|
|
| Pagina 210 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 208 209 210 211 212 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
Bericht Re: Artikels
Ze moeten er idd gewoon in slagen om het volk langer of vroeger in de kantines te krijgen, want die zijn oersaai. De mensen die graag nog iets drinken doen nog rap een bonneke op na de match om daarna op café te gaan, en voor de match is er al helemaal geen volk. Waarom ook geen drankstand buiten als t goed weer is? Voor de zittribune staat ge mooi in t zonneke en daar wa muziek bij...
_________________ MCMXIX |
| 16 Apr 2013, 8:55 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Persoonlijk denk ik ook dat het voor de club gunstiger zou zijn hun matchen op vrijdag of zaterdag te spelen. Nu hebben we die discussie op een supportersvergadering al eens gehad en minstens evenveel mensen waren van mening dat onze thuismatchen op zondag moesten blijven. FDR zei toen dat eens te willen onderzoeken. Op een vrijdagavond thuisspelen (mits treffelijk aanvangsuur) lijkt mee ideaal omdat er op die momenten geen of weinig concurrentie is van andere sportwedstrijden, de meeste mensen hoeven niet meteen naar huis en blijven langer hangen , ... Misschien eens een poll over organiseren en indien er veel voorstanders zijn voorleggen aan het bestuur, of een 'referendum' als bij de verkiezing van de supportersafgevaardigde.
De kantines aantrekkelijker maken is inderdaad ook een must. De club ziet aardig wat inkomsten naar de cafe's gaan. Maak achteraan de K een gezellige kantine, laat er elke week een 'wannabe-DJ' uit de supporters zijn set draaien en je zal wel volk trekken. Zet bij goed weer nog wat stoelen buiten op dat grasplein en smijt er desnoods een BBQ bij. Ik wil maar zeggen, inkomsten elders zoeken ipv supporters af te schrikken met hoge ticketprijzen. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 16 Apr 2013, 9:43 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
The Blackwans schreef: Persoonlijk denk ik ook dat het voor de club gunstiger zou zijn hun matchen op vrijdag of zaterdag te spelen. Nu hebben we die discussie op een supportersvergadering al eens gehad en minstens evenveel mensen waren van mening dat onze thuismatchen op zondag moesten blijven. FDR zei toen dat eens te willen onderzoeken. Op een vrijdagavond thuisspelen (mits treffelijk aanvangsuur) lijkt mee ideaal omdat er op die momenten geen of weinig concurrentie is van andere sportwedstrijden, de meeste mensen hoeven niet meteen naar huis en blijven langer hangen , ... Misschien eens een poll over organiseren en indien er veel voorstanders zijn voorleggen aan het bestuur, of een 'referendum' als bij de verkiezing van de supportersafgevaardigde. De kantines aantrekkelijker maken is inderdaad ook een must. De club ziet aardig wat inkomsten naar de cafe's gaan. Maak achteraan de K een gezellige kantine, laat er elke week een 'wannabe-DJ' uit de supporters zijn set draaien en je zal wel volk trekken. Zet bij goed weer nog wat stoelen buiten op dat grasplein en smijt er desnoods een BBQ bij. Ik wil maar zeggen, inkomsten elders zoeken ipv supporters af te schrikken met hoge ticketprijzen. Dat werd alleszins gedaan toen we voor de VZW geld in het laadje moesten krijgen... Het volk bleef weldegelijk hierdoor langer in de kantine "hangen", ik zou zoiets zelfs zondag al doen, de laatste thuismatch van het seizoen sluit je toch af met nen deftigen bieravond zeker. ![]() Betreffende de ticketprijzen voor volgend seizoen... Nog niets anders dan negatieve commentaar over gelezen en gehoord, als ik van het bestuur was zou ik de komende AV dit toch nog eens herbekijken hoor -en anders moet Jowwan het onderwerp maar aanhalen-, toch liever een volle staantribune aan aantrekkelijke prijzen en iedereen dat een pint of 5 meer drinkt voor/tijdens en na de match in de kantines, dan een halfgevulde staantribune door te hoge prijzen en iedereen die het na de match direct afbolt omdat het al genoeg gekost heeft... _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... Laatst gewijzigd door davy1919 op 16 Apr 2013, 10:15, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 16 Apr 2013, 10:07 |
|
|
Freak
in de 1e chalet beginnen ze al te kuisen terwijl er nog volk zit.gezellig hoor.
|
| 16 Apr 2013, 10:12 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
Ook de fandag was op dat vlak vorig jaar een gemiste kans...
| 16 Apr 2013, 10:50 |
|
|
69 schreef: Ook de fandag was op dat vlak vorig jaar een gemiste kans... Tja een fandag zonder affiche en zonder noemenswaardige events is er eigenlijk geen. Ooit eens naar STVV-Schalke geweest, dat was hun fandag, daar was wel iets te beleven. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 16 Apr 2013, 11:02 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Een buitenlandse ploeg is voor ons toch zo goed als onhaalbaar zeker?
|
| 16 Apr 2013, 11:13 |
|
|
Zienaa schreef: Een buitenlandse ploeg is voor ons toch zo goed als onhaalbaar zeker? Tuurlijk, of Mariner moet maar iets gaan regelen met Grimsby Ik wil maar zeggen dat het daar toen in StTruiden wel een leuke match was en een hele boel events in en rond het stadion. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 16 Apr 2013, 11:17 |
|
|
Reserve
The Blackwans schreef: Zienaa schreef: Een buitenlandse ploeg is voor ons toch zo goed als onhaalbaar zeker? Tuurlijk, of Mariner moet maar iets gaan regelen met Grimsby Ik wil maar zeggen dat het daar toen in StTruiden wel een leuke match was en een hele boel events in en rond het stadion. zou een ploeg uit de ere divisie niet mogelijk zijn? |
| 16 Apr 2013, 11:21 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
filibert schreef: The Blackwans schreef: Zienaa schreef: Een buitenlandse ploeg is voor ons toch zo goed als onhaalbaar zeker? Tuurlijk, of Mariner moet maar iets gaan regelen met Grimsby Ik wil maar zeggen dat het daar toen in StTruiden wel een leuke match was en een hele boel events in en rond het stadion. zou een ploeg uit de ere divisie niet mogelijk zijn? Vorig jaar hebben we met Willem II toch tegen een eredivisie ploeg gespeeld. |
| 16 Apr 2013, 11:39 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Zitten er hier geen die iets kunnen regelen met Dortmund e?
