|
|
| Pagina 38 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 36 37 38 39 40 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
supporter schreef: back-up voor smet ? Dooremont ? een back rechts of back links of andere flankspeler zou je eigenlijk perfect uit je jeugd moeten kunnen afleveren. Alle lovende kritieken uit en naar de jeugd ten spijt, is daar de laatste 5 jaar niets, maar dan ook niets uitgekomen. Alle projecten, managers en beste jeugdtrainers van het land op de Zandberg, maar geen enkele jeugdspeler die het eerste elftal haalt. Ik lees dat graag hoor op de officiële site al die positieve commentaar op de jeugd, maar er is geen return, en dan is dat niet meer geloofwaardig op den duur... |
| 09 Mei 2013, 20:17 |
|
|
El Corredor schreef: supporter schreef: back-up voor smet ? Dooremont ? een back rechts of back links of andere flankspeler zou je eigenlijk perfect uit je jeugd moeten kunnen afleveren. Alle lovende kritieken uit en naar de jeugd ten spijt, is daar de laatste 5 jaar niets, maar dan ook niets uitgekomen. Alle projecten, managers en beste jeugdtrainers van het land op de Zandberg, maar geen enkele jeugdspeler die het eerste elftal haalt. Ik lees dat graag hoor op de officiële site al die positieve commentaar op de jeugd, maar er is geen return, en dan is dat niet meer geloofwaardig op den duur... feit , maar wel spijtig. is soms toch wel ne keer een risico waard. |
| 09 Mei 2013, 20:33 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
josken1 schreef: Eendracht Aalst voerde gesprekken met Gertjan Martens (KV Oostende) en Denis Dessaer (WS Woluwe), maar deze sprongen af wegens te duur. Met Roy Mauro (SK Sint-Niklaas) werd een akkoord bereikt maar SK Sint-Niklaas weigert hem te laten gaan. De transfers zijn precies toch nog niet gedaan... Waar lees je dat? |
| 09 Mei 2013, 20:38 |
|
|
Knaap Lid geworden op: 16 Apr 2013, 23:38 Berichten: 94 Leeftijd: 106 Locatie: Oilsjt |
Gilles schreef: josken1 schreef: Eendracht Aalst voerde gesprekken met Gertjan Martens (KV Oostende) en Denis Dessaer (WS Woluwe), maar deze sprongen af wegens te duur. Met Roy Mauro (SK Sint-Niklaas) werd een akkoord bereikt maar SK Sint-Niklaas weigert hem te laten gaan. De transfers zijn precies toch nog niet gedaan... Waar lees je dat? Dat vraag ik me toch ook af...meestal staat zoiets snel op nr10... Maar niks gezien nu ![]() _________________ <3 1919 <3 |
| 09 Mei 2013, 21:51 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
Gilles schreef: josken1 schreef: Eendracht Aalst voerde gesprekken met Gertjan Martens (KV Oostende) en Denis Dessaer (WS Woluwe), maar deze sprongen af wegens te duur. Met Roy Mauro (SK Sint-Niklaas) werd een akkoord bereikt maar SK Sint-Niklaas weigert hem te laten gaan. De transfers zijn precies toch nog niet gedaan... Waar lees je dat? eendracht aalst nieuws op fb. _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 09 Mei 2013, 21:52 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
josken1 schreef: Gilles schreef: josken1 schreef: Eendracht Aalst voerde gesprekken met Gertjan Martens (KV Oostende) en Denis Dessaer (WS Woluwe), maar deze sprongen af wegens te duur. Met Roy Mauro (SK Sint-Niklaas) werd een akkoord bereikt maar SK Sint-Niklaas weigert hem te laten gaan. De transfers zijn precies toch nog niet gedaan... Waar lees je dat? eendracht aalst nieuws op fb. Dat is wel 'Eendracht Aalst' gelinkt aan voetbalkrant.com (niet de officiële pagina dus ) _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 09 Mei 2013, 22:05 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
Iendrachtzot schreef: josken1 schreef: Gilles schreef: Waar lees je dat? eendracht aalst nieuws op fb. Dat is wel 'Eendracht Aalst' gelinkt aan voetbalkrant.com (niet de officiële pagina dus ) https://www.facebook.com/#!/pages/Eendr ... 81?fref=ts _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 09 Mei 2013, 22:08 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Liefst nog een centrale verdediger die titularis kan zijn, en een jonge rechtsback huren...
