|
|
| Pagina 61 van 72 |
[ 1070 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 59 60 61 62 63 … 72 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bericht Re: Tweede Klasse 2012-2013
kreezie nonkeltje schreef: Lierse is ingepalmd door een Egyptenaar, Woluwe verkoopt zijn ziel aan pipo's uit Dubai, wie zal de volgende zijn ? Arm Belgisch voetbal. Ik zou nog veel liever een reeks lager gaan spelen dan voor zo'n zotte bende de deur open te zetten. En Eupen in handen van ne groep uit Qatar, Wezet in handen van ne groep uit Indonesië. |
| 19 Apr 2013, 22:29 |
|
|
Freak
kreezie nonkeltje schreef: Lierse is ingepalmd door een Egyptenaar, Woluwe verkoopt zijn ziel aan pipo's uit Dubai, wie zal de volgende zijn ? Arm Belgisch voetbal. Ik zou nog veel liever een reeks lager gaan spelen dan voor zo'n zotte bende de deur open te zetten. Belgische tweede klasse heeft op dat gebied veel weg van de Premier League ![]() |
| 19 Apr 2013, 22:31 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
en de voetbalbond die kent licenties toe... witwassen zegde ?
Neen gij ! Geïnteresseerd in de mooie traditieclubs van het Belgische voetbal, meer moet ge daar niet achter zoeken. ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 19 Apr 2013, 22:33 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Het gaat nog zo ver komen dat clubs die met Belgische en relatief normale investeerders werken gewoon allemaal onderaan zullen bengelen..nu al deels het geval met Oudenaarde, Sint-Niklaas, Heist, Brussels
|
| 19 Apr 2013, 22:35 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
en den Bond, die sliepen voort en waren zich van geen kwaad bewust ... Wij hebben hier blijkbaar goede wasmachines, wassen witter dan wit .
Maar ondertussen maken ze de tweede klasse tot een farce. Wat gaat dat allemaal volgend seizoen worden zèg ? _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 19 Apr 2013, 23:10 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
jaja, een investeringsgroep GDC die zelfs geen website heeft en waarvan in de verste verte niets bekend is.
Als men dit gaat toelaten gaat men wel heeeel ver. Ik moet diene Vermeersch niet, maar deze keer geef ik hem wel 200% gelijk: hier is stront aan de knikker ! En den Bond zou in deze zaak toch ook eens hunne staart mogen roeren hé zèg, wat doen die mannen daar eigenlijk in dat bondsgebouw ?, elke dag een kaarterstornooi of wa ? ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 20 Apr 2013, 9:43 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
gweninho schreef: Het gaat nog zo ver komen dat clubs die met Belgische en relatief normale investeerders werken gewoon allemaal onderaan zullen bengelen..nu al deels het geval met Oudenaarde, Sint-Niklaas, Heist, Brussels Bohja, 't is nu tot hiertoe wel niet het geval dat die clubs met buitenlandse investeerders één voor één succesverhalen waren hé. Over het algemeen nemen ze clubs over die al tot over hun oren in de shit zitten om daar dan nog wat aan verdere zelfverrijking te gaan doen. 't zou mij niet verbazen mocht dit enkel een jaartje uitstel van executie zijn voor Woluwe. Ik zou zelfs meer durven stellen mbt u stelling; ik heb net de indruk dat een hele hoop dan dat soort clubs terug aan het naar voor komen is, bekijk 1ste en 2de klasse nu en 10 jaar geleden. Dender, Heusden Zolder, Tubize speelden toen wel in 1ste. Ja zelfs een Westerlo dat er eigenlijk puur objectief gezien geen plaats had is nu ook uit de boot gevallen. Wat ge nu ziet is dat het overaanbod brusselse clubs ook nefast begint te worden voor een aantal. Eens daar de schifting is doorgevoerd denk ik wel dat je met een vrij representatieve 1ste en 2de klasse speelt. _________________ If you never try, you'll never know |
