Transfers volgend seizoen - Pagina 11 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 515
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Bericht Re: Transfers volgend seizoen
DT schreef:
Ik blijf erbij dat mits drie tot vier gerichte versterkingen en een grondige herziening van het spelsysteem op basis van de kern die je gaat hebben, je een stap vooruit kan zetten en dat achteruit moeten kijken, zeker niet nodig is.

Denk je dat Janssens dat kan? Want dat klinkt allemaal mooi en eenvoudig, maar in de praktijk blijkt heel vaak dat spelers worden gekocht met een systeem in het achterhoofd. En niet omgekeerd.

11 Apr 2013, 15:18
Ancien

Leeftijd: 46
De Jean schreef:
DT schreef:
Ik blijf erbij dat mits drie tot vier gerichte versterkingen en een grondige herziening van het spelsysteem op basis van de kern die je gaat hebben, je een stap vooruit kan zetten en dat achteruit moeten kijken, zeker niet nodig is.

Denk je dat Janssens dat kan? Want dat klinkt allemaal mooi en eenvoudig, maar in de praktijk blijkt heel vaak dat spelers worden gekocht met een systeem in het achterhoofd. En niet omgekeerd.

Heb je volledig gelijk in en eerlijk? Geen idee of Janssens dat kan...

Vandaar mijn eerdere opmerkingen:

1) hopelijk zien we de hand van Chris in de komende drie wedstrijden
2) hopelijk verwacht hij op het einde van het seizoen niet dat er een zak geld in zijn schoot valt om wat te gaan shoppen; en
3) hopelijk behoudt de sportieve cel en het bestuur toch voldoende vertrouwen in het grootste deel van de kern die ze toch zelf samenstelde vorig jaar en laten ze zich niet verleiden door mooie praatjes allerhande om uiteindelijk jonge maar leergierige talenten te dumpen voor zogezegde ervaren rotten die komen uitbollen en misschien nog veel minder systemen aankunnen dan diegene die we nu ter beschikking hebben... Je ziet bijvoorbeeld aan een Petrovic dat het van kort heel goed snel kan afzakken naar zorgwekkend niveau...

11 Apr 2013, 16:54
Nationale Ploeg

DT schreef:
1) hopelijk zien we de hand van Chris in de komende drie wedstrijden
2) hopelijk verwacht hij op het einde van het seizoen niet dat er een zak geld in zijn schoot valt om wat te gaan shoppen; en
3) hopelijk behoudt de sportieve cel en het bestuur toch voldoende vertrouwen in het grootste deel van de kern die ze toch zelf samenstelde vorig jaar en laten ze zich niet verleiden door mooie praatjes allerhande om uiteindelijk jonge maar leergierige talenten te dumpen voor zogezegde ervaren rotten die komen uitbollen en misschien nog veel minder systemen aankunnen dan diegene die we nu ter beschikking hebben... Je ziet bijvoorbeeld aan een Petrovic dat het van kort heel goed snel kan afzakken naar zorgwekkend niveau...

Voor mij moet men niet per se vertrouwen houden in de volledige kern. Maar ik hoop inderdaad dat er niet te veel wordt teruggegrepen naar fossielen die nog efjes komen uitbollen. In dat opzicht vond ik deze kern (en dus de voorbije twee transferperiodes) eigenlijk bijzonder goed qua mix van jong en oud. Hopelijk blijft dat zo.

12 Apr 2013, 11:44
Nationale Ploeg

Citeer:
Kapitein Denis Dessaer maakt wellicht wel het seizoen vol in het Stade Fallon. Hij vond wel al een nieuwe club. "In principe rond ik volgende week alles af met mijn nieuwe club", klinkt het in Het Nieuwsblad. "Het is een club die al jaren meedraait in tweede klasse en waar de spelers correct worden betaald", licht de 29-jarige centrale verdediger een tip van de sluier op.
bron: nr10

Wij zullen het dan wel niet worden zeker? :lol:

Ik gok op Antwerp.

12 Apr 2013, 11:45
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
De Jean schreef:
Citeer:
Kapitein Denis Dessaer maakt wellicht wel het seizoen vol in het Stade Fallon. Hij vond wel al een nieuwe club. "In principe rond ik volgende week alles af met mijn nieuwe club", klinkt het in Het Nieuwsblad. "Het is een club die al jaren meedraait in tweede klasse en waar de spelers correct worden betaald", licht de 29-jarige centrale verdediger een tip van de sluier op.

Ik gok op Antwerp.

Ik op Lommel, want qua financiën is Antwerp nu toch ook niet de meest ideale club.

