Buitenlandse voetbalmatchen - Pagina 41 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 711 berichten ]  Ga naar pagina 1 39 40 41 42 43 48
 Buitenlandse voetbalmatchen 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 65
Bericht Re: Buitenlandse voetbalmatchen
Finale van de Copa del Rey. Ik heb alleen de samenvatting op journaal gezien en op basis daarvan: amaai, hoeveel pech kan een ploeg hebben zeg. Een keer of vier reuzekansen op de paal, wat reddingen op de lijn en dan zo een grote keeper op je weg...
Ik versta dat je als Real supporter gefrustreerd bent, maar om dan auto's in brand te steken, dat is er toch (ver) over, blijf ik vinden.
En hoe dan ook: proficiat aan Atletico en bijzonder aan Coutrois!

18 Mei 2013, 19:33
Freak

'Mancini ontslagen na dreigement Kompany'
Volgens verschillende ­Engelse bronnen heeft ­Vincent Kompany samen met doelman Joe Hart en aanvaller David Silva ­gedreigd met een vertrek uit Manchester als de intussen ontslagen coach Roberto Mancini zou aanblijven ­volgend seizoen.
De relatie tussen de Italiaan en zijn aanvoerder raakte verzuurd nadat hij na een lange ­blessure een interland speelde met de Rode ­Duivels.

21 Mei 2013, 9:05
forumlegende

Denk dat Kompany een vies manneke kan zijn als hij zijn goesting niet krijgt...
En da's niet altijd negatief natuurlijk.

21 Mei 2013, 10:09
Miniem

Afgelopen weekend naar Eintracht Frankfurt-Wolfsburg gaan zien.

De Commerzbank Arena was met 51.000 toeschouwers volledig uitverkocht. Frankfurt kon, als promovendus, in deze match (laatste speeldag) Europees afdwingen. Het begon alvast slecht met na 8 min een goal van Jan Polak voor Wolfsburg (ex Anderlecht). Qua mis-casting als scorende box-to-box speler kon dat toch ook tellen bij RSCA. Bij Wolfsburg heeft hij na 55 matchen sinds 2011 welgeteld 2 goals gemaakt.

Wolfsburg kwam 0-2 voor, maar Frankfurt scoorde de 1-2 nog voor de rust op penalty. Toen enkele minuten voor het einde van de match bekend werd dat Hamburg (dat ook nog aanspraak maakte op de 6e (Europese) plaats) achter stond tegen Leverkusen kon het feest beginnen. De gelijkmaker in dezelfde minuut maakte het feest compleet.

Was de 4e Bundesliga-match op 2 jaar tijd die ik zag (na Dortmund, Mönchengladbach en Düsseldorf) en 't is altijd de moeite. Mooie grote stadions, die stampvol zitten. Goede sfeer en deftig voetbal. Meer moet dat echt niet zijn ;)

En passant ook nog matchen van PSG en Barça meegepikt.

Ja, er is nog leven buiten het PC-stadion.
Maar fanatiek meesupporteren, dat doen we alleen voor :EA:

21 Mei 2013, 21:06
Nationale Ploeg

Ik ben dus echt wel een tegenpool van Costa Alosta. Ik moet eigenlijk niet weten van die "topploegen" en uitverkochte stadions. Nee, ik beslis liever kort voordien om even een wedstrijdje in het buitenland mee te pikken. Geen gedoe met parkeerproblemen of tickets, e.d. Zo ben ik op Pinkstermaandag een wedstrijdje in de Duitse Oberliga gaan bekijken. Om eerlijk te zijn had ik, tot een paar dagen voordien, nog nooit van 1 beide teams gehoord. Waarschijnlijk jullie ook niet of doet een affiche vfb Speldorf - vfb Homberg hier wel een belletje rinkelen. De wedstrijd werd gespeeld in het Ruhrstadion in Mülheim an der Ruhr. De zittribune was blijkbaar net vernieuwd (= nieuwe zitjes), zelfs nog niet volledig toegankelijk. De wedstrijd werd gespeeld op een kunstgrasveld en wat voor mij uniek was, was de oplossing waarvoor gekozen werd omdat beide teams witte shirts aanhadden. Hierdoor speelde de thuisploeg met oranje hesjes over hun shirts. In België heb ik dat zelfs nog niet in provinciale meegemaakt. Als den Onderkroiper daar een wedstrijdje zou gaan bekijken, zou hij misschien zelfs heimwee krijgen naar zijn vroegere job, want er zijn de eerste helft minstens 10 treinen gepasseerd op een paar 100 m van het voetbalveld. Ik heb er ook iets gezien waarin ze evengoed doen als Anderlecht, nl. penalty's missen. Zelfs na 3 min. was het al prijs. De wedstrijd eindigde uiteindelijk op 2-2.

