|
|
| Pagina 40 van 48 |
[ 711 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 38 39 40 41 42 … 48 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Bericht Re: Buitenlandse voetbalmatchen
Bartos schreef: Gruunwit schreef: Op papier kan "mijn Racing" nog kampioen spelen, maar ik geloof momenteel meer in Borsato (je weet wel, de meeste dromen zijn bedrog ), dan in ons titelkansen. Dus laat ik zondag onze laatste thuiswedstrijd, tegen Cappellen, links liggen en heb ik een trip gepland naar een uitwedstrijd van het Luxemburgse Racing in Esch-sur-Alzette.Zo zijn er hier toch die gelijk krijgen, de beneliga is er nog niet en het Luxemburgse voetbal zit al danig in de lift .Ik hoop alleen dat de weg ernaartoe simpeler is dan het doolhof van hun logo. > http://www.csfola.lu/ _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 25 Apr 2013, 23:21 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
rdt
Bartos schreef: hansken schreef: Bartos schreef: Allé, tis dan toch al positief dat ze voor ene keer niet u persoonlijk maar alle Belgen in het algemeen verwijten van pedofielen .Tis hier al lang duidelijk dat gij yves ni moet hebben, maar deze opmerking is er toch los over? Laat het nen anderen doen en hij krijgt hier geel, zeker weten... Euhm, misschien toch even plaatsen. Ik heb niets tegen Onderkroiper en de opmerking die ik hier maak, was zeker niet bedoeld als een aanval op hem hoor. Maar ik was daar ook op dat forum al eens gaan kijken en de opmerking die hij hier zelf op het forum zet, werd daar in het verleden regelmatig voor zijn voeten geworpen (speciale humor in Bulgarije zeker). Als der zijn die er hier meer in zien dan dat, dan was dat zeker niet de bedoeling. Inderdaad Bartos, heb je antwoord alsook gelezen zoals je het plaatste !!! Ik ben dat daar gewoon op hun forum om als pedofiel beschouwd te worden, maar dat wordt daar als humor aanzien !!! Ik heb daar wel toffe mensen leren kennen die me mail stuurden dat het niet echt persoonlijk was maar hun aard van kwinkslagen geven is .... Ik heb wat dat betreft een olifantenvel, maar dat leverde in de loop van de tijd enorm veel materiaal op van Levski Sofia voor de Expo in 2019... volgende week zal ik weer 3 nieuwe pins mogen ontvangen van Levski !!! dan neem ik die kwinkslagen er maar bij ... Onze 2 spionkopgirls hebben we aan hen te danken !!! en ondanks dat ze enorm stemden beschouwen ze Maaike en Joke als 2 lelijke krokodillen Who cares .... _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 25 Apr 2013, 23:41 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Welke Iendrachtspeler laat zijn haar alsook zilver kleuren voor 30.000 Euro
https://www.justgiving.com/fellainifro/ Fellaini kleurt haar zilver voor 30.000 euro http://www.hln.be/hln/nl/950/Buitenlands-Voetbal/article/detail/1622046/2013/04/25/Fellaini-kleurt-haar-zilver-voor-30-000-euro.dhtml _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 25 Apr 2013, 23:53 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
El Corredor schreef: hansken schreef: Bartos schreef: Allé, tis dan toch al positief dat ze voor ene keer niet u persoonlijk maar alle Belgen in het algemeen verwijten van pedofielen .Tis hier al lang duidelijk dat gij yves ni moet hebben, maar deze opmerking is er toch los over? Laat het nen anderen doen en hij krijgt hier geel, zeker weten... als ik zie wat sommigen hier soms durven schrijven, vind ik dat de moderators nog heel mild zijn eerlijk gezegd. Alleen al het feit dat gij hier nog altijd zit zonder kaart _________________ www.spionkoplede.com |
