|
|
| Pagina 55 van 72 |
[ 1070 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 53 54 55 56 57 … 72 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bericht Re: Tweede Klasse 2012-2013
Bartos schreef: lolo4ever schreef: Dani schreef: 5.500 toeschouwers voor de titelmatch in tweede, wij deden beter voor onze titelmatch in...vierde!! Wij hebben meer supporters maar Oostende heeft wel onze drie beste spelers weggehaald,speelt volgend jaar terug in eerste klasse en heeft dankzij o.m.Omega Pharma een budget van 4.000.000. Maar bij ons is natuurlijk alles beter. Wij deden betere transfers,hadden een betere trainer en zullen ook wel een groter budget hebben voor volgend jaar. Tis niet plezant als ze hier zo op de kap van uw favoriete ploeg zitten hé .Soit, jullie zijn op drie matchen van het einde al kampioen, dus weinig discussie dat het een verdiende kampioen is hé. Mijn favoriete club is den Iendracht hoewel sommigen dat niet geloven.Maar als je hier een beetje kritisch bent ,wordt je onmiddellijk als een overloper beschouwd.Ik vind het gewoon triestig als ik zie hoe sommige zaken hier hun gang gaan. Laat ons om te beginnen hopen dat we via een goed transferbeleid eindelijk eens een ploeg kunnen bouwen om ook naar eerste klasse te gaan. @David Seal:ik heb aan Bakkie al uitgelegd dat ik zelfs niet in de buurt was van die vechtpartij. |
| 08 Apr 2013, 12:18 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Luister he man, ik heb door allerlei omstandigheden veel matchen gemist dit seizoen(ook thuis) en het was verre van een schitterend seizoen. Als andere ploegen beter zijn (werken) heb ik daar geen problemen mee, en kan ik dat gerust zeggen(toegeven), maar zoals jij doet, steeds die vergelijkingen tussen die éne ploeg waar je zo mee dweept en den Iendracht, denk ik niet dat jij 100% Iendrachtsupporter bent.
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 08 Apr 2013, 12:29 |
|
|
Freak
DavidSeal schreef: Luister he man, ik heb door allerlei omstandigheden veel matchen gemist dit seizoen(ook thuis) en het was verre van een schitterend seizoen. Als andere ploegen beter zijn (werken) heb ik daar geen problemen mee, en kan ik dat gerust zeggen(toegeven), maar zoals jij doet, steeds die vergelijkingen tussen die éne ploeg waar je zo mee dweept en den Iendracht, denk ik niet dat jij 100% Iendrachtsupporter bent. ge zijt genen echten... ![]() |
| 08 Apr 2013, 12:48 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
El Corredor schreef: DavidSeal schreef: Luister he man, ik heb door allerlei omstandigheden veel matchen gemist dit seizoen(ook thuis) en het was verre van een schitterend seizoen. Als andere ploegen beter zijn (werken) heb ik daar geen problemen mee, en kan ik dat gerust zeggen(toegeven), maar zoals jij doet, steeds die vergelijkingen tussen die éne ploeg waar je zo mee dweept en den Iendracht, denk ik niet dat jij 100% Iendrachtsupporter bent. ge zijt genen echten... ![]() Pfffff.... ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 08 Apr 2013, 13:37 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
DavidSeal schreef: Luister he man, ik heb door allerlei omstandigheden veel matchen gemist dit seizoen(ook thuis) en het was verre van een schitterend seizoen. Als andere ploegen beter zijn (werken) heb ik daar geen problemen mee, en kan ik dat gerust zeggen(toegeven), maar zoals jij doet, steeds die vergelijkingen tussen die éne ploeg waar je zo mee dweept en den Iendracht, denk ik niet dat jij 100% Iendrachtsupporter bent. Met welke tweedeklasser moet ik ons dan vergelijken?Met Westerlo of STVV die met een zak geld uit eerste zakten?Met Peruwelz dat een ploeg van Lille krijgt?Met Eupen,Visé,Woluwe of Brussels die gesteund worden door malafide investeerders? Dan liever met Oostende dat de laatste jaren een goed beleid voert en een zeker geen superbudget heeft en resultaten haalt.Zelfs al heb je een allergie aan de garnalen dan nog kan je er misschien iets van leren. En wees gerust volgend jaar zullen de garnalen allicht sterretjes zien in eerste maar dat wil ik er voor ons graag bijnemen.Maar neem van mij aan dat ze met hun trainer er alles gaan aandoen om niet te zakken. Fysisch en mentaal hebben ze een veel sterkere groep dan ons.Waarom er dan geen voorbeeld aan nemen. Een 100% Iendrachtsupporter dat is voor jou wellicht iemand die alles wat ze in de club doen goed vindt en nooit kritiek geeft.Wel dan wil ik geen 100% Iendrachtsupporter zijn . |
