Tweede Klasse 2012-2013 - Pagina 56 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 1070 berichten ]  Ga naar pagina 1 54 55 56 57 58 72
 Tweede Klasse 2012-2013 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 47
Bericht Re: Tweede Klasse 2012-2013
mamananeto schreef:
witzwet schreef:
klopt, mamananeto (hoe vindt ge zo'n forumnaam, seg :D ) Oostende heeft zowel aan de kust als hier de twee matchen cadeau gehad van de scheids, twee keer met onzichtbare penalty. Dat is wel 6/6 ipv 2/6...en dan heb ik het nog maar over de matchen tegen ons.

Zeg witzwet, u klassiekers kennen hen man... Mamananeto = de voornaam van een van onze beste spitsen ooit ( euhhh +- 30 jaar terug he.. :lol: ) Mamana Neto Salvador..
( Vandaar trouwens ook onze collega forumer Salvador niewaar... :D )

Neem dan Salvador2 hé seg...

@El Corredor, neen ik stond weldegelijk in de tribune. We zijn daar idd overpowered, maar de 3-2 valt op een penalty met denkbeeldig handspel in, toch wel al het slot van de wedstrijd? Of heb ik dat verkeerd? Tis niet omdat ge daar in de tweede helft niet meer aan te pas komt dat ge sowieso verliest of dat ge plots moet akkoord gaan met een penalty dat er gene was.

08 Apr 2013, 19:20
Ancien

El Corredor schreef:
witzwet schreef:
klopt, mamananeto (hoe vindt ge zo'n forumnaam, seg :D ) Oostende heeft zowel aan de kust als hier de twee matchen cadeau gehad van de scheids, twee keer met onzichtbare penalty. Dat is wel 6/6 ipv 2/6...en dan heb ik het nog maar over de matchen tegen ons.

ik vermoed dat jij in Oostende op het strand lag toen.

Wij zijn de ganse tweede helft één maal overgeweest en wij kregen een denkbeeldige penalty.

Voor de rest zijn wij daar de tweede helft met onze rug tegen de muur geplaatst, en werden we fysiek compleet overpowered.

Wat de thuiswedstrijd betreft, daar winnen ze onterecht met een cadeaupenalty van die neger.

Nu vind ik die fetisj van lolo4ever er ook wat over, maar wel eerlijk blijven.

86 minuut, penalty na denkbeeldig handspel, Broeckaert zet om. Misschien was jij dan just gaan pissen.

Tot in het slot van de wedstrijd de scheidsrechter handspel zag in de zestien en KVO een erg goedkope strafschop kado gaf. Brouckaert miste niet en diende zo Eendracht Aalst een zure nederlaag toe (3-2).

08 Apr 2013, 19:23
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Inderdaad, die strafschop voor Oostende was pure compensatie voor de onterechte die hij aan ons had gegeven.
Bij ons was de "fout" een hele eind buiten de carré... maar werd toch gefloten omdat er eene zot uit de tribune om strafschop riep :D

08 Apr 2013, 19:41
Freak

Leeftijd: 45
witzwet schreef:
El Corredor schreef:
witzwet schreef:

Wij zijn de ganse tweede helft één maal overgeweest en wij kregen een denkbeeldige penalty.

Voor de rest zijn wij daar de tweede helft met onze rug tegen de muur geplaatst, en werden we fysiek compleet overpowered.

Wat de thuiswedstrijd betreft, daar winnen ze onterecht met een cadeaupenalty van die neger.

86 minuut, penalty na denkbeeldig handspel, Broeckaert zet om. Misschien was jij dan just gaan pissen.

Tot in het slot van de wedstrijd de scheidsrechter handspel zag in de zestien en KVO een erg goedkope strafschop kado gaf. Brouckaert miste niet en diende zo Eendracht Aalst een zure nederlaag toe (3-2).

en dat is van ne volledig neutrale site geplukt? :D

08 Apr 2013, 20:13
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
El Corredor schreef:
witzwet schreef:
El Corredor schreef:

en dat is van ne volledig neutrale site geplukt? :D

Pffffffffffffffffffffffffffff :D

08 Apr 2013, 21:20
Freak

Leeftijd: 35
Brussels,Heist,Boussu en Ws Woluwe geen licentie

08 Apr 2013, 23:51
Nationale Ploeg

ik ben eens benieuwd wat den Bond nu weer uit zijn hoed gaat toveren: al die ploegen die geen licentie zouden krijgen 1ste, 2de en 3de, eindronde of niet eindronde, zakken of ni zakken, of hoe maak je een competitie tot een veaudeville en zinloze vertoning door de onkunde van de Bond en de onkunde van de bestuurders van deze verschillende ploegen, die allemaal , om het op zijn echt brussels te zeggen, "uuger willen scheiten as eilen gat stoot"

09 Apr 2013, 9:29

Leeftijd: 68
Voorzitter haalt uit: "Tweede klasse is een chaos"

http://www.voetbalnieuws.be/news/59183/Voorzitter_haalt_uit:_Tweede_klasse_is_een_chaos

09 Apr 2013, 11:42
Ancien

Onderkroiper schreef:

Zoals het er naar uitziet zak SKN zich dus redden, alsook Oudenaarde. Al hebben de clubs nog 3 dagen om beroep aan te tekenen. Brussels en Woluwe waren geen verrassing, ik zie dus nog iets uit de bus vallen voor Heist en Boussu.

Ik vraag me met de huidige situatie alleen maar af: Als Heist sportief zakt naar derde, moet het dan niet naar vierde? Speelt WS Woluwe eindronde en zoniet wie neemt zijn plaats in: nummer 2 uit de eerste periode of kijken ze naar het klassement na 34 speeldagen?

