|
|
| Pagina 796 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 794 795 796 797 798 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Bericht Re: Nooit Off-topic
supersossis schreef: Bakkie schreef: De grote vraag is en blijft,waarom verwijderd Ell Coredor zijn account na een discussie met Flippo,heeft hij (Flippo) dan al iets te zeggen op een openbaar forum of heeft Ell Coredor een foute post geplaatst en nu ingezien heeft dat hij fout zat ![]() openbaar forum is wel met een korreltje zout te nemen natuurlijk , ik heb ook mijn eigen gedacht en dat gedacht kom ik hier op sommige momenten ook eens verkondigen ... en soms is het niet hetzelfde gedacht als een ( zonder namen te noemen) groepje vrienden die ook hier op 't forum alles eens zijn met elkaar .... die er dan met zen allen tegenin gaan ( zoals bij el coredor al dikwijls het geval is geweest). dus ik kan mij niet van het gedacht ontdoen dat dit wel eens een van de oorzaken zou kunnen zijn geweest ( buiten wat op de vergadering zou zijn gebeurd of gezegd) van zijn besluit hier niks meer te komen verkondigen. zoals men weet is dit een OPENBAAR forum en mag iedereen zijn eigen gedacht hier zetten...maar als elke post die je hier zet (al is het volgens sommigen dan tegen of anti weet ik veel wie) direct word afgeschoten ipv er over te debatteren (wat een forum toch als doel heeft) kan ik mij wel voorstellen dat ge op den duur er uw goesting van hebt als ge het gevoel hebt tegen de muur te praten he.....ik ken er nog een paar die hier vroeger dagelijks verhalen vertelden die nu niks meer posten omdat ze het hier een oord van verderf vinden hoor |
| 25 Mei 2013, 7:47 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
En toch zitten ze alle dagen het oord van verderf te lezen
![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 25 Mei 2013, 7:52 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Zienaa schreef: In Londen is een Brits soldaat op straat in stukken gehakt :S http://www.standaard.be/cnt/DMF20130524_065 ondertussen zijn er directe banden aan het licht gekomen met dienen anderen aap hier in belgie _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 25 Mei 2013, 10:27 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bakkie schreef: De grote vraag is en blijft,waarom verwijderd Ell Coredor zijn account na een discussie met Flippo,heeft hij (Flippo) dan al iets te zeggen op een openbaar forum of heeft Ell Coredor een foute post geplaatst en nu ingezien heeft dat hij fout zat ![]() Zopas ben ik terug van BBQ op de Zandberg en kwam er Flippo tegen. Hij vroeg me uitdrukkelijk hier te melden dat hij NIET gevraagd heeft aan El Corredor zijn account te verwijderen. Het gesprek ging op de vergadering over het feit, dat hij géén enkel probleem heeft dat er op een forum kritiek wordt gegeven op zijn persoon.Dan wel op het sportieve van zijn prestaties. Wel had hij het moeilijk met het posten van berichten over financiele verdiensten en alsook de fameuze post dat Flippo een gatlikker was van huidig bestuur !!! Géén persoonlijke aanvallen door iemand die volgens Flippo leugens kwam vertellen !!! Case closed voor Flippo !! _________________ Century game 22 juni 2019 Laatst gewijzigd door Onderkroiper op 25 Mei 2013, 20:56, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 25 Mei 2013, 20:54 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bakkie schreef: De grote vraag is en blijft,waarom verwijderd Ell Coredor zijn account na een discussie met Flippo,heeft hij (Flippo) dan al iets te zeggen op een openbaar forum of heeft Ell Coredor een foute post geplaatst en nu ingezien heeft dat hij fout zat ![]() Zopas ben ik terug van BBQ op de Zandberg en kwam er Flippo tegen. Hij vroeg me uitdrukkelijk hier te melden dat hij NIET gevraagd heeft aan El Corredor zijn account te verwijderen. Het gesprek ging op de vergadering over het feit, dat hij géén enkel probleem heeft dat er op een forum kritiek wordt gegeven op zijn persoon. Dan wel op het sportieve van zijn prestaties. Wel had hij het moeilijk met het posten van berichten over financiele verdiensten en alsook de fameuze post dat Flippo een gatlikker was van huidig bestuur !!! Géén persoonlijke aanvallen door iemand die volgens Flippo leugens kwam vertellen !!! Case closed voor Flippo !! _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 25 Mei 2013, 20:54 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Onderkroiper schreef: Bakkie schreef: De grote vraag is en blijft,waarom verwijderd Ell Coredor zijn account na een discussie met Flippo,heeft hij (Flippo) dan al iets te zeggen op een openbaar forum of heeft Ell Coredor