|
|
| Pagina 41 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 39 40 41 42 43 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Heb niet echt schrik voor verslapping hoor DT daar voor is de polyvalentie te groot in deze kern. Denk ook niet dat Chris Janssens de man is om een vrijgeleide te geven aan een bepaalde speler zoals Cousin daar in het verleden een mooi voorbeeld van was. Soit ben tevreden over de transfers, geen gekke dingen gedaan en voldoende voor een rustig seizoen lijkt me. Uiteraard blijft het wat afwachten hoe sommigen zich gaan aanpassen aan een reeksje hoger en besef ook dat het niet allemaal voltreffers zullen zijn. Toch is de conclussie voor mij dat de zottigheden uit het verleden achterwege blijven en dit bestuur voor het tweede jaar op rij zijn verstandige koers verderzet. Nu nog dat stadiondossier in orde krijgen want dat baart me momenteel meer zorgen eerlijk gezegd.
|
| 13 Mei 2013, 10:59 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
chunga schreef: Heb niet echt schrik voor verslapping hoor DT daar voor is de polyvalentie te groot in deze kern. Denk ook niet dat Chris Janssens de man is om een vrijgeleide te geven aan een bepaalde speler zoals Cousin daar in het verleden een mooi voorbeeld van was. Soit ben tevreden over de transfers, geen gekke dingen gedaan en voldoende voor een rustig seizoen lijkt me. Uiteraard blijft het wat afwachten hoe sommigen zich gaan aanpassen aan een reeksje hoger en besef ook dat het niet allemaal voltreffers zullen zijn. Toch is de conclussie voor mij dat de zottigheden uit het verleden achterwege blijven en dit bestuur voor het tweede jaar op rij zijn verstandige koers verderzet. Nu nog dat stadiondossier in orde krijgen want dat baart me momenteel meer zorgen eerlijk gezegd. Hopelijk vanavond of morgen positief nieuws hierover. _________________ MCMXIX |
| 13 Mei 2013, 11:06 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
DT schreef: Misschien toch eens langsgaan bij Anderlecht voor een Yala-Lusala of Canesin - kunnen beide centraal als op de flank uit de voeten, uiteraard zonder financiële inspanning te moeten leveren... Of Sofiane Bidaoui van Lierse? Moest toch weg daar dacht ik? Ik denk ni dat zo ne Canesin spek voor onze bek zal zijn. Had Standard daar geen interesse in? Ik zie die in elk geval niet naar tweede klasse gaan. Ik hoop alsnog op een vervanger voor Cerimagic. Ideaal zou zijn om Potjes terug te halen. Heeft al laten verstaan terug te willen keren. Aangezien Potjes zowel de plaats van Cerimagic kan innemen als backup kan zijn voor Van Belle, kan je dan ook Petrovic weg doen om budget vrij te maken. |
| 13 Mei 2013, 11:21 |
|
|
Nationale Ploeg
DT schreef: Ik ben echt wel benieuwd naar de oefenwedstrijden... Idem. Op papier ben ik tevreden met de transfers, heb de indruk dat we niet in de val zijn getrapt van de onbekende testers en de volgevreten dertigers. Alleen afwachten of er nog mensen gaan vertrekken... Want dat kan nog een grote impact hebben op uw kern natuurlijk. Als die beruchte 'twee vertrekkers' VDN en Smet zijn, heb je bijvoorbeeld een probleem en ga je terug de markt op moeten. Ook opvallend: het huiswerk is heel snel klaar dit seizoen. Bij andere ploegen zie ik toch een heel pak minder beweging. Ik vind dat positief. |
| 13 Mei 2013, 11:23 |
|
|
Nationale Ploeg
Smetje schreef: DT schreef: Misschien toch eens langsgaan bij Anderlecht voor een Yala-Lusala of Canesin - kunnen beide centraal als op de flank uit de voeten, uiteraard zonder financiële inspanning te moeten leveren... Of Sofiane Bidaoui van Lierse? Moest toch weg daar dacht ik? Ik denk ni dat zo ne Canesin spek voor onze bek zal zijn. Had Standard daar geen interesse in? Ik zie die in elk geval niet naar tweede klasse gaan. Ik hoop alsnog op een vervanger voor Cerimagic. Ideaal zou zijn om Potjes terug te halen. Heeft al laten verstaan terug te willen keren. Aangezien Potjes zowel de plaats van Cerimagic kan innemen als backup kan zijn voor Van Belle, kan je dan ook Petrovic weg doen om budget vrij te maken. Volgens mij is Canesin even onhaalbaar als Potjes. Ook al zou ik niets liever hebben dan hem opnieuw bij ons te zien rondlopen natuurlijk. |
