|
|
| Pagina 37 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 35 36 37 38 39 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Stadion
Als we matchen te zien gaan krijgen zoals dit seizoen zal een grote tribune alvast ni nodig zijn.
|
| 08 Apr 2013, 17:44 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Wat ik zondag hoorde,is dat er een staantribune zou komen met 12 treden.
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 08 Apr 2013, 18:32 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:12 Berichten: 1026 Leeftijd: 54 Locatie: mollem-asse |
Hoeveel treden zouden er nu zijn?
| 08 Apr 2013, 18:52 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
zandbergske schreef: Hoeveel treden zouden er nu zijn? Ik dacht ergens gelezen te hebben dat er iemand gehoord had dat er 12 treden zouden zijn.. ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 08 Apr 2013, 19:01 |
|
|
Freak
Schepper schreef: zandbergske schreef: Hoeveel treden zouden er nu zijn? Ik dacht ergens gelezen te hebben dat er iemand gehoord had dat er 12 treden zouden zijn.. ![]() nu vraagt hij hé, niet hoeveel er komen, dus ![]() |
| 08 Apr 2013, 19:02 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
El Corredor schreef: Schepper schreef: zandbergske schreef: Hoeveel treden zouden er nu zijn? Ik dacht ergens gelezen te hebben dat er iemand gehoord had dat er 12 treden zouden zijn.. ![]() nu vraagt hij hé, niet hoeveel er komen, dus ![]() Sorry, ik ben ze gisteren vergeten te tellen.. ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 08 Apr 2013, 19:04 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:12 Berichten: 1026 Leeftijd: 54 Locatie: mollem-asse |
Hela schepperken,ik weet dat er een nieuwe zou komen 12 treden hoog.Maar ik vroeg me af hoeveel treden onze bestaande tribune heeft?
![]() _________________
|
| 08 Apr 2013, 19:04 |
|
|
Nationale Ploeg
zandbergske schreef: Hela schepperken,ik weet dat er een nieuwe zou komen 12 treden hoog.Maar ik vroeg me af hoeveel treden onze bestaande tribune heeft? ![]() Ik denk dat er dat toch 20 à 25 zijn NU. _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 08 Apr 2013, 19:06 |
|
|
Freak
Schepper schreef: El Corredor schreef: Schepper schreef: Ik dacht ergens gelezen te hebben dat er iemand gehoord had dat er 12 treden zouden zijn.. ![]() nu vraagt hij hé, niet hoeveel er komen, dus ![]() Sorry, ik ben ze gisteren vergeten te tellen.. ![]() dat begrijp ik wel, je had bij zo'n beklijvende match geen tijd om treden te tellen. ![]() |
| 08 Apr 2013, 19:08 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
zwetzat schreef: uit aalst.nieuws.be: "De huidige staantribune is niet meer veilig en moet worden afgebroken, de stad is eigenaar maar twijfelt om dat te doen." ik heb het al eerder aangehaald hier: hier klopt iets niet, hoe ze twijfelen, en dan ? en ze wachten nog op de goedkeuring van de licentie (?!?), hoe, 't was toch allemaal in orde ? Lieje, here we come; let op mijn woorden. ![]() Eigenlijk, verwondert me dat niet echt. Als ge ziet dat heel de K gerust op de zit kan en achter de goal. Stel dat ze later dan een tribuneke zetten met een 5-tal treden aan de K of dat men met zgn. topmatchen en carnaval daar een prefabje ineensteken? Den I hoeft ook maar ne prefab te zijn want hoeveel bezoekers krijgt ge? Enkel met den Antwerp zag ik wat volk. Pas op hé gasten, ik ben hier gene voorstander van hé, maar ik ben zeker dat ze op het stadhuis ook wel tellen hoeveel volk er nog komt hé. Ge zou dan een stampvolle zit krijgen, wat niet slecht is voor den ambiance en 'wat rijtjes' aan de overkant. Zou mij begot niet verwonderen. Ambitie is er niet hé dus is de conclusie rap gemaakt. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 08 Apr 2013, 19:09 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
witzwet schreef: zwetzat schreef: uit aalst.nieuws.be: "De huidige staantribune is niet meer veilig en moet worden afgebroken, de stad is eigenaar maar twijfelt om dat te doen." ik heb het al eerder aangehaald hier: hier klopt iets niet, hoe ze twijfelen, en dan ? en ze wachten nog op de goedkeuring van de licentie (?!?), hoe, 't was toch allemaal in orde ? Lieje, here we come; let op mijn woorden. ![]() Eigenlijk, verwondert me dat niet echt. Als ge ziet dat heel de K gerust op de zit kan en achter de goal. Stel dat ze later dan een tribuneke zetten met een 5-tal treden aan de K of dat men met zgn. topmatchen en carnaval daar een prefabje ineensteken? Den I hoeft ook maar ne prefab te zijn want hoeveel bezoekers krijgt ge? Enkel met den Antwerp zag ik wat volk. Pas op hé gasten, ik ben hier gene voorstander van hé, maar ik ben zeker dat ze op het stadhuis ook wel tellen hoeveel volk er nog komt hé. Ge zou dan een stampvolle zit krijgen, wat niet slecht is voor den ambiance en 'wat rijtjes' aan de overkant. Zou mij begot niet verwonderen. Ambitie is er niet hé dus is de conclusie rap gemaakt. ...en ne wachtlijst voor abonnees, zoals op den Okapi ![]() |
| 08 Apr 2013, 20:19 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Schepper schreef: zandbergske schreef: Hela schepperken,ik weet dat er een nieuwe zou komen 12 treden hoog.Maar ik vroeg me af hoeveel treden onze bestaande tribune heeft? ![]() Ik denk dat er dat toch 20 à 25 zijn NU. Es da tèn vanbeneen of van vanboeven? _________________ oilsjt, goi alien... |
| 08 Apr 2013, 20:45 |
|
|
Vaste Waarde
jammen schreef: Schepper schreef: zandbergske schreef: Hela schepperken,ik weet dat er een nieuwe zou komen 12 treden hoog.Maar ik vroeg me af hoeveel treden onze bestaande tribune heeft? ![]() Ik denk dat er dat toch 20 à 25 zijn NU. Es da tèn vanbeneen of van vanboeven? Vanbeneen, - vanboeven ? Kan allemaal zijn - maar zoals er al enkelen schreven, vind ik het op zijn minst heeeeeel erg raar dat er 5, 6 ( of minder..) weken voor dat er iets moet gebeuren blijkbaar nog gene zak is beslist..Laat staan dat er reeds iets is gepland ... We kunnen nog altijd zeveren over het aantal treden van een eventuele tribune van zodra dat we officieel weten dat die er komt he..? Ik weet het nie, maar " i have a bad feeling about this" Weet hier nu niemand iets uit een of andere betrouwbare bron hieromtrent ? |
| 08 Apr 2013, 20:55 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
ok, als ik het hier goe begrijp: smijt de K plat en niks in de plaats: dus volgend seizoen, Omheining 8 euro, zoals in 4de ? Met dien verstande da ge in 4de (bvb Meldert) nog een kantiene hebt waar ge met 1500 man kunt in dansen.
Wij gaan er op vooruit mè gedacht ! _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 08 Apr 2013, 20:57 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
12 treden das ruw geschat 1200 man over een breedte van 100m
de meeste zullen wel toekomen met ne meter zeker? |
| 08 Apr 2013, 22:42 |
|
| Pagina 37 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 35 36 37 38 39 … 462 Volgende |