|
|
| Pagina 11 van 28 |
[ 410 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 28 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Bericht Re: Derde Klasse A
Gruunwit schreef: Racing - Patro 1-0, met een thuisdoelpunt in de blessuretijd van de 2de helft. De wedstrijd was niet zo hoogstaand als donderdag, maar spanning was er wel. Racing zag in de eerste helft één van zijn kansen op onderkant lat stranden. Kort na rust kreeg een Patro-speler een 2x geel. Maar ook tegen 10 bezoekers had Racing het niet gemakkelijk en verknoeide het enkele schitterende kansen. Kort voor tijd claimde Patro nog een strafschop voor een fout (?) op Rosales, zonder gevolg. Diep in blessuretijd scoorde Racing dan toch de winning-goal via de ingevallen Mégan Laurent. Nu volgen nog 2 finalewedstrijden tegen Verbroedering Geel-Meerhout. We dromen nog altijd van ... (ik durf het nog altijd niet hardop uitspreken). ... opnieuw mogen spelen tegen Eendracht Aalst? Prachtige droom, toch! |
| 19 Mei 2013, 22:32 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Eigenlijk een seizoen te laat want de racing is ideaal om gratis uw stadion te laten afbreken
![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 20 Mei 2013, 9:48 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Verbechio schreef: Eigenlijk een seizoen te laat want de racing is ideaal om gratis uw stadion te laten afbreken ![]() ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 20 Mei 2013, 9:49 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
Geel tegen Racing,ambiance verzekerd op alle gebied
|
| 20 Mei 2013, 12:15 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ik hoop toch dat RC Mechelen promoveert en niet die bleiters van Geel. Deze keer hebben ze trouwens niks te bleiten, want ze hebben de finale bijna kado gekregen. Eerst kreeg La Lou geen licentie waardoor (het zwakkere) Woluwe Zaventem pas een dag op voorhand wist dat het eindronde moest spelen en dan geeft Oudenaarde forfait.
Ik gun het Seminck en Pietermaat ook om volgend jaar in tweede te spelen. |
| 20 Mei 2013, 13:50 |
|
|
Junior Lid geworden op: 29 Jun 2007, 19:22 Berichten: 260 Locatie: Bambrugge (Erpe-Mere) |
Moest het mogelijk geweest zijn zie nog het liefste 4 ploegen tegelijkertijd promoveren.
Maar ja, da ga nu eenmaal niet. Geel, RC Mechelen, Boom, en Berchem Boussu Dour en Woluwe kunnen we best missen. T'is spijtig dat RC Mechelen de titel niet gepakt heeft want zeg nu zelf Hoogstraten is ook geen ambianceploeg. |
| 20 Mei 2013, 17:00 |
|
|
forumlegende
Klodde schreef: Moest het mogelijk geweest zijn zie nog het liefste 4 ploegen tegelijkertijd promoveren. Maar ja, da ga nu eenmaal niet. Geel, RC Mechelen, Boom, en Berchem Boussu Dour en Woluwe kunnen we best missen. T'is spijtig dat RC Mechelen de titel niet gepakt heeft want zeg nu zelf Hoogstraten is ook geen ambianceploeg. En de muziekbak dan? |
| 21 Mei 2013, 10:18 |
|
|
Nationale Ploeg
acrid schreef: Geel tegen Racing,ambiance verzekerd op alle gebied Geel gaat den arbiter tegen hebben, ik voel het gewoon ![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 21 Mei 2013, 12:22 |
|
|
Nationale Ploeg
Straks naar Geel-Meerhout voor de heenwedstrijd van onze finale. Ik heb respect voor de kwaliteiten van de tegenstander, maar ik vrees meer de scheidsrechter. Ik hoop nl. dat (gele) kaarten ons geen geschorsten gaan opleveren voor de terugwedstrijd, want je mag er zeker van zijn dat het vandaag nog niet gaat beslist. Ik denk dat de ploegen daarvoor te veel aan elkaar gewaagd zijn.
