|
|
| Pagina 10 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
De_steve schreef: Ik hoor hier al enkele keren de naam van Nong vallen, is hier sprake van? Nong en Dessaer zouden inderdaad twee serieuse versterkingen zijn wie gaat dat betalen, wie gaat dat betalen ? ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 10 Apr 2013, 10:29 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
De_steve schreef: Ik hoor hier al enkele keren de naam van Nong vallen, is hier sprake van? In de fantasie van Zienaa is er soms al eens sprake van een grote naam . |
| 10 Apr 2013, 10:38 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Daarnet via via Nong aan de lijn gehad en hij zei dat hij er in se geen problemen mee zou hebben om te komen shotten in tweede.
|
| 10 Apr 2013, 13:39 |
|
|
Freak
Zienaa schreef: Daarnet via via Nong aan de lijn gehad en hij zei dat hij er in se geen problemen mee zou hebben om te komen shotten in tweede. kunt ge ne keer naar Sonck ook bellen als ge wilt... ![]() |
| 10 Apr 2013, 13:48 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Mits WS failliet is (of zo goed als...) zou men toch eens moeten klappen met spelers van hen. Mochten ze geen enkele speler van die mannen contacteren of de moeite doen, zou getuigen van onkunde. Zeker als je ziet dat daar zeer goeie spelers lopen in alle linies van het veld!! En bij faillissement nog transfervrij mogen vertrekken ook!!
_________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 10 Apr 2013, 14:01 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
witzwet schreef: Mits WS failliet is (of zo goed als...) zou men toch eens moeten klappen met spelers van hen. Mochten ze geen enkele speler van die mannen contacteren of de moeite doen, zou getuigen van onkunde. Zeker als je ziet dat daar zeer goeie spelers lopen in alle linies van het veld!! En bij faillissement nog transfervrij mogen vertrekken ook!! daar zeg je zoiets ... ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 10 Apr 2013, 14:07 |
|
|
Freak
witzwet schreef: Mits WS failliet is (of zo goed als...) zou men toch eens moeten klappen met spelers van hen. Mochten ze geen enkele speler van die mannen contacteren of de moeite doen, zou getuigen van onkunde. Zeker als je ziet dat daar zeer goeie spelers lopen in alle linies van het veld!! En bij faillissement nog transfervrij mogen vertrekken ook!! het wil niet zeggen omdat iemand transfervrij is, dat je ook zijn loon kan betalen... Onkunde omdat je daar geen speler zou van contacteren? Ik zou eigenlijk niet goed weten waarom. Ik vermoed dat met Janssens uit een andere vijver gaat gevist worden. ![]() |
| 10 Apr 2013, 14:07 |
|
|
El Corredor schreef: witzwet schreef: Mits WS failliet is (of zo goed als...) zou men toch eens moeten klappen met spelers van hen. Mochten ze geen enkele speler van die mannen contacteren of de moeite doen, zou getuigen van onkunde. Zeker als je ziet dat daar zeer goeie spelers lopen in alle linies van het veld!! En bij faillissement nog transfervrij mogen vertrekken ook!! het wil niet zeggen omdat iemand transfervrij is, dat je ook zijn loon kan betalen... Onkunde omdat je daar geen speler zou van contacteren? Ik zou eigenlijk niet goed weten waarom. Ik vermoed dat met Janssens uit een andere vijver gaat gevist worden. ![]() Ge kunt op zijn minst toch eens informeren, als ge op voorhand al er vanuit gaat, we kunnen ze toch niet betalen...brosselt dan voort met wat ge nu hebt en zakt dan wat reeksen tot het wel kunt betalen. Want het ene zal dan wel eens een logisch gevolg zijn. Trouwens zouden die ander ploegen uit tweede mss veel meer hebben als EA? Misschien op STVV en Westerlo na. Denk dat die spelers van WS toch ook moeten beseffen dat ze dit jaar bedragen opstreken die buiten proportie lagen? En ja, de visvijver van Janssens vrees ik voor uit de gratie gevallen ex-Wadi Degla's? _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 10 Apr 2013, 14:19 |
