Stadion - Pagina 56 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 54 55 56 57 58 462
 Stadion 
Auteur Bericht
Freak

Leeftijd: 45
Bericht Re: Stadion

van die jong VLD moet ik :kots:

straf dat die zich überhaupt vragen stellen, dat zou dan de eerste keer in 20 jaar tijd moeten zijn!!!
schandalig!

26 Apr 2013, 19:32
Vaste Waarde

Bakkie schreef:
Verdomme iemand als u hadden we de vorige keer nodig,iemand die de mensen kan te woord staan zonder te roepen en te tieren,verbeter me als ik verkeerd ben,maar waar was je toen of was je dan nog niet zo begaan met onzen Iendracht?

Iedereen helpt op zijn manier Bakkie :) Vraag maar Dirk ;)

26 Apr 2013, 19:33
Vaste Waarde

El Corredor schreef:
van die jong VLD moet ik :kots:
straf dat die zich überhaupt vragen stellen, dat zou dan de eerste keer in 20 jaar tijd moeten zijn!!!
schandalig!

Dat vind ik er ook van!

26 Apr 2013, 19:34
Vaste Waarde

Schepper schreef:
Kan er hier iemand zeggen wanneer de volgende gemeenteraad is?
Kwestie dat we ons wat kunnen voorbereiden.
Zoals hier eerder reeds geopperd: Een onderhoud vragen met de burgemeester en bevoegde schepenen, een woordvoerder aanstellen (ik weet niet of dat de taak is van jowwan?),....

Volgende gemeenteraad is pas op dinsdag 28 mei.
Als ik lees dat Frank De Roose volgende week een onderhoud heeft met 't stad, DAN zouden we moeten aanxezig zijn. Kan iemand eens checken bij de voorzitter wanneer dat onderhoud is?

26 Apr 2013, 19:36
forumlegende

Leeftijd: 61
- het spijt me Johan, doch ik vind het jammer dat onze supportersafgevaardigde weinig van zich laat horen omtrent het stadiondossier.

- vreemd vind ik het feit dat er in Aalst geen enkele politieke partij is die op tafel durft (of wil) kloppen. Laat staan dat alle partijen voor één keer overeenkomen om daadwerkelijk één en ander te ondernemen. Maar goed, het is den Okapi niet gegund, waarom zou men het doen voor den Iendracht. Politiekers in Aalst : shame on you, jullie zijn echt geen stemmetje waard.

- voor mij is het perfect haalbaar om tegen 2019 geschikte grond aan te kopen en er een deftig stadion te laten bouwen.

- ik hoop op een officiële intentieverklaring van het stadsbestuur om aan deze problematiek iets te willen en zullen doen. In afwachting en bij een eventuele verhuis naar da boerendorp hier wa verder, zal ik afhaken. Ze gaan mij daar niet zien, no way. Wat anderen daarvan vinden kan mij geen reet schelen. Voor mij is er maar één club en da's den Iendracht en die behoeven in Oilsjt te spelen en nergens anders.

26 Apr 2013, 19:38
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
anathema76 schreef:
Bakkie schreef:
Verdomme iemand als u hadden we de vorige keer nodig,iemand die de mensen kan te woord staan zonder te roepen en te tieren,verbeter me als ik verkeerd ben,maar waar was je toen of was je dan nog niet zo begaan met onzen Iendracht?

Iedereen helpt op zijn manier Bakkie :) Vraag maar Dirk ;)

Volgens Dirk hebde u enkel een stuk in uw kl.... komen drinken ;)

26 Apr 2013, 19:41
Vaste Waarde

Volgens TV-OOST zou onze voorzitter morgen een afspraak hebben met het stadsbestuur

26 Apr 2013, 19:43
Vaste Waarde

Bakkie schreef:
Volgens Dirk hebde u enkel een stuk in uw kl.... komen drinken ;)

:lol: :lol: smeerlapkes :lol:

26 Apr 2013, 19:45
forumlegende

[quote="kreezie nonkeltje"]- het spijt me Johan, doch ik vind het jammer dat onze supportersafgevaardigde weinig van zich laat horen omtrent het stadiondossier.

