|
|
| Pagina 794 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 792 793 794 795 796 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Bericht Re: Nooit Off-topic
Bartos schreef: zwetzat schreef: Jeroen schreef: Zijn account is alvast niet geband of geschorst, de verwijdering is op eigen aanvraag. Triestig trouwens die commentaar hier op hem. Was misschien misschien heel kritisch, maar kwam tenminste rechtlijnig voor zijn mening uit zonder hem aan te trekken wat een ander dacht. Belachelijk dat hij daarvoor de wind van voor kreeg van sommige supporters / blijkbaar ook Filipovic... blijkbaar vergeet je dan ook "en passant" zijn persoonlijke aanvallen, beledigingen, op de man spelen en arrogantie. Ik denk dat nu uitgerekend gij niet teveel moet zeggen als het over arrogantie gaat .![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 24 Mei 2013, 8:53 |
|
|
Nationale Ploeg
Bartos schreef: Ik denk dat nu uitgerekend gij niet teveel moet zeggen als het over arrogantie gaat .Pas op Bartos, dat kunt ge interpreteren als een persoonlijke aanval, belediging, en op de man spelen. Dat mag niet. |
| 24 Mei 2013, 8:53 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
De Jean schreef: Bartos schreef: Ik denk dat nu uitgerekend gij niet teveel moet zeggen als het over arrogantie gaat .Pas op Bartos, dat kunt ge interpreteren als een persoonlijke aanval, belediging, en op de man spelen. Dat mag niet. ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 24 Mei 2013, 8:54 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Ik heb met hem nooit problemen gehad eigenlijk, vond hem juist nog een boeiende figuur.
|
| 24 Mei 2013, 8:56 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
De Jean schreef: Waarom moest zijn account verwijderd worden? Te kritisch? Ik heb geen idee wat er op die vergadering of achter de schermen gebeurd is, maar blijkbaar is zijn account inderdaad verdwenen of is hij van naam veranderd. Zal wel een reden voor zijn, zeker. Ik weet ook niet wat er gebeurd is, maar vind het in elk geval spijtig dat hij van het forum verdwenen is. Was kritisch (soms te), maar zijn kritiek was altijd gefundeerd en ging de discussie niet uit de weg. Het moeten niet allemaal blinde hoera reacties zijn. |
| 24 Mei 2013, 8:58 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Smetje schreef: De Jean schreef: Waarom moest zijn account verwijderd worden? Te kritisch? Ik heb geen idee wat er op die vergadering of achter de schermen gebeurd is, maar blijkbaar is zijn account inderdaad verdwenen of is hij van naam veranderd. Zal wel een reden voor zijn, zeker. Ik weet ook niet wat er gebeurd is, maar vind het in elk geval spijtig dat hij van het forum verdwenen is. Was kritisch (soms te), maar zijn kritiek was altijd gefundeerd en ging de discussie niet uit de weg. Het moeten niet allemaal blinde hoera reacties zijn. Als ge constant iedereen zijn zakken komt volschijten en bij vele mensen persoonlijk wordt, vind ik het een mirakel dat die nog geen kaart gekregen had, er hebben er hier al voor minder gekregen _________________ www.spionkoplede.com |
| 24 Mei 2013, 9:02 |
|
|
Iendracht.be - beheer
De Jean schreef: Jeroen schreef: Zijn account is alvast niet geband of geschorst, de verwijdering is op eigen aanvraag. Triestig trouwens die commentaar hier op hem. Was misschien misschien heel kritisch, maar kwam tenminste rechtlijnig voor zijn mening uit zonder hem aan te trekken wat een ander dacht. Belachelijk dat hij daarvoor de wind van voor kreeg van sommige supporters / blijkbaar ook Filipovic... Net zoals je zijn recht op meningsuiting verdedigt moet je dat in theorie ook kunnen voor de forumleden die er nu commentaar op geven. Maar als hij zich inderdaad gedwongen heeft gevoeld om zijn account te verwijderen, dan vind ik dat eigenlijk niet ok. En het is al zeker niet aan Flipo om daarover iets te zeggen, toch? Trouwens mooi dat hij zich niet verstopte achter zijn forumnaam, en ook gewoon effectief naar die vergadering is gegaan. Niet iedereen zou dat doen. Zolang we niet weten wat er exact is gebeurd, kunnen we moeilijk oordelen natuurlijk. Het is toch niet dat hij niet tegen kritiek kon zeker? Zal't dikwijls weerleggen, ik denk dat anderen eerder daarmee een probleem hadden... |
| 24 Mei 2013, 9:09 |
|
|
Nationale Ploeg
Ik denk dat ge mij verkeerd begrijpt, Jeroen. Ik vind het ook spijtig dat iemand zich verplicht voelt zijn account te verwijderen.