|
|
Freak
witzwet schreef: El Corredor schreef: witzwet schreef: Mits WS failliet is (of zo goed als...) zou men toch eens moeten klappen met spelers van hen. Mochten ze geen enkele speler van die mannen contacteren of de moeite doen, zou getuigen van onkunde. Zeker als je ziet dat daar zeer goeie spelers lopen in alle linies van het veld!! En bij faillissement nog transfervrij mogen vertrekken ook!! het wil niet zeggen omdat iemand transfervrij is, dat je ook zijn loon kan betalen... Onkunde omdat je daar geen speler zou van contacteren? Ik zou eigenlijk niet goed weten waarom. Ik vermoed dat met Janssens uit een andere vijver gaat gevist worden. ![]() Ge kunt op zijn minst toch eens informeren, als ge op voorhand al er vanuit gaat, we kunnen ze toch niet betalen...brosselt dan voort met wat ge nu hebt en zakt dan wat reeksen tot het wel kunt betalen. Want het ene zal dan wel eens een logisch gevolg zijn. Trouwens zouden die ander ploegen uit tweede mss veel meer hebben als EA? Misschien op STVV en Westerlo na. Denk dat die spelers van WS toch ook moeten beseffen dat ze dit jaar bedragen opstreken die buiten proportie lagen? En ja, de visvijver van Janssens vrees ik voor uit de gratie gevallen ex-Wadi Degla's? vind ik eigenlijk een rare quote van iemand die zich kandidaat stelde als supportersafgevaardigde. moeten we dan geld uitgeven dat we niet hebben ? Waarom denk je dat er zo veel clubs verdwijnen en in de schulden zitten? Zoals Bram hier al aangaf, omdat ze zwaar boven hun stand leven... |
| 10 Apr 2013, 14:23 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
El Corredor schreef: vind ik eigenlijk een rare quote van iemand die zich kandidaat stelde als supportersafgevaardigde. Vind ik ook, amaai ![]() _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 10 Apr 2013, 15:42 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
El Corredor schreef: Zienaa schreef: Daarnet via via Nong aan de lijn gehad en hij zei dat hij er in se geen problemen mee zou hebben om te komen shotten in tweede. kunt ge ne keer naar Sonck ook bellen als ge wilt... ![]() We zullen zien wat het bestuur doet é. |
| 10 Apr 2013, 16:07 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
witzwet schreef: El Corredor schreef: witzwet schreef: Mits WS failliet is (of zo goed als...) zou men toch eens moeten klappen met spelers van hen. Mochten ze geen enkele speler van die mannen contacteren of de moeite doen, zou getuigen van onkunde. Zeker als je ziet dat daar zeer goeie spelers lopen in alle linies van het veld!! En bij faillissement nog transfervrij mogen vertrekken ook!! het wil niet zeggen omdat iemand transfervrij is, dat je ook zijn loon kan betalen... Onkunde omdat je daar geen speler zou van contacteren? Ik zou eigenlijk niet goed weten waarom. Ik vermoed dat met Janssens uit een andere vijver gaat gevist worden. ![]() Ge kunt op zijn minst toch eens informeren, als ge op voorhand al er vanuit gaat, we kunnen ze toch niet betalen...brosselt dan voort met wat ge nu hebt en zakt dan wat reeksen tot het wel kunt betalen. Want het ene zal dan wel eens een logisch gevolg zijn. Trouwens zouden die ander ploegen uit tweede mss veel meer hebben als EA? Misschien op STVV en Westerlo na. Denk dat die spelers van WS toch ook moeten beseffen dat ze dit jaar bedragen opstreken die buiten proportie lagen? En ja, de visvijver van Janssens vrees ik voor uit de gratie gevallen ex-Wadi Degla's? Maar jij denkt blijkbaar wel dat WS Woluwe de enige club is die zo'n bedragen belooft? Uiteraard zal het bestuur wel eens langsgaan bij Woluwe, maar als je die lonen zag waarvoor ze speelden, zou ik toch niet te veel hopen... Zouden pakweg al voor een vijfde moeten gaan spelen voor wat ze nu zouden moeten krijgen - dan denk ik toch dat een deel van die kerels nog rustig de kat uit de boom zal kijken want je blijft altijd wel zotten hebben die het geld in het rond strooien... Inzake Dessaer zouden we misschien toch ook best stoppen met dromen: 1) Stond met Nieuwjaar al zo goed als in de kleedkamer van Oostende - nu die in eerste zitten, is die club niet direct veel onaantrekkelijker geworden denk ik... 2) Dessaer is hier ook niet op de meest fantastische manier buitengewandeld hé... Dat zou best ook nog wel kunnen spelen... |
