Stadion - Pagina 36 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 34 35 36 37 38 462
 Stadion 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Bericht Re: Stadion
Binnen een 3 tal weken zit de competitie erop en gaat men dus beginnen met de afbraak van onze staantribune. Ik veronderstel dat er dan nu toch al een aannemer moet aangesteld zijn om deze werken uit te voeren ? Of gaat men er van uit dat na een telefoontje daags nadien de aannemer op den hof staat. Ook moet men nu toch al een idee hebben over de tribune zelf want ook hier gaat het volgens mij niet over een leveringstermijn van 48 uur. Ik hoop dat ik mis ben en men er achter de schermen volop mee bezig is maar ik vind het toch angstwekkend stil hierover.

06 Apr 2013, 13:18
Reserve

Ja heel weinig nieuws hier over,ook van onze supportersafgevaardigde in het bestuur had ik toch wat meer info verwacht,
Hopelijk geen nieuws goed nieuws zeker,afwachten dus

06 Apr 2013, 14:39
Scholier

Begrijp ook niet dat er hier niet meer duidelijkheid over is,normaal wordt er toch een openbare aanbesteding uitgeschreven?

06 Apr 2013, 16:21
Freak

Leeftijd: 45
Cornel1 schreef:
Begrijp ook niet dat er hier niet meer duidelijkheid over is,normaal wordt er toch een openbare aanbesteding uitgeschreven?

ik heb vorige week eens even de tijd genomen om alle verslagen van de gemeenteraad na te lezen.

Alleen in die van februari staat die vraag van Jowwan hoe het nu zit. Ik dacht ook dat Jowwan dat hier had gepost.

Voor de rest niets over de afbraak en bouw tribune...

We zijn april en binnen 4 weken is de competitie gedaan. Ik heb er een slecht gevoel bij moet ik zeggen.

06 Apr 2013, 17:04
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
1 feit is zeker: deze algemene stilte ivm stadion is zeker abnormaal. Hier klopt iets niet !

06 Apr 2013, 18:20
Junior

Ik zie nog het volgende gebeuren:

Tribune blijft gewoon staan maar zal niet meer gebruikt worden OF ze breken het toch af en het blijft braak liggen tot er voldoende financiële middelen zijn.

06 Apr 2013, 22:57
Nationale Ploeg

of er komt een plotse overeenkomst met dorp Lieje :?

07 Apr 2013, 0:16
Junior

Bomber schreef:
Tom1983 schreef:

Tribune blijft gewoon staan maar zal niet meer gebruikt worden OF ze breken het toch af en het blijft braak liggen tot er voldoende financiële middelen zijn.

't is 't stad toch dat alles moet bekostigen?
Op 't stad zwemmen ze na oeik ni bepaald int geld aja.

07 Apr 2013, 11:09
Nationale Ploeg

Leeftijd: 41
Ik veronderstel dat ze wel zullen weten waar ze mee bezig zijn zeker?
Investeren in LEDboarding (en was er ook geen sprake van een nieuw scorebord?) gaan ze nu niet bepaald doen als ze gaan uitwijken.

07 Apr 2013, 11:13
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Tom1983 schreef:
Bomber schreef:
Tom1983 schreef:

Aalst was toch één van de rijkste steden van België omdat er zoveel ambras was in't stadsbestuur en dus weinig gerealiseerd werd? Stond een jaar of twee geleden toch eens in de krant.

07 Apr 2013, 11:14
Nationale Ploeg

Leeftijd: 41
Smetje schreef:
Tom1983 schreef:
Bomber schreef:

Aalst was toch één van de rijkste steden van België omdat er zoveel ambras was in't stadsbestuur en dus weinig gerealiseerd werd? Stond een jaar of twee geleden toch eens in de krant.

Ik zou nu niet bepaald durven zeggen dat er de laatste jaren in Aalst niet veel gerealiseerd is, zeker niet wat ruimtelijke ordening betreft. Uiteraard weet ik niet in hoeverre de Vlaamse overheid hier mee heeft in gefinancierd.

07 Apr 2013, 11:27
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Smetje schreef:
Tom1983 schreef:
Bomber schreef:

Tja, dat rijk zijn is uiteraard weer relatief… 't is niet omdat je een grote reserve hebt, dat je ineens miljoenen aan een voetbalclub kunt geven.

07 Apr 2013, 14:04
Nationale Ploeg

uit aalst.nieuws.be:

"De huidige staantribune is niet meer veilig en moet worden afgebroken, de stad is eigenaar maar twijfelt om dat te doen." :?

ik heb het al eerder aangehaald hier: hier klopt iets niet, hoe ze twijfelen, en dan ?

en ze wachten nog op de goedkeuring van de licentie (?!?), hoe, 't was toch allemaal in orde ?

Lieje, here we come; let op mijn woorden. :?

07 Apr 2013, 23:33
Freak

Leeftijd: 35
zwetzat schreef:
uit aalst.nieuws.be:

"De huidige staantribune is niet meer veilig en moet worden afgebroken, de stad is eigenaar maar twijfelt om dat te doen." :?

ik heb het al eerder aangehaald hier: hier klopt iets niet, hoe ze twijfelen, en dan ?

en ze wachten nog op de goedkeuring van de licentie (?!?), hoe, 't was toch allemaal in orde ?

Lieje, here we come; let op mijn woorden. :?

Officiele beslissing voor alle ploegen viel op 4April,gekunt dus wel al positief advies gekregen hebben maar toekenning heeft nog geen enkele ploeg,wordt pas morgen beslist omdat de zitting van 4april is uitgesteld.

08 Apr 2013, 0:02
Junior

Het is volgens mij kiezen tussen ne prefab op korte termijn of iets deftig op lange termijn. Ik heb dan liever dat ze hun geld gaan steken in iets deftig op de huidige plek dan zo ne prefab want dat staat er voor jaren. De bezoekers kunnen dan allemaal in den H. En de K verhuist naar de zittribune voor onbepaalde tijd? Zijn natuurlijk allemaal maar veronderstellingen ;)

08 Apr 2013, 17:04
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 34 35 36 37 38 462