![]() |
| 16 Apr 2013, 11:46 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
The Blackwans schreef: Persoonlijk denk ik ook dat het voor de club gunstiger zou zijn hun matchen op vrijdag of zaterdag te spelen. Nu hebben we die discussie op een supportersvergadering al eens gehad en minstens evenveel mensen waren van mening dat onze thuismatchen op zondag moesten blijven. FDR zei toen dat eens te willen onderzoeken. Op een vrijdagavond thuisspelen (mits treffelijk aanvangsuur) lijkt mee ideaal omdat er op die momenten geen of weinig concurrentie is van andere sportwedstrijden, de meeste mensen hoeven niet meteen naar huis en blijven langer hangen , ... Misschien eens een poll over organiseren en indien er veel voorstanders zijn voorleggen aan het bestuur, of een 'referendum' als bij de verkiezing van de supportersafgevaardigde. De kantines aantrekkelijker maken is inderdaad ook een must. De club ziet aardig wat inkomsten naar de cafe's gaan. Maak achteraan de K een gezellige kantine, laat er elke week een 'wannabe-DJ' uit de supporters zijn set draaien en je zal wel volk trekken. Zet bij goed weer nog wat stoelen buiten op dat grasplein en smijt er desnoods een BBQ bij. Ik wil maar zeggen, inkomsten elders zoeken ipv supporters af te schrikken met hoge ticketprijzen. DJ en BBQ? Den ideoale persoein ierveir woeintj in Oiljtert... ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 16 Apr 2013, 11:55 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
The Blackwans schreef: Zienaa schreef: Een buitenlandse ploeg is voor ons toch zo goed als onhaalbaar zeker? Tuurlijk, of Mariner moet maar iets gaan regelen met Grimsby Ik wil maar zeggen dat het daar toen in StTruiden wel een leuke match was en een hele boel events in en rond het stadion. Ik heb die gegevens al eens doorgemaild naar FDR, dus tis aan hem om er iets van te maken Ze moeten idd die fandag beter inkleden, want tes ne zaate boel _________________ www.spionkoplede.com |
| 16 Apr 2013, 11:55 |
|
|
Hoeft daarom niet noodzakelijk een buitenlandse ploeg te zijn om een mooie affiche te zijn. Gewoon de dag beter inkleden: activiteiten, optredens, bbq, animatie voor de kinderen... De ganse namiddag en avond het volk in en rond het stadion houden is de boodschap.
| 16 Apr 2013, 12:03 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Mariner schreef: The Blackwans schreef: Zienaa schreef: Een buitenlandse ploeg is voor ons toch zo goed als onhaalbaar zeker? Tuurlijk, of Mariner moet maar iets gaan regelen met Grimsby Ik wil maar zeggen dat het daar toen in StTruiden wel een leuke match was en een hele boel events in en rond het stadion. Ik heb die gegevens al eens doorgemaild naar FDR, dus tis aan hem om er iets van te maken Ze moeten idd die fandag beter inkleden, want tes ne zaate boel Idd, altijd gekoppeld aan een wedstrijd die voor de gelegenheid aan een goedkope entree aangeboden wordt. Ipv bedragen van EUR 7 of 8, maximaal 5 EUR en je trekt al meteen extra volk. Het "verlies" aan entreegeld wordt meteen gecompenseerd door extra drankenconsumptie. Dan wat randanimatie in verschillende plaatsen in en rond het stadion - en die handtekeningsessies (waar toch altijd volk op af komt) situeren op de verschillende plaatsen waar de randanimatie plaatsvindt zodat iedereen zowat verplicht is om het hele "parcours" te doen. Veel mensen gaan nu gewoon de twee kantines in waar alle spelers bij elkaar zitten, pakken een foto en een handtekening, en bollen het meteen weer af... Waarom ook geen plaatselijke kermisuitbaters aanschrijven? Een kot om te vissen voor de kleintjes en een schietkot - zal meer mensen met kinderen (ook degenen die niet zo voor voetbal zijn) op de been brengen sowieso En qua muziek: nodig wat plaatselijke imitatoren van charmezangers, enz. uit of enkele coverbandjes, eventueel aangevuld met 1 "naam" en ook daar zit de sfeer erin... Daarboven een tornooiken of zoiets onder de supporters... Hoe vroeger de datum van de fandag bekend, hoe sneller je iets op poten kan zetten... Tot slot: misschien ook een infosessie over het stadiondossier - ook daar zijn heel wat mensen benieuwd naar denk ik... En doe dit allemaal binnen een redelijk tijdsbestek - heeft weinig zin (behalve het tornooiken dan misschien) om mensen al om 14u naar het stadion te lokken als de match zelf maar om 20u begint. Dan geeft het vaak een heel triestige aanblik allemaal. Liever korter en meer volk bij elkaar, dan een ganse dag maximaal 200 man bij elkaar zien... Hoeft allemaal niet veel te kosten en je kan er mooie return mee halen |
| 16 Apr 2013, 12:09 |
|
| Pagina 210 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 208 209 210 211 212 … 497 Volgende |