| 10 Apr 2013, 18:32 |
|
|
El Corredor schreef: witzwet schreef: El Corredor schreef: het wil niet zeggen omdat iemand transfervrij is, dat je ook zijn loon kan betalen... Onkunde omdat je daar geen speler zou van contacteren? Ik zou eigenlijk niet goed weten waarom. Ik vermoed dat met Janssens uit een andere vijver gaat gevist worden. ![]() Ge kunt op zijn minst toch eens informeren, als ge op voorhand al er vanuit gaat, we kunnen ze toch niet betalen...brosselt dan voort met wat ge nu hebt en zakt dan wat reeksen tot het wel kunt betalen. Want het ene zal dan wel eens een logisch gevolg zijn. Trouwens zouden die ander ploegen uit tweede mss veel meer hebben als EA? Misschien op STVV en Westerlo na. Denk dat die spelers van WS toch ook moeten beseffen dat ze dit jaar bedragen opstreken die buiten proportie lagen? En ja, de visvijver van Janssens vrees ik voor uit de gratie gevallen ex-Wadi Degla's? vind ik eigenlijk een rare quote van iemand die zich kandidaat stelde als supportersafgevaardigde. moeten we dan geld uitgeven dat we niet hebben ? Waarom denk je dat er zo veel clubs verdwijnen en in de schulden zitten? Zoals Bram hier al aangaf, omdat ze zwaar boven hun stand leven... Ik snap de commotie niet, El Corredor, zeker niet uw link naar mijn kandidatuur als afgevaardigde. Trouwens hoeveel keer is het AV? Ik ging als eerste opvolger alles weten wat dat Jowwan weet, up-to-date blijven in geval dat hij zou afhaken (ziek, zat, belemmerd...). Mijn map die ik hiervoor heb voorzien ligt stof te garen met één verslag, begin van de VZW waarop ik eens werd uitgenodigd en waar ik al moest horen 'wa komt den dienen hier doen'? Wees gerust, nu ik weet wat het inhoud, amaai...'t is nog een chance dat Jowwan in de gemeenteraad zetelt, want ge zult van daar meer horen dan van het bestuur. Enfin, back to the point: Ik zeg toch niet dat ze die spelers dezelfde bedragen moeten gaan beloven en geven? Wat DT zegt, daar kan ik mij beter in vinden. Ge zult er wel nog hebben die met dezelfde hoge bedragen zwaaien. Dat EA dat niet kan, is duidelijk. Ge hebt dan toch geïnformeerd. MAAR ... is iedereen dan akkoord met seizoen als deze, waarin ge toch ongelofelijk hebt gebrosseld en hoerenchance hebt gehad dat er zowaar nog zwakkere tegenstanders waren? Gaan sponsors, supporters zich daar kunnen in vinden, in een ploeg dat al content is met het behoud? Hoeveel gaan er hier dan weer moord en brand schreeuwen als ge daar tussen plaats 12 en 16 bengelt? Dat is waar ik op doel. Iedereen heeft altijd de mond vol van diene komt tekort en diene...men somt hier zonder blikken of blozen vaak 5, 6 spelers op die weg mogen/moeten. Maar wie zet je daar dan in de plaats? Als ge geen budget hebt vrees ik dat enkel de naam zal wijzigen maar niet zozeer de kwaliteitsinjectie. Dus, moeten de supporters zich dan opmaken voor een aantal brosselseizoenen, op hoop van zegen in tweede te blijven? Ik heb die vraag hier al gesteld, antwoord mij dan hé. Ik heb den indruk dat ge ook iemand zijt die op vinkenslag ligt om iemand op bepaalde zin, woord te pakken en al snel het in het belachelijke trekt. Gemakkelijk hé: er moeten zeker 4 nieuwe bijkomen, jan en piet kunnen niet mee, joehoe groot jolijt dat we vorige week 'overtuigend' wonnen van de beloften van Brussels, we mogen nog een jaartje bijdoen...maar eigenlijk hebben we geen geld voor ander én beter, dus volgend seizoen meer van dat?. Ja toch? _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 11 Apr 2013, 12:05 |
