|
|
| Pagina 103 van 113 |
[ 1694 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 101 102 103 104 105 … 113 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Wielrennen
Zienaa schreef: Zitten hier mountainbikers? Alleen berg af ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 28 Apr 2013, 0:28 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
dienen Turk die naa oon de loidink stoot in de ronde van Turkmenistan beweirt dattem zoiver op de groot es, niks doejpink zèitem, aliiejn feta en turkse joegort
![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 28 Apr 2013, 9:51 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
zwetzat schreef: dienen Turk die naa oon de loidink stoot in de ronde van Turkmenistan beweirt dattem zoiver op de groot es, niks doejpink zèitem, aliiejn feta en turkse joegort ![]() Feta is Grieks "baai de wei". _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 28 Apr 2013, 14:12 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
davy1919 schreef: zwetzat schreef: dienen Turk die naa oon de loidink stoot in de ronde van Turkmenistan beweirt dattem zoiver op de groot es, niks doejpink zèitem, aliiejn feta en turkse joegort ![]() Feta is Grieks "baai de wei". Heb ik gezegd dat feta Turks is mss ? Ik ga al 25 jaar nr Griekenland, dus neem maar van mij aan dat ik weet waarover ik spreek baai de weij ![]() en ook in Turkmenistan wordt feta verkocht baai de weij, tès mor da ge et wetj. As ge slim witlj doeng zok mè tog mor efkes beiter informeiren , baai de weij ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 28 Apr 2013, 14:14 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
zwetzat schreef: dienen Turk die naa oon de loidink stoot in de ronde van Turkmenistan beweirt dattem zoiver op de groot es, niks doejpink zèitem, aliiejn feta en turkse joegort ![]() By the way het is de ronde van Turkije, Turkmenistan is een ander land aan de Kaspische zee ![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 29 Apr 2013, 11:29 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Gio schreef: zwetzat schreef: dienen Turk die naa oon de loidink stoot in de ronde van Turkmenistan beweirt dattem zoiver op de groot es, niks doejpink zèitem, aliiejn feta en turkse joegort ![]() By the way het is de ronde van Turkije, Turkmenistan is een ander land aan de Kaspische zee ![]() Oeik bekendj onder de noam "Veirkemert". ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 29 Apr 2013, 11:36 |
|
|
Gio schreef: zwetzat schreef: dienen Turk die naa oon de loidink stoot in de ronde van Turkmenistan beweirt dattem zoiver op de groot es, niks doejpink zèitem, aliiejn feta en turkse joegort ![]() By the way het is de ronde van Turkije, Turkmenistan is een ander land aan de Kaspische zee ![]() ge snapt èm ni ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 29 Apr 2013, 12:10 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
zwetzat schreef: Gio schreef: zwetzat schreef: dienen Turk die naa oon de loidink stoot in de ronde van Turkmenistan beweirt dattem zoiver op de groot es, niks doejpink zèitem, aliiejn feta en turkse joegort ![]() By the way het is de ronde van Turkije, Turkmenistan is een ander land aan de Kaspische zee ![]() ge snapt èm ni ![]() Ba toet, kameroad, ik snap èm wel, ik wa just zeggen dagge ni nor 't boitenland moetj goan om a in 't boitenland te voelen.... ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 29 Apr 2013, 12:15 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Niet Wiggins, maar Froome kopman Sky in Tour
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 06 Mei 2013, 15:06 |
|
|
Freak
Franse ex-wielrenner Philippe Gaumont, de winnaar van Gent-Wevelgem van 1997, is maandag op amper 40-jarige leeftijd overleden. Dat staat te lezen op de wielerwebsite cyclismactu.net. Eind april was al bekend geraakt dat de voormalige renner een hartaanval gekregen had en in een coma gehouden werd.
