|
|
| Pagina 795 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 793 794 795 796 797 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bericht Re: Nooit Off-topic
De Jean schreef: Smetje schreef: Ik heb geen idee wat er dinsdag gebeurd is, maar ik weet wel dat er spelers zijn die het forum volgen en dat El Corredor totaal niet geliefd is bij sommige spelers. Dat is een beetje normaal. Ik heb zelf bvb ook al meerdere keren gezegd dat ik vind dat Filipovic niet meer op het veld moet staan volgend seizoen. Die zal dat natuurlijk niet graag lezen, ook al bedoel ik daarmee dat hij naast het veld een belangrijke(re) rol kan spelen bij de uitbouw van de club. Euh mannekes, op de vorige pagina wordt aangehaald dat niemand weet wat er is gebeurd/gezegd, maar tegelijkertijd duikt de ene straffe insinuatie na de andere op... Inderdaad leuk om volgen met een zakske chips maar dat een prof met 15 jaar ervaring in topvoetbal wegens kritiek op zijn voetbalcapaciteiten van enkele mensen op een supportersforum gaat wakker liggen, dan doen jullie jezelf toch wel iets te veel eer aan denk ik... Effe serieus blijven... Zoals hier al is gepost, heeft El Corredor blijkbaar zelf beslist zich terug te trekken... Misschien is het handiger het hem zelf te vragen waarom dan wel? Zoals steeds zal hij daarvoor ook toch wel zijn redenen/argumentatie hebben? |
| 24 Mei 2013, 10:07 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Smetje schreef: Ik heb geen idee wat er dinsdag gebeurd is, maar ik weet wel dat er spelers zijn die het forum volgen en dat El Corredor totaal niet geliefd is bij sommige spelers. Dat ze dan bij Zichem Zussen Bolder gaan sjotten hé zeg. Als El Corredor vroeg om zijn account te desactiveren dan vind ik wel dat er begrip voor moet zijn. Trouwens niet de indruk dat die met ruzie uit elkaar gegaan zijn, 't was heftig maar op het einde niet de indruk dat ze mekaar gingen kapot maken. _________________ If you never try, you'll never know |
| 24 Mei 2013, 12:00 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
DavidSeal schreef: Bakkie schreef: Opsporing verzocht Op 21 mei 2013 vertrok(Ell coredor) bij hem thuis in Aalst. Hij ging naar de supporters vergadering in de Bredestraat,stadion Eendracht Aalst. De heer Ell Coredor is groot, 1m86, corpulent en heeft kort, grijsblond haar. Hij droeg op dat moment een donkerblauwe jeansbroek, een donkerblauw T-shirt en een donkergrijze sportieve Millet-jas en een wit zwarte sjaal. Wie inlichtingen heeft of weet waar deze persoon zich bevind,kan contact opnemen met de manager van Aalst,discretie wordt verzekerd Mààr op 21mei 2013, is er een nieuw account aangemaakt(stefke). Is dàt de verijzenis van Ell Coredor?!!! Mis niks van deze spannende reeks, dagelijks te bekijken op uw favoriete website/forum en zonder reclameblokken! ![]() Een eventueel nieuw account heb je toch niet nodig om ons forum te LEZEN? Dit terzijde... _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 24 Mei 2013, 14:22 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Bram schreef: Smetje schreef: Ik heb geen idee wat er dinsdag gebeurd is, maar ik weet wel dat er spelers zijn die het forum volgen en dat El Corredor totaal niet geliefd is bij sommige spelers. Dat ze dan bij Zichem Zussen Bolder gaan sjotten hé zeg. Als El Corredor vroeg om zijn account te desactiveren dan vind ik wel dat er begrip voor moet zijn. Trouwens niet de indruk dat die met ruzie uit elkaar gegaan zijn, 't was heftig maar op het einde niet de indruk dat ze mekaar gingen kapot maken. |
| 24 Mei 2013, 17:57 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
DT schreef: De Jean schreef: Smetje schreef: Ik heb geen idee wat er dinsdag gebeurd is, maar ik weet wel dat er spelers zijn die het forum volgen en dat El Corredor totaal niet geliefd is bij sommige spelers. Dat is een beetje normaal. Ik heb zelf bvb ook al meerdere keren gezegd dat ik vind dat Filipovic niet meer op het veld moet staan volgend seizoen. Die zal dat natuurlijk niet graag lezen, ook al bedoel ik daarmee dat hij naast het veld een belangrijke(re) rol kan spelen bij de uitbouw van de club. Euh mannekes, op de vorige pagina wordt aangehaald dat niemand weet wat er is gebeurd/gezegd, maar tegelijkertijd duikt de ene straffe insinuatie na de