Artikels - Pagina 208 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 206 207 208 209 210 497
 Artikels 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Artikels
Vrees ik ook voor.
Niet vergeten: ticketprijs in 1ste klasse is een "agreement" voor om die te beperken tot max. 15 euro voor staanplaatsen. Enkel OHL doet daar niet aan mee.

Wij zitten in 2de aan 14 euro volgend jaar. Ik versta het probleem van het bestuur mbt budgettering maar ik vrees toch ook dat het resultaat hiervan dik zou kunnen tegenvallen.

13 Apr 2013, 15:29
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Bram schreef:
Vrees ik ook voor.
Niet vergeten: ticketprijs in 1ste klasse is een "agreement" voor om die te beperken tot max. 15 euro voor staanplaatsen. Enkel OHL doet daar niet aan mee.

Wij zitten in 2de aan 14 euro volgend jaar. Ik versta het probleem van het bestuur mbt budgettering maar ik vrees toch ook dat het resultaat hiervan dik zou kunnen tegenvallen.

Inderdaad, lijkt me een ondoordachte beslissing die meer nadelen dan voordelen heeft..

13 Apr 2013, 15:31
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
ik vind 12 euro toch ook wel een maximum voor een staanplaats. Op korte termijn en om snel wat geld op te halen (ik refereer naar de reddingsactie vorig jaar) kan je dat aan de mensen verkopen (uit solidariteit), maar ik vrees toch ook dat dergelijke maatregel op termijn eerder contraproductief kan uitpakken.

Terechte kritiek trouwens dat voor de modale supporter nog maar zeer weinig te beleven valt na affluiten, daar waar dat vroeger toch anders lag... ik zeg niet dat het vroeger (een paar jaar geleden) ideaal was, maar nu is het toch heel erg flauwkes met de opvang van de supporters na de match

volgens mij is het toch ook beter om de troeven die deze club heeft (trouwe aanhang, sfeermakers) te behouden, ipv deze op het spel te zetten door je prijzen wel heel hoog te zetten. Een groot en café voor iedereen (met ne goeien dj, bijvoorbeeld die wa mainstream muziek draait en ni alle weken de zelfde 10 schlagers) en waar iedereen met zijn maten nog wat drank kan verzetten, dat is ook een oplossing om extra geld binnen te halen.

13 Apr 2013, 19:47
forumlegende

Leeftijd: 61
mijn abo voor zitplaats in de C kostte mij dit seizoen 370 euro, volgend seizoen zou het 450 euro worden. In het nieuw stadion van Gent zou ik voor een soortgelijke plaats 400 euro betalen.

13 Apr 2013, 20:34
Freak

Leeftijd: 45
kreezie nonkeltje schreef:
mijn abo voor zitplaats in de C kostte mij dit seizoen 370 euro, volgend seizoen zou het 450 euro worden. In het nieuw stadion van Gent zou ik voor een soortgelijke plaats 400 euro betalen.

ja hallo 450 euro zeg. dan toch maar geen zitabonnement voor mij, ik overwoog het ook...

13 Apr 2013, 20:39
forumlegende

Leeftijd: 61
El Corredor schreef:

ja hallo 450 euro zeg. dan toch maar geen zitabonnement voor mij, ik overwoog het ook...

die 80 euro meerkost kan mij in feite geen fluit schelen, 't zou ook triestig zijn als je geen 80 euro op overschot zou hebben. Doch het gaat mij om het principe, een modale tweedeklasser die méér vraagt als de meeste eersteklassers, 't is er een beetje over vind ik.

13 Apr 2013, 20:43
Nationale Ploeg

Op welke andere manieren zouden er dan nog inkomsten kunnen gegenereerd worden? De kantines vroeger openen en aantrekkelijker maken heb ik hier al gehoord. Hoe zit dat met de merchandising, worden er nog veel truitjes etc. verkocht? En de reclame inkomsten?

13 Apr 2013, 20:46
Freak

Leeftijd: 45
in een artikel deze week in de krant stond er dat de club kort tegen de lonen van een profclub zit...

:hmm:

13 Apr 2013, 20:57
Nationale Ploeg

Leeftijd: 48
El Corredor schreef:

Neem u eentje in de E, daar betaalt ge volgend seizoen "amper" 275 euro (ipv 250 dit seizoen)

14 Apr 2013, 0:54
nieuw in de eerste ploeg

ik ben er dan beter af op ajax 280 euro in het sfeer vak 410 als ik hier de prijzen hoor vind ik het wel duur
voor tweede klas

14 Apr 2013, 7:44
Nationale Ploeg

ajaxboy schreef:
ik ben er dan beter af op ajax 280 euro in het sfeer vak 410 als ik hier de prijzen hoor vind ik het wel duur
voor tweede klas

Als er tien keer zoveel man binnen kan dan kunt ge die prijzen inderdaad laten zakken.

