Transfers volgend seizoen - Pagina 35 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 33 34 35 36 37 515
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
Knaap

Leeftijd: 106
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
tympanum2 schreef:
Het is natuurlijk een stijlbreuk : onze ploeg die weinig of geen ambitie heeft, en die een 'rustig' seizoen gaat draaien. Maar het is idd wel het beste op lange termijn. Maar dan wel uitkijken dat de vlam niet uitdooft en we over een jaar of drie nog met amper 500 man zijn bij de thuiswedstrijden...Moeilijke evenwichtsoefening!

Feit. Ik kan dit seizoen best leven met plaats 13.. . Ik hoop wel dat ze volgend jaar tussen plaats 11 en 7 kunnen spelen... Als ze dat kunnen denk ik ook niet dage rap voor 500 man zult spelen hoor... Dit seizoen was het gewoon van alles naar niks...wat resulteerde in een afname van supporters. Als ge een constant seizoen draait gaat dat positiever zijn voor uw supportersaantal he...denk ik toch ale.

03 Mei 2013, 13:57
Knaap

tympanum2 schreef:
Het is natuurlijk een stijlbreuk : onze ploeg die weinig of geen ambitie heeft, en die een 'rustig' seizoen gaat draaien. Maar het is idd wel het beste op lange termijn. Maar dan wel uitkijken dat de vlam niet uitdooft en we over een jaar of drie nog met amper 500 man zijn bij de thuiswedstrijden...Moeilijke evenwichtsoefening!

En binnen een jaar of drie zoude toch , vind ik , al bij de eerste 7 mogen zitten he.

03 Mei 2013, 13:59
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
STEL dat ze de nodige spelers zouden KUNNEN kopen om een gooi te doen naar de titel,waar gaan ze dan spelen volgend jaar :wadde:
Dat de stad eerst orde op zaken zet en zorgt dat alles in orde komt,wat betreft het stadion en DAN kan ons bestuur indien mogelijk een gooi doen naar de titel.
Laat ons maar een goeie midden motor zijn in tweede zijn en eens schitteren in de beker,das al meer dan goed genoeg.

03 Mei 2013, 19:27
Knaap

Bakkie schreef:
STEL dat ze de nodige spelers zouden KUNNEN kopen om een gooi te doen naar de titel,waar gaan ze dan spelen volgend jaar :wadde:
Dat de stad eerst orde op zaken zet en zorgt dat alles in orde komt,wat betreft het stadion en DAN kan ons bestuur indien mogelijk een gooi doen naar de titel.
Laat ons maar een goeie midden motor zijn in tweede zijn en eens schitteren in de beker,das al meer dan goed genoeg.

(y)

03 Mei 2013, 20:42
nieuw in de eerste ploeg

Bakkie schreef:

Ik hoop uit de grond van mijn hard dat je gelijk hebt.Voor mij moet het ook niet meer zijn als we in ons stadion kunnen blijven.Maar als we dan toch (tijdelijk)moeten verhuizen dan nog liever als eersteklasser.
Maar je hebt gelijk voor het moment hebben we daar de middelen niet voor.Dat we dit jaar geen verder (boekhoudkundig?) verlies maakten was meer dan een noodzaak.Het is niet zo maar dat de inkomprijzen nogmaals naar omhoog gaan hoewel ik betwijfel of dat wel die grote winst oplevert want je verliest er alleszins ook supps door.
Wat ik niet begrijp is dat ons bestuur niet opener communiceerde (t) over onze stadionproblemen.En als De Roose dan praat over een derde periodetitel maakt hij zich toch wel erg belachelijk wetende dat we nooit aan licentie voor eerste klasse konden geraken tenzij we voor te beginnen naar Dender zouden gaan waar hij toch ook tegen is.Om nog niet te spreken over het feit dat we er het spelersmateriaal niet voor hadden.
Toch nog een randbemerking.Een ploeg voor de middenmoot ik hoor je het graag zeggen.Veel ploegen in tweede willen zo een rustig seizoen.Maar wie verzekert je dat.Een slechte start,blessures of tegenvallende transfers en je zit in de shit.Ik ben zeker dat Heist vorig jaar ook dat van een rustig seizoen te hebben.Met Webers hadden ze één van de betere middenvelders uit tweede.Ondermeer Criel in de spits en dan haalden ze nog Fockaert bij.Als die laatste naar hier was gekomen gingen het merendeel hier euforisch geworden zijn.En ook de rest van hun ploeg zag er niet slecht uit.Maar zie het resultaat.Dus toch maar opletten met het maken van een ploeg voor de middenmoot.Het is zeker niet zonder gevaar want voor je het weet sta je in derde.
Misschien ook een mogelijkheid om rustig je stadion te vernieuwen .....
Beste Bakkie ik duim voor jou dat je voorspelling(wens) uitkomt en dat we volgend jaar een goede middenmoter zijn. (y) (y) (y)