andere op... Inderdaad leuk om volgen met een zakske chips maar dat een prof met 15 jaar ervaring in topvoetbal wegens kritiek op zijn voetbalcapaciteiten van enkele mensen op een supportersforum gaat wakker liggen, dan doen jullie jezelf toch wel iets te veel eer aan denk ik... Effe serieus blijven... Zoals hier al is gepost, heeft El Corredor blijkbaar zelf beslist zich terug te trekken... Misschien is het handiger het hem zelf te vragen waarom dan wel? Zoals steeds zal hij daarvoor ook toch wel zijn redenen/argumentatie hebben? Dan vind ik het wel raar dat een prof met 15 jaar ervaring in het topvoetbal zo in discussie gaat met een supporter op een supportersvergadering... ![]() _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 24 Mei 2013, 18:30 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Gaskonijn schreef: DT schreef: De Jean schreef: Dat is een beetje normaal. Ik heb zelf bvb ook al meerdere keren gezegd dat ik vind dat Filipovic niet meer op het veld moet staan volgend seizoen. Die zal dat natuurlijk niet graag lezen, ook al bedoel ik daarmee dat hij naast het veld een belangrijke(re) rol kan spelen bij de uitbouw van de club. Euh mannekes, op de vorige pagina wordt aangehaald dat niemand weet wat er is gebeurd/gezegd, maar tegelijkertijd duikt de ene straffe insinuatie na de andere op... Inderdaad leuk om volgen met een zakske chips maar dat een prof met 15 jaar ervaring in topvoetbal wegens kritiek op zijn voetbalcapaciteiten van enkele mensen op een supportersforum gaat wakker liggen, dan doen jullie jezelf toch wel iets te veel eer aan denk ik... Effe serieus blijven... Zoals hier al is gepost, heeft El Corredor blijkbaar zelf beslist zich terug te trekken... Misschien is het handiger het hem zelf te vragen waarom dan wel? Zoals steeds zal hij daarvoor ook toch wel zijn redenen/argumentatie hebben? Dan vind ik het wel raar dat een prof met 15 jaar ervaring in het topvoetbal zo in discussie gaat met een supporter op een supportersvergadering... ![]() God ja, vraag blijft waarover de discussie ging natuurlijk en dan komen we toch weer bij de protagonisten zelf uit hé die dat maar kunnen zeggen. En den enen zit niet op het forum en den anderen... ook niet meer ![]() |
| 24 Mei 2013, 18:49 |
|
|
Scholier
Spijtige zaak voor het forum dat el corredor weg is.Was recht voor de raap en hield ons wakker.
Het bewijs van de clubliefde van een 15 jarige profvoetballer - die naar ik vernomen heb ook zijn punten uitbetaald krijgt bij verlies - om een zo trouwe supporter weg te jagen. |
| 24 Mei 2013, 19:07 |
|
|
Ancien
Cornel1 schreef: Spijtige zaak voor het forum dat el corredor weg is.Was recht voor de raap en hield ons wakker. Het bewijs van de clubliefde van een 15 jarige profvoetballer - die naar ik vernomen heb ook zijn punten uitbetaald krijgt bij verlies - om een zo trouwe supporter weg te jagen. Da's een feit... Had liever een ex-Zandberg man zien vertrekken die telkens opduikt als er iemand waar hij niet mee kon opschieten, te kakken wordt gezet en er graag nog een schepje bijdoet ook... |
| 24 Mei 2013, 19:11 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
De grote vraag is en blijft,waarom verwijderd Ell Coredor zijn account na een discussie met Flippo,heeft hij (Flippo) dan al iets te zeggen op een openbaar forum of heeft Ell Coredor een foute post geplaatst en nu ingezien heeft dat hij fout zat
![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 24 Mei 2013, 19:25 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Bakkie schreef: De grote vraag is en blijft,waarom verwijderd Ell Coredor zijn account na een discussie met Flippo,heeft hij (Flippo) dan al iets te zeggen op een openbaar forum of heeft Ell Coredor een foute post geplaatst en nu ingezien heeft dat hij fout zat ![]() Ik denk dat we dat allemaal te ver gaan zoeken. Een gewone 'foert' volstaat ook nog steeds als reden. Trouwens er zijn er wel nog een aantal hé, die meelezen maar niks durven posten uit vrees voor de commentaren...al dan niet van spelers of eigen supporters. Op het forum moet je ook wel tegen een stootje kunnen hé. Verschillende visies en meningen zijn er steeds en dan kan het serieus botsen. Nog maar te zwijgen over kwetsende commentaren e.d. