|
|
| Pagina 9 van 28 |
[ 410 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 28 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09 Berichten: 816 Leeftijd: 46 Locatie: Wieze |
Bericht Re: Derde Klasse A
69 schreef: josken1 schreef: salvador schreef: Spijtig voor de Racing, hoort thuis in tweede, maar inderdaad de titel is weg en de eindronde is een loterij, en je moet eerst nog een lotje vastkrijgen... Pas op, "Racing" en "eindronde derde" in één zin roept zoete herinneringen op voor eendrachtsupporters, met de penalty's tegen OHL in de tijd... Na een ganse match onder gelegen te hebben het afmaken in de penaltys; ![]() En zie waar die mannen nu staan en waar wij staan ![]() Inderdaad om te herinneren. 8-7 in de penalty's. |
| 15 Apr 2013, 16:35 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
Pardo die de laatsten binnenschiet na eerst weg te glijden
en dienen van OHL dat miste voor Pardo had nummer 13 ![]() |
| 19 Apr 2013, 0:42 |
|
|
Nationale Ploeg
Omwille van het feit dat er zondag Zulte-Waregem - RSC Anderlecht op het programma staat, werd Rassing Woaregem - RC Mechelen vervroegd naar zaterdag 18.00 u.
Bij Hoogstraten zullen ze dit nieuws graag gehoord hebben, zo weten ze 's avonds voor de aftrap al of ze zaterdag al kampioen kunnen spelen, thuis tegen Berchem. _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 19 Apr 2013, 19:06 |
|
|
Nationale Ploeg
Racing Waregem - RC Mechelen 1-2 en Hoogstraten - Berchem 1-0. 2 Speeldagen voor het einde behoudt Hoogstraten 5 punten voorsprong. Dus volgende week zijn ze in Hoogstraten aan het feest.
_________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 20 Apr 2013, 22:06 |
|
|
Nationale Ploeg
Onze eindrondeticket is tegen de verwachting in nog vroeger binnen dan verwacht. Na onze weinig overtuigende zege gisteren bij hekkesluiter RC Waregem, ging Rupel-Boom vrij onverwachts de boot in bij Temse, uitslag 3-2. Hierdoor verzekerde RC Mechelen zich, met nog 2 wedstrijden voor de boeg, van de 2de plaats in de eindrangschikking. Omdat toekomstig kampioen Hoogstraten de eerste periodetitel won, levert dit ons een ticketje op voor de eindronde.
Nu alleen nog hopen dat ze mijn Racing daartegen terug een beetje scherp krijgen, want de laatste weken hebben we het, vanwege de vele afwezigen (sommigen hun seizoen zit er al op), moeilijk om resultaten te behalen. De sterkte van onze bank is niet meer te vergelijken met halverwege de competitie, toen onze bank niet zwakker was dan de spelers die starten. _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 21 Apr 2013, 22:46 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Eerlijk gezegd mag Racing Mechelen van mij blijven waar het is, want als die komen of wij naar ginder is 't altijd ambras. Ge moet tien keer over u schouder kijken als ge van 't plein weggaat. Is dan ook samen met die ratten uit Antwerp, matchen waar ik mij nooit op mijn gemak voel.
