|
|
| Pagina 81 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 79 80 81 82 83 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Bericht Re: Stadion
supersossis schreef: Xander schreef: josken1 schreef: Dan nemen ze toch beter een tribune van 2000 man voor ons, zet ze in het midden en steek de bezoekers in de Europatribune. Voor die 2 keer dat een ploeg veel volk mee brengt op een seizoen... Bwaa, niet evident, ik heb voor die kampioenenmatchen 2 jaar terug in het bezoekersvak gestaan en de sfeer was daar heelwat minder, hoor... Dat gat ertussen, maakt groot verschil! Mss stellen ze die tribune open voor onze supporters wanneer er ploegen komen die met de europatribune genoeg hebben ? Al zou dat de sfeer niet ten goede komen natuurlijk... geen slecht gedacht , das dan 500 extra plaatsen voor als nodig moest zijn...en sfeer maakt iedereen voor zichzelf wel , de spionkop zal de aanzet wel geven zeker? |
| 26 Mei 2013, 19:42 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
Afbraak huidige tribune gisteren op de gemeenteraad goedgekeurd. Effectieve afbraak begint +/- eind juli (eerst aanbesteden, dan zitten we met het bouwverlof). De 1e wedstrijden van de nieuwe competitie zullen dus vanuit de zitplaatsen zijn (zoals reeds meegedeeld door bestuur).
|
| 29 Mei 2013, 8:48 |
|
|
Freak
|
| 29 Mei 2013, 8:50 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Kheb daar nu ni echt een zicht op, maar het is toch al meermaals int nieuws geweest dat er veel bedrijven doorwerken tydens het bouwverlof en hun verlof op andere tydstippen opnemen? Kan da bij ons ni lukken om zo een firma te vinden??
![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 29 Mei 2013, 8:52 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47 Berichten: 743 Leeftijd: 44 |
Mijn collega raadslid Penne liet wel opmerken dat de huur van deze tribunes gedurende 2 jaar overeenstemt met de aankoopprijs. en stelde daarop voor of het niet beter is ze dan te kopen, en ze nadien dan zelf te verkopen aan de prijs die ze op dat moment nog waard zijn. Deze opmerking ging meegenomen worden.
_________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 29 Mei 2013, 11:50 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bart Van den Neste schreef: Mijn collega raadslid Penne liet wel opmerken dat de huur van deze tribunes gedurende 2 jaar overeenstemt met de aankoopprijs. en stelde daarop voor of het niet beter is ze dan te kopen, en ze nadien dan zelf te verkopen aan de prijs die ze op dat moment nog waard zijn. Deze opmerking ging meegenomen worden. Logisch toch !!! _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 29 Mei 2013, 11:57 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47 Berichten: 743 Leeftijd: 44 |
Onderkroiper schreef: Bart Van den Neste schreef: Mijn collega raadslid Penne liet wel opmerken dat de huur van deze tribunes gedurende 2 jaar overeenstemt met de aankoopprijs. en stelde daarop voor of het niet beter is ze dan te kopen, en ze nadien dan zelf te verkopen aan de prijs die ze op dat moment nog waard zijn. Deze opmerking ging meegenomen worden. Logisch toch !!! Dat was nochtans niet wat ze van plan waren. _________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 29 Mei 2013, 12:11 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Waarom moet dat toch altijd zo lang duren
Afbraak nu pas eind juli (reken daar gerust nog wat weken vertraging bij). Er blijft niet veel meer over van de originele planning waarbij de afbraak direct na de laatste match ging gebeuren ... Als je het geluk hebt vb Antwerp te ontvangen 1 vd eerste matchen, zalt ook weer sjiek zijn ![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 29 Mei 2013, 12:16 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Verbechio schreef: Waarom moet dat toch altijd zo lang duren Waarom? Wet op overheidsopdrachten. Termijnen voor inschrijving van aannemers op deze opdracht moeten gerespecteerd worden. Stadsbestuur kan daar niks aan doen. _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 29 Mei 2013, 12:17 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
anathema76 schreef: Verbechio schreef: Waarom moet dat toch altijd zo lang duren Waarom? Wet op overheidsopdrachten. Termijnen voor inschrijving van aannemers op deze opdracht moeten gerespecteerd worden. Stadsbestuur kan daar niks aan doen. Alles hangt af van wanneer ge uw aanbesteding uitschrijft e ![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 29 Mei 2013, 12:19 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Verbechio schreef: Alles hangt af van wanneer ge uw aanbesteding uitschrijft e ![]() Wellicht ongeveer nu, want eerst moet gemeenteraad groen licht geven ![]() _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 29 Mei 2013, 12:19 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23 Berichten: 1031 Locatie: Oilsjt |