| 20 Apr 2013, 10:21 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Bram schreef: gweninho schreef: Het gaat nog zo ver komen dat clubs die met Belgische en relatief normale investeerders werken gewoon allemaal onderaan zullen bengelen..nu al deels het geval met Oudenaarde, Sint-Niklaas, Heist, Brussels Bohja, 't is nu tot hiertoe wel niet het geval dat die clubs met buitenlandse investeerders één voor één succesverhalen waren hé. Over het algemeen nemen ze clubs over die al tot over hun oren in de shit zitten om daar dan nog wat aan verdere zelfverrijking te gaan doen. 't zou mij niet verbazen mocht dit enkel een jaartje uitstel van executie zijn voor Woluwe. Ik zou zelfs meer durven stellen mbt u stelling; ik heb net de indruk dat een hele hoop dan dat soort clubs terug aan het naar voor komen is, bekijk 1ste en 2de klasse nu en 10 jaar geleden. Dender, Heusden Zolder, Tubize speelden toen wel in 1ste. Ja zelfs een Westerlo dat er eigenlijk puur objectief gezien geen plaats had is nu ook uit de boot gevallen. Wat ge nu ziet is dat het overaanbod brusselse clubs ook nefast begint te worden voor een aantal. Eens daar de schifting is doorgevoerd denk ik wel dat je met een vrij representatieve 1ste en 2de klasse speelt. volg ik, eerste klasse is wel wat uitgezuiverd, alleen nog een oververtegenwoordiging van westvlaamse clubs en binnenkort (Brugge-Oostende en Kortrijk-ZWaregem) een groot gat in Antwerpen! Tweede klasse zal ik even afwachten tot alles in definitieve plooi valt! |
| 20 Apr 2013, 12:39 |
|
|
Junior Lid geworden op: 29 Jun 2007, 19:22 Berichten: 260 Locatie: Bambrugge (Erpe-Mere) |
witzwet schreef: Dus stel: Boussu zakt, WS houdt op te bestaan. Nummer 18 zakt? Nummer 17 eindronde? Nummer 16 gered? Stel: Boussu zakt, Beerschot zakt, WS houdt op te bestaan = geen dalers in tweede? Nummer 18 eindronde? OF HOE ZIT DAN NU EIGENLIJK? ![]() Hopelijk weten ze tegen dat de tweedeklasser moet deelnemen aan de degradatie eindronde wat het bas beslist ivm licenties van beerschot en boussu. Anders kunnen we volgend seizoen mogelijk met 19 of 20 clubs in 2de zitten. Stel 18de speelt eindronde, en beerschot en boussu krijgen licentie maar in juni, dan kan je door klachten met 19 of 20 clubs in 2de zitten. |
| 22 Apr 2013, 1:25 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Klodde schreef: witzwet schreef: Dus stel: Boussu zakt, WS houdt op te bestaan. Nummer 18 zakt? Nummer 17 eindronde? Nummer 16 gered? Stel: Boussu zakt, Beerschot zakt, WS houdt op te bestaan = geen dalers in tweede? Nummer 18 eindronde? OF HOE ZIT DAN NU EIGENLIJK? ![]() Hopelijk weten ze tegen dat de tweedeklasser moet deelnemen aan de degradatie eindronde wat het bas beslist ivm licenties van beerschot en boussu. Anders kunnen we volgend seizoen mogelijk met 19 of 20 clubs in 2de zitten. Stel 18de speelt eindronde, en beerschot en boussu krijgen licentie maar in juni, dan kan je door klachten met 19 of 20 clubs in 2de zitten. Goh, tot dusver Boussu en Beerschot naar derde en nummer 18 in tweede eindronde? 17 en 16 gered. Denk dat het nu dit scenario is. En eindronde tweede klasse is ondertussen ook duidelijk: Cercle - WS Woluwe - Moeskroen en Westerlo. En gek genoeg, tip ik op WS Woluwe. Zal zwaar onderschat worden maar heeft volgens mij de beste ploeg van de 4. Zonder al die problemen gaf ik ze zelfs binnen de top 3. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 22 Apr 2013, 11:07 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Tot dusver heeft ook Woluwe nog altijd geen licentie hé. Het zal eerst te zien zijn of die oliemannen effectief met geld over de brug komen.
