|
|
| Pagina 57 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 55 56 57 58 59 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: Stadion
in één van de verslagen van de gemeenteraad in 2013 stond dat het 16 jaar (!!!!) geleden is dat er iets van sportinfrastructuur is gerealiseerd in groot Aalst, en dat was de faluintjes sporthal te Moorsel.
ronduit schandalig VLD en CD&V beleid. Maar wel nu wat komen lullen over een werkgroep die in 2012 werd opgericht. Hoe lang staat die staantribune al niet op vervallen? Een tikje langer me dunkt. |
| 26 Apr 2013, 20:56 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
En nu komt er da sportcentrum op de terreinen van Schotte, ben zelf te weinig actief sportman om te weten of daar ook nood aan is, maar daar kon toch ook een stadion neergeplant worden?
_________________ MCMXIX |
| 26 Apr 2013, 21:00 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Is dat niet ergens een soort gewestmaterie dat gedoe met Schotte ?
_________________ If you never try, you'll never know |
| 26 Apr 2013, 21:02 |
|
|
Freak
Berichtdoor fcdke » vr 26 apr 2013, 20:54
waly2, alias milan, alias leyla alias walgraef. Van een simpele duif gesproken. Typisch OCMW-gevalleke Geen idee wat er van waar is, maar volgens de mannen van aan 't heilig krot zou Jean l'Animal nen EA-sup zijn. :twisted: Toch es benieuwd hoe de soert het gaat oplossen, want ze staan met de rug tegen de muur. ze zien mij daar graag. ![]() |
| 26 Apr 2013, 21:06 |
|
|
Freak
69 schreef: En nu komt er da sportcentrum op de terreinen van Schotte, ben zelf te weinig actief sportman om te weten of daar ook nood aan is, maar daar kon toch ook een stadion neergeplant worden? nood aan sportinfrastructuur in Aalst, een heel klein beetje nodig... ik denk wel niet dat daar een voetbalstadion kon neergepoot worden, van een basketzaal is wel even sprake geweest. ooit eens een mail gestuurd naar die Van Lysebeth om de schandalige staat van onze atletiekpiste aan te kaarten. never nooit reactie op gehad. ![]() |
| 26 Apr 2013, 21:07 |
|
|
Freak
Bomber schreef: Hij staat geregeld nog in de staantribune, vorige thuismatch samen met Ilse Uytersprot. Nooit aan gedacht om het hem daar eens te vragen? ik ben hem nog nooit tegengekomen eerlijk gezegd, en ik kom iedere match |
| 26 Apr 2013, 21:48 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bomber schreef: El Corredor schreef: Bomber schreef: Hij staat geregeld nog in de staantribune, vorige thuismatch samen met Ilse Uytersprot. Nooit aan gedacht om het hem daar eens te vragen? ik ben hem nog nooit tegengekomen eerlijk gezegd, en ik kom iedere match Staat altijd beneden aan de "spionkop" of wat daar moet voor doorgaan de laatste maanden... De laatste jaren komt hij toch ongeveer om de 2 thuismatchen eens kijken, soms met Ilse Uytersport, soms alleen... Da vind ik, gezien de omstandigheden, er lichtjes over ![]() |
| 27 Apr 2013, 8:43 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Neutralboy schreef: Als spelen in dender financieel en sportief vooruitgang betekent voor onzen eendracht, Ben ik den eersten dine mij daar achter de goal een abbo koop! Liever dat dan een paar miljoen euro weg te gooien die we toch niet hebben! Schande van onze stad dat ze onzen eendracht niet tijdig geholpen hebben en ik kan het bestuur wel begrijpen als zij nu eieren voor hun geld kiezen en nu op hun beurt de stad Aalst een f€ck you toegooien. Dat mag inderdaad enkel de laatste oplossing zijn. Maar de club zich hopeloos in de schulden laten werken, zoals die foorapen van hier wat verder, omdat wij te trots zijn en de stad Aalst incompetent dat kan toch ook de bedoeling niet zijn. Ze mogen hier wat verder dan nu wel met onze kop lachen - dat deden ze enkele jaren geleden ook - en kijk eens waar ze nu staan. Wie laatst lacht ... ALS wij daar gaan spelen kan dat enkel en alleen op voorwaarde dat ' - supporters inzage krijgen in het dossier - wij ten alle tijde erover waken dat het niet tot een fusie komt - er van voor de verhuis een oplossing is in het dossier om een terugkeer zo snel mogelijk te laten plaatsvinden Daar kan ik mee leven! Wie dat niet kan, kijk eens naar de Bad Blue Boys ( Dinamo Zagreb ) die boycotten - evenwel om andere redenen - al jaren hun thuismatchen en sparen op die manier hun centen om massaal op verplaatsing elke match te volgen! _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 27 Apr 2013, 8:44 |
|
|
Freak
vandaag in HLN de voorzitter van spionkop Aalst die in naam spreekt van alle supporters.