04 Mei 2013, 7:08
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/l ... w-contract

gewoon ter info hé gasten, niet beginnen te schieten aub ! :D :D

04 Mei 2013, 10:02
Ancien

Leeftijd: 46
lolo4ever schreef:
Bakkie schreef:

Ik hoop uit de grond van mijn hard dat je gelijk hebt.Voor mij moet het ook niet meer zijn als we in ons stadion kunnen blijven.Maar als we dan toch (tijdelijk)moeten verhuizen dan nog liever als eersteklasser.
Maar je hebt gelijk voor het moment hebben we daar de middelen niet voor.Dat we dit jaar geen verder (boekhoudkundig?) verlies maakten was meer dan een noodzaak.Het is niet zo maar dat de inkomprijzen nogmaals naar omhoog gaan hoewel ik betwijfel of dat wel die grote winst oplevert want je verliest er alleszins ook supps door.
Wat ik niet begrijp is dat ons bestuur niet opener communiceerde (t) over onze stadionproblemen.En als De Roose dan praat over een derde periodetitel maakt hij zich toch wel erg belachelijk wetende dat we nooit aan licentie voor eerste klasse konden geraken tenzij we voor te beginnen naar Dender zouden gaan waar hij toch ook tegen is.Om nog niet te spreken over het feit dat we er het spelersmateriaal niet voor hadden.
Toch nog een randbemerking.Een ploeg voor de middenmoot ik hoor je het graag zeggen.Veel ploegen in tweede willen zo een rustig seizoen.Maar wie verzekert je dat.Een slechte start,blessures of tegenvallende transfers en je zit in de shit.Ik ben zeker dat Heist vorig jaar ook dat van een rustig seizoen te hebben.Met Webers hadden ze één van de betere middenvelders uit tweede.Ondermeer Criel in de spits en dan haalden ze nog Fockaert bij.Als die laatste naar hier was gekomen gingen het merendeel hier euforisch geworden zijn.En ook de rest van hun ploeg zag er niet slecht uit.Maar zie het resultaat.Dus toch maar opletten met het maken van een ploeg voor de middenmoot.Het is zeker niet zonder gevaar want voor je het weet sta je in derde.
Misschien ook een mogelijkheid om rustig je stadion te vernieuwen .....
Beste Bakkie ik duim voor jou dat je voorspelling(wens) uitkomt en dat we volgend jaar een goede middenmoter zijn. (y) (y) (y)

Ik denk dat er toch een kleine nuance te maken valt: ik denk niet dat de sportieve staf een kern bij elkaar haalt om "gewoon" de middenmoot te halen, zou ook van heel weinig ambitie van Chris Janssens getuigen en dat lijkt me niet te stroken met alles wat ik al over hem heb gelezen en gehoord. Ik denk dat de mensen hier zich zouden kunnen verzoenen met opnieuw een rustig seizoen op voorwaarde dat de financiële positie daardoor verbeterd. Maar volgens mij doe je geen transfers om tiendes te kunnen eindigen, net omdat tweede klasse zo onvoorspelbaar is.

Wat die uitspraak van FDR inzake derde periode betreft: toch ook eens met een korreltje zout nemen hé mannen... Ik denk dat hij wilde vermijden dat we een kopie van het vorige seizoen zouden herhalen door eind februari al helemaal safe te zitten en meteen ook geen kat meer in ons stadion te hebben in maart en april, zoals vorig seizoen echt wel het geval was. Bovendien leek die uitspraak ook meer op een test voor de kern of ze met wat extra druk konden omgaan. Niet dus zo bleek en ik denk dat niemand op het moment dat de uitspraak werd gedaan, zag aankomen dat we nog zo onder druk zouden komen te staan... Nu reageren op zo'n uitspraak, is uiteraard altijd gemakkelijk, maar lijkt mij een oude koe uit de sloot halen voor niks, zeker als het stadionverhaal er wordt bijgehaald. Wat die communicatie rond het stadion betreft, daar is al zoveel over geschreven, maar volgens mij moet een club die stappen vooruit wil zetten in een slechte economie niet nog wat extra slechte info de wereld insturen, zeker als het stadion in principe niet uw verantwoordelijkheid is maar die van het stadsbestuur.

06 Mei 2013, 8:43
Freak

Leeftijd: 45
de club moet toch een stand van zaken communiceren naar zijn supporters inzake het stadiondossier.