_________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 25 Mei 2013, 14:16 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 13 Mar 2013, 22:48 Berichten: 226 Locatie: Dèremonne |
Gruunwit schreef: Straks naar Geel-Meerhout voor de heenwedstrijd van onze finale. Ik heb respect voor de kwaliteiten van de tegenstander, maar ik vrees meer de scheidsrechter. Ik hoop nl. dat (gele) kaarten ons geen geschorsten gaan opleveren voor de terugwedstrijd, want je mag er zeker van zijn dat het vandaag nog niet gaat beslist. Ik denk dat de ploegen daarvoor te veel aan elkaar gewaagd zijn. Succes! Ken beide ploegen niet genoeg om een voorspelling te wagen. Toch: return thuis moet altijd een voordeel zijn. Hopelijk niet teveel geschorsten. Ik verkies " de reesing". |
| 25 Mei 2013, 14:20 |
|
|
forumlegende |
Gruunwit schreef: Straks naar Geel-Meerhout voor de heenwedstrijd van onze finale. Ik heb respect voor de kwaliteiten van de tegenstander, maar ik vrees meer de scheidsrechter. Ik hoop nl. dat (gele) kaarten ons geen geschorsten gaan opleveren voor de terugwedstrijd, want je mag er zeker van zijn dat het vandaag nog niet gaat beslist. Ik denk dat de ploegen daarvoor te veel aan elkaar gewaagd zijn. goh, in Geel-Meerhout hebben ze toch altijd de scheidsrechter tegen volgens hun supporters dusja ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 25 Mei 2013, 14:33 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
Dries schreef: Gruunwit schreef: Straks naar Geel-Meerhout voor de heenwedstrijd van onze finale. Ik heb respect voor de kwaliteiten van de tegenstander, maar ik vrees meer de scheidsrechter. Ik hoop nl. dat (gele) kaarten ons geen geschorsten gaan opleveren voor de terugwedstrijd, want je mag er zeker van zijn dat het vandaag nog niet gaat beslist. Ik denk dat de ploegen daarvoor te veel aan elkaar gewaagd zijn. goh, in Geel-Meerhout hebben ze toch altijd de scheidsrechter tegen volgens hun supporters dusja ![]() als ze maar geen onterechte penalty tegenkrijgen ![]() _________________ Iendracht 4ever. |
| 25 Mei 2013, 21:55 |
|
|
Nationale Ploeg
Geel-Meerhout - RC Mechelen 3-0
Mijn voorgevoel van vannamiddag was terecht, ik vreesde meer de scheidsrechter dan de tegenstrever en ik denk te mogen zeggen dat ik ook gelijk gekregen heb. De KBVB stuurde voor het eerst een topscheidsrechter naar een eindrondewedstrijd van Racing, genaamd dhr. Colemonts. Mijn slecht voorgevoel was niet meteen op hem gericht, maar het feit dat de KBVB deze week nogal vaak op bezoek is op de Leunen (gisteren speelden nationale ploeg U19 er tegen Schotland en morgen speelt de U19 er ook nog tegen Engeland) dacht ik dat niet in ons voordeel ging spelen. Als de scheids vandaag een beslissing in het nadeel van Geel ging blazen, dat zou misschien niet ideaal zijn als de mensen van den bond daar morgen terug heen moeten. Tot daar wat vooraf ging. De wedstrijd zelf begon vandaag nogal nerveus, wat niet echt abnormaal is bij zo'n grote belangen. De thuisploeg was in de aanvangsfase het gevaarlijkst, maar onze keeper moest niet meteen wereldreddingen uit zijn mouw schudden. Nadien herstelde Racing het evenwicht zonder ook veel gevaar te kunnen scheppen. Geel-Meerhout kwam na iets meer dan een half uur op voorsprong, niet onverdiend op die moment. De sfeer in het stadion was goed tot op dat moment, maar ook niet echt heel uitbundig. 5 minuten voor rust kwam dan het kantelmoment van de wedstrijd. Er was een warrige fase in het strafschopgebied van Racing, dhr. Colemonts zag er een overtreding van de Racingdoelman in en blies penalty. Ikzelf heb niet echt goed kunnen zien wat er juist gebeurde ('k zat nochtans op een degelijke plaats op de zittribune), dus of het al dan niet penalty was, daar wil ik me nog niet druk in maken, maar wat erger was, was het feit dat er ook rood getrokken werd voor onze doelman. Eigenlijk een beetje tot ieders verbazing want er leek echt niet veel gebeurd, de Geelse supporters in mijn buurt schreeuwden ook niet voor rood. Die hadden volgens mij ook weinig mis gezien. De penalty ging er dan natuurlijk ook in en 2-0 bleef het tot bij de rust. Ik moet dan ook niet vertellen dat de sfeer in het stadion na deze fase al veel grimmiger werd. Het rustsignaal kwam dan ook niets te vroeg. De Racing-spelers staken bij aanvang van de 2de helft de hoofden bij elkaar en wilden er nog volop voor gaan in de 2de helft. De scheidsrechter begon die 2de helft met veel compensatiebeslissingen in het voordeel van Racing. Ik moest spontaan glimlachen, al was het eerder van woede. (Had er iemand schuldgevoelens?) Racing kreeg nog enkele goede kansen, maar was niet koelbloedig genoeg bij de afwerking. Geel kon naar hartelust counteren, maar Racing bleef aanvankelijk goed overeind. In de slotfase gaf een thuisspeler nog een center van bijna op de achterlijn en tot ieders verbazing waaide de bal aan de 2de paal binnen, 3-0. En het werd bijna nog erger, want de moed was ondertussen tot in de schoenen gezakt van de Racing-spelers, zodat nog een thuisspeler alleen op onze doelman mocht afgaan, maar de paal was ons nog goed gezind. Ik denk dat met dit resultaat de eindrondewinnaar al gekend is en dat ze er in Brussel ook wel tevreden zullen zijn. ![]() _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 25 Mei 2013, 22:02 |
|
|
Nationale Ploeg
Voor het geval dat er hier sommigen denken het relaas te hebben gelezen van een slechte verliezer.
De beelden geven mijn voorgevoel alvast gelijk. Hoe meer wij, Racingers, de beelden bekijken hoe zieker wij er van worden. Oordeelt u zelf over de penalty en de rode kaart. http://www.geelfm.be/index.php?option=c ... &Itemid=67 _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 26 Mei 2013, 17:53 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Gruunwit schreef: Voor het geval dat er hier sommigen denken het relaas te hebben gelezen van een slechte verliezer. De beelden geven mijn voorgevoel alvast gelijk. Hoe meer wij, Racingers, de beelden bekijken hoe zieker wij er van worden. Oordeelt u zelf over de penalty en de rode kaart. http://www.geelfm.be/index.php?option=c ... &Itemid=67 Als da geen kadoke is seg,maar afgaand op de beelden,lijkt Geel wel de verdiende winnaar. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 26 Mei 2013, 18:10 |
|
| Pagina 11 van 28 |
[ 410 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 28 Volgende |