondossier.
de politiek in Aalst schiet al jaren schromelijk tekort inzake sportinfrastructuur, ook toen de vld nog niet in de oppositie zat, maar dit terzijde stel dat de staantribune nog niet tegen de grond is gegaan of dat ze al plat ligt maar er nog geen nieuwe tribune staat, mogen we dan eigenlijk in ons stadion spelen? Of dienen we dan uit te wijken naar ergens anders? |
| 27 Mar 2013, 15:39 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
El Corredor schreef: de politiek in Aalst schiet al jaren schromelijk tekort inzake sportinfrastructuur, ook toen de vld nog niet in de oppositie zat, maar dit terzijde AMEN! ![]() _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 27 Mar 2013, 15:52 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47 Berichten: 743 Leeftijd: 44 |
El Corredor schreef: er moet dringend iets gebeuren omtrent het stadiondossier. de politiek in Aalst schiet al jaren schromelijk tekort inzake sportinfrastructuur, ook toen de vld nog niet in de oppositie zat, maar dit terzijde stel dat de staantribune nog niet tegen de grond is gegaan of dat ze al plat ligt maar er nog geen nieuwe tribune staat, mogen we dan eigenlijk in ons stadion spelen? Of dienen we dan uit te wijken naar ergens anders? Ik deel uw mening dat er qua sportinfrastructuur al jaren een schromelijk tekort is. Zoals ik het begrepen heb, ging de tribune sowieso gesloopt worden na dit seizoen. En dat er sowieso in het stadion kon blijven gespeeld worden. _________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 27 Mar 2013, 15:55 |
|
|
forumlegende
Dat hadden we ook al door...
Maar concreet? Geen nieuws te bespeuren... Zoals zo vaak in Aalst. . |
| 27 Mar 2013, 16:08 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Oei, de kracht van verandering is precies al gaan liggen. Natuurlijk een moeilijker dossier dan weghalen van koningsportretten en Belgische vlaggen...afwachten dus.
_________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 27 Mar 2013, 16:12 |
|
|
Freak
witzwet schreef: Oei, de kracht van verandering is precies al gaan liggen. Natuurlijk een moeilijker dossier dan weghalen van koningsportretten en Belgische vlaggen...afwachten dus. ja want ons stadion is plots bouwvallig geworden na de verkiezingen... |
| 27 Mar 2013, 16:23 |
|
|
Iendracht.be - beheer
witzwet schreef: Oei, de kracht van verandering is precies al gaan liggen. Natuurlijk een moeilijker dossier dan weghalen van koningsportretten en Belgische vlaggen...afwachten dus. Beetje goedkope kritiek ... Of had het nieuwe stadsbestuur dit op 3 maanden moeten realiseren, misschien? |
| 27 Mar 2013, 16:45 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Er zijn er veel die zitten te wachten om de N-VA in elk dossier met alle zonden van Israël te overladen. Het pikt precies, al die (bezoldigde) mandaten die verloren zijn gegaan voor de traditionele partijen.
Een nieuwe partij aan het bewind moet volgens deze criticasters liefst eergisteren met een oplossing komen, terwijl de andere partijen de boel JAREN hebben laten rotten... Wat niet let dat er inderdaad best snel klare taal wordt gesproken. Want in Denderleeuw spelen, no way! _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 27 Mar 2013, 16:51 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47 Berichten: 743 Leeftijd: 44 |
anathema76 schreef: Er zijn er veel die zitten te wachten om de N-VA in elk dossier met alle zonden van Israël te overladen. Het pikt precies, al die (bezoldigde) mandaten die verloren zijn gegaan voor de traditionele partijen. Een nieuwe partij aan het bewind moet volgens deze criticasters liefst eergisteren met een oplossing komen, terwijl de andere partijen de boel JAREN hebben laten rotten... Wat niet let dat er inderdaad best snel klare taal wordt gesproken. Want in Denderleeuw spelen, no way! Bij mij pikt dat niet hoor, en ik ben ook van mening dat je een nieuwe meerderheid onmogelijk kan afrekenen op 3 maand besturen. Dat zou inderdaad wel heel onfair zijn. De uitslag is wat hij is, en daar moeten wij ons bij neerleggen en ook durven naar onze eigen fouten kijken. Langs de andere kant is het natuurlijk ook de bedoeling dat een oppositiepartij naast constructief uit de hoek te komen, ook punten waar ze niet mee akkoord gaat op tafel durft te leggen, dat is nu eenmaal ook de taak van de oppositie, dat is in het verleden ook niet anders geweest. Zolang het over inhoud gaat moet dat kunnen, anders kan men toch onmogelijk weten waar men voor staat. Waar ik het momenteel wel wat moeilijk mee heb is dat we het meerderheidsakkoord niet krijgen, want zo is het uiteraard niet evident om over de inhoud te debatteren. Maar we zijn te veel aan het afwijken van het stadion zelf. _________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 27 Mar 2013, 17:10 |
|
|
forumlegende
Denk niet dat het nieuwe stadsbestuur al iets te verwijten valt. De twintig jaar voor 2012 zijn iet of wat meer bepalend geweest dan de voorbije 3/4 maand...Maar voor sommigen is de nederlaag nog altijd niet verwerkt.
|
| 28 Mar 2013, 14:48 |
|
|
Junior Lid geworden op: 29 Jun 2007, 19:22 Berichten: 260 Locatie: Bambrugge (Erpe-Mere) |
Ik heb me eigenlijk altijd al afgevraagd waarom er nooit aan de Zandberg gedacht werd.
Er lijkt nu voorlopig geen nieuw stadion te komen, maar de Zandberg zou toch potentieel genoeg hebben voor een stadion te zetten? |
| 29 Mar 2013, 1:59 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Waar dat dan? En oefenvelden voor de jeugd zijn er niet meer nodig?
Uw stadion in een woonwijk leggen, vrij afgelegen van het stadscentrum, lijkt me allesbehalve verstandig ![]() |
| 29 Mar 2013, 2:23 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Jeroen schreef: Waar dat dan? En oefenvelden voor de jeugd zijn er niet meer nodig? Uw stadion in een woonwijk leggen, vrij afgelegen van het stadscentrum, lijkt me allesbehalve verstandig ![]() Tegenwoordig liggen de stadia toch allemaal ver uit het centrum, weg van alles zodat alle inkomsten meteen naar de club gaan. En zodat de supporters kunnen toekomen, geld opdoen en liefst zo snel mogelijk weer vertrekken. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 29 Mar 2013, 16:03 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Volgens mij waren ze deze namidag alles aant opmeten aan de K en ook die gazon erachter...
Zoude ze dan effectief begonnen zijn?? _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 29 Mar 2013, 16:31 |
|
| Pagina 33 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 31 32 33 34 35 … 462 Volgende |