|
|
| Pagina 70 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 68 69 70 71 72 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
Bericht Re: Stadion
Bakkie schreef: Die tribune die Tokkie hier poste,ziet er nog zo slecht niet uit,zie maar dat we ze vol krijgen,want als ge de toeschouwers aantallen beziet van vorig seizoen. Tribune ziet er niet slecht uit maar deze op de foto staat wel langs de korte zijde vh terrein. Als ze hem bij ons doortrekken over de ganse lengte zullen er dus aanzienlijk minder treden zijn. Trekken ze hem niet door en beslaat hij maar een gedeelte vh terrein zal het maar een belabberd zicht zijn denk ik. Heb ik dat nu goed begrepen dat de tribune zes meter achteruit gaat terwijl het speelveld niet breder wordt??? _________________ MCMXIX |
| 15 Mei 2013, 23:48 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
zwetzat schreef: dit betekent 2014-2015 op een andere locatie of zelfs maar in 2015-2016. Aangezien er zeker geen nieuwe bouwvergunning wordt toegekend op de huidige plaats moet er wel een nieuw stadion worden gebouwd ergens in Groot-Aalst. Maar dat is natuurlijk nog ver van hun bedshow, tegen dan kunnen ze nog 10 keer vergaderen, en ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat alles toch wat in het teken staat wat er in Lieje gaat gebeuren in de nabije toekomst. (fusies, failissement, ) De tekst op de officiële site zegt toch iets anders hoor... |
| 16 Mei 2013, 7:19 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Ja,het is toch niet de bedoeling om er een schoonheidswedstrijd mee te winnen e,eerst zagen en klagen over die tribune,wel ze gaat weg en er komt een nood tribune en of da nu een mooie zicht gaat zijn of niet,ik ben al content dat ze er eindelijk werk van maken en dat wou hier toch iedereen.
'De kracht van verandering' ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 16 Mei 2013, 7:23 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39 Berichten: 1351 Leeftijd: 36 Locatie: 9450 |
Bakkie schreef: Ja,het is toch niet de bedoeling om er een schoonheidswedstrijd mee te winnen e,eerst zagen en klagen over die tribune,wel ze gaat weg en er komt een nood tribune en of da nu een mooie zicht gaat zijn of niet,ik ben al content dat ze er eindelijk werk van maken en dat wou hier toch iedereen. 'De kracht van verandering' ![]() http://www.aalst.tv/artikel/sport/voorz ... iondossier _________________ OB17 |
| 16 Mei 2013, 7:41 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Still standing ! schreef: Bakkie schreef: Die tribune die Tokkie hier poste,ziet er nog zo slecht niet uit,zie maar dat we ze vol krijgen,want als ge de toeschouwers aantallen beziet van vorig seizoen. toch onze 4de mee he na een 2de tamelijk grijs seizoen, nog voor 'kampioen' Rotte Vis en op een scheet van westerlo (dat als het niet overgaat dicht tegen een beerschot -sequel zal hangen)... fles is half vol of half leeg... ![]() De totale officiële capaciteit, aangepast aan de meest recente veiligheidsnormen, bedraagt 6.294 plaatsen. Hoofdtribune: 1e ring (F-G): 846 zitplaatsen. 2e ring: 851 gewone zitplaatsen (A-E). 590 outdoor seats, met rugleuning (B-C-D). 75 comfortabele business seats (2 rijen bovenaan). 78 plaatsen eretribune (CE). 21 persplaatsen (centraal bovenaan, onder business seats). Europatribune 1e ring (H): 593 zitplaatsen. 2e ring: 110 Indoor Seats. Vak I: 630. Vak J: 0. Vak K: 2500. Deze gaat men afbreken en een nood tribune waar 1500 mensen opkunnen,dus komt het totaal op 4664 toeschouwers. De wedstrijd tegen Antwerp was goed voor het hoogste aantal toeschouwers: 5000! ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 16 Mei 2013, 7:42 |
|
|
Reserve
69 schreef: Bakkie schreef: Die tribune die Tokkie hier poste,ziet er nog zo slecht niet uit,zie maar dat we ze vol krijgen,want als ge de toeschouwers aantallen beziet van vorig seizoen. Tribune ziet er niet slecht uit maar deze op de foto staat wel langs de korte zijde vh terrein. Als ze hem bij ons doortrekken over de ganse lengte zullen er dus aanzienlijk minder treden zijn. Trekken ze hem niet door en beslaat hij maar een gedeelte vh terrein zal het maar een belabberd zicht zijn denk ik. Heb ik dat nu goed begrepen dat de tribune zes meter achteruit gaat terwijl het speelveld niet breder wordt??? Of de nieuwe tribune er mooi gaat uit zien is het minste van mijn probleem toch Dat we in aalst blijven maakt toch alles goed zeker |
