Nooit Off-topic - Pagina 776 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 13266 berichten ]  Ga naar pagina 1 774 775 776 777 778 885
 Nooit Off-topic 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 47
Bericht Re: Nooit Off-topic
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 130404_040

en onderkroiper oeik nen brief gekregen? :crazy:

04 Apr 2013, 13:50
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Romario schreef:
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20130404_040

De Croo eit da vedrom goe g'arrangeird.. :hmm:

04 Apr 2013, 13:55
Ancien

Schepper schreef:
Romario schreef:

De Croo eit da vedrom goe g'arrangeird.. :hmm:

Dès nog een groeitere bloas as zenne pa, dienen was in den toid oeik minister van vervoer.

04 Apr 2013, 15:11
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Romario schreef:

:love: Gelukkig niet

Ik heb een maximum loopbaan opgebouwd na 40 jaar DIENST ( niet gewerkt ik weet het )
Probleem is dat vroeger het zo was dat per rollend jaar je 2 maand vroeger met pensioen mocht indien je einde loopbaan een zittende dienst doet.
Voorbeeld een treinbestuurder met 24 jaar dienst heeft een ongeval en ziet niet meer genoeg om een veiligheidsdienst te verzekeren en krijgt bureeljob. dus die kon 24 X 2 = 48 maand eerder met pensioen gaan. Op zijn 56ste ipv van zijn 60 ste
Indien hij gewoon machinist bleef mocht hij op 55 met pensioen indien minstens 30 rollende jaren

Nieuwe generatie mag nog steeds op 55 met pensioen maar moet al minstens 32 jaar rollende dienst hebben.

Ook wordt de financiële berekening anders becijferd en zal treinpersoneel sowieso tot zijn 58 ste moeten blijven wil hij maximum pensioen krijgen ( = 75 % van laatste 4 jaar Brutoloon)

Ben nog nen sjanjaar die op 55 jaar reeds maximum becijfert kreeg zoals duizenden voor mij ;)

Als jonge gast nooit bij stilgestaan toen ik dit beroep voorgesteld kreeg toen ik nog mijn legerdienst deed.

Treinpersoneel is er steeds te kort geweest en in afwachting van ander bureeldienst ben ik maar met treindienst begonnen in het verre Antwerpen ... :p ik ben op de trein blijven plakken :rolandjen:

04 Apr 2013, 19:31
Nationale Ploeg

Onderkroiper schreef:
Romario schreef:

:love: Gelukkig niet

Ik heb een maximum loopbaan opgebouwd na 40 jaar DIENST ( niet gewerkt ik weet het )

:lol:

04 Apr 2013, 20:56
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
na wat er je de laatste maanden overkomen is mag je je gelukkig prijzen dat zo een brief nooit meer in je bus kan vallen ! het is nu aan de jongeren om hun ding te doen, "trop c'est trop, enough is enough"

04 Apr 2013, 22:46
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
zwetzat schreef:
na wat er je de laatste maanden overkomen is mag je je gelukkig prijzen dat zo een brief nooit meer in je bus kan vallen ! het is nu aan de jongeren om hun ding te doen, "trop c'est trop, enough is enough"

Ik vind de Leukknop niet :love:

Elk op zijn toer zeker ;)
Revalidatie zal tot een jaar duren volgens artsen :( maar zal goed komen ...

04 Apr 2013, 23:59
Nationale Ploeg

Leeftijd: 41
Heeft er hier iemand een idee aan welk rijverbod je je mag verwachten als je voor de tweede keer voor de rechter moet verschijnen wegens alcoholintoxicatie achter het stuur, dus geen dronkenschap.

Eerste veroordeling was in Aalst, nu moet ik naar Dendermonde gaan...

Met een boete en een effectief rijverbod van max 2 maand kan ik leven. Maar ik heb over D'Hondt al zaken gelezen van 6 maand tot een jaar rijverbod voor iemand die met een glaasje te veel op achter het stuur zat.

Ik probeer mij niet goed te praten, want drinken en rijden mag uiteraard niet. Maar iemand 6 maand of langer zijn rijbewijs afpakken kan die persoon in het slechtste geval zijn baan kosten.