Voor de rest hebben ze hun huiswerk ver af |
| 09 Mei 2013, 23:54 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
El Corredor schreef: supporter schreef: back-up voor smet ? Dooremont ? een back rechts of back links of andere flankspeler zou je eigenlijk perfect uit je jeugd moeten kunnen afleveren. Alle lovende kritieken uit en naar de jeugd ten spijt, is daar de laatste 5 jaar niets, maar dan ook niets uitgekomen. Alle projecten, managers en beste jeugdtrainers van het land op de Zandberg, maar geen enkele jeugdspeler die het eerste elftal haalt. Ik lees dat graag hoor op de officiële site al die positieve commentaar op de jeugd, maar er is geen return, en dan is dat niet meer geloofwaardig op den duur... Je hebt het hier over een back-up veronderstel ik en niet meteen over een basisspeler toch? Anders zou ik niet weten waarom je net voor deze posities wel iemand uit uw beloften zou moeten kunnen halen, wetende dat goeie backs al jaren niet aan de bomen groeien in België. Zelfs Anderlecht en Brugge slagen er niet in om deftige spelers aan te trekken voor die posities... Doorstroming van jeugd blijft inderdaad een pijnpunt, maar je kan niet en spelers uit uw beloften laten doorstromen en jonge talenten uit eerste de kans geven zich te onplooien. Met alle respect voor wat er bij de beloften rondloopt maar een Cerimagic bijvoorbeeld zit daar niet hoor. En doorstroming heeft ook vaak te maken met opvatting en inzichten van de coach eerste ploeg: Gigli moet depanneren tweede helft vorig seizoen en wordt door BVR steevast opgesteld in een ploeg die gestopt was met spelen en wordt dan dit seizoen compleet uit beeld gelaten... Dooremont draaide mee in de voorbereiding op dit seizoen maar moest telkens de wei in met een bataljon aan bedroevende testers à la Lodders, enz. Na die matchen worden de beloften mee afgeserveerd met de testers - zo'n zaken stralen ook af naar de andere jongens in de jeugd hé. Plus: enerzijds is er de roep om spelers door te laten stromen, maar als dat dan gebeurt zoals met Gigli krijgt hij wel een deel van het forum over zich hier dat zijn geleverde spel totaal onvoldoende is... Zo kan je natuurlijk nooit goed doen en is een beetje consequentie wel op zijn plaats... |
| 10 Mei 2013, 8:28 |
|
|
Freak
DT schreef: El Corredor schreef: supporter schreef: back-up voor smet ? Dooremont ? een back rechts of back links of andere flankspeler zou je eigenlijk perfect uit je jeugd moeten kunnen afleveren. Alle lovende kritieken uit en naar de jeugd ten spijt, is daar de laatste 5 jaar niets, maar dan ook niets uitgekomen. Alle projecten, managers en beste jeugdtrainers van het land op de Zandberg, maar geen enkele jeugdspeler die het eerste elftal haalt. Ik lees dat graag hoor op de officiële site al die positieve commentaar op de jeugd, maar er is geen return, en dan is dat niet meer geloofwaardig op den duur... Je hebt het hier over een back-up veronderstel ik en niet meteen over een basisspeler toch? Anders zou ik niet weten waarom je net voor deze posities wel iemand uit uw beloften zou moeten kunnen halen, wetende dat goeie backs al jaren niet aan de bomen groeien in België. Zelfs Anderlecht en Brugge slagen er niet in om deftige spelers aan te trekken voor die posities... Doorstroming van jeugd blijft inderdaad een pijnpunt, maar je kan niet en spelers uit uw beloften laten doorstromen en jonge talenten uit eerste de kans geven zich te onplooien. Met alle respect voor wat er bij de beloften rondloopt maar een Cerimagic bijvoorbeeld zit daar niet hoor. En doorstroming heeft ook vaak te maken met opvatting en inzichten van de coach eerste ploeg: Gigli moet depanneren tweede helft vorig seizoen en wordt door BVR steevast opgesteld in een ploeg die gestopt was met spelen en wordt dan dit seizoen compleet uit beeld gelaten... Dooremont draaide mee in de voorbereiding op dit seizoen maar moest telkens de wei in met een bataljon aan bedroevende testers à la Lodders, enz. Na die matchen worden de beloften mee afgeserveerd met de testers - zo'n zaken stralen ook af naar de andere jongens in de jeugd hé. Plus: enerzijds is er