|
|
| Pagina 42 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 40 41 42 43 44 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Bericht Re: Stadion
Ik zet geen voet in dat stadion van Dender. Ik zal wel naar de uitmatchen gaan kijken dan.
|
| 26 Apr 2013, 8:45 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst |
Wat mij opvalt dat ze het daar enkel over tijdsgebrek hebben, over geld wordt er met geen woord gerept.
Een tijdelijke verhuis naar Dender lijkt mij enkel opportuun als er daadwerkelijk plannen zijn voor nieuwe tribunes of een nieuw stadion. Een verhuis naar ginder zonder dat er ook maar iets van plan is staat voor mij gelijk aan een definitieve verhuis. |
| 26 Apr 2013, 8:47 |
|
|
Freak
Zienaa schreef: Wat mij opvalt dat ze het daar enkel over tijdsgebrek hebben, over geld wordt er met geen woord gerept. Een tijdelijke verhuis naar Dender lijkt mij enkel opportuun als er daadwerkelijk plannen zijn voor nieuwe tribunes of een nieuw stadion. Een verhuis naar ginder zonder dat er ook maar iets van plan is staat voor mij gelijk aan een definitieve verhuis. dat denk ik ook. |
| 26 Apr 2013, 8:49 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
er wordt ook duidelijk gesteld dat er nooit nog een bouwvergunning gaat afgeleverd worden om ook maar iets nog te bouwen wat op een stadion zou lijken in de woonkern ! Dus op onze vertrouwde plaats nog gaan spelen zal uitgesloten zijn.
Langs de ene kant zeggen ze dat de 2 tribunes afgekeurd zijn, maar dat we er nog een seizoen mogen gaan spelen, knoop dat aan elkaar. Er zullen eerst ongelukken moeten gebeuren alvorens ze actie gaan ondernemen denk ik. We hebben 1 seizoen gehad met "weinig" troebels, en lap, daar begint het weer. Alien in Oilsjt. _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 26 Apr 2013, 8:56 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
De Jean schreef: Ik zet geen voet in dat stadion van Dender. Ik zal wel naar de uitmatchen gaan kijken dan. Same here ! ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 26 Apr 2013, 8:58 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Als het zo ver zou komen dat ze verplicht moeten uitwijken naar een ander stadion, zouden ze dan niet naar het Ottenstadion kunnen uitwijken? Of zijn daar al andere plannen mee voorzien?
Ik zou alleszins nog liever hebben dat ze in Virton gaan shotten dan op Dender. Op Dender zullen ze mij alleszins ook niet zien. Ik heb ooit gezworen dat ik daar enkel en alleen bij de bezoekers naar een match ga zien en daar blijf ik bij. Trouwens, daar gaan spelen, das echt wel met uwe kop laten lachen zeg. |
| 26 Apr 2013, 9:10 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Ik vind het een echte schande en vooral nu de clubleiding alles in het werk stelt om een gezonde club te worden.Naar dender gaan (zelfs tijdelijk) is voor mij hetzelfde als uw broek afsteken!
![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 26 Apr 2013, 9:11 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bartos schreef: Als het zo ver zou komen dat ze verplicht moeten uitwijken naar een ander stadion, zouden ze dan niet naar het Ottenstadion kunnen uitwijken? Of zijn daar al andere plannen mee voorzien? Ik zou alleszins nog liever hebben dat ze in Virton gaan shotten dan op Dender. Op Dender zullen ze mij alleszins ook niet zien. Ik heb ooit gezworen dat ik daar enkel en alleen bij de bezoekers naar een match ga zien en daar blijf ik bij. Trouwens, daar gaan spelen, das echt wel met uwe kop laten lachen zeg. Dus een grote boycot actie van de supps. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 26 Apr 2013, 9:17 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Bartos schreef: Als het zo ver zou komen dat ze verplicht moeten uitwijken naar een ander stadion, zouden ze dan niet naar het Ottenstadion kunnen uitwijken? Of zijn daar al andere plannen mee voorzien? Ik zou alleszins nog liever hebben dat ze in Virton gaan shotten dan op Dender. Op Dender zullen ze mij alleszins ook niet zien. Ik heb ooit gezworen dat ik daar enkel en alleen bij de bezoekers naar een match ga zien en daar blijf ik bij. Trouwens, daar gaan spelen, das echt wel met uwe kop laten lachen zeg. Helemaal dezelfde mening. Ik weet niet wat de plannen zijn met het Ottenstadion, maar dat zou toch een aangenamere oplossing zijn. Da’s ook helemaal niet zo ver van Aalst. Het stadsbestuur (en dan vooral de vorige bestuursploeg) slaat hier wel een gigantisch belachelijk figuur. Je kan moeilijk zeggen dat het verval van de tribunes onverwacht is. |
| 26 Apr 2013, 9:17 |
|
|
Reserve
Waar iedereen voor vreesde lijkt er aan te komen,onze matchen spelen op dender is de eerste stap.