Bart Van den Neste schreef: Onderkroiper schreef: Bart Van den Neste schreef: Mijn collega raadslid Penne liet wel opmerken dat de huur van deze tribunes gedurende 2 jaar overeenstemt met de aankoopprijs. en stelde daarop voor of het niet beter is ze dan te kopen, en ze nadien dan zelf te verkopen aan de prijs die ze op dat moment nog waard zijn. Deze opmerking ging meegenomen worden. Logisch toch !!! Dat was nochtans niet wat ze van plan waren. Uw collega raadslid kan misschien ook wat sneller voor de nodige vergunningen zorgen, hij kent daar zijn weg. Als je in het centrum van Aalst appartementen kan zetten zonder garages moet een sloopvergunning krijgen klein bier zijn ... |
| 29 Mei 2013, 12:21 |
|
|
anathema76 schreef: Verbechio schreef: Alles hangt af van wanneer ge uw aanbesteding uitschrijft e ![]() Wellicht ongeveer nu, want eerst moet gemeenteraad groen licht geven ![]() Ik ben niet achterlijk e vriend, ik bedoelde van in het begin dat die vergunning geven veel te lang duurde. Elke keer een maand wachten op de gemeenteraad, en dan nog ![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 29 Mei 2013, 12:22 |
|
|
Verbechio schreef: Ik ben niet achterlijk e vriend, ik bedoelde van in het begin dat die vergunning geven veel te lang duurde. Elke keer een maand wachten op de gemeenteraad, en dan nog ![]() Hold your horses e vriend 1. Vergunningsaanvraag is al weken geleden ingediend, 't is echter Stedenbouw Gent die sloopvergunning moet afleveren (stad Aalst kan zichzelf moeilijk een sloopvergunning geven). Dat duurt wel snel een maand (Stedenbouw Gent behandelt vergunningsaanvragen uit de ganse provincie). -> vertraging nummer 1. 2. Als pas eind april duidelijk werd hoe erg de toestand van de staantribune is, dan kan dossier op eerstvolgende gemeenteraad (dus die van gisteren) gezet worden. Er is maar één gemeenteraad per maand -> vertraging nummer 2 3. Eens groen licht van gemeenteraad (gisteren dus) kan aanbestedingsdossier sloop gepubliceerd worden (dossier is wellicht voorbije weken al klaargemaakt). Aannemers hebben nu 3-4 weken om in te schrijven, dus opening offertes wellicht eind juni -> vertraging 3 4. bouwvakantie -> vertraging 4 Ik vind dat ook allemaal niet tof, maar de administratieve molen gaat niet sneller. Feit is dat het probleem van die staantribune AL JAREN GELEDEN had moeten aangepakt worden, maar politici en vooruitziendheid... _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 29 Mei 2013, 12:55 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 11:06 Berichten: 563 Leeftijd: 47 Locatie: Aalst |
anathema76 schreef: Verbechio schreef: Ik ben niet achterlijk e vriend, ik bedoelde van in het begin dat die vergunning geven veel te lang duurde. Elke keer een maand wachten op de gemeenteraad, en dan nog ![]() Hold your horses e vriend 1. Vergunningsaanvraag is al weken geleden ingediend, 't is echter Stedenbouw Gent die sloopvergunning moet afleveren (stad Aalst kan zichzelf moeilijk een sloopvergunning geven). Dat duurt wel snel een maand (Stedenbouw Gent behandelt vergunningsaanvragen uit de ganse provincie). -> vertraging nummer 1. 2. Als pas eind april duidelijk werd hoe erg de toestand van de staantribune is, dan kan dossier op eerstvolgende gemeenteraad (dus die van gisteren) gezet worden. Er is maar één gemeenteraad per maand -> vertraging nummer 2 3. Eens groen licht van gemeenteraad (gisteren dus) kan aanbestedingsdossier sloop gepubliceerd worden (dossier is wellicht voorbije weken al klaargemaakt). Aannemers hebben nu 3-4 weken om in te schrijven, dus opening offertes wellicht eind juni -> vertraging 3 4. bouwvakantie -> vertraging 4 Ik vind dat ook allemaal niet tof, maar de administratieve molen gaat niet sneller. Feit is dat het probleem van die staantribune AL JAREN GELEDEN had moeten aangepakt worden, maar politici en vooruitziendheid... Het kan zijn dat ik mis ben, maar Aalst is voor stedebouw een "ontvoogde" gemeente dus die kunnen zichzelf deze sloopvergunning toekennen. |
| 29 Mei 2013, 13:43 |
|
| Pagina 81 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 79 80 81 82 83 … 462 Volgende |