| 16 Mei 2013, 8:12 |
|
|
Reserve
willempie schreef: 69 schreef: Bakkie schreef: Die tribune die Tokkie hier poste,ziet er nog zo slecht niet uit,zie maar dat we ze vol krijgen,want als ge de toeschouwers aantallen beziet van vorig seizoen. Tribune ziet er niet slecht uit maar deze op de foto staat wel langs de korte zijde vh terrein. Als ze hem bij ons doortrekken over de ganse lengte zullen er dus aanzienlijk minder treden zijn. Trekken ze hem niet door en beslaat hij maar een gedeelte vh terrein zal het maar een belabberd zicht zijn denk ik. Heb ik dat nu goed begrepen dat de tribune zes meter achteruit gaat terwijl het speelveld niet breder wordt??? Of de nieuwe tribune er mooi gaat uit zien is het minste van mijn probleem toch Dat we in aalst blijven maakt toch alles goed zeker Ik geef liever 14 euro voor in aalst op lelijke tribune te staan dan 12 euro voor in dender op mooie tribune |
| 16 Mei 2013, 8:18 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
willempie schreef: willempie schreef: 69 schreef: Tribune ziet er niet slecht uit maar deze op de foto staat wel langs de korte zijde vh terrein. Als ze hem bij ons doortrekken over de ganse lengte zullen er dus aanzienlijk minder treden zijn. Trekken ze hem niet door en beslaat hij maar een gedeelte vh terrein zal het maar een belabberd zicht zijn denk ik. Heb ik dat nu goed begrepen dat de tribune zes meter achteruit gaat terwijl het speelveld niet breder wordt??? Of de nieuwe tribune er mooi gaat uit zien is het minste van mijn probleem toch Dat we in aalst blijven maakt toch alles goed zeker Ik geef liever 14 euro voor in aalst op lelijke tribune te staan dan 12 euro voor in dender op mooie tribune Begrijp me niet verkeerd, dit is idd de beste oplossing op korte termijn. Als het maar tijdelijk is mogen ze er opzetten war ze willen van mij. Wou gewoon het uitzicht vd tribune op de foto wa relativeren ![]() _________________ MCMXIX |
| 16 Mei 2013, 8:48 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
We kunnen allemaal zagen en klagen dat het te laat is en wat nog meer. Dat is allemaal wel waar, maar nu worden er wel ten minste beslissingen genomen. De vorige stadsbesturen wisten al JAREN dat er iets moest gebeuren, maar niemand die zijn nek wou uitsteken.
Ik heb drie belangrijke dingen onthouden op de persconferentie: 1. D'Haese heeft een hekel aan het woord "tijdelijk", hij wil die tijdelijke tribune zo snel mogelijk weg 2. Vóór 31 december wordt er een definitieve beslissing genomen: ofwel grondige renovatie van het volledige stadion, ofwel een nieuw stadion op een nieuwe locatie. Bij beide opties is het de bedoeling om een stadion te hebben dat voldoet aan de licentievoorwaarden voor eerste klasse. De verlichting (400 lux) mag nog één jaar blijven staan. Volgend jaar is 800 lux nodig. De pylonen kunnen dat echter niet dragen, dus nieuwe pylonen zijn nodig. Met gaat wel kiezen voor pylonen die bij een verhuis naar een nieuw stadion kunnen worden meegenomen. 3. De burgemeester zei letterlijk: Aalst, dat is carnaval, den Iendracht en den Okapi. Ons sportieve hart zou bloeden als EA zou verdwijnen uit onze stad. Dat mag NOOIT gebeuren! Buiten het feit dat we een tijdelijke tribune krijgen (sneller kan niet, want je moet de wet op overheidsopdrachten volgen), vind ik het nog véél belangrijker dat het stadsbestuur zich engageert om voor het einde van het jaar met een DEFINITIEVE oplossing op de proppen te komen!! Misschien toch allemaal wat positiever zijn, neen? _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 16 Mei 2013, 9:04 |
|
|
Freak
anathema76 schreef: We kunnen allemaal zagen en klagen dat het te laat is en wat nog meer. Dat is allemaal wel waar, maar nu worden er wel ten minste beslissingen genomen. De vorige stadsbesturen wisten al JAREN dat er iets moest gebeuren, maar niemand die zijn nek wou uitsteken. Ik heb drie belangrijke dingen onthouden op de persconferentie: 1. D'Haese heeft een hekel aan het woord "tijdelijk", hij wil die tijdelijke tribune zo snel mogelijk weg 2. Vóór 31 december wordt er een definitieve beslissing genomen: ofwel grondige renovatie van het volledige stadion, ofwel een nieuw stadion op een nieuwe locatie. Bij beide opties is het de bedoeling om een stadion te hebben dat voldoet aan de licentievoorwaarden voor eerste klasse. De verlichting (400 lux) mag nog één jaar blijven staan. Volgend jaar is 800 lux nodig. De pylonen kunnen dat echter niet dragen, dus nieuwe pylonen zijn nodig. Met gaat wel kiezen voor pylonen die bij een verhuis naar een nieuw stadion kunnen worden meegenomen. 