| 26 Apr 2013, 8:37 |
|
|
Freak
Mariner schreef: El Corredor schreef: hansken schreef: Tis hier al lang duidelijk dat gij yves ni moet hebben, maar deze opmerking is er toch los over? Laat het nen anderen doen en hij krijgt hier geel, zeker weten... als ik zie wat sommigen hier soms durven schrijven, vind ik dat de moderators nog heel mild zijn eerlijk gezegd. Alleen al het feit dat gij hier nog altijd zit zonder kaart anders nog eens een facebookpagina oprichten? |
| 26 Apr 2013, 8:48 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Schepper schreef: Voor de "fans" onder ons.... Nee, ik noem geen namen.. http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cn ... 130425_049 Wat is er jong!? ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 26 Apr 2013, 9:12 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
El Corredor schreef: Mariner schreef: El Corredor schreef: als ik zie wat sommigen hier soms durven schrijven, vind ik dat de moderators nog heel mild zijn eerlijk gezegd. Alleen al het feit dat gij hier nog altijd zit zonder kaart anders nog eens een facebookpagina oprichten? Das niet nodig iedereen weet wie dage zijt ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 26 Apr 2013, 9:33 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Onderkroiper schreef: rdt Bartos schreef: hansken schreef: Tis hier al lang duidelijk dat gij yves ni moet hebben, maar deze opmerking is er toch los over? Laat het nen anderen doen en hij krijgt hier geel, zeker weten... Euhm, misschien toch even plaatsen. Ik heb niets tegen Onderkroiper en de opmerking die ik hier maak, was zeker niet bedoeld als een aanval op hem hoor. Maar ik was daar ook op dat forum al eens gaan kijken en de opmerking die hij hier zelf op het forum zet, werd daar in het verleden regelmatig voor zijn voeten geworpen (speciale humor in Bulgarije zeker). Als der zijn die er hier meer in zien dan dat, dan was dat zeker niet de bedoeling. Inderdaad Bartos, heb je antwoord alsook gelezen zoals je het plaatste !!! Ik ben dat daar gewoon op hun forum om als pedofiel beschouwd te worden, maar dat wordt daar als humor aanzien !!! Ik heb daar wel toffe mensen leren kennen die me mail stuurden dat het niet echt persoonlijk was maar hun aard van kwinkslagen geven is .... Ik heb wat dat betreft een olifantenvel, maar dat leverde in de loop van de tijd enorm veel materiaal op van Levski Sofia voor de Expo in 2019... volgende week zal ik weer 3 nieuwe pins mogen ontvangen van Levski !!! dan neem ik die kwinkslagen er maar bij ... Onze 2 spionkopgirls hebben we aan hen te danken !!! en ondanks dat ze enorm stemden beschouwen ze Maaike en Joke als 2 lelijke krokodillen Who cares .... Da's oeik e schoein compliment vér die maskes.. ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 26 Apr 2013, 14:57 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Voetballer Bernardo van de Braziliaanse topclub Vasco da Gama is in Rio de Janeiro ontvoerd en gemarteld door een drugskartel. Die wilden de 22-jarige middenvelder te grazen nemen, omdat hij had gedatet met Dayana Rodrigues, de vriendin van een drugsbaron.