de roep om spelers door te laten stromen, maar als dat dan gebeurt zoals met Gigli krijgt hij wel een deel van het forum over zich hier dat zijn geleverde spel totaal onvoldoende is... Zo kan je natuurlijk nooit goed doen en is een beetje consequentie wel op zijn plaats... mja, toch wel een andere mening over bepaalde posities. Een back of andere flankspeler mag je gerust als basisspeler kunnen brengen in je eerste elftal. Wat brugge en anderlecht hier komen bij doen, snap ik niet goed... Is dat de maatstaf voor de rest van België misschien? dat je geen nr 10 of centrale verdediger uit je jeugd voortbrengt, kan ik gerust mee leven. Maar een flankspeler? Lijkt me eigenlijk toch wel doenbaar. Wat die Gigli betreft, die werd om een onbegrijpelijke reden de hemel ingeprezen (door "kenners" en bestuur). |
| 10 Mei 2013, 8:44 |
|
|
Freak
dubbelpost
|
| 10 Mei 2013, 8:45 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
El Corredor schreef: mja, toch wel een andere mening over bepaalde posities. Een back of andere flankspeler mag je gerust als basisspeler kunnen brengen in je eerste elftal. Wat brugge en anderlecht hier komen bij doen, snap ik niet goed... Is dat de maatstaf voor de rest van België misschien? dat je geen nr 10 of centrale verdediger uit je jeugd voortbrengt, kan ik gerust mee leven. Maar een flankspeler? Lijkt me eigenlijk toch wel doenbaar. Wat die Gigli betreft, die werd om een onbegrijpelijke reden de hemel ingeprezen (door "kenners" en bestuur). Jij mag het tegendeel vinden uiteraard maar deze ploegen zeggen wel nog altijd iets in België ja. Je mag trouwens dit feit gerust doortrekken naar een groot deel van de Belgische eerste klasse. Vind het dan ook bizar dat je in België de backs niet als probleemposities ziet terwijl er in eerste bijvoorbeeld nauwelijks backs van Belgische origine spelen. Nog gekker vind ik het dat een centrale verdediger dan plots wel een probleem zou zijn om te laten doorstromen? Soit, meningen verschillen natuurlijk... Het punt over Gigli ging niet over zijn kwaliteiten maar was een reactie op uw commentaar dat er al jaren niemand doorstroomt. Geef gewoon aan dat als er dan iemand doorstroomt het ook weer niet goed is en dat het gewoon nog een extra reden is om te zagen... Als er niemand doorstroomt, wordt er een opmerking over gemaakt - als er dan iemand doorstroomt, is hij niet goed genoeg en wordt er ook over gezaagd. Dat was de essentie van het voorbeeld over Gigli.. En doorstroming heeft ook te maken met opvattingen, geluk en andere factoren. Zo mag het een wonder heten dat Ken Van Damme zich tot in de eerste ploeg heeft kunnen werken want als het van de toenmalige wonderdokters op Zandberg - u wel bekend - had afgehangen, was die al lang buitengezwierd. Soit, een ervan kan nu fantastische talenten laten doorstromen bij Beerschot,... in derde als het wat meezit... |
| 10 Mei 2013, 9:06 |
|
|
Freak
DT schreef: El Corredor schreef: mja, toch wel een andere mening over bepaalde posities. Een back of andere flankspeler mag je gerust als basisspeler kunnen brengen in je eerste elftal. Wat brugge en anderlecht hier komen bij doen, snap ik niet goed... Is dat de maatstaf voor de rest van België misschien? dat je geen nr 10 of centrale verdediger uit je jeugd voortbrengt, kan ik gerust mee leven. Maar een flankspeler? Lijkt me eigenlijk toch wel doenbaar. Wat die Gigli betreft, die werd om een onbegrijpelijke reden de hemel ingeprezen (door "kenners" en bestuur). Jij mag het tegendeel vinden uiteraard maar deze ploegen zeggen wel nog altijd iets in België ja. Je mag trouwens dit feit gerust doortrekken naar een groot deel van de Belgische eerste klasse. Vind het dan ook bizar dat je in België de backs niet als probleemposities ziet terwijl er in eerste bijvoorbeeld nauwelijks backs van Belgische origine spelen. Nog gekker vind ik het dat een centrale verdediger dan plots wel een probleem zou zijn om te laten doorstromen? Soit, meningen verschillen natuurlijk... Het punt over Gigli ging niet over zijn kwaliteiten maar was een reactie op uw commentaar dat er al jaren niemand doorstroomt. Geef gewoon