3. De burgemeester zei letterlijk: Aalst, dat is carnaval, den Iendracht en den Okapi. Ons sportieve hart zou bloeden als EA zou verdwijnen uit onze stad. Dat mag NOOIT gebeuren! Buiten het feit dat we een tijdelijke tribune krijgen (sneller kan niet, want je moet de wet op overheidsopdrachten volgen), vind ik het nog véél belangrijker dat het stadsbestuur zich engageert om voor het einde van het jaar met een DEFINITIEVE oplossing op de proppen te komen!! Misschien toch allemaal wat positiever zijn, neen? daar ben ik toch benieuwd naar, hopelijk houden ze woord! kunnen ze dat nieuw stadion daar niet achter de colruyt zetten? |
| 16 Mei 2013, 9:18 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
El Corredor schreef: daar ben ik toch benieuwd naar, hopelijk houden ze woord! kunnen ze dat nieuw stadion daar niet achter de colruyt zetten? Geloof me, ik zal ze er wel aan herinneren! De werkgroep gaat elke week samenkomen om zo snel mogelijk een definitieve oplossing te vinden. Met de zitttribune is trouwens bouwtechnisch gezien niets mis, enkel noodverlichting aanpakken en de stookinstallatie vernieuwen. De paniekberichtgeving van enkele weken geleden in Het Nieuwsblad was een mooi staaltje van dichterlijke overdrijving. Ik dacht dat de site achter de Colruyt staat ingekleurd als overstromingsgebied, maar ik kan mis zijn. Feit is dat er niet veel mogelijkheden zijn in klein-Aalst om een nieuw voetbalstadion te bouwen... _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 16 Mei 2013, 9:33 |
|
|
ps: ivm de abonnementen, als den Iendracht 1000 abonnees heeft, krijgt elke abonnee voor 15 euro drankbonnen terug als compensatie voor de hogere abonnementsprijzen.
_________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 16 Mei 2013, 9:38 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Ik ben content met deze (tijdelijke) oplossing.
Liever een noodtribune dan in da boerengat te moeten gaan sjotten. En dat we nu in de miserie zitten met ons stadion hebben we enkel en alleen te danken aan de vorige stadsbesturen. Ik ben blij dat D'Haese de koe bij de horens vat en er zo snel mogelijk werk wil van maken. (zo laat hij toch uitschijnen..) Iedereen zal zijn plekske opnieuw moeten zoeken en in 't begin zal het wennen worden, maar ik ben blij dat 'n Iendracht in Oilsjt blijft!! En ons plekske oan 'n oek van 'natten toeig heroveren we ook wel. ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 16 Mei 2013, 10:00 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 03 Dec 2009, 10:15 Berichten: 349 Leeftijd: 36 Locatie: Aalst |
De totale officiële capaciteit, aangepast aan de meest recente veiligheidsnormen, bedraagt 6.294 plaatsen.
Hoofdtribune: 1e ring (F-G): 846 zitplaatsen. 2e ring: 851 gewone zitplaatsen (A-E). 590 outdoor seats, met rugleuning (B-C-D). 75 comfortabele business seats (2 rijen bovenaan). 78 plaatsen eretribune (CE). 21 persplaatsen (centraal bovenaan, onder business seats). Europatribune 1e ring (H): 593 zitplaatsen. 2e ring: 110 Indoor Seats. Vak I: 630. Vak J: 0. Vak K: 2500. Deze gaat men afbreken en een nood tribune waar 1500 mensen opkunnen,dus komt het totaal op 4664 toeschouwers. De wedstrijd tegen Antwerp was goed voor het hoogste aantal toeschouwers: 5000! [/quote]Just, maar moeten we daarnaar zien.... Dat is 1 match op het jaar.... Voor mij lijkt de beste oplossing dat we de bezoekers in de europatribune steken, 600 plaatsen is toch genoeg zeker ( buiten 1 ploeg dan). Dan is het allemaal maar wat exclusiever op den iendracht e. _________________ Anti fusieclub! |
| 16 Mei 2013, 10:02 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 31 Jul 2007, 20:43 Berichten: 102 Locatie: Nieuwerkerken-city |
Citeer: De totale officiële capaciteit, aangepast aan de meest recente veiligheidsnormen, bedraagt 6.294 plaatsen. Vak K: 2500. Deze gaat men afbreken en een nood tribune waar 1500 mensen opkunnen,dus komt het totaal op 4664 toeschouwers. Hoe kom jij aan 4664?? |
| 16 Mei 2013, 10:51 |
|
| Pagina 70 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 68 69 70 71 72 … 462 Volgende |