Ook Rodrigues werd gekidnapt en zelfs beschoten. Bernardo en Rodrigues zouden zijn vastgebonden in een huis van een van de criminelen, waar ze gemarteld werden. Twee andere Braziliaanse voetballers Wellington (Fluminense) en Charles (Palmeiras) zouden als onderhandelaars hebben opgetreden en ervoor gezorgd hebben dat het duo vrij werd gelaten. Daarna bleek dat Rodrigues vijf keer in haar benen was geschoten. Bernardo had geen serieuze verwondingen. De politie van Rio de Janeiro onderzoekt de zaak. Rene Simoes, sportief directeur van Vasco da Gama liet optekenen: "Ik heb met Bernardo gesproken. Natuurlijk heeft Vasco da Gama niet graag dat spelers het nieuws halen buiten het voetbalveld. Maar we zullen Bernardo steunen en wachten af welke stappen de autoriteiten zullen ondernemen." Nog een geluk dat de flippen niet in Brazilië voetbalt,of hij was al jaren dood geweest _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 27 Apr 2013, 14:54 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Bakkie schreef: Voetballer Bernardo van de Braziliaanse topclub Vasco da Gama is in Rio de Janeiro ontvoerd en gemarteld door een drugskartel. Die wilden de 22-jarige middenvelder te grazen nemen, omdat hij had gedatet met Dayana Rodrigues, de vriendin van een drugsbaron. Ook Rodrigues werd gekidnapt en zelfs beschoten. Bernardo en Rodrigues zouden zijn vastgebonden in een huis van een van de criminelen, waar ze gemarteld werden. Twee andere Braziliaanse voetballers Wellington (Fluminense) en Charles (Palmeiras) zouden als onderhandelaars hebben opgetreden en ervoor gezorgd hebben dat het duo vrij werd gelaten. Daarna bleek dat Rodrigues vijf keer in haar benen was geschoten. Bernardo had geen serieuze verwondingen. De politie van Rio de Janeiro onderzoekt de zaak. Rene Simoes, sportief directeur van Vasco da Gama liet optekenen: "Ik heb met Bernardo gesproken. Natuurlijk heeft Vasco da Gama niet graag dat spelers het nieuws halen buiten het voetbalveld. Maar we zullen Bernardo steunen en wachten af welke stappen de autoriteiten zullen ondernemen." Nog een geluk dat de flippen niet in Brazilië voetbalt,of hij was al jaren dood geweest Voor de rest is Brazilie een heerlijk land, volgens diegenen die het kunnen weten, een opkomende economische grootmacht, waar de favelas zo groot zijn als Brussel, maar regelmatig bedolven worden onder instortende berghellingen waarop ze "gebouwd" zijn en waar straatkinderen zonder pardon doodgeschoten worden. Viva 2014 ! En dit zeg ik allemaal zonder mij pijn te doen (@ElCorridoor,godverierendoor )_________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 27 Apr 2013, 15:24 |
|
|
Nationale Ploeg
Gruunwit schreef: Op papier kan "mijn Racing" nog kampioen spelen, maar ik geloof momenteel meer in Borsato (je weet wel, de meeste dromen zijn bedrog ), dan in ons titelkansen. Dus laat ik zondag onze laatste thuiswedstrijd, tegen Cappellen, links liggen en heb ik een trip gepland naar een uitwedstrijd van het Luxemburgse Racing in Esch-sur-Alzette.Zoals eerder geschreven, ben ik uiteindelijk ook naar CS Fola tegen Racing FC gaan kijken. CS Fola is de huidige leider in de hoogste afdeling in Luxemburg, maar daarmee is ook alles gezegd. Weinig toeschouwers, misschien een goede 500, en geen sfeer. Het niveau van de wedstrijd was zeker niet hoogstaand, maar de inzet van beide teams en de wil om te winnen maakten wel veel goed. CS Fola nam vanaf het begin van de wedstrijd het initiatief, maar het bleef vooral bij dreigen zonder veel goede kansen. En als de druk dan even verminderd, dan loop je op een scherpe counter en zo kwam Racing FC een paar minuten voor rust op 0-1. Niet echt verdiend op dat moment. Na de rust ging de thuisploeg uitdrukkelijk op zoek naar de gelijkmaker en die kwam er ook via een mooi afstandschot. Maar met 1 punt kon de leider moeilijk genoegen nemen en zette de