|
|
| Pagina 34 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 32 33 34 35 36 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
willempie schreef: Ngasseu is 1m82 dus zeker genen kleinen Daar kan nog bij komen, alle spelers groeien als ze voor Den Iendracht mogen spelen... ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 30 Apr 2013, 21:49 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
jammen schreef: willempie schreef: Ngasseu is 1m82 dus zeker genen kleinen Daar kan nog bij komen, alle spelers groeien als ze voor Den Iendracht mogen spelen... ![]() ik wou dat ik je gelijk kon geven, maar ik beb menig speler al héél klein zien worden als ze voor den Iendracht moesten spelen... |
| 01 Mei 2013, 12:06 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Alain Van Mieghem?
|
| 01 Mei 2013, 12:17 |
|
|
Nationale Ploeg
Zienaa schreef: Alain Van Mieghem? Theo Zakkas, diejen krimpten elk seizoen. en Masina werd ook verkeerd gewassen... _________________ may the FORCE be with you. |
| 01 Mei 2013, 12:59 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
De transfer van verdedigende middenvelder Lennert Vanherbergen gaat niet door.
Hij lag nog onder contract bij lierse en de pallieters vroegen de speler om een financiële compensatie. Daartoe was hij niet bereid. Eendracht gaat nu op zoek naar een alternatief. (bron:hln) |
| 02 Mei 2013, 9:45 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Uit het interview met LVH leid ik af dat er dus nog één speler bijkomt, een verdedigende middenvelder en enkel nog Delic de club verlaat.
_________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 02 Mei 2013, 18:46 |
|
|
Freak
witzwet schreef: Uit het interview met LVH leid ik af dat er dus nog één speler bijkomt, een verdedigende middenvelder en enkel nog Delic de club verlaat. in mijn ogen te weinig, maar soit. LVH spreekt daar dat iedere speler weer graag naar Eendracht Aalst komt. Ne belofte uit eerste klasse wil niet komen, en 3 spelers uit derde klasse... tja. die Vanbelle en Janssens zijn wel knappe transfers. Maar er ontbreekt snelheid vooraan. Budget werd met 8% verhoogd en ticketprijzen ook naar omhoog, dan mag er toch nog een klepper bij me dunkt. Of sparen we voor een te betalen huur voor volgend seizoen? |
| 02 Mei 2013, 19:22 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 27 Mar 2011, 14:12 Berichten: 406 |
El Corredor schreef: witzwet schreef: Uit het interview met LVH leid ik af dat er dus nog één speler bijkomt, een verdedigende middenvelder en enkel nog Delic de club verlaat. in mijn ogen te weinig, maar soit. LVH spreekt daar dat iedere speler weer graag naar Eendracht Aalst komt. Ne belofte uit eerste klasse wil niet komen, en 3 spelers uit derde klasse... tja. die Vanbelle en Janssens zijn wel knappe transfers. Maar er ontbreekt snelheid vooraan. Budget werd met 8% verhoogd en ticketprijzen ook naar omhoog, dan mag er toch nog een klepper bij me dunkt. Of sparen we voor een te betalen huur voor volgend seizoen? Hoe zit dat met de schuldenberg? Misschien houden ze ook nog wat over om in de winter een gerichte versterking te pakken te krijgen of een extraatje om sterkhouders te belonen met een nieuw contract aan het einde van het seizoen. Ik denk aan een VDN.. |
| 02 Mei 2013, 23:08 |
|
|
Reserve
El Corredor schreef: witzwet schreef: Uit het interview met LVH leid ik af dat er dus nog één speler bijkomt, een verdedigende middenvelder en enkel nog Delic de club verlaat. in mijn ogen te weinig, maar soit. LVH spreekt daar dat iedere speler weer graag naar Eendracht Aalst komt. Ne belofte uit eerste klasse wil niet komen, en 3 spelers uit derde klasse... tja. die Vanbelle en Janssens zijn wel knappe transfers. Maar er ontbreekt snelheid vooraan. Budget werd met 8% verhoogd en ticketprijzen ook naar omhoog, dan mag er toch nog een klepper bij me dunkt. Of sparen we voor een te betalen huur voor volgend seizoen? transfers lijken mij genoeg om een rustig seizoen te draaien+ kosten verder af te bouwen en dat lijkt me het doel voor het komende jaar. een klepper kan je halen maar dan ga je ipv 12de 8ste staan op het einde van het jaar maar tegen welke kost? |
| 03 Mei 2013, 9:14 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Een smaakmaker in u ploeg zorgt er natuurlijk ook wel voor dat er meer volk komt kijken.