Wie een zware verkeersovertreding begaat wordt hier toch nog altijd veel zwaarder aangepakt dan echt krapuul...

05 Apr 2013, 10:54
Freak

Leeftijd: 45
Zienaa schreef:
Heeft er hier iemand een idee aan welk rijverbod je je mag verwachten als je voor de tweede keer voor de rechter moet verschijnen wegens alcoholintoxicatie achter het stuur, dus geen dronkenschap.

Eerste veroordeling was in Aalst, nu moet ik naar Dendermonde gaan...

Met een boete en een effectief rijverbod van max 2 maand kan ik leven. Maar ik heb over D'Hondt al zaken gelezen van 6 maand tot een jaar rijverbod voor iemand die met een glaasje te veel op achter het stuur zat.

Ik probeer mij niet goed te praten, want drinken en rijden mag uiteraard niet. Maar iemand 6 maand of langer zijn rijbewijs afpakken kan die persoon in het slechtste geval zijn baan kosten.

Wie een zware verkeersovertreding begaat wordt hier toch nog altijd veel zwaarder aangepakt dan echt krapuul...

dienen Dhondt is genen simpelen hé. Geeft je zo het gevoel van, mja hij is inschikkelijk, de straf zal wel meevallen. :D

Als je al voor de tweede maal gepakt geweest bent, moet je je geen illusies maken bij Dhondt...

Is overigens een eendrachtsupporter die Dhondt ;)

05 Apr 2013, 11:08
Nationale Ploeg

El Corredor schreef:
Zienaa schreef:
Als je al voor de tweede maal gepakt geweest bent, moet je je geen illusies maken bij Dhondt...

Is maar de eerste keer dat ik bij Dhondt moet gaan ze. En wat bedoel je, dat ik mijn rijbewijs een jaar kwijt ga zijn? Sorry maar dan veeg ik toch mijn voeten aan dat rijverbod ze, als ze een zelfstandige failliet willen krijgen moeten ze zoiets zeker doen.

05 Apr 2013, 11:21
Freak

Zienaa schreef:
El Corredor schreef:
Zienaa schreef:

Is maar de eerste keer dat ik bij Dhondt moet gaan ze. En wat bedoel je, dat ik mijn rijbewijs een jaar kwijt ga zijn? Sorry maar dan veeg ik toch mijn voeten aan dat rijverbod ze, als ze een zelfstandige failliet willen krijgen moeten ze zoiets zeker doen.

recidivisme is niet meteen iets waar die Dhondt vrolijk gaat van worden ... Ik wil je niet bang maken, maar iedereen kent de verhalen van die Dhondt hé.

2 maal gedronken en gepakt, en bij eventueel rijverbod veeg je er uw voeten aan, goe bezig precies.

05 Apr 2013, 11:29
forumlegende

Zienaa schreef:
El Corredor schreef:
Zienaa schreef:

Uw gemeenschappelijke liefde uitspelen, Eendracht Aalst dus... :D

05 Apr 2013, 11:30
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Dani schreef:
Zienaa schreef:
El Corredor schreef:

Uw gemeenschappelijke liefde uitspelen, Eendracht Aalst dus... :D

Misschien droomt hij er ook wel van om Sonck voor den Eendracht te zien spelen :D .

05 Apr 2013, 11:31
Nationale Ploeg

El Corredor schreef:
2 maal gedronken en gepakt, en bij eventueel rijverbod veeg je er uw voeten aan, goe bezig precies.

Dus 6 maand geen inkomsten is dan een beter alternatief?

05 Apr 2013, 11:43
Freak

Zienaa schreef:
El Corredor schreef:

Dus 6 maand geen inkomsten is dan een beter alternatief?

tja, leg die vraag eens voor aan Dhondt zou ik zeggen. Ge gaat daarmee zeker kameraden maken... :D

succes in ieder geval!

05 Apr 2013, 11:47
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 13266 berichten ]  Ga naar pagina 1 774 775 776 777 778 885