bezoekers nog meer onder druk. Het leek ook nog te lukken, want op aangeven van de grensrechter wees de scheidsrechter naar de stip voor handspel. Uit mijn standpunt was het niet te beoordelen of dit al dan niet correct was. De doelman van Racing FC ging de strafschoppennemer nog wat intimideren door voor de bal te gaan staan toen die al op de stip lag. Terecht kreeg hij hier voor nog geel. Maar het leek wel resultaat te hebben, want de keeper ging naar de goede hoek en stopte de strafschop. Ook in de ruim 5 minuten extra tijd werd niet meer gescoord, zodat de wedstrijd in het Stade Emile Mayrisch eindigde op 1-1. _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 29 Apr 2013, 0:40 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Gruunwit schreef: Gruunwit schreef: Op papier kan "mijn Racing" nog kampioen spelen, maar ik geloof momenteel meer in Borsato (je weet wel, de meeste dromen zijn bedrog ), dan in ons titelkansen. Dus laat ik zondag onze laatste thuiswedstrijd, tegen Cappellen, links liggen en heb ik een trip gepland naar een uitwedstrijd van het Luxemburgse Racing in Esch-sur-Alzette.Zoals eerder geschreven, ben ik uiteindelijk ook naar CS Fola tegen Racing FC gaan kijken. CS Fola is de huidige leider in de hoogste afdeling in Luxemburg, maar daarmee is ook alles gezegd. Weinig toeschouwers, misschien een goede 500, en geen sfeer. Het niveau van de wedstrijd was zeker niet hoogstaand, maar de inzet van beide teams en de wil om te winnen maakten wel veel goed. CS Fola nam vanaf het begin van de wedstrijd het initiatief, maar het bleef vooral bij dreigen zonder veel goede kansen. En als de druk dan even verminderd, dan loop je op een scherpe counter en zo kwam Racing FC een paar minuten voor rust op 0-1. Niet echt verdiend op dat moment. Na de rust ging de thuisploeg uitdrukkelijk op zoek naar de gelijkmaker en die kwam er ook via een mooi afstandschot. Maar met 1 punt kon de leider moeilijk genoegen nemen en zette de bezoekers nog meer onder druk. Het leek ook nog te lukken, want op aangeven van de grensrechter wees de scheidsrechter naar de stip voor handspel. Uit mijn standpunt was het niet te beoordelen of dit al dan niet correct was. De doelman van Racing FC ging de strafschoppennemer nog wat intimideren door voor de bal te gaan staan toen die al op de stip lag. Terecht kreeg hij hier voor nog geel. Maar het leek wel resultaat te hebben, want de keeper ging naar de goede hoek en stopte de strafschop. Ook in de ruim 5 minuten extra tijd werd niet meer gescoord, zodat de wedstrijd in het Stade Emile Mayrisch eindigde op 1-1. Gij zijt u wel fanatiek aan het voorbereiden op de Benelux-liga, hé! |
| 29 Apr 2013, 19:50 |
|
|
Nationale Ploeg
salvador schreef: Gij zijt u wel fanatiek aan het voorbereiden op de Benelux-liga, hé! Dat is maar bijzaak voor mij, meestal ga ik naar de koers zien en als er ergens in de omgeving nog een bal rolt, dan ga ik daar ook naartoe. Ik kon op dit forum toch moeilijk over http://www.elsy-jacobs.lu/ beginnen. Met de Ronde van Vlaanderen was dat net hetzelfde, 's morgens naar de koers en in de namiddag (tegen dat dat criterium begon) was ik in Frankrijk bij een voetbalwedstrijd. Om af te sluiten zag ik 's avonds Racing nog in Deinze spelen. Gek zijn doe niet zeer, allé bij mij toch niet. Eigenlijk is de Benefralux-liga beter op mijn lijf geschreven. _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 29 Apr 2013, 22:10 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
_________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 14 Mei 2013, 12:35 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Bericht Buitenlandse voetbalmatchen
Schepper schreef: Denk het niet. Deze klemt de bal nog eerst voor hij flatert. |
| 14 Mei 2013, 17:45 |
|
| Pagina 40 van 48 |
[ 711 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 38 39 40 41 42 … 48 Volgende |