Gaumont, een voormalige ploegmaat en vriend van wijlen Frank Vandenbroucke bij Cofidis, won op de Spelen van 1992 in Barcelona olympisch brons in de ploegentijdrit. In 1997 schreef hij Gent-Wevelgem op zijn naam. Daarna kwam hij meermaals in opspraak wegens vermeend dopinggebruik en in 2004 werd hij door de Franse politie aangehouden in de Cofidis-dopingaffaire. Gaumont bekende epo- en ander dopinggebruik en schreef in 2005 nog een boek over zijn verleden als renner, ‘Prisonnier du dopage’. (vermi) |
| 13 Mei 2013, 21:15 |
|
|
waly 2 schreef: Franse ex-wielrenner Philippe Gaumont, de winnaar van Gent-Wevelgem van 1997, is maandag op amper 40-jarige leeftijd overleden. Dat staat te lezen op de wielerwebsite cyclismactu.net. Eind april was al bekend geraakt dat de voormalige renner een hartaanval gekregen had en in een coma gehouden werd. Gaumont, een voormalige ploegmaat en vriend van wijlen Frank Vandenbroucke bij Cofidis, won op de Spelen van 1992 in Barcelona olympisch brons in de ploegentijdrit. In 1997 schreef hij Gent-Wevelgem op zijn naam. Daarna kwam hij meermaals in opspraak wegens vermeend dopinggebruik en in 2004 werd hij door de Franse politie aangehouden in de Cofidis-dopingaffaire. Gaumont bekende epo- en ander dopinggebruik en schreef in 2005 nog een boek over zijn verleden als renner, ‘Prisonnier du dopage’. (vermi) weeral een dopingslachtoffer, jaren na hun doping leggen ze het loodje. Dit zou een waarschuwing moeten zijn voor iedere sporter, welke discipline dan ook wel te verstaan. ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 13 Mei 2013, 22:27 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bradley Wiggins (Sky Procycling) geeft forfait voor de Ronde van Frankrijk. De winnaar van de Tour vorig jaar blijft sukkelen met knieperikelen en besliste in samenspraak met de ploegleiding om zich terug te trekken. Daardoor krijgt Chris Froome nu vrij spel en wordt het nummer twee van vorig jaar nu de enige kopman bij Sky.
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 31 Mei 2013, 18:58 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Goed voor VDB me dunkt
|
| 31 Mei 2013, 19:06 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Zienaa schreef: Goed voor VDB me dunkt Ik denk dat het nu wel al langer duidelijk was dat Wiggins sowieso geen kandidaat winnaar was voor de Tour dit jaar. Als hij toch meeging, had hij misschien eerder zelfs nog wat op Froome zijn zenuwen kunnen werken. Maar met Wiggins er niet bij, ook Nibali die niet meegaat naar de Tour en mannen als Evans en Samuel Sanchez bijvoorbeeld die al de Giro gereden hebben, krijgt VDB wel weer een mooie kans op het podium. |
| 03 Jun 2013, 9:21 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 27 Mar 2011, 14:12 Berichten: 406 |
Bartos schreef: Zienaa schreef: Goed voor VDB me dunkt Ik denk dat het nu wel al langer duidelijk was dat Wiggins sowieso geen kandidaat winnaar was voor de Tour dit jaar. Als hij toch meeging, had hij misschien eerder zelfs nog wat op Froome zijn zenuwen kunnen werken. Maar met Wiggins er niet bij, ook Nibali die niet meegaat naar de Tour en mannen als Evans en Samuel Sanchez bijvoorbeeld die al de Giro gereden hebben, krijgt VDB wel weer een mooie kans op het podium. Het vel en de beer, weet je wel. Froome, Contador, Schleck (wel een vraagteken), Rodriguez, Quintana, Valverde, Rolland (toch sterk vorig jaar in een dienende rol), Igor Anton, Van Garderen,... Zijn allemaal mannen die kans maken op de top-10. Er is inderdaad wel een verschil in kwaliteit, zo kan je al meteen aanduiden wie voor het podium zal kunnen strijden en wie te kort gaat komen, maar het zijn allemaal wel mannen die VDB gaat moeten kunnen volgen, wil hij kans maken op een podiumplek. Hij is echter maniakaal bezig met die tour en dat nu al enkele jaren na mekaar. Ik hoop echt dat hij erin slaagt eens het podium te halen. Met al die dopingperikelen van de voorbije decennia kan een podiumplaats zelfs betekenen dat je een tour kan winnen, jammer genoeg... |
| 03 Jun 2013, 15:33 |
|
| Pagina 103 van 113 |
[ 1694 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 101 102 103 104 105 … 113 Volgende |