Transfers volgend seizoen - Pagina 13 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 515
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Is dat het eerste zonneken dat er hier een paar parten speelt of wat is dat hier ? :D

15 Apr 2013, 19:43
Nationale Ploeg

Temse is dat daar met dat gevaarlijk uitvak?

15 Apr 2013, 20:01
Vaste Waarde

Leeftijd: 44
Zienaa schreef:
El Corredor schreef:
DavidSeal schreef:
Ik hoop nl. dat hij blijft, maar stel, dat VDN vertrekt, bij Torhout zou een heel goede vervanger zitten. Is met voorsprong de beste keeper van 3de.

laat maar, we hebben zo nog eens de Preud'Homme van derde klasse binnengehaald.

er zijn nachten dat ik nog wakker schiet van dienen zijn matchen.

Hehe ik moest deze week ook nog op De Veirman peizen, zijn broer 'nieven ajoin' hebben we hier toch ook al ff niet meer gezien.

Wat een eer :wave:

15 Apr 2013, 22:40

Eendracht Aalst - Facebook schreef:
Eendracht haalde vanavond zijn eerste versterking binnen voor het nieuwe seizoen. Lees het binnen enkele ogenblikken op onze website!

https://www.facebook.com/eendracht.aalst
http://www.eendracht-aalst.be

16 Apr 2013, 21:59
Vaste Waarde

Bedankt bij deze Eendracht Aalst voor het toffe seizoen ! In samenspraak met de club hebben we besloten om een einde aan onze samenwerking te maken. Jammer genoeg zal ik zondag niet meer op het veld staan, maar ik bedank de fantastische supporters voor de schitterende steun die ik heb gekregen. En ook de club voor de kans die ze mij hebben gegeven om dit seizoen te mogen spelen voor dit publiek. De ajuinen zitten in mijn hart, en hoop voor hen het beste de komende seizoenen.

Binnenkort maak ik bekend waar het nieuwe avontuur begint.

Merci Iendracht !

Maxime Gunst op FB

16 Apr 2013, 22:01
Nationale Ploeg

Spijtig van Gunst, vond hem toch echt niet uit de toon vallen.

Anyway, nieuwe aanwinst:

Citeer:
Vanavond heeft de 26-jarige Wesley Vanbelle een contract getekend voor twee seizoenen. Vanbelle komt over van FC Eindhoven. De verdediger maakte zijn debuut voor KV Mechelen waarmee hij als titularis 2 promoties meemaakte. In eerste klasse speelde hij 7 wedstrijden, waarna hij naar KSK Beveren trok.

De laatste 3 seizoenen speelde Vanbelle dus voor FC Eindhoven waar hij ook een certitude in het basiselftal was. Vanbelle koos Aalst boven enkele andere aanbiedingen en is de eerste van de door trainer Janssens aangekondigde versterkingen.

16 Apr 2013, 22:14
nieuw in de eerste ploeg

Vanavond heeft de 26-jarige Wesley Vanbelle een contract getekend voor twee seizoenen. Vanbelle komt over van FC Eindhoven. De verdediger maakte zijn debuut voor KV Mechelen waarmee hij als titularis 2 promoties meemaakte. In eerste klasse speelde hij 7 wedstrijden, waarna hij naar KSK Beveren trok.

De laatste 3 seizoenen speelde Vanbelle dus voor FC Eindhoven waar hij ook een certitude in het basiselftal was. Wesley koos Aalst boven enkele andere aanbiedingen en is de eerste van de door trainer Janssens aangekondigde versterkingen.

16 Apr 2013, 22:15
Vaste Waarde

nr10:

Eendracht Aalst heeft zijn eerste transfer voor het seizoen 2013-2014 gerealiseerd. Een Belgische linksachter komt over uit Nederland.

Het gaat om Wesley Vanbelle. De 26-jarige verdediger wordt weggeplukt bij FC Eindhoven, waar hij sinds 2010 onder contract ligt. Eerder verdedigde Vanbelle de kleuren van KV Mechelen en KSK Beveren.

Vanbelle, die een contract ondertekende tot medio 2015, moet in het Pierre Cornelisstadion de vervanger van Maxime Gunst worden, die vandaag te kennen gaf dat hij de club verlaat.

16 Apr 2013, 22:33
Knaap

Leeftijd: 106
http://m.youtube.com/watch?v=xRrE85O_A1c Onze nieuwe linksback Wesley Vanbelle :crazy:

17 Apr 2013, 0:11
Ancien

Leeftijd: 47
England4ever schreef:
Bedankt bij deze Eendracht Aalst voor het toffe seizoen ! In samenspraak met de club hebben we besloten om een einde aan onze samenwerking te maken. Jammer genoeg zal ik zondag niet meer op het veld staan, maar ik bedank de fantastische supporters voor de schitterende steun die ik heb gekregen. En ook de club voor de kans die ze mij hebben gegeven om dit seizoen te mogen spelen voor dit publiek. De ajuinen zitten in mijn hart, en hoop voor hen het beste de komende seizoenen.

Binnenkort maak ik bekend waar het nieuwe avontuur begint.

Merci Iendracht !

Maxime Gunst op FB

Oei, die had ik nu liever niet zien gaan. Gaan ze Petrovic dan houden? Ge moet toch nog nen back-up hebben voor onzen Vanbelle?

17 Apr 2013, 0:14
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Had ook liever Van Belle en Maxime voor die plaats zien strijden, maar je kan moeilijk maken één vd twee op de bank te zetten. Ik neem aan dat Petrovic ook zal vertrekken en ze een jonge gast als backup zullen zoeken?

17 Apr 2013, 0:27
Vaste Waarde

Leeftijd: 35
3 jaar basis speler in tweede klasse in holland.
In oefenmatchen hebben we mogen vaststellen dat het daar toch een stapje rapper gaat dan in onze tweede klasse, al heeft ons dit seizoen geleerd om af te wachten vooraleer te oordelen. :)
Jammer dat Maxim vertrekt, was voor nieuwjaar erg sterk.

17 Apr 2013, 6:36

Lijkt mij een knappe transfer. Als dit door Janssens ook gecatalogeerd wordt als bijhalen van versterking dan ben ik in ieder geval gerustgesteld.....
Gunst lijkt mij nog razendambiteus te zijn, geen enkel probleem mee dat die jongen zijn 1ste klassedroom probeert na te jagen. Heb er wel mijn twijfels bij dat hij hem zal kunnen realiseren maar het is hem alvast gegund.

Nog een jonge kerel erbij als back-up (en een Flippo ? ) en die moeilijke positie is al ingevuld (y). Veronderstel toch ook dat een Petrovic zal mogen vertrekken. De boodschap naar hem toe lijkt mij door deze transfer ook wel vrij duidelijk.

17 Apr 2013, 8:51
Freak

Wesley Vanbelle
Position: Defender
Birth Date: Aug 5, 1986
Height: 1.78m
Weight: 69 kg

17 Apr 2013, 8:52
Scholier

Leeftijd: 57
Is toch redelijk klein voor verdediger, en we hebben al geen grote mensen in de ploeg.

17 Apr 2013, 12:09
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 515