En bovendien zit Woluwe momenteel zonder trainer en heeft zowat den helft van hun ploeg ginder al hun valies gepakt (o.a. Dessaer, Amoah, Hercor, Bryssinck, Heris, Vandiepenbeeck zijn allemaal al weg). Het zou wel echt spectaculair zijn als ze ginder, als ze al mogen deelnemen aan de eindronde, met den overschot toch nog de eindronde kunnen winnen. |
| 22 Apr 2013, 11:17 |
|
|
Nationale Ploeg
Bartos schreef: Tot dusver heeft ook Woluwe nog altijd geen licentie hé. Het zal eerst te zien zijn of die oliemannen effectief met geld over de brug komen. En bovendien zit Woluwe momenteel zonder trainer en heeft zowat den helft van hun ploeg ginder al hun valies gepakt (o.a. Dessaer, Amoah, Hercor, Bryssinck, Heris, Vandiepenbeeck zijn allemaal al weg). Het zou wel echt spectaculair zijn als ze ginder, als ze al mogen deelnemen aan de eindronde, met den overschot toch nog de eindronde kunnen winnen. Het is niet omdat ze weggaan, dat ze niet meer mogen spelen he. Als die investeerders daar nog wat vette premies uitdelen, dan zal een Dessaer zijn truitje toch ook nog eens natmaken denk ik. |
| 22 Apr 2013, 11:29 |
|
|
De Jean schreef: Bartos schreef: Tot dusver heeft ook Woluwe nog altijd geen licentie hé. Het zal eerst te zien zijn of die oliemannen effectief met geld over de brug komen. En bovendien zit Woluwe momenteel zonder trainer en heeft zowat den helft van hun ploeg ginder al hun valies gepakt (o.a. Dessaer, Amoah, Hercor, Bryssinck, Heris, Vandiepenbeeck zijn allemaal al weg). Het zou wel echt spectaculair zijn als ze ginder, als ze al mogen deelnemen aan de eindronde, met den overschot toch nog de eindronde kunnen winnen. Het is niet omdat ze weggaan, dat ze niet meer mogen spelen he. Als die investeerders daar nog wat vette premies uitdelen, dan zal een Dessaer zijn truitje toch ook nog eens natmaken denk ik. Euhm ... ze gaan niet weg, ze zijn al weg, dus zou het me toch sterk verwonderen dat die mannen plots toch nog gaan spelen. |
| 22 Apr 2013, 11:37 |
|
|
Nationale Ploeg
Bartos schreef: De Jean schreef: Bartos schreef: Tot dusver heeft ook Woluwe nog altijd geen licentie hé. Het zal eerst te zien zijn of die oliemannen effectief met geld over de brug komen. En bovendien zit Woluwe momenteel zonder trainer en heeft zowat den helft van hun ploeg ginder al hun valies gepakt (o.a. Dessaer, Amoah, Hercor, Bryssinck, Heris, Vandiepenbeeck zijn allemaal al weg). Het zou wel echt spectaculair zijn als ze ginder, als ze al mogen deelnemen aan de eindronde, met den overschot toch nog de eindronde kunnen winnen. Het is niet omdat ze weggaan, dat ze niet meer mogen spelen he. Als die investeerders daar nog wat vette premies uitdelen, dan zal een Dessaer zijn truitje toch ook nog eens natmaken denk ik. Euhm ... ze gaan niet weg, ze zijn al weg, dus zou het me toch sterk verwonderen dat die mannen plots toch nog gaan spelen. Ik wist niet dat die mannen echt al getekend hadden, dacht dat ze enkel hadden duidelijk gemaakt dat ze weg zouden gaan. als ze al getekend hebben dan zal de toekomstige werkgever dat waarschijnlijk niet toelaten, dat lijkt mij evident ^^ |
| 22 Apr 2013, 11:39 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
De Jean schreef: Ik wist niet dat die mannen echt al getekend hadden, dacht dat ze enkel hadden duidelijk gemaakt dat ze weg zouden gaan. als ze al getekend hebben dan zal de toekomstige werkgever dat waarschijnlijk niet toelaten, dat lijkt mij evident ^^ Ik denk niet dat ze al elders getekend hebben. Als je x aantal maanden niet uitbetaald bent kan je je vrijheid bekomen als speler. Ik denk eerder dat ze dit gedaan hebben. Ze zullen in elk geval niet meer spelen voor Woluwe. |
| 22 Apr 2013, 11:41 |
|
| Pagina 61 van 72 |
[ 1070 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 59 60 61 62 63 … 72 Volgende |