Ik interpelleerde op de gemeenteraad van februari inzake het stadiondossier . In de begroting 2013 waren er immers budgetten vrijgemaakt voor EA. In het antwoord op de raad verzekerde mij aangaande de start van de afbraakwerken en vroeg men nog even tijd om de huurprijzen van een tijdelijke tribune te kunnen opvragen. In mijn mail dd.22/04 vroeg ik de stadsdiensten opnieuw naar een stand van zaken (ik wacht nog tot op heden op antwoord) . Het HNB artikel is voor iedereen een komplete verrassing(en hopelijk een -kwakkel). De EA voorzitter verzekerde mij op de hoogte te houden , vooral inzake de afloop van het komende gesprek met dhr burgemeester (en C°).

26 Apr 2013, 20:12
forumlegende

jowwan schreef:
kreezie nonkeltje schreef:
- het spijt me Johan, doch ik vind het jammer dat onze supportersafgevaardigde weinig van zich laat horen omtrent het stadiondossier.

Ik interpelleerde op de gemeenteraad van februari inzake het stadiondossier . In de begroting 2013 waren er immers budgetten vrijgemaakt voor EA. In het antwoord op de raad verzekerde mij aangaande de start van de afbraakwerken en vroeg men nog even tijd om de huurprijzen van een tijdelijke tribune te kunnen opvragen. In mijn mail dd.22/04 vroeg ik de stadsdiensten opnieuw naar een stand van zaken (ik wacht nog tot op heden op antwoord) . Het HNB artikel is voor iedereen een komplete verrassing(en hopelijk een -kwakkel). De EA voorzitter verzekerde mij op de hoogte te houden , vooral inzake de afloop van het komende gesprek met dhr burgemeester (en C°).

da's allemaal goed en wel Johan, doch wat je vraagt in 2008 kan je ook herhalen in 2009 enz. en dit tot vervelens toe, maar da's jammer genoeg niet gebeurd. In ieder geval, alle politieke partijen gaan hier zwaar in de fout, vraag is wat er nu nog kàn gebeuren, maar daarvoor moet er eerst goede wil zijn ook en die is er niet.

26 Apr 2013, 20:18
forumlegende

Leeftijd: 69
jowwan schreef:

da's allemaal goed en wel Johan, doch wat je vraagt in 2008 kan je ook herhalen in 2009 enz. en dit tot vervelens toe, maar da's jammer genoeg niet gebeurd. In ieder geval, alle politieke partijen gaan hier zwaar in de fout, vraag is wat er nu nog kàn gebeuren, maar daarvoor moet er eerst goede wil zijn ook en die is er niet.

Wat ik absluut niet goed begrijp is dat er rond dit dossier een werkgroep opgericht is maar wat hebben deze mensen dan uiteindelijk gedaan?? :(

26 Apr 2013, 20:34
forumlegende

iendracht mèn 2de vraa schreef:
Wat ik absluut niet goed begrijp is dat er rond dit dossier een werkgroep opgericht is maar wat hebben deze mensen dan uiteindelijk gedaan?? :(

daar zit het hem juist he : niks, nul komma nul en nu zit den Iendracht met de gebakken peren. En niemand van de politiekers heeft er zich blijkbaar druk om gemaakt. Politiek Aalst is een regelrechte schande.

26 Apr 2013, 20:44
nieuw in de eerste ploeg

De stad Aalst en sportief beleid... een schrijnend verhaal !!!

- Geen visie
- Geen pro-activiteit
- Geen communicatie
- Geen samenhorigheid
- Geen daadkracht
...

Madam Uyttersprot had de voorbije jaren beter wat minder staan blinken in vak K, en werk gemaakt van dit dossier.

Met den Okapi, net hetzelfde.

Er zijn nogthans geen betere city marketing-producten dan 2 sportclubs op het hoogste niveau. Maar genen énen die dit wil snappen in het college !

In andere steden kan het wel, maar niet in Aalst, godverdomme de tweede stad van Oost-Vlaanderen.

26 Apr 2013, 20:48
Vaste Waarde

Als spelen in dender financieel en sportief vooruitgang betekent voor onzen eendracht,
Ben ik den eersten dine mij daar achter de goal een abbo koop! Liever dat dan een paar miljoen euro weg te gooien die we toch niet hebben!

Schande van onze stad dat ze onzen eendracht niet tijdig geholpen hebben en ik kan het bestuur wel begrijpen als zij nu eieren voor hun geld kiezen en nu op hun beurt de stad Aalst een f€ck you toegooien.

26 Apr 2013, 20:55
forumlegende

voor mijn part mogen de supportersclubs de kopjes bij elkaar steken om gezamenlijk hun stem te laten horen bij het stadsbestuur.

26 Apr 2013, 20:56
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 54 55 56 57 58 462