| 13 Mei 2013, 11:24 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
chunga schreef: Heb niet echt schrik voor verslapping hoor DT daar voor is de polyvalentie te groot in deze kern. Denk ook niet dat Chris Janssens de man is om een vrijgeleide te geven aan een bepaalde speler zoals Cousin daar in het verleden een mooi voorbeeld van was. In ideale omstandigheden heb ik daar ook geen schrik voor hoor Chunga, maar ik doel zo op de periodes midden november - winterstop en maart-april. Dan heeft de ploeg indien goed gestart al wat krediet opgebouwd, liggen de plaatsjes zo min of meer vast en staan de "polyvalente" spelers misschien wel allemaal samen in de ploeg... Al die gegevens bij elkaar is het ook voor een coach moeilijker om knopen door te hakken en "nieuwe" jongens een kans te gunnen. En er zit toch nog altijd een verschil tussen polyvalentie en pure positieconcurrentie. Soit, zoals gezegd, gewoon waakzaam blijven en zien dat het niet ontspoort, is de leuze. @ Smetje: kans dat je Canesin kan strikken, is inderdaad niet heel reëel maar dacht puur positioneel. Anderzijds zal de Fernando niet te kieskeurig moeten zijn want ligt in geen enkele schuif bij Van den Brom en onder Jacobs was hij op het einde ook net zo snel weggedeemsterd als hij gekomen was... Het is niet gemakkelijk voor clubs momenteel maar ook spelers die naast de wekelijkse selectie vallen bij hun club moeten niet al te veel noten meer op hun zang hebben. Vanmorgen bijvoorbeeld gemerkt dat het ooit zo grote Belgische talent Djamba Shango ondertussen bij FC Luik zit en tegen Terjoden speelde voor promotie naar derde... Ik wil maar zeggen: als Canesin nog zo'n jaar als dit seizoen meemaakt, zal tweede kolom eerste klasse het hoogst haalbare zijn... en dan nog want om in eerste aan de bak te komen moet je toch nog net iets meer adelbrieven kunnen voorleggen dan wat hij momenteel heeft gepresteerd (allez, toch als je al in België actief was hé - waardeloze spelers uit het buitenland geraken binnen waar ze willen zo lijkt) |
| 13 Mei 2013, 11:39 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Zal wel geen toeval zijn dat die Canesin nergens meer aan de bak komt, want als ge de geluiden hoort van mensen die ermee gewerkt hebben, zult ge niet veel spelers vinden met een rotter karakter dan die Canesin.
Ook die Bidaoui lijkt me niet bepaald een karakter dat bevorderlijk is voor uwe groepssfeer. |
| 13 Mei 2013, 11:45 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Ik kijk ook uit naar de prestaties van de nieuwe spelers in de oefenwedstrijden, al is dat niet altijd een waardemeter (remember Petrovic).
_________________ oilsjt, goi alien... |
| 13 Mei 2013, 12:21 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Smetje schreef: Aangezien Potjes zowel de plaats van Cerimagic kan innemen als backup kan zijn voor Van Belle, kan je dan ook Petrovic weg doen om budget vrij te maken. Wel twee kleine kanttekeningen: 1) Ik vind Potjes nu niet de beste optie om Cerimagic te vervangen moet ik zeggen. Als je Armin puur als flankspeler bekijkt voor links heb je daar met Martin en Weydisch en eventueel ook Janssens al voldoende vind ik. Daarom denk ik dat Armin naar volgend seizoen toe eerder werd bekeken als nr 10 van onze ploeg, ook de reden dat er voor hem dus daadwerkelijk nog naar een vervanger zal worden gezocht. 2) Het contract van Jens bij Willem II zal wel zwaarder zijn dan dat van Petrovic bij ons hoor. Het is niet omdat mensen zeggen dat ze graag zouden willen terugkeren, dat ze dat dan ook nog eens ten alle prijze zouden doen ook. En ik snap de reacties wel hoor inzake Petrovic, maar ik denk gewoon dat we er ons zullen moeten bij neerleggen dat de Marko hier nog een jaartje zal rondtuffen. Niet vergeten: op basis van de voorbereiding op dit seizoen kon iedereen hier leven met Petrovic als nummer 1 en zelfs TVR als back-up. Als je nu Vanbelle als 1 en Petrovic als 2 hebt, zal dat toch ook wel moeten lukken zeker? Dat is het gevaar met iets oudere spelers hé en contracten van meer dan 1 jaar - die verpats je niet zomaar meer. Of eerder, die denken iets langer na (lezen hun contract nog eens na) vooraleer ze nieuwe lucht opsnuiven. En nog een jaartje Aalst staat voor de Marko ook niet slecht op zijn cv om dan nog een jaar of vijf in lagere regionen van het Waasland te spelen bij ploegen à la Temse, Zele, Sint-Gillis Waas, enz. |