14 Apr 2013, 8:29
nieuw in de eerste ploeg

Zienaa schreef:
ajaxboy schreef:
voor tweede klas

Als er tien keer zoveel man binnen kan dan kunt ge die prijzen inderdaad laten zakken.

dat is waar

14 Apr 2013, 9:18
Ancien

Leeftijd: 46
Zienaa schreef:
ajaxboy schreef:
voor tweede klas

Het is niet omdat er 10x zoveel volk binnen kan, dat dat volk effectief ook komt hé. Er is de laatste maanden HEEL veel plaats in de K hoor.

Waarom niet terug naar het model van vroeger? De doorsneematchen tegen 10 EUR en voor 5 matchen op een seizoen mogen de prijzen omhoog. Ik volg de redenering van de meeste hier - EUR 14 voor een staanplaats in tweede is veel te veel. Nu is het EUR 12 en het is al verschrikkelijk triestig qua opkomst. Als je EUR 14 wil vragen volgend seizoen zal er rond het stadion toch wel een pak moeten bijkomen qua extra animatie want dit gaat niet langer gepikt worden denk ik.

15 Apr 2013, 9:23
Nationale Ploeg

DT schreef:
Zienaa schreef:
ajaxboy schreef:
voor tweede klas

Het is niet omdat er 10x zoveel volk binnen kan, dat dat volk effectief ook komt hé. Er is de laatste maanden HEEL veel plaats in de K hoor.

Waarom niet terug naar het model van vroeger? De doorsneematchen tegen 10 EUR en voor 5 matchen op een seizoen mogen de prijzen omhoog. Ik volg de redenering van de meeste hier - EUR 14 voor een staanplaats in tweede is veel te veel. Nu is het EUR 12 en het is al verschrikkelijk triestig qua opkomst. Als je EUR 14 wil vragen volgend seizoen zal er rond het stadion toch wel een pak moeten bijkomen qua extra animatie want dit gaat niet langer gepikt worden denk ik.

Er is de laatste maanden noch ambitie, noch attractief voetbal in het PC stadion, dus ik kan de mensen die wegblijven geen ongelijk geven...

Dat model lijkt mij inderdaad ook een goeie oplossing. Maar dat mes snijdt natuurlijk langs twee kanten. Het volk dat bijvoorbeeld één keer op een seizoen komt kijken naar de match tegen Antwerp mag dan direct veel geld ophoesten.

Trouwens het wordt tijd da we ons nog eens plaatsen voor een ronde tegen een eersteklasser in de beker die we hopelijk thuis mogen ontvangen.

15 Apr 2013, 9:30
Ancien

Leeftijd: 46
Zienaa schreef:

Er is de laatste maanden noch ambitie, noch attractief voetbal in het PC stadion, dus ik kan de mensen die wegblijven geen ongelijk geven...
Dat model lijkt mij inderdaad ook een goeie oplossing. Maar dat mes snijdt natuurlijk langs twee kanten. Het volk dat bijvoorbeeld één keer op een seizoen komt kijken naar de match tegen Antwerp mag dan direct veel geld ophoesten.

Trouwens het wordt tijd da we ons nog eens plaatsen voor een ronde tegen een eersteklasser in de beker die we hopelijk thuis mogen ontvangen.

En omdat het volgend jaar EUR 14 per match te betalen is, zal er wel attractief voetbal te zien zijn?

Dat is net wat ik een beetje mis - denken op lange termijn: neen, gauw wat extra geld proberen cashen ipv te zien wat de impact van dergelijke maatregelen gaat zijn op uw vaste supportersschare. Want het zijn die die het nog altijd doen hoor - die volatiele supporters die een keer komen kijken, daar moet je u niet op richten in eerste instantie. Het zijn niet die die ervoor zorgen dat uw zaken blijven draaien als het sportief wat minder gaat. Zijn net die mensen die willen komen kijken op een van die dagen dat de prijzen hoger liggen, awel ja, dat ze dan een hogere prijs moeten betalen, is hun eigen beslissing natuurlijk. Maar als je door EUR 14 te laten betalen voor een match tegen Sint-Niklaas, Dessel of Heist, pakweg 500 van uw vaste supporters verliest, dat ga je een pak meer voelen... Niet vergeten dat die dalende trend bij de vaste supporters zich al aan het doorzetten is, extra prijsstijgingen gaan dat zeker geen goed doen.

Voor de (bijna-)kampioenenmatchen tegen Racing Waregem en Dessel stond het inderdaad stampvol maar hoeveel van die eenmalige supporters hebben we daarvan nog ontmoet tegen Visé bijvoorbeeld? Als je aan 100 man van die extra 3 à 4 duizend zal komen, zal het veel zijn. Daarom moet je u in eerste instantie niet op die mannen richten want dat levert buiten 1 of 2 matchen toch niks op - het volk dat je wegjaagt daarentegen... Volk dat vroeger tot 8-9 uur in de kantines bleef, ben je nu kwijt om 6u... Dat zijn structurele elementen die niet worden aangepakt die nochtans veel meer omzet doen verliezen...

Een bekermatch tegen een eersteklasser is opnieuw een opportuniteit maar is geen structurele oplossing voor uw problemen hé... En dan nog - als je thuis tegen Bergen, Cercle of Charleroi moet spelen - ga je ook nog niet die superrecettes halen hoor...

15 Apr 2013, 9:39
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 206 207 208 209 210 497