|
|
Freak
witzwet schreef: El Corredor schreef: witzwet schreef: Ge kunt op zijn minst toch eens informeren, als ge op voorhand al er vanuit gaat, we kunnen ze toch niet betalen...brosselt dan voort met wat ge nu hebt en zakt dan wat reeksen tot het wel kunt betalen. Want het ene zal dan wel eens een logisch gevolg zijn. Trouwens zouden die ander ploegen uit tweede mss veel meer hebben als EA? Misschien op STVV en Westerlo na. Denk dat die spelers van WS toch ook moeten beseffen dat ze dit jaar bedragen opstreken die buiten proportie lagen? En ja, de visvijver van Janssens vrees ik voor uit de gratie gevallen ex-Wadi Degla's? vind ik eigenlijk een rare quote van iemand die zich kandidaat stelde als supportersafgevaardigde. moeten we dan geld uitgeven dat we niet hebben ? Waarom denk je dat er zo veel clubs verdwijnen en in de schulden zitten? Zoals Bram hier al aangaf, omdat ze zwaar boven hun stand leven... Ik snap de commotie niet, El Corredor, zeker niet uw link naar mijn kandidatuur als afgevaardigde. Trouwens hoeveel keer is het AV? Ik ging als eerste opvolger alles weten wat dat Jowwan weet, up-to-date blijven in geval dat hij zou afhaken (ziek, zat, belemmerd...). Mijn map die ik hiervoor heb voorzien ligt stof te garen met één verslag, begin van de VZW waarop ik eens werd uitgenodigd en waar ik al moest horen 'wa komt den dienen hier doen'? Wees gerust, nu ik weet wat het inhoud, amaai...'t is nog een chance dat Jowwan in de gemeenteraad zetelt, want ge zult van daar meer horen dan van het bestuur. Enfin, back to the point: Ik zeg toch niet dat ze die spelers dezelfde bedragen moeten gaan beloven en geven? Wat DT zegt, daar kan ik mij beter in vinden. Ge zult er wel nog hebben die met dezelfde hoge bedragen zwaaien. Dat EA dat niet kan, is duidelijk. Ge hebt dan toch geïnformeerd. MAAR ... is iedereen dan akkoord met seizoen als deze, waarin ge toch ongelofelijk hebt gebrosseld en hoerenchance hebt gehad dat er zowaar nog zwakkere tegenstanders waren? Gaan sponsors, supporters zich daar kunnen in vinden, in een ploeg dat al content is met het behoud? Hoeveel gaan er hier dan weer moord en brand schreeuwen als ge daar tussen plaats 12 en 16 bengelt? Dat is waar ik op doel. Iedereen heeft altijd de mond vol van diene komt tekort en diene...men somt hier zonder blikken of blozen vaak 5, 6 spelers op die weg mogen/moeten. Maar wie zet je daar dan in de plaats? Als ge geen budget hebt vrees ik dat enkel de naam zal wijzigen maar niet zozeer de kwaliteitsinjectie. Dus, moeten de supporters zich dan opmaken voor een aantal brosselseizoenen, op hoop van zegen in tweede te blijven? Ik heb die vraag hier al gesteld, antwoord mij dan hé. Ik heb den indruk dat ge ook iemand zijt die op vinkenslag ligt om iemand op bepaalde zin, woord te pakken en al snel het in het belachelijke trekt. Gemakkelijk hé: er moeten zeker 4 nieuwe bijkomen, jan en piet kunnen niet mee, joehoe groot jolijt dat we vorige week 'overtuigend' wonnen van de beloften van Brussels, we mogen nog een jaartje bijdoen...maar eigenlijk hebben we geen geld voor ander én beter, dus volgend seizoen meer van dat?. Ja toch? ik vond jouw quote gewoon heel vreemd, niet meer niet minder. Als je iets posts, moet je er ook maar tegen kunnen dat mensen daar op reageren. En wat deze post van jouw betreft, denk ik niet dat ik het in het belachelijke trek, ik stel het gewoon in vraag. Als mensen natuurlijk beginnen met de vraag of Sonck, Nong, ... geen goede aankopen zouden zijn voor ons. Wat moet een mens dan doen? Daar serieus op ingaan? Kom op man, blijf even serieus. |
| 11 Apr 2013, 12:44 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