24 Mei 2013, 22:42
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Gruunwit schreef:
Ik ben dus echt wel een tegenpool van Costa Alosta. Ik moet eigenlijk niet weten van die "topploegen" en uitverkochte stadions. Nee, ik beslis liever kort voordien om even een wedstrijdje in het buitenland mee te pikken. Geen gedoe met parkeerproblemen of tickets, e.d. Zo ben ik op Pinkstermaandag een wedstrijdje in de Duitse Oberliga gaan bekijken. Om eerlijk te zijn had ik, tot een paar dagen voordien, nog nooit van 1 beide teams gehoord. Waarschijnlijk jullie ook niet of doet een affiche vfb Speldorf - vfb Homberg hier wel een belletje rinkelen. De wedstrijd werd gespeeld in het Ruhrstadion in Mülheim an der Ruhr. De zittribune was blijkbaar net vernieuwd (= nieuwe zitjes), zelfs nog niet volledig toegankelijk. De wedstrijd werd gespeeld op een kunstgrasveld en wat voor mij uniek was, was de oplossing waarvoor gekozen werd omdat beide teams witte shirts aanhadden. Hierdoor speelde de thuisploeg met oranje hesjes over hun shirts. In België heb ik dat zelfs nog niet in provinciale meegemaakt. Als den Onderkroiper daar een wedstrijdje zou gaan bekijken, zou hij misschien zelfs heimwee krijgen naar zijn vroegere job, want er zijn de eerste helft minstens 10 treinen gepasseerd op een paar 100 m van het voetbalveld. Ik heb er ook iets gezien waarin ze evengoed doen als Anderlecht, nl. penalty's missen. Zelfs na 3 min. was het al prijs. De wedstrijd eindigde uiteindelijk op 2-2.

Dat moet iets speciaals geweest zijn 10 treinen op uur ;)

24 Mei 2013, 22:47
Nationale Ploeg

Ik ben ook altijd benieuwd naar hoe voetbaltickets er in het buitenland uitzien. In België ben je eigenlijk van 2 zaken altijd zeker, nl. de naam van de thuisclub en de prijs. Logisch denk je dan, maar dan moet je eens een amateurwedstrijdje in NL gaan kijken. Daar staat zeer vaak geen naam van een club op en ook geen bedrag! Wat er dan wel opstaat, is "Prijs volgens loket". Afgelopen maandag in de Duitse Oberliga, bestond het stadion uit een overdekte zittribune en verder enkel onoverdekte staanplaatsen. Dus koos ik maar voor de zittribune, € 10 voor de tribune tegenover € 8 voor een staanplaats. Voor de tribune kreeg je 2 kaartjes, 1 eintrittskarte vollzahler en 1 eintrittskarte tribüne. De naam van de thuisclub stond op beide, maar op geen van beide stond een bedrag.

24 Mei 2013, 23:10
nieuw in de eerste ploeg

Boeiend!

27 Mei 2013, 10:16
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Falcao trekt naar Monaco. :hmm:

31 Mei 2013, 20:12
Nationale Ploeg

Leeftijd: 48
Bakkie schreef:

volgens dienen belg die daar zit: we kopen geen ploeg, t zijn gewoon enkele noodzakelijke versterkingen :hmm:

31 Mei 2013, 21:53
nieuw in de eerste ploeg

69 schreef:
Bakkie schreef:

volgens dienen belg die daar zit: we kopen geen ploeg, t zijn gewoon enkele noodzakelijke versterkingen :hmm:

:D

03 Jun 2013, 13:18
Freak

http://www.dailymotion.com/video/x10qc8 ... 2-13_sport

10 Jun 2013, 17:43
Freak

oeps

10 Jun 2013, 18:12
Ancien

Leeftijd: 55
http://www.hln.be/hln/nl/9091/Time-out/ ... rood.dhtml

:fuck: Gewoon naar de tribune verwijzen, tussen de supporters, zij kunnen hem da terug op het veld smijten, kletsen, trappen...

11 Jun 2013, 13:59
forumlegende

Als ge smijt moet ge goe smijten eh! :D

11 Jun 2013, 14:38
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 711 berichten ]  Ga naar pagina 1 39 40 41 42 43 48