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 24 Mei 2013, 21:17 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bakkie schreef: De grote vraag is en blijft,waarom verwijderd Ell Coredor zijn account na een discussie met Flippo,heeft hij (Flippo) dan al iets te zeggen op een openbaar forum of heeft Ell Coredor een foute post geplaatst en nu ingezien heeft dat hij fout zat ![]() We zullen evkes ophelderen: Het gesprek tussen elco en filipovic ging in geen geval over de sportieve commentaren,flipo had het eerder moeilijk met de persoonlijke aanvallen vantwege el corredor op zijn persoon en als deze dan nog gelogen zijn weet ge dat de confrontatie ooit wel komt en is daarom ook in discussie gegaan met elco. Elco heeft na dit gesprek dan blijkbaar beslist om zijn account hier te verwijderen en zoals hier al gezegd werd,het gesprek werd positief afgesloten en zeker niet met ruzie. |
| 24 Mei 2013, 21:53 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Iendrachter90 schreef: Bakkie schreef: De grote vraag is en blijft,waarom verwijderd Ell Coredor zijn account na een discussie met Flippo,heeft hij (Flippo) dan al iets te zeggen op een openbaar forum of heeft Ell Coredor een foute post geplaatst en nu ingezien heeft dat hij fout zat ![]() We zullen evkes ophelderen: Het gesprek tussen elco en filipovic ging in geen geval over de sportieve commentaren,flipo had het eerder moeilijk met de persoonlijke aanvallen vantwege el corredor op zijn persoon en als deze dan nog gelogen zijn weet ge dat de confrontatie ooit wel komt en is daarom ook in discussie gegaan met elco. Elco heeft na dit gesprek dan blijkbaar beslist om zijn account hier te verwijderen en zoals hier al gezegd werd,het gesprek werd positief afgesloten en zeker niet met ruzie. Voilà _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 24 Mei 2013, 22:02 |
|
|
Een man die in het gesloten asielcentrum van Vottem verblijft, heeft zichzelf gisterenavond verminkingen toegebracht. Hij vertoonde snijwonden en slikte een sleutelbos in. De man werd overgebracht naar een ziekenhuis in Luik. Daar vluchtte hij evenwel kort na middernacht weg, op het ogenblik dat chirurgen zich klaarmaakten om de man te opereren.
Het zal pijnlijk zijn aan het gaatje ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 24 Mei 2013, 22:05 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Bakkie schreef: De grote vraag is en blijft,waarom verwijderd Ell Coredor zijn account na een discussie met Flippo,heeft hij (Flippo) dan al iets te zeggen op een openbaar forum of heeft Ell Coredor een foute post geplaatst en nu ingezien heeft dat hij fout zat ![]() openbaar forum is wel met een korreltje zout te nemen natuurlijk , ik heb ook mijn eigen gedacht en dat gedacht kom ik hier op sommige momenten ook eens verkondigen ... en soms is het niet hetzelfde gedacht als een ( zonder namen te noemen) groepje vrienden die ook hier op 't forum alles eens zijn met elkaar .... die er dan met zen allen tegenin gaan ( zoals bij el coredor al dikwijls het geval is geweest). dus ik kan mij niet van het gedacht ontdoen dat dit wel eens een van de oorzaken zou kunnen zijn geweest ( buiten wat op de vergadering zou zijn gebeurd of gezegd) van zijn besluit hier niks meer te komen verkondigen. zoals men weet is dit een OPENBAAR forum en mag iedereen zijn eigen gedacht hier zetten...maar als elke post die je hier zet (al is het volgens sommigen dan tegen of anti weet ik veel wie) direct word afgeschoten ipv er over te debatteren (wat een forum toch als doel heeft) kan ik mij wel voorstellen dat ge op den duur er uw goesting van hebt als ge het gevoel hebt tegen de muur te praten he.....ik ken er nog een paar die hier vroeger dagelijks verhalen vertelden die nu niks meer posten omdat ze het hier een oord van verderf vinden hoor |
| 25 Mei 2013, 1:20 |
|
|
De antibioticaresistente ESBL-bacterie bedreigt de volksgezondheid. Daar waarschuwt Herman Goossens, hoogleraar microbiologie aan de Universiteit Antwerpen en internationaal expert op het vlak van antibiotica, voor in De Standaard en Het Belang van Limburg. De overheid doet te weinig om de bacterie te bestrijden.
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 25 Mei 2013, 7:29 |
|
| Pagina 795 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 793 794 795 796 797 … 885 Volgende |