06 Mei 2013, 9:18
Ancien

El Corredor schreef:
de club moet toch een stand van zaken communiceren naar zijn supporters inzake het stadiondossier.

Voor mij enkel en alleen als ze de elementen in handen heeft daartoe, die haar worden aangereikt door het stadsbestuur... Dat hoeft voor mij dus niet elke scheet in een fles te zijn of twintig meldingen van "de stad is er mee bezig" want dan gaat het ook niet goed genoeg zijn voor velen... En ik heb liever dat de melding - als er effectief nieuws is - er enkel komt als ze onderbouwd is, dan onder het mom van "we hebben de plicht onze supporters te informeren" een mededeling in elkaar te boksen, die de club of FDR dan later gaat achtervolgen... Het is immers niet ondenkbaar dat een politicus A zegt in dit dossier en twee dagen later B, C of D... Als FDR dan versie A meteen op de officiële website zet, dan gaat alles al gauw een eigen level leiden en zit het spel pas echt op de wagen... Ik zou de bal in dit dossier telkens weerkaatsen naar de eindverantwoordelijke en dat is nog steeds het stadsbestuur. Wat mij betreft heeft de club gedaan wat moest - de licentie voor volgend seizoen bekomen en is het nu aan het stadsbestuur om dat ook in de praktijk ingang te kunnen laten vinden... En daar dan ook gepast over te communiceren... Het zou niet de eerste keer zijn dat het stadsbestuur zelf anders de club zelf nog eens te kakken zet over een bepaalde communicatie...

06 Mei 2013, 9:54
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Maar zo een maand of drie voor het nieuwe seizoen begint, mogen de supporters misschien wel eens op de hoogte gebracht worden waar we gaan spelen volgend seizoen. Want we horen wel waaien dat we minstens nog een seizoen mogen voortdoen in ons stadion, maar is dat officiëel? Allemaal goed en wel om uw prijzen de lucht te laten inschieten voor volgend seizoen, maar ge kunt toch moeilijk beginnen reclame maken voor uw abonnementen als ge nog niet kunt zeggen waar ge de mensen dan gaat zetten.

06 Mei 2013, 10:02
Freak

Leeftijd: 45
Bartos schreef:
Maar zo een maand of drie voor het nieuwe seizoen begint, mogen de supporters misschien wel eens op de hoogte gebracht worden waar we gaan spelen volgend seizoen. Want we horen wel waaien dat we minstens nog een seizoen mogen voortdoen in ons stadion, maar is dat officiëel? Allemaal goed en wel om uw prijzen de lucht te laten inschieten voor volgend seizoen, maar ge kunt toch moeilijk beginnen reclame maken voor uw abonnementen als ge nog niet kunt zeggen waar ge de mensen dan gaat zetten.

(y)

06 Mei 2013, 10:06
Ancien

Bartos schreef:

Omdat ze het zelf nog niet weten misschien? :wadde: Anders had iedereen wel al lang zijn brief voor zijn abonnement in de bus gekregen zeker?

06 Mei 2013, 11:33
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
DT schreef:
Bartos schreef:

Omdat ze het zelf nog niet weten misschien? :wadde: Anders had iedereen wel al lang zijn brief voor zijn abonnement in de bus gekregen zeker?

Nog tijd genoeg zeker :? .

Nu los van wiens fout dit is, maar stel dat ze dan binnen een maand of twee toch hun tribune moeten afbreken om daar iets mobiel op te zetten ... allé, ik heb werkelijk genen bal verstand van den bouwsector, maar ik kan me toch voorstellen dat dat niet op nen dag of twee geregeld is.

06 Mei 2013, 11:37
Ancien

Bartos schreef:
DT schreef:
Bartos schreef:

Nog tijd genoeg zeker :? .

Nu los van wiens fout dit is, maar stel dat ze dan binnen een maand of twee toch hun tribune moeten afbreken om daar iets mobiel op te zetten ... allé, ik heb werkelijk genen bal verstand van den bouwsector, maar ik kan me toch voorstellen dat dat niet op nen dag of twee geregeld is.

Da's een feit, maar wederom, ik vrees dat de club hier weinig zelf aan kan doen. Zelfs al mocht ze het financieel kunnen, kan ze op eigen houtje niet zomaar zaken in gang steken rond of in het stadion... Enige wat ze kan doen, is druk blijven uitoefenen op de stad vrees ik. En dan nog...

06 Mei 2013, 11:43
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
http://www.deaalstersegazet.be/?p=1700

06 Mei 2013, 20:06
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 33 34 35 36 37 515