|
|
| Pagina 78 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 76 77 78 79 80 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Stadion
waly 2 schreef: Het verslag van de vergadering vanavond zal ook tellen. Veel volk aanwezig _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 21 Mei 2013, 22:53 |
|
|
Junior
Een andere locatie of wel een nieuw stadion zal er op termijn zeker komen !! Waarom ?
Omdat we nooit of te nooit een bouwvergunning voor een tribune met een capaciteit van 3500 man zullen krijgen. |
| 22 Mei 2013, 22:03 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
tot vervelens toe heb ik hier in het verleden al gezegd dat op de huidige plek er NOOIT nog een bouwvergunning wordt afgeleverd ! Er zullen idd sociale woningen komen en dus zal er ZEKER moeten uitgekeken worden naar een andere locatie. Willen jullie dat aub in jullie oren knopen ?
Dank U _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 22 Mei 2013, 22:45 |
|
|
Iendracht.be - beheer
zwetzat schreef: tot vervelens toe heb ik hier in het verleden al gezegd dat op de huidige plek er NOOIT nog een bouwvergunning wordt afgeleverd ! Er zullen idd sociale woningen komen en dus zal er ZEKER moeten uitgekeken worden naar een andere locatie. Willen jullie dat aub in jullie oren knopen ? Dank U God de vader is gearriveerd... ![]() |
| 22 Mei 2013, 23:00 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Jeroen schreef: zwetzat schreef: tot vervelens toe heb ik hier in het verleden al gezegd dat op de huidige plek er NOOIT nog een bouwvergunning wordt afgeleverd ! Er zullen idd sociale woningen komen en dus zal er ZEKER moeten uitgekeken worden naar een andere locatie. Willen jullie dat aub in jullie oren knopen ? Dank U God de vader is gearriveerd... ![]() ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 23 Mei 2013, 0:15 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst |
Sociale woningen voor eendrachtsupporters?
|
| 23 Mei 2013, 8:11 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 31 Jul 2007, 20:43 Berichten: 102 Locatie: Nieuwerkerken-city |
zwetzat schreef: tot vervelens toe heb ik hier in het verleden al gezegd dat op de huidige plek er NOOIT nog een bouwvergunning wordt afgeleverd ! Er zullen idd sociale woningen komen en dus zal er ZEKER moeten uitgekeken worden naar een andere locatie. Willen jullie dat aub in jullie oren knopen ? Dank U Zolang er niet effectief een bouwvergunning aangevraagd wordt, zou ik daar toch ni zo ZEKER van zijn... |
| 23 Mei 2013, 9:22 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
tdb schreef: zwetzat schreef: tot vervelens toe heb ik hier in het verleden al gezegd dat op de huidige plek er NOOIT nog een bouwvergunning wordt afgeleverd ! Er zullen idd sociale woningen komen en dus zal er ZEKER moeten uitgekeken worden naar een andere locatie. Willen jullie dat aub in jullie oren knopen ? Dank U Zolang er niet effectief een bouwvergunning aangevraagd wordt, zou ik daar toch ni zo ZEKER van zijn... Nochtans, als zwetzat iets zegt, kunnen wij enkel een diepe buiging maken en content zijn dat hij de moeite wil doen om ons tot vervelens toe op de hoogte te brengen. |
| 23 Mei 2013, 9:42 |
|
|
Bartos schreef: tdb schreef: zwetzat schreef: tot vervelens toe heb ik hier in het verleden al gezegd dat op de huidige plek er NOOIT nog een bouwvergunning wordt afgeleverd ! Er zullen idd sociale woningen komen en dus zal er ZEKER moeten uitgekeken worden naar een andere locatie. Willen jullie dat aub in jullie oren knopen ? Dank U Zolang er niet effectief een bouwvergunning aangevraagd wordt, zou ik daar toch ni zo ZEKER van zijn... Nochtans, als zwetzat iets zegt, kunnen wij enkel een diepe buiging maken en content zijn dat hij de moeite wil doen om ons tot vervelens toe op de hoogte te brengen. ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 23 Mei 2013, 10:10 |
|
|
Junior Lid geworden op: 29 Jun 2007, 19:22 Berichten: 260 Locatie: Bambrugge (Erpe-Mere) |
witzwet schreef: Als het stadion in de toekomst niet meer in de Bredestraat zou zijn, zou ik he t' 't oileg ert' verkiezen als stadionnaam. Zo blijft ons clublied kloppen a ja... Ik had daar ook al op gepijst . 't Hoileg ertstadion. En als we het nog naar een persoon zouden noemen, dan weet ik ook wel wat. Keizer Kamielstadion. Nen iendrachter in ert en nieren . |
| 23 Mei 2013, 12:53 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 05 Nov 2009, 14:15 Berichten: 454 |
Klodde schreef: witzwet schreef: Als het stadion in de toekomst niet meer in de Bredestraat zou zijn, zou ik he t' 't oileg ert' verkiezen als stadionnaam. Zo blijft ons clublied kloppen a ja... Ik had daar ook al op gepijst . 't Hoileg ertstadion. En als we het nog naar een persoon zouden noemen, dan weet ik ook wel wat. Keizer Kamielstadion. Nen iendrachter in ert en nieren .Dat vind ik nu eens een goe gedacht zie ! Maar eerst zien dat we ooit aan een nieuw stadion geraken..... _________________ Winnaar Pronostiek seizoen 2013-2014 en hier terecht heel fier op !!! |
| 23 Mei 2013, 13:24 |
|
|
toevallige voorbijganger Lid geworden op: 13 Dec 2012, 23:01 Berichten: 14 Leeftijd: 32 Locatie: Lee |
Pixie72 schreef: Klodde schreef: witzwet schreef: Als het stadion in de toekomst niet meer in de Bredestraat zou zijn, zou ik he t' 't oileg ert' verkiezen als stadionnaam. Zo blijft ons clublied kloppen a ja... Ik had daar ook al op gepijst . 't Hoileg ertstadion. En als we het nog naar een persoon zouden noemen, dan weet ik ook wel wat. Keizer Kamielstadion. Nen iendrachter in ert en nieren .Dat vind ik nu eens een goe gedacht zie ! Maar eerst zien dat we ooit aan een nieuw stadion geraken..... Ja inderdaad, ne naam zoeken das nog verre toekomstmuziek peisk, eerst zien da alle andere nest in orde geraakt _________________ Iendracht Oilsjt 1919 that's what we call history |
| 23 Mei 2013, 13:47 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
mss eens praten met een sponsor en daar nen naam aan plakken
De Jupiler arena of ver schepper de Palm arena ![]() |
| 23 Mei 2013, 13:50 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
boer touch schreef: mss eens praten met een sponsor en daar nen naam aan plakken De Jupiler arena of ver schepper de Palm arena ![]() Goi zetj ne maan nor mèn ert!! ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 23 Mei 2013, 14:03 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:58 Berichten: 548 Locatie: Aalst |
Het beste van al zou nog het 'Jan de Nul stadion' zijn... Maar dan wel om financiële redenen. Spijtig dat diene ni zot genoeg is om onzen hoofdsponsor te worden..
|
| 23 Mei 2013, 20:39 |
|
| Pagina 78 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 76 77 78 79 80 … 462 Volgende |