Stadion - Pagina 47 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 45 46 47 48 49 462
 Stadion 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Stadion
Hier se ge kunt al eens zien waar jullie willen zitten http://www.fcvdendereh.be/page/15/Van_Roystadion/
Geen garanties op papier van de stad en bestuur is ook geen voetbal op Dender,zo simpel is dat.

26 Apr 2013, 13:30
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Zienaa schreef:
Als wij dat stadion ginder in Denderleeuw gaan huren dan moet dat gebeuren met de garanties dat het daar in onze clubkleuren zal getooid worden.

Gij denkt dat ze ginder de stoelkes gaan vervangen door witte en zwarte en ons logo daar gaan omhoog hangen of zo :crazy: ?

26 Apr 2013, 13:32
Junior

Waarom Aalst nooit in Denderleeuw zal spelen:
1) Afstand is te groot
2) Sfeer van de cafés rond het stadion is er niet zoals bij ons --> er zijn er geen
3) Sfeer van spionkop gaat verloren
4) Kans dat ze u positief doen blazen, wordt bijzonder groot
5) Wij gaan Dender hun schulden niet afbetalen!!
6) … veel supporters zullen er thuis (eigenlijk uit) niet overblijven  allen op verplaatsing dan maar

dit werd geschreven in een moment van ontgoocheling. Zal het niet aanpassen.

26 Apr 2013, 13:32
Freak

Leeftijd: 45
Bakkie schreef:
Jeroen schreef:
Bakkie schreef:
Ja hallo jongens en ik dacht dat ik alleen kon zeveren :hmm: ik werp geen steen naar ons bestuur,de stad is hier inderdaad de grote schuldige,maar er zijn volgens mij andere mogelijkheden om ergens te gaan spelen dan op da fusie gedrocht :fuck:
Als wij dit als supps toelaten dan,om daar naartoe te gaan dan zal het binnenkort.Eendrachhekelgenfcdenderleeuwterjodenwelleeendrachtaalst zijn of ben ik,nog iemand vergeten.
Ik blijf erbij voetbal op dender :fuck: al spelen we er de halve finale van den beker,dan zien ze mij daar nog niet.

Welke dan? Ik zie er met de beste wil géén...

Wetteren bv ;)

die zittribune is te weinig voor tweede dacht ik.

26 Apr 2013, 13:35
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Is Hamme geen beter alternatief dan Wetteren?

26 Apr 2013, 13:36
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Alle weken een goed halfuur rijden, dat zal dan wel nog volk trekken :crazy:
Zowel Hamme als Wetteren hun stadion is in niet veel betere toestand dan dat van ons hoor.

26 Apr 2013, 13:38
Freak

berthez schreef:
1) Afstand is te groot
2) Sfeer van de cafés rond het stadion is er niet zoals bij ons --> er zijn er geen
6) … veel supporters zullen er thuis (eigenlijk uit) niet overblijven  allen op verplaatsing dan maar

dat klopt dus niet, want ook Dender is geen eigenaar van hun stadion. Je betaalt huur aan de gemeente DDL, net zoals je dat nu doet aan de stad Aalst.

ik verwacht eigenlijk vandaag wel een bericht op de officiële site hieromtrent.

hoe graag ik het ook zou willen, en hoe hard ik er ook tegen ben, er zijn weinig tot geen alternatieven. Wetteren misschien, en als dat mag en kan, moeten ze dat doen. Maar als dat echt niet gaat, zit er niets anders op vrees ik.

Eigenlijk wel heel vreemd dat ze nu opeens met die afgekeurde zittribune afkomen, sinds wanneer is dat geweten eigenlijk?

Hoe ga je in hemelsnaam abonnementen aan de man brengen als je niet weet in welk stadion je je supporters gaat huisvesten.

Echt stront aan de knikker.

26 Apr 2013, 13:41
Freak

Smetje schreef:
Is Hamme geen beter alternatief dan Wetteren?

sorry, Hamme ben ik dit jaar een paar keer geweest, maar dat is toch ook de oplossing niet hé... Dan worden wij de ploeg van het Waasland ... :D

26 Apr 2013, 13:42
Reserve

Leeftijd: 37
na onze sportieve veiligstelling + een positief saldotje en leuke transfers had ik al zo een goeje hoop naar het volgende seizoen.... wachten wachten wachten en uiteindelijik ondergaan vrees ik...

