|
|
| Pagina 51 van 72 |
[ 1070 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 49 50 51 52 53 … 72 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bericht Re: Tweede Klasse 2012-2013
Goeie uitslagen. We kunnen morgen een fantastische zaak doen, maar dat is niet de eerste keer dit seizoen. Hopelijk lukt het nu wel.
|
| 30 Mar 2013, 23:24 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 21 Jun 2011, 21:43 Berichten: 602 Leeftijd: 34 Locatie: Lede |
FC Brussels wordt eind dit seizoen begraven. De club gaat voort onder de naam RWD Brussels Molenbeek en wil zo een nieuwe start maken. De groep uit Dubai heeft de schulden van 200.000 euro afgelost en zal 3 seizoenen in RWD Brussels Molenbeek investeren. Met de gemeente Molenbeek werd eerder al overeengekomen dat Brussels ook volgend seizoen van het Edmond Machtens-stadion gebruik mag maken.
|
| 31 Mar 2013, 11:06 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Elektronized schreef: FC Brussels wordt eind dit seizoen begraven. De club gaat voort onder de naam RWD Brussels Molenbeek en wil zo een nieuwe start maken. De groep uit Dubai heeft de schulden van 200.000 euro afgelost en zal 3 seizoenen in RWD Brussels Molenbeek investeren. Met de gemeente Molenbeek werd eerder al overeengekomen dat Brussels ook volgend seizoen van het Edmond Machtens-stadion gebruik mag maken. ah, ze hebben duidelijk in Dubai ook wa zwart geld zitten dus ... ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 31 Mar 2013, 11:19 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Elektronized schreef: FC Brussels wordt eind dit seizoen begraven. De club gaat voort onder de naam RWD Brussels Molenbeek en wil zo een nieuwe start maken. De groep uit Dubai heeft de schulden van 200.000 euro afgelost en zal 3 seizoenen in RWD Brussels Molenbeek investeren. Met de gemeente Molenbeek werd eerder al overeengekomen dat Brussels ook volgend seizoen van het Edmond Machtens-stadion gebruik mag maken. RWDBM dus? ![]() |
| 31 Mar 2013, 16:10 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
AlostanA schreef: Elektronized schreef: FC Brussels wordt eind dit seizoen begraven. De club gaat voort onder de naam RWD Brussels Molenbeek en wil zo een nieuwe start maken. De groep uit Dubai heeft de schulden van 200.000 euro afgelost en zal 3 seizoenen in RWD Brussels Molenbeek investeren. Met de gemeente Molenbeek werd eerder al overeengekomen dat Brussels ook volgend seizoen van het Edmond Machtens-stadion gebruik mag maken. RWDBM dus? ![]() liever FCVDEH? Das nog e letterken mier ![]() _________________ MCMXIX |
| 31 Mar 2013, 22:37 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
69 schreef: AlostanA schreef: Elektronized schreef: FC Brussels wordt eind dit seizoen begraven. De club gaat voort onder de naam RWD Brussels Molenbeek en wil zo een nieuwe start maken. De groep uit Dubai heeft de schulden van 200.000 euro afgelost en zal 3 seizoenen in RWD Brussels Molenbeek investeren. Met de gemeente Molenbeek werd eerder al overeengekomen dat Brussels ook volgend seizoen van het Edmond Machtens-stadion gebruik mag maken. RWDBM dus? ![]() liever FCVDEH? Das nog e letterken mier ![]() dat wordt een competitie op zich... zo veel mogelijk letterkes! |
| 01 Apr 2013, 11:06 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
ze kunnen anders een totaal nieuwe naam uitvinden voor volgend seizoen: FC Zinneke
![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 01 Apr 2013, 12:55 |
|
|
Freak
fc competitievervalsers.
|
| 01 Apr 2013, 13:28 |
|
|
Junior Lid geworden op: 01 Aug 2010, 22:06 Berichten: 195 Leeftijd: 59 Website: http://www.allei-joep.be |
waly 2 schreef: fc competitievervalsers. gisteren de drie punten gekregen want dit was niet het woluwe dat oostende bijna deed kantelen hoor,en geholpen door de scheids niet te vergeten he drie strafschoppen gekregen waarvan zelfs twee mogen missen. je ziet er zal alles aangedaan worden om in brussel toch nog een ploeg te behouden maar denk ze dezelfde weg opgaan als de buren uit lieje. en nog iets he staken is een gemakkelijke drogreden om niet te spelen en de punten weg te geven,er gaf hier enen nen commentaar als zijn loon niet op tijd betaald werd hij ook zou staken is mss best dat er weinig zelfstandingen hier opzitten want zou nie graag alle zelfstandigen met tegoeden eten en drinken willen geven laat staan staken zouden nog meer doppers zijn mrja wie ben ik maar wou het toch even kwijt. |
| 01 Apr 2013, 17:14 |
|
|
Freak
krisken schreef: waly 2 schreef: fc competitievervalsers. gisteren de drie punten gekregen want dit was niet het woluwe dat oostende bijna deed kantelen hoor,en geholpen door de scheids niet te vergeten he drie strafschoppen gekregen waarvan zelfs twee mogen missen. je ziet er zal alles aangedaan worden om in brussel toch nog een ploeg te behouden maar denk ze dezelfde weg opgaan als de buren uit lieje. en nog iets he staken is een gemakkelijke drogreden om niet te spelen en de punten weg te geven,er gaf hier enen nen commentaar als zijn loon niet op tijd betaald werd hij ook zou staken is mss best dat er weinig zelfstandingen hier opzitten want zou nie graag alle zelfstandigen met tegoeden eten en drinken willen geven laat staan staken zouden nog meer doppers zijn mrja wie ben ik maar wou het toch even kwijt. een leesteken af en toe zou ook tof zijn. Als ze mij niet betalen, dan staak ik ja... Werk jij gratis misschien? of ben jij één van die zelfstandige wiens boekhouding ik doe en steeds klaagt dat ze altijd tekort hebben, totdat ze dan eens belastingscontrole krijgen en blijkt dat ze met een gat van een paar 10.000 euro zitten. |