|
| 03 Mei 2013, 9:28 |
|
|
Reserve
Zienaa schreef: Een smaakmaker in u ploeg zorgt er natuurlijk ook wel voor dat er meer volk komt kijken. kan zijn maar in welke kan een "smaakmaker" in 2de klasse echt meer volk naar eht stadion brengen is echt wel ook de vraag natuurlijk. zijn prijskaartje zal er dan ook wel naar zijn vrees ik... maar pas op als ze de kans krijgen voor ene buitenkansje moeten ze ze zeker grijpen |
| 03 Mei 2013, 10:40 |
|
|
Scholier
El Corredor schreef: witzwet schreef: Uit het interview met LVH leid ik af dat er dus nog één speler bijkomt, een verdedigende middenvelder en enkel nog Delic de club verlaat. in mijn ogen te weinig, maar soit. LVH spreekt daar dat iedere speler weer graag naar Eendracht Aalst komt. Ne belofte uit eerste klasse wil niet komen, en 3 spelers uit derde klasse... tja. die Vanbelle en Janssens zijn wel knappe transfers. Maar er ontbreekt snelheid vooraan. Budget werd met 8% verhoogd en ticketprijzen ook naar omhoog, dan mag er toch nog een klepper bij me dunkt. Of sparen we voor een te betalen huur voor volgend seizoen? Met de stand van zaken nu sta ik toch niet direct te springen om mij een abo aan te schaffen. Zelfs al gaan de prijzen omhoog, als je van niet meer mag dromen dan middenmoot zal ik af en toe wel eens passen. |
| 03 Mei 2013, 13:09 |
|
|
Knaap Lid geworden op: 16 Apr 2013, 23:38 Berichten: 94 Leeftijd: 106 Locatie: Oilsjt |
chico schreef: El Corredor schreef: witzwet schreef: Uit het interview met LVH leid ik af dat er dus nog één speler bijkomt, een verdedigende middenvelder en enkel nog Delic de club verlaat. in mijn ogen te weinig, maar soit. LVH spreekt daar dat iedere speler weer graag naar Eendracht Aalst komt. Ne belofte uit eerste klasse wil niet komen, en 3 spelers uit derde klasse... tja. die Vanbelle en Janssens zijn wel knappe transfers. Maar er ontbreekt snelheid vooraan. Budget werd met 8% verhoogd en ticketprijzen ook naar omhoog, dan mag er toch nog een klepper bij me dunkt. Of sparen we voor een te betalen huur voor volgend seizoen? Met de stand van zaken nu sta ik toch niet direct te springen om mij een abo aan te schaffen. Zelfs al gaan de prijzen omhoog, als je van niet meer mag dromen dan middenmoot zal ik af en toe wel eens passen. Ja wa verwachte dan ? Denkte dat onze club voor de moment meer aan kan dan middenmoot ? Wa eje tliefst...op een paar jaar tijd alles winnen promoveren en terug naar eerste ? Om dan trg te vallen gelijk nen baksteen ? Of de komende jaren zien dage een vaste waarde wordt in tweede klasse en dage rustig aan uw schuldenberg kunt afbouwen ? Als ik zie dat wij dit seizoen bij 1 van de drie clubs zijn dat een positief seizoen gedraaid hebben awel dan vind ik dat chapeau vant bestuur... Kdenk ook dat vele vergeten dat ge dit seizoen met maar liefst 19 !! Nieuwe jongens zat... De verwachtingen lagen , omwille van een goed seizoens begin , denk ik veel te hoog. Ik ben allesinds tevreden...enkel de verplaatsingen waren een echte teleurstelling. En voor degene da nu al commentaar uiten over de transfers...anders moede wachten tot ge die jongens een paar keer aant werk hebt gezien ? ![]() _________________ <3 1919 <3 |
| 03 Mei 2013, 13:28 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Jozefken1919 schreef: chico schreef: El Corredor schreef: in mijn ogen te weinig, maar soit. LVH spreekt daar dat iedere speler weer graag naar Eendracht Aalst komt. Ne belofte uit eerste klasse wil niet komen, en 3 spelers uit derde klasse... tja. die Vanbelle en Janssens zijn wel knappe transfers. Maar er ontbreekt snelheid vooraan. Budget werd met 8% verhoogd en ticketprijzen ook naar omhoog, dan mag er toch nog een klepper bij me dunkt. Of sparen we voor een te betalen huur voor volgend seizoen? Met de stand van zaken nu sta ik toch niet direct te springen om mij een abo aan te schaffen. Zelfs al gaan de prijzen omhoog, als je van niet meer mag dromen dan middenmoot zal ik af en toe wel eens passen. Ja wa verwachte dan ? Denkte dat onze club voor de moment meer aan kan dan middenmoot ? Wa eje tliefst...op een paar jaar tijd alles winnen promoveren en terug naar eerste ? Om dan trg te vallen gelijk nen baksteen ? Of de komende jaren zien dage een vaste waarde wordt in tweede klasse en dage rustig aan uw schuldenberg kunt afbouwen ? Als ik zie dat wij dit seizoen bij 1 van de drie clubs zijn dat een positief seizoen gedraaid hebben awel dan vind ik dat chapeau vant bestuur... Kdenk ook dat vele vergeten dat ge dit seizoen met maar liefst 19 !! Nieuwe jongens zat... De verwachtingen lagen , omwille van een goed seizoens begin , denk ik veel te hoog. Ik ben allesinds tevreden...enkel de verplaatsingen waren een echte teleurstelling. En voor degene da nu al commentaar uiten over de transfers...anders moede wachten tot ge die jongens een paar keer aant werk hebt gezien ? ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 03 Mei 2013, 13:49 |
|
|
forumlegende
Het is natuurlijk een stijlbreuk : onze ploeg die weinig of geen ambitie heeft, en die een 'rustig' seizoen gaat draaien. Maar het is idd wel het beste op lange termijn. Maar dan wel uitkijken dat de vlam niet uitdooft en we over een jaar of drie nog met amper 500 man zijn bij de thuiswedstrijden...Moeilijke evenwichtsoefening!
|
| 03 Mei 2013, 13:50 |
|
| Pagina 34 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 32 33 34 35 36 … 515 Volgende |