| 13 Mei 2013, 12:46 |
|
|
Nationale Ploeg
DT schreef: Smetje schreef: En nog een jaartje Aalst staat voor de Marko ook niet slecht op zijn cv om dan nog een jaar of vijf in lagere regionen van het Waasland te spelen bij ploegen à la Temse, Zele, Sint-Gillis Waas, enz. Straatje Stekene niet vergeten. de enige èchte volksploeg uit het Waasland. _________________ may the FORCE be with you. |
| 13 Mei 2013, 13:16 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
jammen schreef: Onderkroiper schreef: Bakkie schreef: Maandag zou er een nieuwe verdediger tekenen. Blijkbaar heeft Bakkie een goede bron ![]() 't Kaan oeik zèn dat'n ewa begintj te flippen van aal die giftege dampen in Wetteren... ![]() Ge ziet dat de lucht hier zo slecht nog niet is e ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 13 Mei 2013, 14:14 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
|
| 13 Mei 2013, 16:46 |
|
|
Freak
Gianni De Neve, middenvelder met neus voor goals, charmeert Trond Sollied
GENT - Hannes Van Der Bruggen en Benito Raman zijn momenteel de enige Gentse jeugdproducten die een vaste plaats hebben in de A-kern van AA Gent. Toch zijn er een aantal jonge krachten die op de deur kloppen bij de selectie van Trond Sollied. Zo blinkt Gianni De Neve de voorbije weken uit als controlerende middenvelder in het team van Nico Vanderdonckt en Etienne De Wispelaere. Ondanks zijn jeugdige leeftijd straalt De Neve rust en vertrouwen uit. 'Ik ben wat je noemt een natuurlijke leidersfiguur. Het aansturen van een team, wat de coach natuurlijk ook van me verlangt, is één van mijn sterke punten. Daarnaast beschik ik over een prima loopvermogen, trap ik aardig een lange bal en vooral met het hoofd durf ik al wel eens raak te treffen.' 'Vroeger werd ik uitgespeeld als centrale verdediger', vertelt De Neve. 'Maar na een kort intermezzo vorig seizoen op de rechtsback heb ik nu toch wel mijn vaste plaats gevonden als controlerende middenvelder. Bovendien gaf de coach mij de aanvoerdersband, toch wel het bewijs dat hij vertrouwen heeft in mij.' Behalve een groot loopvermogen heeft De Neve ook een neusje voor doelpunten. 'Vroeger was ik elk seizoen goed voor enkele goals en ook nu bij de beloften vind ik regelmatig de weg naar het doel, maar dat is natuurlijk maar bijkomstig. Wie scoort, is van geen belang. We gaan dit seizoen werkelijk door het vuur voor elkaar. Het vurige karakter van de coach is daar zeker niet vreemd aan! Soms schudt hij ons even wakker als we niet bij de les zijn, maar dat hebben we blijkbaar dan nodig.' 'Ik besef dat ik nog een lange weg heb af te leggen. Zo moet mijn snelheid van uitvoering nog gevoelig omhoog, maar dat is niet zo vreemd. Zo lang speel ik tenslotte nog niet op mijn positie. Bovendien is het wel een verademing om bij de beloften te spelen, want er wordt toch duidelijk meer gevoetbald dan in de jeugdreeksen. Het was ook een fantastische ervaring om enkele dagen met de A-kern te kunnen trainen onder het alziend oog van Trond Sollied. Hij is dan ook een echte toptrainer in België. Zo'n ervaring smaakt naar meer.' 'Het voorbeeld van jongens als Benito Raman en Hannes Van Der Bruggen werkt aanstekelijk. Het is een extra motivatie voor ons om nog harder te werken. Ik droomde als klein kind al van een loopbaan bij AA Gent, profvoetbal is het mooiste beroep ter wereld. Ik heb dan ook extra goed opgelet toen ik op training mocht voetballen met ervaren rotten in het vak zoals Bernd Thijs en Tim Smolders.' |
| 13 Mei 2013, 16:58 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Meer middenvelder dan centrale verdediger dan precies.
|
| 13 Mei 2013, 17:10 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
volgends de facebookpagina van eendracht aalst komt er om 15uur meer info over het openbreken van een contract van een speler.. Ik hoop dat het over VDN gaat!
_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 20 Mei 2013, 14:12 |
|
| Pagina 41 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 39 40 41 42 43 … 515 Volgende |