| 01 Apr 2013, 17:44 |
|
|
Junior Lid geworden op: 01 Aug 2010, 22:06 Berichten: 195 Leeftijd: 59 Website: http://www.allei-joep.be |
El Corredor schreef: krisken schreef: waly 2 schreef: fc competitievervalsers. gisteren de drie punten gekregen want dit was niet het woluwe dat oostende bijna deed kantelen hoor,en geholpen door de scheids niet te vergeten he drie strafschoppen gekregen waarvan zelfs twee mogen missen. je ziet er zal alles aangedaan worden om in brussel toch nog een ploeg te behouden maar denk ze dezelfde weg opgaan als de buren uit lieje. en nog iets he staken is een gemakkelijke drogreden om niet te spelen en de punten weg te geven,er gaf hier enen nen commentaar als zijn loon niet op tijd betaald werd hij ook zou staken is mss best dat er weinig zelfstandingen hier opzitten want zou nie graag alle zelfstandigen met tegoeden eten en drinken willen geven laat staan staken zouden nog meer doppers zijn mrja wie ben ik maar wou het toch even kwijt. een leesteken af en toe zou ook tof zijn. Als ze mij niet betalen, dan staak ik ja... Werk jij gratis misschien? of ben jij één van die zelfstandige wiens boekhouding ik doe en steeds klaagt dat ze altijd tekort hebben, totdat ze dan eens belastingscontrole krijgen en blijkt dat ze met een gat van een paar 10.000 euro zitten. wat heeft dat met gratis werken te maken ik heb niet iedere maand mijn loon en dat hoeft niet en nee jij mijn boekhouding doen denk het niet hoor; je mag al blij zijn je in loondienst werkt vraag anders eens aan uw baas hoeveel hij tegoed heeft,van zijn klanten omdat de particulieren het nog steeds niet snappen dat je zonder geld geen werken of verbouwingen of gelijk wat kunt doen en wie is het slachtoffer de zelfstandingen he.word wakker he er lopen er nog teveel naast hun schoenen. |
| 01 Apr 2013, 17:51 |
|
|
Freak
als je zelfstandige bent, kies je daar zelf voor hé man. Of kan je niet met gezag boven jouw werken misschien?
Altijd dat geleuter van die zelfstandige hangt ook mijn keel uit eerlijk gezegd. Ik zou de zelfstandige die op papier arm zijn en studiebeurzen krijgen voor hun kids niet willen eten geven. Meestal zijn dat dan die, die een hele hoop onroerend goed op naam van één of andere vennootschap hebben... soit, off topic. als je eens een uiteenzetting wilt , stuur je maar pm. |
| 01 Apr 2013, 18:15 |
|
|
Nationale Ploeg
El Corredor schreef: als je zelfstandige bent, kies je daar zelf voor hé man. Of kan je niet met gezag boven jouw werken misschien? Altijd dat geleuter van die zelfstandige hangt ook mijn keel uit eerlijk gezegd. Ik zou de zelfstandige die op papier arm zijn en studiebeurzen krijgen voor hun kids niet willen eten geven. Meestal zijn dat dan die, die een hele hoop onroerend goed op naam van één of andere vennootschap hebben... soit, off topic. als je eens een uiteenzetting wilt , stuur je maar pm. ik wil eens een uiteenzetting In één van je vorige posts valt me wel iets vreemds op. Jij bent boekhouder van een bedrijf en ziet dat alles goed gaat, tot er controle is en er een paar tienduizend euro ontbreekt. Euhm ... moest jij dat dan niet al lang gezien hebben? |
| 02 Apr 2013, 15:36 |
|
|
Freak
Fillou schreef: El Corredor schreef: als je zelfstandige bent, kies je daar zelf voor hé man. Of kan je niet met gezag boven jouw werken misschien? Altijd dat geleuter van die zelfstandige hangt ook mijn keel uit eerlijk gezegd. Ik zou de zelfstandige die op papier arm zijn en studiebeurzen krijgen voor hun kids niet willen eten geven. Meestal zijn dat dan die, die een hele hoop onroerend goed op naam van één of andere vennootschap hebben... soit, off topic. als je eens een uiteenzetting wilt , stuur je maar pm. ik wil eens een uiteenzetting In één van je vorige posts valt me wel iets vreemds op. Jij bent boekhouder van een bedrijf en ziet dat alles goed gaat, tot er controle is en er een paar tienduizend euro ontbreekt. Euhm ... moest jij dat dan niet al lang gezien hebben? Dus jij denkt dat ik altijd mijn goesting mag doe met dossiers ofzo? vb. klant heeft een indiciair tekort van 20.000 euro. ik zeg dit aan de klant en deel hem dat mee. Antwoord vd klant: zo laten, en wachten op controle, indien geen controle hebben we dat lekker in onze zak. Maar jij kent waarschijnlijk dat probleem niet, want jij geeft alles netjes aan. ![]() |
| 02 Apr 2013, 15:41 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
|
| 02 Apr 2013, 18:06 |
|
| Pagina 51 van 72 |
[ 1070 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 49 50 51 52 53 … 72 Volgende |