|
|
| Pagina 52 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 50 51 52 53 54 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: Stadion
DT schreef: El Corredor schreef: tsjoep schreef: over naïevelingen gesproken seg..... verhuis nr dender is het einde van onze club!! naïef, misschien, maar wel voldoende in staat om te beseffen dat je gaat moeten kiezen tussen de pest of de cholera... of meteen geen voetbal meer volgend jaar, beter ? Zie eerdere comment in dit verband - kan dat zomaar? Is immers grotendeels buiten de wil van de club zelf om toch dit alles? ik heb altijd gedacht dat ze die staantribune gingen afbreken en iedereen gingen placeren op de zittribunes. Maar nu ook die zittribune afgekeurd is, zit je met een klein probleempje natuurlijk. Meestal lekt zo een nieuws weken op voorhand uit. Me dunkt dat ze dat nu toch ferm mooi stil gehouden hebben. Soit, het stad Aalst gaat het moeten oplossen, want zij is eigenaar. ik ben dan ook benieuwd naar die hun uitleg. En wat die trut van een Uyttersprot betreft, op nen toren staan poepen, allemaal goed en wel, maar daarmee hebben wij natuurlijk wel geen nief stadion. |
| 26 Apr 2013, 15:51 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Romario schreef: Wat ik mij mss onterecht afvraag, hoe hebben wij ooit een licentie bekomen met dit stadion? Dan moet er toch al een alternatief op papier gestaan hebben???? Idd, er is meer tussen hemel en aarde dan wat de Eendrachtersup wordt wijsgemaakt, of dus NIET wordt wijsgemaakt. _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 26 Apr 2013, 15:52 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Romario schreef: Wat ik mij mss onterecht afvraag, hoe hebben wij ooit een licentie bekomen met dit stadion? Dan moet er toch al een alternatief op papier gestaan hebben???? Maar jongens toch, gene paniek volgend seizoen spelen wij nog altijd in het pierre cornelisstadion. Er komt zelfs reclame langs de staantribune gelijk achter de doelen ! Trouwens die reclame is allemaal al verkocht voor drie jaar. |
| 26 Apr 2013, 15:54 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Iendrachter90 schreef: champagne schreef: Bartos schreef: Waar de voorstanders van ne verhuis naar Dender misschien toch ook moeten rekening mee houden, is dat ge vanaf die moment uw lot niet meer in eigen handen hebt en elke keer moogt kruipen voor die mannen van Dender om hun stadion nog te moeten huren, want anders staan we gewoon op straat. Als dat het lot is voor de rest van ons clubgeschiedenis. Bah, ik walg al van de gedachte. Soit, den Onderkroiper kan ginder misschien al eens op verkenning gaan voor te zien of er daar een geschikte ruimte is voor den Expo 100. Wanneer gaan wij onze matchen daar spelen ? Vergeet niet dat terjoden-welle haar thuismatchen daar ook speelt. Gaan wij op woensdagavond spelen ofzo ? Kzient al gebeuren,alle 3thuis moeten spelen in den beker,kunnen we lotje trek doen ![]() Op zich moet dat geen probleem zijn: Terjeun speelt op het oefenveld en Denjer en Oilsjt in het stadion Mor ni verwondert zèn dat na de winterstop er gien gèsj ne mier en licht hé_________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 26 Apr 2013, 15:54 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
zwetzat schreef: Iendrachter90 schreef: champagne schreef: Wanneer gaan wij onze matchen daar spelen ? Vergeet niet dat terjoden-welle haar thuismatchen daar ook speelt. Gaan wij op woensdagavond spelen ofzo ? Kzient al gebeuren,alle 3thuis moeten spelen in den beker,kunnen we lotje trek doen ![]() Op zich moet dat geen probleem zijn: Terjeun speelt op het oefenveld en Denjer en Oilsjt in het stadion Mor ni verwondert zèn dat na de winterstop er gien gèsj ne mier en licht héVoor de flikken kant ook wel mooi worden é,zaterdagavond zo Dender-Rc Mechelen eventueel en dan zondag Aalst-Antwerp godverdekke zeg, ![]() We zien wel wat het uiteindelijk wordt zeker,alleszins ne verhuis naar dender,valckenier zal al opt tafel aant dansen zijn. |
| 26 Apr 2013, 15:56 |
|
|
Iendrachter90 schreef: zwetzat schreef: Iendrachter90 schreef: Kzient al gebeuren,alle 3thuis moeten spelen in den beker,kunnen we lotje trek doen ![]() Op zich moet dat geen probleem zijn: Terjeun speelt op het oefenveld en Denjer en Oilsjt in het stadion Mor ni verwondert zèn dat na de winterstop er gien gèsj ne mier en licht héVoor de flikken kant ook wel mooi worden é,zaterdagavond zo Dender-Rc Mechelen eventueel en dan zondag Aalst-Antwerp godverdekke zeg, ![]() We zien wel wat het uiteindelijk wordt zeker,alleszins ne verhuis naar dender,valckenier zal al opt tafel aant dansen zijn. Mè gedacht: 4-dobbel in de sakosj ! ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 26 Apr 2013, 15:57 |
|
|
Freak
champagne schreef: Romario schreef: Wat ik mij mss onterecht afvraag, hoe hebben wij ooit een licentie bekomen met dit stadion? Dan moet er toch al een alternatief op papier gestaan hebben???? Maar jongens toch, gene paniek volgend seizoen spelen wij nog altijd in het pierre cornelisstadion. Er komt zelfs reclame langs de staantribune gelijk achter de doelen ! Trouwens die reclame is allemaal al verkocht voor drie jaar. ??? bron? |
| 26 Apr 2013, 15:58 |
|
|
OK, ieder van ons heeft zijn zeg gedaan. Als we nu eens afwachten wat op de OFFICIELE site gaat bekend gemaakt worden ? Het kan mss nog 14 dagen duren, maar toch, want ik denk dat ze ginder in de gemeenteraad eens goed met ons aan het lachen zijn, ...