ik respecteer ieder zijn mening, maar die kerel is blijkbaar nog niemand tegenkomen die achter het plan staat om in Dender te gaan spelen. die voorzitter mag hem dat laten, want er zijn er genoeg (weliswaar een minderheid) die het wel een economisch verantwoorde keuze vinden (+ plus onder voorwaarden!) in een ander stukje staat dan weer (zoals Mariner hier al schreef) dat de K nog een jaartje mag blijven staan... wat is het nu zeg? |
| 27 Apr 2013, 9:05 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
The Blackwans schreef: Neutralboy schreef: Als spelen in dender financieel en sportief vooruitgang betekent voor onzen eendracht, Ben ik den eersten dine mij daar achter de goal een abbo koop! Liever dat dan een paar miljoen euro weg te gooien die we toch niet hebben! Schande van onze stad dat ze onzen eendracht niet tijdig geholpen hebben en ik kan het bestuur wel begrijpen als zij nu eieren voor hun geld kiezen en nu op hun beurt de stad Aalst een f€ck you toegooien. Dat mag inderdaad enkel de laatste oplossing zijn. Maar de club zich hopeloos in de schulden laten werken, zoals die foorapen van hier wat verder, omdat wij te trots zijn en de stad Aalst incompetent dat kan toch ook de bedoeling niet zijn. Ze mogen hier wat verder dan nu wel met onze kop lachen - dat deden ze enkele jaren geleden ook - en kijk eens waar ze nu staan. Wie laatst lacht ... ALS wij daar gaan spelen kan dat enkel en alleen op voorwaarde dat ' - supporters inzage krijgen in het dossier - wij ten alle tijde erover waken dat het niet tot een fusie komt - er van voor de verhuis een oplossing is in het dossier om een terugkeer zo snel mogelijk te laten plaatsvinden Daar kan ik mee leven! Wie dat niet kan, kijk eens naar de Bad Blue Boys ( Dinamo Zagreb ) die boycotten - evenwel om andere redenen - al jaren hun thuismatchen en sparen op die manier hun centen om massaal op verplaatsing elke match te volgen! Allemaal goed en wel, maar door massaal weg te blijven van thuiswedstrijden bereik je net het tegenovergestelde van wat je net NIET wil: de kas van de tegenstanders gaan spekken terwijl je eigen club in de financiële problemen geraakt .Zelf zie ik ook niet meteen wat er, realistisch bekeken, wel zou moeten gebeuren. Maar intussen zou het wel al duidelijk moeten zijn wat er niet moet. Thuismatchen wegblijven bv. Zelf zie ik ons volgend jaar wel nog in het PC-stadion spelen. Wat daarna komt is koffiedik kijken. Het is maar te hopen dat ons nieuwe (stads)bestuur de ballen heeft om serieuze knopen door te hakken. En dan nog zal het jaren wachten zijn op onze nieuwe voetbaltempel... |
| 27 Apr 2013, 9:06 |
|
|
Freak
op tv oost zegt Yannick Van Aken vdat wij nooit naar dender zullen uitwijken.
|
| 27 Apr 2013, 9:49 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Uit al deze reacties die hier de laatste dagen gepost zijn analyseer ik maar één ding en dat is een gebrek correcte communicatie.