26 Apr 2013, 13:43
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Bakkie schreef:
mamananeto schreef:
Jeroen schreef:
Dat kunt ge bezwaarlijk een stadion noemen hé, het zou mij verbazen of ge daar mee in tweede gaat mogen spelen. En commercieel helemaal oninteressant, of gaat ge het restaurant laten doorgaan in de plaatselijke kantine daar?[/quote

(y) wetteren???amai mijn kloten zeg! Ik zie ons daar al tegen den Antwerp of beerschot sjotten (n)
Straf dat er hier zijn die dat zelfs nog maar willen overwegen !

Ja,want Wetteren heeft in tweede waarschijnlijk nooit tegen den Antwerp gespeeld :hmm:
Mij niet gelaten,bol allemaal maar da fusie gedrocht :wave:

Ja, want Wetteren staat te springen om voor de vrienden uit Aalst zomaar eventjes zijn stadion aan te passen. Jullie vergeten hier ongeveer allemaal dat er volgend jaar nieuwe vereisten zijn qua lichtsterkte in 2de klasse (opdrijving tot 800lux). Ik heb bedragen horen vallen wat dit zou kosten op E. Aalst, als het bij Wetteren nog maar de helft van die kost zou zijn dan staat dat gelijk aan hun 2 keer hun jaarbudget.... ze zullen dus zaan springen.

Ook al is het populistischer om er tegen te zijn, bereidt er u toch maar al op voor. Het zal dat zijn of stoppen.
Tenzij ge nog zotten vindt die onze schuldenberg vanuit 3de klasse willen proberen wegwerken natuurlijk Kan pijnlijk klinken, maar dat is wel de harde realiteit waar we spijtig genoeg wel heel dicht voor staan.

Enige werkbaar alternatief lijkt mij om zo lang mogelijk het huidige stadion te blijven houden met minimale investering (dus geen nieuwe staantribune) en zonder verhoging van de lichtsterkte en ondertussen te werken aan de realisatie van iets nieuws. Dat zal in ieder geval lobbywerk op heel veel niveau's vergen (voetbalbond en politiek)

Volgende jaren zullen zowaar nog belangrijker worden als de voorbije 10.

26 Apr 2013, 13:50
Junior

El Corredor schreef:
berthez schreef:
1) Afstand is te groot

dat klopt dus niet, want ook Dender is geen eigenaar van hun stadion. Je betaalt huur aan de gemeente DDL, net zoals je dat nu doet aan de stad Aalst.

ik verwacht eigenlijk vandaag wel een bericht op de officiële site hieromtrent.

hoe graag ik het ook zou willen, en hoe hard ik er ook tegen ben, er zijn weinig tot geen alternatieven. Wetteren misschien, en als dat mag en kan, moeten ze dat doen. Maar als dat echt niet gaat, zit er niets anders op vrees ik.

Eigenlijk wel heel vreemd dat ze nu opeens met die afgekeurde zittribune afkomen, sinds wanneer is dat geweten eigenlijk?

Hoe ga je in hemelsnaam abonnementen aan de man brengen als je niet weet in welk stadion je je supporters gaat huisvesten.

Echt stront aan de knikker.

Het is dan ook een impressie vanuit mijn standpunt, ik ken het dossier van dat stadion niet. Ik hoop alvast op een mededeling aan de supporters. En niet via de media!
Mijn zwarte sjaal meenemen zondag ipv wit zwart?

26 Apr 2013, 13:50
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Zoals iedereen zoek ook ik naar alternatieven.
Ik vind er geen..
Maar 1 ding weet ik wel zeker: Nooit of te nimmer zal ik naar dender, Wetteren, Gent of eender welke andere gemeente gaan kijken!!
Eendracht hoort te spelen in (Groot) Aalst!!

26 Apr 2013, 13:57
nieuw in de eerste ploeg

Voor mij is er slechts één oplossing voor het ogenblik en dat is de huur van die dure staantribune.
Naar Dender gaan kost ook geld aan huur en bovendien heb je minder ontvangsten(toeschouwers en kantine).Het verschil moet dan maar bijgepast worden door een besparing en/of extra inkomsten.
Maar Dender:no way.

26 Apr 2013, 13:58
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 47
lolo4ever schreef:
Voor mij is er slechts één oplossing voor het ogenblik en dat is de huur van die dure staantribune.
Naar Dender gaan kost ook geld aan huur en bovendien heb je minder ontvangsten(toeschouwers en kantine).Het verschil moet dan maar bijgepast worden door een besparing en/of extra inkomsten.

Ik dacht dat jij Oostende ging voorstellen...

26 Apr 2013, 13:59
Ancien

Leeftijd: 56
Romario schreef:
lolo4ever schreef:

Ik dacht dat jij Oostende ging voorstellen...

:D

26 Apr 2013, 14:00
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 45 46 47 48 49 462