_________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 22 Apr 2013, 11:16 |
|
|
Freak
witzwet schreef: Eerlijk gezegd mag Racing Mechelen van mij blijven waar het is, want als die komen of wij naar ginder is 't altijd ambras. Ge moet tien keer over u schouder kijken als ge van 't plein weggaat. Is dan ook samen met die ratten uit Antwerp, matchen waar ik mij nooit op mijn gemak voel. als er één ploeg mag overkomen, dan is het wel racing mechelen. Niet te ver, ons kassa gaat er beter van worden, en altijd geladen matchen. Of zit je te wachten op pakweg Virton of Bocholt? |
| 22 Apr 2013, 11:33 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
El Corredor schreef: witzwet schreef: Eerlijk gezegd mag Racing Mechelen van mij blijven waar het is, want als die komen of wij naar ginder is 't altijd ambras. Ge moet tien keer over u schouder kijken als ge van 't plein weggaat. Is dan ook samen met die ratten uit Antwerp, matchen waar ik mij nooit op mijn gemak voel. als er één ploeg mag overkomen, dan is het wel racing mechelen. Niet te ver, ons kassa gaat er beter van worden, en altijd geladen matchen. Of zit je te wachten op pakweg Virton of Bocholt? Nee, volgend jaar op FC Azerty ![]() _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 22 Apr 2013, 11:43 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Tom_1919 schreef: El Corredor schreef: witzwet schreef: Eerlijk gezegd mag Racing Mechelen van mij blijven waar het is, want als die komen of wij naar ginder is 't altijd ambras. Ge moet tien keer over u schouder kijken als ge van 't plein weggaat. Is dan ook samen met die ratten uit Antwerp, matchen waar ik mij nooit op mijn gemak voel. als er één ploeg mag overkomen, dan is het wel racing mechelen. Niet te ver, ons kassa gaat er beter van worden, en altijd geladen matchen. Of zit je te wachten op pakweg Virton of Bocholt? Nee, volgend jaar op FC Azerty ![]() die gaan zeker blijven rotten waar ze nu al zitten ! ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 22 Apr 2013, 18:05 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
witzwet schreef: Eerlijk gezegd mag Racing Mechelen van mij blijven waar het is, want als die komen of wij naar ginder is 't altijd ambras. Ge moet tien keer over u schouder kijken als ge van 't plein weggaat. Is dan ook samen met die ratten uit Antwerp, matchen waar ik mij nooit op mijn gemak voel. Blijf dan thuis en zie naar teletekst!! _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 23 Apr 2013, 9:23 |
|
|
DavidSeal schreef: witzwet schreef: Eerlijk gezegd mag Racing Mechelen van mij blijven waar het is, want als die komen of wij naar ginder is 't altijd ambras. Ge moet tien keer over u schouder kijken als ge van 't plein weggaat. Is dan ook samen met die ratten uit Antwerp, matchen waar ik mij nooit op mijn gemak voel. Blijf dan thuis en zie naar teletekst!! Bwa, voel mij gesterkt door stoere mannen zoals gij die opkomen voor hun eigen volk. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 23 Apr 2013, 23:27 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
witzwet schreef: DavidSeal schreef: witzwet schreef: Eerlijk gezegd mag Racing Mechelen van mij blijven waar het is, want als die komen of wij naar ginder is 't altijd ambras. Ge moet tien keer over u schouder kijken als ge van 't plein weggaat. Is dan ook samen met die ratten uit Antwerp, matchen waar ik mij nooit op mijn gemak voel. Blijf dan thuis en zie naar teletekst!! Bwa, voel mij gesterkt door stoere mannen zoals gij die opkomen voor hun eigen volk. Bwah, ook daar kan ik uiterst selectief in zijn, iemand zoals gij zou zijn eigen boontjes mogen/moeten doppen!_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 24 Apr 2013, 10:26 |
|
|
DavidSeal schreef: witzwet schreef: DavidSeal schreef: Blijf dan thuis en zie naar teletekst!! Bwa, voel mij gesterkt door stoere mannen zoals gij die opkomen voor hun eigen volk. Bwah, ook daar kan ik uiterst selectief in zijn, iemand zoals gij zou zijn eigen boontjes mogen/moeten doppen!Awel, nu stelt ge mij teleur ze...daar gaa'k echt nie goe van slapen. ![]() _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 24 Apr 2013, 11:24 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Ja,stel dat de racing zou promoveren dan heb je een risico wedstrijd bij das een feit, maar dan moet je volgend seizoen ook de wedstrijden tegen Beerschot en anrtwerp missen, ben je dan naar de beker wedstrijd op Beerschot ook niet geweest?
ALS de bevoegde diensten hun werk doen, dan zie ik geen enkel probleem om je niet veilig te voelen. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 24 Apr 2013, 12:40 |
|
|
Nationale Ploeg
Ik verwacht eerlijk gezegd een sterke eindronde van Deinze. Die laten al een aantal weken niet meer in hun kaarten kijken en halen nog amper punten. Dat is de ideale manier om als underdog te kunnen starten.
![]() _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 24 Apr 2013, 22:25 |
|
| Pagina 9 van 28 |
[ 410 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 28 Volgende |