_________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 26 Apr 2013, 16:01 |
|
|
Iendracht.be - beheer
champagne schreef: Romario schreef: Wat ik mij mss onterecht afvraag, hoe hebben wij ooit een licentie bekomen met dit stadion? Dan moet er toch al een alternatief op papier gestaan hebben???? Maar jongens toch, gene paniek volgend seizoen spelen wij nog altijd in het pierre cornelisstadion. Er komt zelfs reclame langs de staantribune gelijk achter de doelen ! Trouwens die reclame is allemaal al verkocht voor drie jaar. ![]() |
| 26 Apr 2013, 16:01 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
El Corredor schreef: champagne schreef: Romario schreef: Wat ik mij mss onterecht afvraag, hoe hebben wij ooit een licentie bekomen met dit stadion? Dan moet er toch al een alternatief op papier gestaan hebben???? Maar jongens toch, gene paniek volgend seizoen spelen wij nog altijd in het pierre cornelisstadion. Er komt zelfs reclame langs de staantribune gelijk achter de doelen ! Trouwens die reclame is allemaal al verkocht voor drie jaar. ??? bron? Van een zéér goei bron ! |
| 26 Apr 2013, 16:02 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 11:06 Berichten: 563 Leeftijd: 47 Locatie: Aalst |
champagne schreef: El Corredor schreef: champagne schreef: Maar jongens toch, gene paniek volgend seizoen spelen wij nog altijd in het pierre cornelisstadion. Er komt zelfs reclame langs de staantribune gelijk achter de doelen ! Trouwens die reclame is allemaal al verkocht voor drie jaar. ??? bron? Van een zéér goei bron ! geef dan de uitleg of wanneer die officieel wordt gemaakt hé.... |
| 26 Apr 2013, 16:05 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Jeroen schreef: zwetzat schreef: Voor mij is het duidelijk: verhuis naar Denderleeuw betekent op termijn het einde van Eendracht Aalst. Hoe ze het dan verder gaan noemen interesseert mij geen fluit meer. ![]() Het andere alternatief, het onmiddelijke einde van Eendracht Aalst, is dan beter voor jou? Nog liever dat -en herbeginnen zoals YB uit Beveren- dan te verhuizen uit Aalst!! _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 26 Apr 2013, 16:07 |
|
|
Romario schreef: champagne schreef: El Corredor schreef: ??? bron? Van een zéér goei bron ! geef dan de uitleg of wanneer die officieel wordt gemaakt hé.... JA, het is verdomme tijd dat er op de officiele site iets gaat komen hé, ...... _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 26 Apr 2013, 16:08 |
|
|
Nationale Ploeg
als ze den Bosuil elk jaar goedkeuren, zal ons zittribune er toch zeker doorgeraakt zijn ?
tjah, politiek en Oilsjt... kan de club het stadsbestuur dagvaarden (wegens nalatigheid, gebrekkig onderhoud, niet nakomen van verplichtingen als verhuurder... of zoiets in die trend) om ze te dwingen 'iets' te doen ? _________________ may the FORCE be with you. |
| 26 Apr 2013, 16:09 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
champagne schreef: El Corredor schreef: champagne schreef: Maar jongens toch, gene paniek volgend seizoen spelen wij nog altijd in het pierre cornelisstadion. Er komt zelfs reclame langs de staantribune gelijk achter de doelen ! Trouwens die reclame is allemaal al verkocht voor drie jaar. ??? bron? Van een zéér goei bron ! Kem vorige week iets soortgelijk opgevangen (dat onze tribune goedgekeurd was voor 1 extra jaar) _________________ www.spionkoplede.com |
| 26 Apr 2013, 16:11 |
|
| Pagina 52 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 50 51 52 53 54 … 462 Volgende |