| 08 Apr 2013, 16:06 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
lolo4ever schreef: DavidSeal schreef: Luister he man, ik heb door allerlei omstandigheden veel matchen gemist dit seizoen(ook thuis) en het was verre van een schitterend seizoen. Als andere ploegen beter zijn (werken) heb ik daar geen problemen mee, en kan ik dat gerust zeggen(toegeven), maar zoals jij doet, steeds die vergelijkingen tussen die éne ploeg waar je zo mee dweept en den Iendracht, denk ik niet dat jij 100% Iendrachtsupporter bent. Met welke tweedeklasser moet ik ons dan vergelijken?Met Westerlo of STVV die met een zak geld uit eerste zakten?Met Peruwelz dat een ploeg van Lille krijgt?Met Eupen,Visé,Woluwe of Brussels die gesteund worden door malafide investeerders? Dan liever met Oostende dat de laatste jaren een goed beleid voert en een zeker geen superbudget heeft en resultaten haalt.Zelfs al heb je een allergie aan de garnalen dan nog kan je er misschien iets van leren. En wees gerust volgend jaar zullen de garnalen allicht sterretjes zien in eerste maar dat wil ik er voor ons graag bijnemen.Maar neem van mij aan dat ze met hun trainer er alles gaan aandoen om niet te zakken. Fysisch en mentaal hebben ze een veel sterkere groep dan ons.Waarom er dan geen voorbeeld aan nemen. Een 100% Iendrachtsupporter dat is voor jou wellicht iemand die alles wat ze in de club doen goed vindt en nooit kritiek geeft.Wel dan wil ik geen 100% Iendrachtsupporter zijn . Reserveer voor jullie beiden een tafeltje en praat alles eens rustig uit.. ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 08 Apr 2013, 16:09 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Schepper schreef: lolo4ever schreef: DavidSeal schreef: Luister he man, ik heb door allerlei omstandigheden veel matchen gemist dit seizoen(ook thuis) en het was verre van een schitterend seizoen. Als andere ploegen beter zijn (werken) heb ik daar geen problemen mee, en kan ik dat gerust zeggen(toegeven), maar zoals jij doet, steeds die vergelijkingen tussen die éne ploeg waar je zo mee dweept en den Iendracht, denk ik niet dat jij 100% Iendrachtsupporter bent. Met welke tweedeklasser moet ik ons dan vergelijken?Met Westerlo of STVV die met een zak geld uit eerste zakten?Met Peruwelz dat een ploeg van Lille krijgt?Met Eupen,Visé,Woluwe of Brussels die gesteund worden door malafide investeerders? Dan liever met Oostende dat de laatste jaren een goed beleid voert en een zeker geen superbudget heeft en resultaten haalt.Zelfs al heb je een allergie aan de garnalen dan nog kan je er misschien iets van leren. En wees gerust volgend jaar zullen de garnalen allicht sterretjes zien in eerste maar dat wil ik er voor ons graag bijnemen.Maar neem van mij aan dat ze met hun trainer er alles gaan aandoen om niet te zakken. Fysisch en mentaal hebben ze een veel sterkere groep dan ons.Waarom er dan geen voorbeeld aan nemen. Een 100% Iendrachtsupporter dat is voor jou wellicht iemand die alles wat ze in de club doen goed vindt en nooit kritiek geeft.Wel dan wil ik geen 100% Iendrachtsupporter zijn . Reserveer voor jullie beiden een tafeltje en praat alles eens rustig uit.. ![]() Ik weet een goed visrestaurant zijn. |
| 08 Apr 2013, 16:10 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Schepper schreef: Reserveer voor jullie beiden een tafeltje en praat alles eens rustig uit.. ![]() Genoeg restaurants aan de kust hé . |