09 Apr 2013, 11:52
Nationale Ploeg

Onderkroiper schreef:

allemaal de schuld vd bond. niet geheel onwaar natuurlijk maar anderzijds zijn er tegenwoordig wel heel veel clubs die boven hun 'natuurlijke' potentieel willen leven. Heist trekt ne Fockaert aan, heeft ne Webers, Criel, Van Dooren,... Sint-Niklaas heeft nooit geen volk getrokken (tis daar al de 3-4de ploeg die het daar probeert)... Oudenaarde trekt ook geen volk en heeft alleen haar licentie doordat ze een speler dik hebben kunnen verkopen, maar structureel zit het daar ook niet goed... Boussu Dour & Brussels zullen we ook maar al niet te veel over zeggen...

in 2de moet je semiprofesioneel kunnen zijn. ook wij gaan het op termijn moeilijk krijgen als we alleen met niet-amateurs gaan blijven shotten. maar dat kostprijsje is dus boven verhouding van je inkomsten in 2de.

het probleem van 2de is en blijft de houding van de Profliga sedert nitwits als De Witte: zonder tv-gelden is het amper leefbaar in verhouding met het eisenpakket.

09 Apr 2013, 12:37
Freak

Leeftijd: 45
Still standing ! schreef:
Onderkroiper schreef:

allemaal de schuld vd bond. niet geheel onwaar natuurlijk maar anderzijds zijn er tegenwoordig wel heel veel clubs die boven hun 'natuurlijke' potentieel willen leven. Heist trekt ne Fockaert aan, heeft ne Webers, Criel, Van Dooren,... Sint-Niklaas heeft nooit geen volk getrokken (tis daar al de 3-4de ploeg die het daar probeert)... Oudenaarde trekt ook geen volk en heeft alleen haar licentie doordat ze een speler dik hebben kunnen verkopen, maar structureel zit het daar ook niet goed... Boussu Dour & Brussels zullen we ook maar al niet te veel over zeggen...

in 2de moet je semiprofesioneel kunnen zijn. ook wij gaan het op termijn moeilijk krijgen als we alleen met niet-amateurs gaan blijven shotten. maar dat kostprijsje is dus boven verhouding van je inkomsten in 2de.

het probleem van 2de is en blijft de houding van de Profliga sedert nitwits als De Witte: zonder tv-gelden is het amper leefbaar in verhouding met het eisenpakket.

de nagel op de kop. ieder jaar roven ze tweede klasse leeg ook nog eens....

09 Apr 2013, 12:55

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
De 2de klassers zouden het zichzelf nochtans makkelijker kunnen maken door global wat meer de tering naar de nering te zetten.

Als ge ziet hoeveel niet EU spelers in 2de klasse actief zijn, dan zeg ik: nog meer dan geld genoeg in kas (n)
Het is natuurlijk zo (en dat zeg ik al maanden, jaren) dat er telkens een aantal zijn die de boel bedotten. Dit jaar is het met verve Woluwe geweest. Haal die exessen er uit en de nivelering zal zich automatisch doorzetten.

In 1ste en 3de is het al eens gebeurd de voorbije jaren, maar 2de blijft gewoon doodleuk boven zijn stand leven.

09 Apr 2013, 13:12
Nationale Ploeg

http://www.nr10.be/tweedeklasse/nieuws/ ... -kloteboel

09 Apr 2013, 15:28
Iendracht.be - beheer

Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
witzwet schreef:
Ik vraag me met de huidige situatie alleen maar af: Als Heist sportief zakt naar derde, moet het dan niet naar vierde?

Waarom zou Heist naar vierde moeten? Het niet verkrijgen van de licentie betekent geen extra reeks zakken, maar zonder licentie mag je niet in eerste of tweede spelen. Als Heist dus sportief zakt, maakt het eigenlijk geen verschil dat ze geen licentie hebben, want ze kunnen nooit lager dan derde zakken (in tegenstelling tot bv vereffening, die wel een sportieve sanctie van een reeks inhoudt).

09 Apr 2013, 19:13
Iendracht.be - beheer

Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bram schreef:
De 2de klassers zouden het zichzelf nochtans makkelijker kunnen maken door global wat meer de tering naar de nering te zetten.

Als ge ziet hoeveel niet EU spelers in 2de klasse actief zijn, dan zeg ik: nog meer dan geld genoeg in kas (n)
Het is natuurlijk zo (en dat zeg ik al maanden, jaren) dat er telkens een aantal zijn die de boel bedotten. Dit jaar is het met verve Woluwe geweest. Haal die exessen er uit en de nivelering zal zich automatisch doorzetten.

In 1ste en 3de is het al eens gebeurd de voorbije jaren, maar 2de blijft gewoon doodleuk boven zijn stand leven.

Ge hebt zeker gelijk, maar ik vraag me ook wel af waarom de bond enerzijds de ploegen financiëel gezond wil houden, maar dan anderzijds tweede klassers verplicht om 17 spelers met een profcontract te hebben of ploegen die naar eerste klasse promoveren dergelijk strenge stadioneisen op te leggen dat ze het nooit meer te boven komen. Als er nu een ploeg in tweede klasse wil spelen met een ploeg amateurs die allemaal voor een drankbonneke spelen, zou dat eigenlijk toch hun goed recht moeten zijn.

09 Apr 2013, 19:27
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 1070 berichten ]  Ga naar pagina 1 54 55 56 57 58 72