|
|
| Pagina 77 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 75 76 77 78 79 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Bericht Re: Stadion
Bwa kweetni, zijn er foto's van mevrouw De Smedt?
![]() |
| 21 Mei 2013, 10:15 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 13 Mar 2013, 22:48 Berichten: 226 Locatie: Dèremonne |
tympanum2 schreef: Bwa kweetni, zijn er foto's van mevrouw De Smedt? ![]() https://www.google.be/search?q=leen+de+ ... eu0vTeM%3A |
| 21 Mei 2013, 10:18 |
|
|
Nationale Ploeg
Leen De Smedt schreef: Jules Destrooper schreef: De Jean schreef: Het is erg gesteld met de journalistiek.Heeft zelfs niets met journalistiek te maken. Voor de website zetten ze stagiairs in die godganse dagen nieuws moeten rapen. Beste Tokkie, Jules Destrooper, en Jean.. Ik ben de 'riooljournaliste' die dit artikel geschreven heeft. Ik heb nergens vermeld dat dit een officieel ontwerp zou zijn, en ik heb duidelijk geschreven dat het (maar) een suggestie is. Een suggestie waar rekening mee gehouden wordt, trouwens (cfr. stok in het hoenderhok). Als er nog commentaar is, mag je dat altijd sturen naar mijn mailadres [email protected], dan houd ik daar rekening mee in het vervolg. Ook als er ander nieuws is, mag je mij dat steeds melden. p.s. Jean, ik ben geen stagiair, ik word betaald voor de (bullshit?) die ik schrijf. Met vriendelijke groet, Leen De Smedt niet te noig op sommige forumhero's hier letten he. is niet de mening (vaak zelfs helemaal niet) van de 'gemiddelden' ajoin. ik vind persoonlijk elk 'duwtje in de rug' om wat druk te zetten ivm het stadiondossier op de bevoegde instanties alleen maar heel positief en welkom. ALS de club gesaneerd raakt én een oplossing vindt/aangeboden krijgt ivm het stadion, dan realiseren we in Aalst een in deze tijden ongekende en op eigen kracht gerealiseerde herrijzenis. iets waar ze dan 'buiten het stad' of op tv waasland eens niet over gaan kunnen lachen met ons (cfr torenpoepers, rechtse sossen,... ) . alle zeilen bij mag dan wel eens... ![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 21 Mei 2013, 10:45 |
|
|
Nationale Ploeg
Leen De Smedt schreef: Jules Destrooper schreef: De Jean schreef: Het is erg gesteld met de journalistiek.Heeft zelfs niets met journalistiek te maken. Voor de website zetten ze stagiairs in die godganse dagen nieuws moeten rapen. Beste Tokkie, Jules Destrooper, en Jean.. Ik ben de 'riooljournaliste' die dit artikel geschreven heeft. Ik heb nergens vermeld dat dit een officieel ontwerp zou zijn, en ik heb duidelijk geschreven dat het (maar) een suggestie is. Een suggestie waar rekening mee gehouden wordt, trouwens (cfr. stok in het hoenderhok). Als er nog commentaar is, mag je dat altijd sturen naar mijn mailadres [email protected], dan houd ik daar rekening mee in het vervolg. Ook als er ander nieuws is, mag je mij dat steeds melden. p.s. Jean, ik ben geen stagiair, ik word betaald voor de (bullshit?) die ik schrijf. Met vriendelijke groet, Leen De Smedt kan je er een volgende keer ook de vermoedelijke nieuwe naam voor het stadion bijzetten aub: Tokkie-droom ! ![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 21 Mei 2013, 10:54 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
uit respect voor Pierre Cornelis (oud voorzitter) , die laffelijk werd vermoord , zou ik de naam behouden.
|
| 21 Mei 2013, 11:20 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
jowwan schreef: uit respect voor Pierre Cornelis (oud voorzitter) , die laffelijk werd vermoord , zou ik de naam behouden. Op emotioneel vlak kan ik je volgen, maar een nieuw stadion behoeft een nieuwe naam. Als we gaan zoeken in ons verleden duiken er genoeg namen op. Of het mag ook iets anders zijn, bv. Onion Arena. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 21 Mei 2013, 12:03 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst |
jammen schreef: Of het mag ook iets anders zijn, bv. Onion Arena. Zoiets heb ik liever niet, klinkt mij veel te gemaakt ![]() |
| 21 Mei 2013, 12:05 |
|
|
Ancien
Zienaa schreef: jammen schreef: Of het mag ook iets anders zijn, bv. Onion Arena. Zoiets heb ik liever niet, klinkt mij veel te gemaakt ![]() 't Was iets dat mij, op 't moment zelf, te binnen schoot hé. ![]() Wat dacht je van "Parel van de Denderstreek" als naam? ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 21 Mei 2013, 12:08 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Wat is er nu eigenlijk zo speciaal aan diene Dender ? Dat ze daar hier ewa verder op hun club naar willen vernoemen, mij niet gelaten. Maar ik zie er nu niet direkt de waarde van in om een club, of stadion naar te vernoemen ?
![]() Ik denk trouwens dat de naambepaling het minste van de zorgen zal zijn. Als het er ooit al van gaat komen. _________________ If you never try, you'll never know |
| 21 Mei 2013, 12:22 |
|
|
Ancien
Bram schreef: Wat is er nu eigenlijk zo speciaal aan diene Dender ? Dat ze daar hier ewa verder op hun club naar willen vernoemen, mij niet gelaten. Maar ik zie er nu niet direkt de waarde van in om een club, of stadion naar te vernoemen ? ![]() Ik denk trouwens dat de naambepaling het minste van de zorgen zal zijn. Als het er ooit al van gaat komen. Beetje prikkelbaar vandaag? Of heb je mijn en mijn niet opgemerkt?Soit, in eerste instantie is natuurlijk, en daar heb je gelijk in, de realisatie van het project. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 21 Mei 2013, 12:31 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Als het stadion in de toekomst niet meer in de Bredestraat zou zijn, zou ik he t' 't oileg ert' verkiezen als stadionnaam. Zo blijft ons clublied kloppen a ja...
_________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 21 Mei 2013, 14:04 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
jammen schreef: Bram schreef: Wat is er nu eigenlijk zo speciaal aan diene Dender ? Dat ze daar hier ewa verder op hun club naar willen vernoemen, mij niet gelaten. Maar ik zie er nu niet direkt de waarde van in om een club, of stadion naar te vernoemen ? ![]() Ik denk trouwens dat de naambepaling het minste van de zorgen zal zijn. Als het er ooit al van gaat komen. Beetje prikkelbaar vandaag? Of heb je mijn en mijn niet opgemerkt?Soit, in eerste instantie is natuurlijk, en daar heb je gelijk in, de realisatie van het project. Dat was niet op u ze, gewoon int algemeen Niet prikkelbaarder dan anders ingeval van k*tweer ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 21 Mei 2013, 14:13 |
|
|
Vaste Waarde
Amai ! Die zijn ginder ook goe bezig ! Kunnen wij dan misschien aan de gaverbeek gaan sjotten !!
http://www.hln.be/hln/nl/2739/Zulte-War ... Kiel.dhtml |
| 21 Mei 2013, 17:43 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
da zou hij daar zondag op de markt nie moeten gezegd hebben
|
| 21 Mei 2013, 18:13 |
|
|
Freak
Het verslag van de vergadering vanavond zal ook tellen.
|
| 21 Mei 2013, 22:32 |
|
| Pagina 77 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 75 76 77 78 79 … 462 Volgende |