| 08 Apr 2013, 16:10 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Schepper schreef: lolo4ever schreef: DavidSeal schreef: Luister he man, ik heb door allerlei omstandigheden veel matchen gemist dit seizoen(ook thuis) en het was verre van een schitterend seizoen. Als andere ploegen beter zijn (werken) heb ik daar geen problemen mee, en kan ik dat gerust zeggen(toegeven), maar zoals jij doet, steeds die vergelijkingen tussen die éne ploeg waar je zo mee dweept en den Iendracht, denk ik niet dat jij 100% Iendrachtsupporter bent. Met welke tweedeklasser moet ik ons dan vergelijken?Met Westerlo of STVV die met een zak geld uit eerste zakten?Met Peruwelz dat een ploeg van Lille krijgt?Met Eupen,Visé,Woluwe of Brussels die gesteund worden door malafide investeerders? Dan liever met Oostende dat de laatste jaren een goed beleid voert en een zeker geen superbudget heeft en resultaten haalt.Zelfs al heb je een allergie aan de garnalen dan nog kan je er misschien iets van leren. En wees gerust volgend jaar zullen de garnalen allicht sterretjes zien in eerste maar dat wil ik er voor ons graag bijnemen.Maar neem van mij aan dat ze met hun trainer er alles gaan aandoen om niet te zakken. Fysisch en mentaal hebben ze een veel sterkere groep dan ons.Waarom er dan geen voorbeeld aan nemen. Een 100% Iendrachtsupporter dat is voor jou wellicht iemand die alles wat ze in de club doen goed vindt en nooit kritiek geeft.Wel dan wil ik geen 100% Iendrachtsupporter zijn . Reserveer voor jullie beiden een tafeltje en praat alles eens rustig uit.. ![]() Tein goan zem vedrom vinn met moin frinket in zoin keil. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 08 Apr 2013, 17:12 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Bartos schreef: Schepper schreef: Reserveer voor jullie beiden een tafeltje en praat alles eens rustig uit.. ![]() Genoeg restaurants aan de kust hé .Kpeis da Bakkie daar ook wel wilt bijzijn ![]() _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 08 Apr 2013, 17:22 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
lolo4ever schreef: DavidSeal schreef: Luister he man, ik heb door allerlei omstandigheden veel matchen gemist dit seizoen(ook thuis) en het was verre van een schitterend seizoen. Als andere ploegen beter zijn (werken) heb ik daar geen problemen mee, en kan ik dat gerust zeggen(toegeven), maar zoals jij doet, steeds die vergelijkingen tussen die éne ploeg waar je zo mee dweept en den Iendracht, denk ik niet dat jij 100% Iendrachtsupporter bent. Met welke tweedeklasser moet ik ons dan vergelijken?Met Westerlo of STVV die met een zak geld uit eerste zakten?Met Peruwelz dat een ploeg van Lille krijgt?Met Eupen,Visé,Woluwe of Brussels die gesteund worden door malafide investeerders? Dan liever met Oostende dat de laatste jaren een goed beleid voert en een zeker geen superbudget heeft en resultaten haalt.Zelfs al heb je een allergie aan de garnalen dan nog kan je er misschien iets van leren. En wees gerust volgend jaar zullen de garnalen allicht sterretjes zien in eerste maar dat wil ik er voor ons graag bijnemen.Maar neem van mij aan dat ze met hun trainer er alles gaan aandoen om niet te zakken. Fysisch en mentaal hebben ze een veel sterkere groep dan ons.Waarom er dan geen voorbeeld aan nemen. Een 100% Iendrachtsupporter dat is voor jou wellicht iemand die alles wat ze in de club doen goed vindt en nooit kritiek geeft.Wel dan wil ik geen 100% Iendrachtsupporter zijn . Je mag zeker een vergelijking maken,maar een gans seizoen op Oostende te zitten geilen,das teroever dat de mensen dan twijfelen of je wel een Iendracht supp zijt,is niet meer dan normaal zeker.Stop aub met uw gezeik over Oostende. ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 08 Apr 2013, 18:29 |
|
|
Vaste Waarde