Dan zouden deze zaken niet via de krant of via via hun eigen leven gaan leiden. Triestig dit te moeten vaststellen, want de communicatie is reeds jaren een pijnpunt en ging er toch op verbeteren werd ons beloofd! Frank, met alle respect, jullie doen enorm veel voor de club maar op het vlak van communicatie is nog véél werk aan de winkel! _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 27 Apr 2013, 9:54 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
waly 2 schreef: op tv oost zegt Yannick Van Aken vdat wij nooit naar dender zullen uitwijken. Zoals Malder hier al schreef,koop een Abbo en blijf gewoonweg van de thuis wedstrijden,dan is er financieel geen verlies voor onze geliefde club. Er stellen mij hier heel wat supps teleur,die altijd het eerst aan het hek hangen als er iets mis gaat,maar zo graag op die blauwe stoeltjes willen gaan zitten. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 27 Apr 2013, 10:59 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Bomber schreef: Ik hoop dat we nog een jaartje in het pc-stadion kunnen spelen. Gedurende dat jaar mag men dan echter de stadionproblematiek zeker niet opzijschuiven maar er hard aan werken. Als het na dat jaar dan noodzakelijk is om naar Denderleeuw uit te wijken tot het nieuwe stadion af is, dan heb ik daar geen probleem mee. Als de ploeg op dat ogenblik een beetje resultaten haalt en er genoeg volk komt kijken, kunnen we ginder, zoals op de bekermatch, ook wel goede sfeer maken, beter dan pakweg op Hamme of Wetteren. Dit verhuis kan echter wel alleen op voorwaarde dat men al de nodige bouwvergunningen, fondsen,...bezit, of nog beter, dat de eerste steen al ligt. 't is nu niet dat we ons moeten gaan vergelijken met bvb Racing en KV mechelen. Die rivaliteit is slechts iets van de laatste pakweg 10 jaar (tzal zolang nog ni zijn), en Dender stelt op dit ogenblik niets meer voor. Als daar dan 5 man van Dender met ons moet lachen omdat we ginder spelen, so be it. Wij zullen dan eens lachen als we in ons nieuwe stadion naar eerste promoveren terwijl zij nog steeds in 3e verder krasselen... Hier kan ik mij bij aansluiten, al zal er verdomd veel overredingskracht moeten aan te pas komen, om dan in het seizoen 2014-2015, naar ginder te trekken. Op dit moment zou ik dit nog niet aankunnen maar als er concrete plannen zijn voor een nieuw stadion dan zou dit mij over de streep kunnen trekken. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 27 Apr 2013, 11:37 |
|
|
Freak
Bomber schreef: Ik hoop dat we nog een jaartje in het pc-stadion kunnen spelen. Gedurende dat jaar mag men dan echter de stadionproblematiek zeker niet opzijschuiven maar er hard aan werken. Als het na dat jaar dan noodzakelijk is om naar Denderleeuw uit te wijken tot het nieuwe stadion af is, dan heb ik daar geen probleem mee. Als de ploeg op dat ogenblik een beetje resultaten haalt en er genoeg volk komt kijken, kunnen we ginder, zoals op de bekermatch, ook wel goede sfeer maken, beter dan pakweg op Hamme of Wetteren. Dit verhuis kan echter wel alleen op voorwaarde dat men al de nodige bouwvergunningen, fondsen,...bezit, of nog beter, dat de eerste steen al ligt. 't is nu niet dat we ons moeten gaan vergelijken met bvb Racing en KV mechelen. Die rivaliteit is slechts iets van de laatste pakweg 10 jaar (tzal zolang nog ni zijn), en Dender stelt op dit ogenblik niets meer voor. Als daar dan 5 man van Dender met ons moet lachen omdat we ginder spelen, so be it. Wij zullen dan eens lachen als we in ons nieuwe stadion naar eerste promoveren terwijl zij nog steeds in 3e verder krasselen... |
| 27 Apr 2013, 12:06 |
|
| Pagina 57 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 55 56 57 58 59 … 462 Volgende |