aan dat als er dan iemand doorstroomt het ook weer niet goed is en dat het gewoon nog een extra reden is om te zagen... Als er niemand doorstroomt, wordt er een opmerking over gemaakt - als er dan iemand doorstroomt, is hij niet goed genoeg en wordt er ook over gezaagd. Dat was de essentie van het voorbeeld over Gigli.. En doorstroming heeft ook te maken met opvattingen, geluk en andere factoren. Zo mag het een wonder heten dat Ken Van Damme zich tot in de eerste ploeg heeft kunnen werken want als het van de toenmalige wonderdokters op Zandberg - u wel bekend - had afgehangen, was die al lang buitengezwierd. Soit, een ervan kan nu fantastische talenten laten doorstromen bij Beerschot,... in derde als het wat meezit... een centrale positie is voor mij nog altijd belangrijker dan een flankspeler, de as van je ploeg hé. daar mogen wel wat mannen met inhoud staan, en een dragende positie mag je gerust elders halen dan uit je jeugd, dat is geen schande. |
| 10 Mei 2013, 9:24 |
|
|
Ancien
El Corredor schreef: een centrale positie is voor mij nog altijd belangrijker dan een flankspeler, de as van je ploeg hé. daar mogen wel wat mannen met inhoud staan, en een dragende positie mag je gerust elders halen dan uit je jeugd, dat is geen schande. Goh - mij lijkt het logisch dat je uw jeugdelftallen opvolgt en ziet op welke posities je talent hebt en dan van daaruit seizoen na seizoen bekijkt hoe die gasten evolueren. En dan moeten alle posities worden opgevolgd in mijn ogen. Voor mij staan centrale posities immers niet altijd gelijk aan de as van uw ploeg - twee centrale verdedigers met inhoud en leiderschap werkt immers ook niet want er kan er maar 1 zijn die de baas is... In elke linie een leider hebben kan belangrijk zijn, maar ik zie eerder de samenhang tussen de verschillende posities als belangrijkste factor op succes. Je kan iemand als leider binnenhalen en hem ook op een centrale positie opstellen, maar als de mayonaise niet pakt met alles errond, gaat het ook niet marcheren. In die optiek had Di Gregorio bijvoorbeeld alles en iedereen moeten kapotspelen afgelopen seizoen. En ik denk dat in het hedendaagse voetbal de rol van een flankspeler ook niet meer zo onderschat moet worden... Meer nog: de grootste ploegen ter wereld hangen in grote mate af van zo'n flankspeler... Voor mij is het heel simpel - als je in uw reserven niet lopen hebt wat nodig is voor een bepaald niveau, moet je u versterken, wat die positie dan ook is. En als je als staf in iemand iets ziet, moet je die kansen durven geven zich te ontplooien en dan kan er nog veel gebeuren. Podevijn speelde bij de beloften vaak centraal op het midden en blonk zelden zwaar uit daar, maar De Wilde zag er iets in en bracht hem bij het eerste, Limpens hield hem erbij en speelde hem uit op de flank en de rest is history... De sleutel is om specifieke kwaliteiten te identificeren in talentvolle spelers en die dan tot volle uiting te brengen zodat die kunnen ingeschakeld worden in uw eerste ploeg. Als je uitgaat van een pure complete voetballer op een bepaalde positie, gaat er veel talent verloren. En dat is wat ik niet snap bij veel trainers: zelf willen ze vanuit hun jeugdopleiding allemaal complete voetballers met verschillende sterke punten, terwijl ze bij transfers hun standaarden toch drastisch verlagen en dus vaak spelers halen die ze echt wel al voor handen hebben. Een speler als Rentmeister bijvoorbeeld, wordt vaak gesolliciteerd door ploegen terwijl zo'n speler in de jeugd vaak nergens zou doorbreken wegens te beperkt... En net daar ligt de uitdaging volgens mij - de kwaliteit die er is, eruit halen en inpassen in uw kern ipv te veel te focussen op zaken aan te scherpen die er niet inzitten en daardoor alle kwaliteit eruit te slijpen. |
| 10 Mei 2013, 9:39 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Geen Cerimagic meer volgend seizoen. Geen akkoord met Gent. Aalst zoekt een vervanger.
Vind ik zeer jammer! _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 10 Mei 2013, 17:46 |
|
| Pagina 38 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 36 37 38 39 40 … 515 Volgende |