Vooral als ge ziet dat wat bepaalde mensen hem verwijten (op de man spelen) dagelijkse kost is hier op het forum. Zelfs in hun reacties spelen ze nu op de man. Niet logisch. |
| 24 Mei 2013, 9:14 |
|
|
Freak
was het zo ernstig dat filipovic zich moest moeien?
|
| 24 Mei 2013, 9:16 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Bakkie schreef: Opsporing verzocht Op 21 mei 2013 vertrok(Ell coredor) bij hem thuis in Aalst. Hij ging naar de supporters vergadering in de Bredestraat,stadion Eendracht Aalst. De heer Ell Coredor is groot, 1m86, corpulent en heeft kort, grijsblond haar. Hij droeg op dat moment een donkerblauwe jeansbroek, een donkerblauw T-shirt en een donkergrijze sportieve Millet-jas en een wit zwarte sjaal. Wie inlichtingen heeft of weet waar deze persoon zich bevind,kan contact opnemen met de manager van Aalst,discretie wordt verzekerd Mààr op 21mei 2013, is er een nieuw account aangemaakt(stefke). Is dàt de verijzenis van Ell Coredor?!!! Mis niks van deze spannende reeks, dagelijks te bekijken op uw favoriete website/forum en zonder reclameblokken! ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 24 Mei 2013, 9:40 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
waly 2 schreef: was het zo ernstig dat filipovic zich moest moeien? Is toch een raar verhaal. Tenzij den El Corre met Flippo zijne wederhelft gaan lopen is dan begrijp ik het mss nog .Er zitten hier toch echt wel zwaarder gevallen dan hij e. Af en toe wat kritische posts houden het boeltje hier toch levend. Soit , ben eens benieuwd naar de uitleg... Pakske chips ... _________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 24 Mei 2013, 9:44 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ik heb geen idee wat er dinsdag gebeurd is, maar ik weet wel dat er spelers zijn die het forum volgen en dat El Corredor totaal niet geliefd is bij sommige spelers.
|
| 24 Mei 2013, 9:48 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
Smetje schreef: Ik heb geen idee wat er dinsdag gebeurd is, maar ik weet wel dat er spelers zijn die het forum volgen en dat El Corredor totaal niet geliefd is bij sommige spelers. Trap eens een open deur in.... Zou een beetje belachelijk zijn om daar spel over te maken ze. Niet? _________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 24 Mei 2013, 9:51 |
|
|
Nationale Ploeg
Smetje schreef: Ik heb geen idee wat er dinsdag gebeurd is, maar ik weet wel dat er spelers zijn die het forum volgen en dat El Corredor totaal niet geliefd is bij sommige spelers. Dat is een beetje normaal. Ik heb zelf bvb ook al meerdere keren gezegd dat ik vind dat Filipovic niet meer op het veld moet staan volgend seizoen. Die zal dat natuurlijk niet graag lezen, ook al bedoel ik daarmee dat hij naast het veld een belangrijke(re) rol kan spelen bij de uitbouw van de club. |
| 24 Mei 2013, 9:53 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
In het verleden zijn er hier andere spelers toch veel harder door de stront getrokken é, ik moet geen namen noemen zeker.
|
| 24 Mei 2013, 9:54 |
|
| Pagina 794 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 792 793 794 795 796 … 885 Volgende |