12 Apr 2013, 11:54
Nationale Ploeg

De Jean schreef:
Citeer:

Ik gok op Antwerp.

de geruchtenmolen na Nieuwjaar ivm Dessaer stuurde hem naar Oostende. is trouwens ook het 'logo' waar die slijkkrabben onze spelers mee kwamen weglokken. Visé zou -naast Lommel- ook kunnen... Roeselare ook al zie ik die niet zoveel geld ophoesten.

12 Apr 2013, 12:20
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
witzwet schreef:
Ik snap de commotie niet, El Corredor, zeker niet uw link naar mijn kandidatuur als afgevaardigde. Trouwens hoeveel keer is het AV? Ik ging als eerste opvolger alles weten wat dat Jowwan weet, up-to-date blijven in geval dat hij zou afhaken (ziek, zat, belemmerd...). Mijn map die ik hiervoor heb voorzien ligt stof te garen met één verslag, begin van de VZW waarop ik eens werd uitgenodigd en waar ik al moest horen 'wa komt den dienen hier doen'? Wees gerust, nu ik weet wat het inhoud, amaai...'t is nog een chance dat Jowwan in de gemeenteraad zetelt, want ge zult van daar meer horen dan van het bestuur.

Eerst en vooral heb je van in het begin zelf je eigen invulling van die functie willen geven. Een inhoud dat helemaal niet strookte met wat ze zou gaan inhouden en daarvoor heb ik (en met mij nog vele anderen) je van in het begin een paar keer gewaarschuwd. Dat de informatie niet leek door te sijpelen hebben we dan uiteindelijk nog mogen merken in de flyers waarop je het bleef hebben over een functie in de raad van bestuur tot zelfs over het uittekenen van het sportieve beleid...
Sorry, maar dat was absoluut niet de inzet (die ook transparant gecommuniceerd werd) ! En dat een algemene vergadering in normale omstandigheden maar een tweetal keer per jaar bij elkaar komt had je mits wat opzoekwerk (of simpelweg door de vraag te stellen) makkelijk kunnen achterhalen. Dat je je daar nu verontwaardigd en zelfs minderwaardig over uitlaat vind ik een gigantisch gebrek aan respect t.o.v. Johan en bovendien een kapitale blunder kwestie van voorbereiding.

Voorts lees ik buiten het moddergooien ook vooral veel kritiek van je op heel veel mensen, niemand kan blijkbaar wat goed doen. Op de momenten dat er echter zelf iets te bewijzen viel heb je het wel wat laten afweten, niet ? Ik noteer voorts dus dat je niet meer geïnteresseerd bent voor verdere supportersafvaardiging.

Deze post van is trouwens ENKEL een reactie op de jouwe, veel liever had ik hem nooit willen plaatsen. Maar hierop moest toch wel een reactie komen.

13 Apr 2013, 15:10
Scholier

De meersman van sint niklaas zou getekend hebben.

14 Apr 2013, 21:49
Freak

Leeftijd: 45
De Segers schreef:

zat die niet bij Hoek?

14 Apr 2013, 21:52
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
El Corredor schreef:
De Segers schreef:

zat die niet bij Hoek?

Die zit inderdaad bij Hoek.

14 Apr 2013, 21:56
Scholier

Bartos schreef:
El Corredor schreef:
De Segers schreef:

zat die niet bij Hoek?

Die zit inderdaad bij Hoek.

Idd, zit bij hoek en dus ex st-niklaas. Geen slechte koop voor positie 10 denk ik

14 Apr 2013, 22:06
Reserve

Heb mijn twijfels over De Meersman of dat wel juiste speler is voor ons.
Begint overal goed maar zakt nadien volledig weg na een paar wedstrijden
Denk dat het dan beter is ceremagic te houden als dat mogelijk is natuurlijk voor op die plaats
Ik hoop dat ze er weer geen 7a8 binnen halen ,maar 3a4 echte versterkingen die direct een meer waarde zijn voor de ploeg.
De meersman lijkt mij meer het type Di Gregorio en die zie ik niet vertrekken.

15 Apr 2013, 12:24
Freak

Leeftijd: 35
De meersman heeft alleszins niet getekend.

15 Apr 2013, 12:50
Ancien

Iendrachter90 schreef:
De meersman heeft alleszins niet getekend.

En hoeft voor mij niet te tekenen ook.
Meer scorend vermogen, meer verdedigend vermogen en ne "patron" op 't middenveld, en meer moet da ni zijn. ;)

15 Apr 2013, 12:53
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Word er volgend seizoen nog gerekend op Jadot? Hij is blijkbaar de laatste weken goed bezig bij Izegem en was dit weekend nog bepalend in de gewonnen wedstrijd tegen Turnhout.

15 Apr 2013, 15:02
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 515