witzwet schreef: MAAR ... is iedereen dan akkoord met seizoen als deze, waarin ge toch ongelofelijk hebt gebrosseld en hoerenchance hebt gehad dat er zowaar nog zwakkere tegenstanders waren? Gaan sponsors, supporters zich daar kunnen in vinden, in een ploeg dat al content is met het behoud? Hoeveel gaan er hier dan weer moord en brand schreeuwen als ge daar tussen plaats 12 en 16 bengelt? Dat is waar ik op doel. Iedereen heeft altijd de mond vol van diene komt tekort en diene...men somt hier zonder blikken of blozen vaak 5, 6 spelers op die weg mogen/moeten. Maar wie zet je daar dan in de plaats? Als ge geen budget hebt vrees ik dat enkel de naam zal wijzigen maar niet zozeer de kwaliteitsinjectie. Dus, moeten de supporters zich dan opmaken voor een aantal brosselseizoenen, op hoop van zegen in tweede te blijven? Ik heb die vraag hier al gesteld, antwoord mij dan hé. Ik heb den indruk dat ge ook iemand zijt die op vinkenslag ligt om iemand op bepaalde zin, woord te pakken en al snel het in het belachelijke trekt. Witzwet, ik snap uw idee wel maar ik weiger mee te gaan in dat brosselseizoen, hoerechance en toestanden... Zoals ik al verschillende keren heb aangehaald, had je midden december zicht op de subtop en had je dus eigenlijk - buiten Eupen - alle tegenstanders al eens ontmoet en deed je het toch niet onaardig, ondanks een heel bleek uit-parcours... Ik vind dat de mensen dat te snel vergeten als je de objectieve evaluatie van het hele seizoen moet maken. Dient ook opgemerkt dat er na de carnavalswedstrijd trouwens ook nog niets aan de hand was hé - je haalde een punt thuis tegen een fel versterkt Westerlo, je haalde een punt op Oudenaarde (eigenlijk 3 maar de scheids wilde niet mee) en je haalde een punt tegen Woluwe. Daar wil je voor aanvang van het seizoen voor tekenen als je die drie matchen op de kalender ziet staan. Alleen werd de match op Sint-Niklaas de kentering in negatieve zin en sindsdien is alles en iedereen in de kern slecht... Zo snel kan het dus gaan... Daarom dat ik pleit voor krediet voor een groot deel van onze huidige kern, want de punten die we sprokkelden zijn heus allemaal niet cadeau gekregen. Is ook eigen aan het voetbal in een competitie over 34 matchen: Oostende is tegen ons drie helften heel bleek maar pakt 6 op 6, Lommel had ook geen recht op de drie punten bij ons. Brussels was misschien een cadeau maar hebben ze wel aan hunzelf te wijten, net zoals Woluwe eigenlijk de competitie in omgekeerde zin vervalste door in de eerste periode alles weg te spelen, goed wetende dat ze boven hun stand leefden... Dat is ook deel van het moderne voetbal geworden helaas. Over een heel seizoen bekeken, komt dat evenwichtig uit. Zou ook de tegenstanders niet te fel onderschatten - vorig seizoen was Wetteren al gedegradeerd bij de winterstop, ook Geel en Namen hebben zich al eens serieus belachelijk gemaakt in tweede en ik kan wel nog een tijdje doorgaan. Dat is eigen aan het voetbal en elk jaar zullen er wel altijd 1 of 2 ploegen zijn die de rol moeten lossen. Wie zegt dat Dessel volgend seizoen met een andere trainer in het jaar van bevestiging geen zware terugval kan kennen, wat gaan de nieuwkomers uit derde presteren? Ik blijf erbij dat mits drie tot vier gerichte versterkingen en een grondige herziening van het spelsysteem op basis van de kern die je gaat hebben, je een stap vooruit kan zetten en dat achteruit moeten kijken, zeker niet nodig is. En ruimte vrijmaken voor vier moet toch wel lukken. En het zou leuk zijn, mochten de ambities uitgesproken worden nadat de bal al eens gerold heeft voor de nieuwe kern... Na deel 1 van de voorbereiding einde juni... Ambitie en geld is ook nog geen garantie op succes trouwens - kijk naar Westerlo. Halen zo veel meer ervaring en kwaliteit binnen tijdens de winter, op papier, maar zijn nooit genaderd op Oostende, integendeel... Het is dus niet zo dat als je een stap naar voor wil zetten met deze club, dat je dan per definitie weer de helft van uw kern moet buitenbonjouren... |
| 11 Apr 2013, 14:58 |
|
| Pagina 10 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 515 Volgende |