een foute post geplaatst en nu ingezien heeft dat hij fout zat ![]() Zopas ben ik terug van BBQ op de Zandberg en kwam er Flippo tegen. Hij vroeg me uitdrukkelijk hier te melden dat hij NIET gevraagd heeft aan El Corredor zijn account te verwijderen. Het gesprek ging op de vergadering over het feit, dat hij géén enkel probleem heeft dat er op een forum kritiek wordt gegeven op zijn persoon. Dan wel op het sportieve van zijn prestaties. Wel had hij het moeilijk met het posten van berichten over financiele verdiensten en alsook de fameuze post dat Flippo een gatlikker was van huidig bestuur !!! Géén persoonlijke aanvallen door iemand die volgens Flippo leugens kwam vertellen !!! Case closed voor Flippo !! Het laatste dus _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 25 Mei 2013, 23:21 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
DT schreef: Cornel1 schreef: Spijtige zaak voor het forum dat el corredor weg is.Was recht voor de raap en hield ons wakker. Het bewijs van de clubliefde van een 15 jarige profvoetballer - die naar ik vernomen heb ook zijn punten uitbetaald krijgt bij verlies - om een zo trouwe supporter weg te jagen. Da's een feit... Had liever een ex-Zandberg man zien vertrekken die telkens opduikt als er iemand waar hij niet mee kon opschieten, te kakken wordt gezet en er graag nog een schepje bijdoet ook... Pffft...gaan we er een martelaar van maken ofzo?! Als hij beslist van hier weg te blijven is dat ZIJN keuze...En met verhaaltjes van ik heb gehoord, moet je altijd opletten. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 26 Mei 2013, 10:21 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Zag net dat er een opsporingsbericht voor Urbanneke op de website staat, dacht dat die al lang uitgekomen was?
|
| 27 Mei 2013, 14:44 |
|
|
Zienaa schreef: Zag net dat er een opsporingsbericht voor Urbanneke op de website staat, dacht dat die al lang uitgekomen was? Ik kwam per toeval een foto tegen in mijn fotoarchief en plaatste oproep via mij FB account Nadien werd mijn oproep overgenomen door de officiële site Jammer dat na 2 jaar Urbanneke inderdaad nog niet teruggebracht is Hopelijk komt hij eerstdaags boven water ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 27 Mei 2013, 15:18 |
|
|
forumlegende
Denk dat sommigen het begrip van een forum nog eens moeten herbekijken. En ook meteen maar eens leren relativeren.
|
| 28 Mei 2013, 10:16 |
|
|
forumlegende
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland ... d-op.dhtml
Wat ze daar van zin zijn...ik weet het niet zelle! |
| 28 Mei 2013, 10:50 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
tympanum2 schreef: http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/1641012/2013/05/27/Gent-heft-na-debat-van-vier-uur-hoofddoekenverbod-op.dhtml Wat ze daar van zin zijn...ik weet het niet zelle! Allez jong? Plat op den buik gaan voor wat stemmetjes...dé werkwijze van de sossen!! _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 28 Mei 2013, 10:53 |
|
|
DavidSeal schreef: tympanum2 schreef: http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/1641012/2013/05/27/Gent-heft-na-debat-van-vier-uur-hoofddoekenverbod-op.dhtml Wat ze daar van zin zijn...ik weet het niet zelle! Allez jong? Plat op den buik gaan voor wat stemmetjes...dé werkwijze van de sossen!! We zijn er dicht bij dat er in de nabije toekomst, door die mannen zelf een partij gesticht wordt en dan .... zijn de Sossen hun stemmen kwijt ....... _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 28 Mei 2013, 11:42 |
|
|
forumlegende |
Onderkroiper schreef: DavidSeal schreef: tympanum2 schreef: http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/1641012/2013/05/27/Gent-heft-na-debat-van-vier-uur-hoofddoekenverbod-op.dhtml Wat ze daar van zin zijn...ik weet het niet zelle! Allez jong? Plat op den buik gaan voor wat stemmetjes...dé werkwijze van de sossen!! We zijn er dicht bij dat er in de nabije toekomst, door die mannen zelf een partij gesticht wordt en dan .... zijn de Sossen hun stemmen kwijt ....... ze hebben al een partij bij lokale verkiezingen op verschillende plaatsen, dus het zou met niet verbazen als die bij één van de 2 komende verkiezingen voor gemeenschap, gewest of federaal niveau ook opkomen in Vlaanderen, Wallonië, Duitstalige gebieden of wie weet zelfs heel België... _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 28 Mei 2013, 13:50 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
De partij ISLAM bestaat inderdaad al in Brussel.
|
| 28 Mei 2013, 16:18 |
|
| Pagina 796 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 794 795 796 797 798 … 885 Volgende |