lolo4ever schreef: DavidSeal schreef: Luister he man, ik heb door allerlei omstandigheden veel matchen gemist dit seizoen(ook thuis) en het was verre van een schitterend seizoen. Als andere ploegen beter zijn (werken) heb ik daar geen problemen mee, en kan ik dat gerust zeggen(toegeven), maar zoals jij doet, steeds die vergelijkingen tussen die éne ploeg waar je zo mee dweept en den Iendracht, denk ik niet dat jij 100% Iendrachtsupporter bent. Met welke tweedeklasser moet ik ons dan vergelijken?Met Westerlo of STVV die met een zak geld uit eerste zakten?Met Peruwelz dat een ploeg van Lille krijgt?Met Eupen,Visé,Woluwe of Brussels die gesteund worden door malafide investeerders? Dan liever met Oostende dat de laatste jaren een goed beleid voert en een zeker geen superbudget heeft en resultaten haalt.Zelfs al heb je een allergie aan de garnalen dan nog kan je er misschien iets van leren. En wees gerust volgend jaar zullen de garnalen allicht sterretjes zien in eerste maar dat wil ik er voor ons graag bijnemen.Maar neem van mij aan dat ze met hun trainer er alles gaan aandoen om niet te zakken. Fysisch en mentaal hebben ze een veel sterkere groep dan ons.Waarom er dan geen voorbeeld aan nemen. Een 100% Iendrachtsupporter dat is voor jou wellicht iemand die alles wat ze in de club doen goed vindt en nooit kritiek geeft.Wel dan wil ik geen 100% Iendrachtsupporter zijn . Amai, 't is hier weer plezant.. Ik moei mij normaal niet met dit soort van hoogdravende discussies, maar deze keer toch dit: @ Lolo : - Ik denk ( en de rest gelieve mij te corrigeren als ik het mis heb..) dat er hier meer dan een op het forum wel degelijk serieus kritisch is naar zowel ploeg/bestuur/coach en zelfs collega supporters... - Ik heb KV twee keer gezien dit jaar ( tegen ons ) en ik vond hen - om het me je eigen woorden te zeggen noch fysiek, noch mentaal indrukwekkend.. ( nog proper uitgedrukt he..)- Ik volgde hen tevens in de pers; en ook daar - week in week uit nooit superlatieven.. Dus vind ik jouw commentaar geen steek houden mijn waarde, sorry.. allez, buiten jouw " die garnalen gaan sterretjes zien volgend seizoen" dan, want daar ben ik het - tevens rekening houdend met de massa supporters die KV elke week naar voor brult- roerend mee eens ![]() |
| 08 Apr 2013, 18:50 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
klopt, mamananeto (hoe vindt ge zo'n forumnaam, seg
) Oostende heeft zowel aan de kust als hier de twee matchen cadeau gehad van de scheids, twee keer met onzichtbare penalty. Dat is wel 6/6 ipv 2/6...en dan heb ik het nog maar over de matchen tegen ons._________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 08 Apr 2013, 19:00 |
|
|
Freak
witzwet schreef: klopt, mamananeto (hoe vindt ge zo'n forumnaam, seg ) Oostende heeft zowel aan de kust als hier de twee matchen cadeau gehad van de scheids, twee keer met onzichtbare penalty. Dat is wel 6/6 ipv 2/6...en dan heb ik het nog maar over de matchen tegen ons.ik vermoed dat jij in Oostende op het strand lag toen. Wij zijn de ganse tweede helft één maal overgeweest en wij kregen een denkbeeldige penalty. Voor de rest zijn wij daar de tweede helft met onze rug tegen de muur geplaatst, en werden we fysiek compleet overpowered. Wat de thuiswedstrijd betreft, daar winnen ze onterecht met een cadeaupenalty van die neger. Nu vind ik die fetisj van lolo4ever er ook wat over, maar wel eerlijk blijven. |
| 08 Apr 2013, 19:06 |
|
|
Vaste Waarde
witzwet schreef: klopt, mamananeto (hoe vindt ge zo'n forumnaam, seg ) Oostende heeft zowel aan de kust als hier de twee matchen cadeau gehad van de scheids, twee keer met onzichtbare penalty. Dat is wel 6/6 ipv 2/6...en dan heb ik het nog maar over de matchen tegen ons.Zeg witzwet, u klassiekers kennen hen man... Mamananeto = de voornaam van een van onze beste spitsen ooit ( euhhh +- 30 jaar terug he.. ) Mamana Neto Salvador..( Vandaar trouwens ook onze collega forumer Salvador niewaar... ) |
| 08 Apr 2013, 19:09 |
|
| Pagina 55 van 72 |
[ 1070 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 53 54 55 56 57 … 72 Volgende |