2e stap is een fusie met dender en terjoden,en voetbal in Aalst mogen we dan vergeten. Dan den okapie nog wa tegen werken ,dat die ook een ander zaal zoeken,en zijn van alles af,politiek tevreden. Een echte schande voor zo een stad en zo een publiek dat er zo word op neer gekeken. En op Dender gaan ze me nooit zien,daar ben ik zeker van. Laatst gewijzigd door willempie op 26 Apr 2013, 9:31, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 26 Apr 2013, 9:24 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst |
Dus in het slechtste geval zijn we vorige zondag voor de allerlaatste keer in het PC Stadion geweest?
|
| 26 Apr 2013, 9:29 |
|
|
Scholier
willempie schreef: Waar iedereen voor vreesde lijkt er aan te komen,onze matchen spelen op dender is de eerste stap. 2e stap is een fusie met dender en terjoden,en voetbal in Aalst mogen we dan vergeten. Dan den okapie nog wa tegen werken ,dat die ook een ander zaal zoeken,en zijn van alles af,politiek tevreden. Een echte schande voor zo een stad en zo een publiek dat er zo word op neer gekeken. En op Dender gaan ze me nooit zien,daar ben ik zeker van. Valckenier zijn droom komt uit.Heb het verleden jaar al gezegd één club in de denderstreek is zijn betrachting. |
| 26 Apr 2013, 9:40 |
|
|
Freak
CALIMERO schreef: willempie schreef: Waar iedereen voor vreesde lijkt er aan te komen,onze matchen spelen op dender is de eerste stap. 2e stap is een fusie met dender en terjoden,en voetbal in Aalst mogen we dan vergeten. Dan den okapie nog wa tegen werken ,dat die ook een ander zaal zoeken,en zijn van alles af,politiek tevreden. Een echte schande voor zo een stad en zo een publiek dat er zo word op neer gekeken. En op Dender gaan ze me nooit zien,daar ben ik zeker van. Valckenier zijn droom komt uit.Heb het verleden jaar al gezegd één club in de denderstreek is zijn betrachting. Tussen geen stadion voor ons en een definitieve fusie zitten wel nog een paar stappen moet ik zeggen. Enkele maanden geleden trouwens gehoord van mijn bankier dat er 2 jaar geleden plannen waren om ergens in Welle een nieuw stadion neer te poten voor die fusie tussen Aalst en Dender, met Valckenier als voorzitter en Renault als sponsor. Eens benieuwd hier naar de mening van onzen Bart Van Den Neste omtrent ons stadion. Dienen zijnen uitleg was dat ze in de oppositie zitten en niets kunnen doen, dat ze 20 jaar aan de macht geweest zijn, vergeet die gemakkelijkheidshalve wel. ![]() |
| 26 Apr 2013, 9:47 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 09 Aug 2006, 13:51 Berichten: 180 Locatie: Zwijnaarde |
Stijn schreef: Bartos schreef: Als het zo ver zou komen dat ze verplicht moeten uitwijken naar een ander stadion, zouden ze dan niet naar het Ottenstadion kunnen uitwijken? Of zijn daar al andere plannen mee voorzien? Ik zou alleszins nog liever hebben dat ze in Virton gaan shotten dan op Dender. Op Dender zullen ze mij alleszins ook niet zien. Ik heb ooit gezworen dat ik daar enkel en alleen bij de bezoekers naar een match ga zien en daar blijf ik bij. Trouwens, daar gaan spelen, das echt wel met uwe kop laten lachen zeg. Helemaal dezelfde mening. Ik weet niet wat de plannen zijn met het Ottenstadion, maar dat zou toch een aangenamere oplossing zijn. Da’s ook helemaal niet zo ver van Aalst. Het stadsbestuur (en dan vooral de vorige bestuursploeg) slaat hier wel een gigantisch belachelijk figuur. Je kan moeilijk zeggen dat het verval van de tribunes onverwacht is. Het Ottenstadion is geen optie. Daar komt zoals bij de meeste oude stadions een woonbuurt. Ligt daar ook in een drukke woonbuurt. http://project9050.wordpress.com/2013/0 ... woonbuurt/ Voor mij is Wetteren de beste optie. Lokeren zou toch ook klote zijn. Emotioneel gezien is alles beter dan Dender maar het moet wel mogelijk zijn natuurlijk. Toch efkes vermelden dat een boycot van eventuele thuiswedstrijden in Dender ons ook wel een financiële kater zou geven. Dan betaal je tonnen huurgeld en heb je nul inkomsten. En dan staan we weer verder van waar we eigenlijk willen staan.... Ik hoop echt dat hier snel duidelijkheid in komt maar vrees ervoor.... |
| 26 Apr 2013, 9:53 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Ik verleng alleszins mijn abo niet zolang er geen duidelijkheid is over het stadion.
En als dit plan effectief doorgaat, ga ik enkel nog uitmatchen doen. Op D*nder zien ze mij niet ![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 26 Apr 2013, 9:54 |
|
| Pagina 42 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 40 41 42 43 44 … 462 Volgende |