Derde Klasse A - Pagina 13 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 410 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 28
 Derde Klasse A 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 48
Bericht Re: Derde Klasse A
Gruunwit schreef:
Vanaf volgend seizoen verandert de naam van Verbroedering Geel-Meerhout in Allemaal Samen Verbroedering Geel (afgekort ASV Geel). Bron: geelfm

Voor de tegenstanders wordt dat waarschijnlijk "Alle Sukkelaar Van Geel". Iemand een beter alternatief?

Alle Strandjeanetten :wadde:

28 Mei 2013, 23:31

Altijd Strafschop Voor Geel...... :kots:

29 Mei 2013, 7:05
Nationale Ploeg

oilsjt1919 schreef:
Altijd Strafschop Voor Geel...... :kots:

Wrijf het er nog maar wat in. :( Maar wel goed gevonden. (y)

29 Mei 2013, 18:39
forumlegende

Racing Mechelen zal het nog halen zondag, het zal 5-0 worden!

29 Mei 2013, 19:46
Ancien

Leeftijd: 55
Jean schreef:

Ik hoop het.

29 Mei 2013, 19:51
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
DavidSeal schreef:
Jean schreef:

Ik hoop het.

dat zou pas wat zijn: het mirakel van Mechelen
:D

29 Mei 2013, 22:57
forumlegende

Leeftijd: 35
WLM: [email protected]
"We have to beat them, and beat them, and beat them, and beat them, and beat them, and beat them, and beat them, and beat them, and..."
Ik moest echt spontaan denken aan de thuismatch tegen rupel-boom...
Alleszins veel succes Racing (y)

29 Mei 2013, 23:28
Nationale Ploeg

Die bal op de paal van Depoitre ga ik nooit meer vergeten.

30 Mei 2013, 7:08
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
De Jean schreef:

Inderdaad, had die bal erin gegaan, het Pierre Cornelisstadion had de volgende 85 minuten nog meer gedaverd!

01 Jun 2013, 22:33
Nationale Ploeg

Leeftijd: 33
gweninho schreef:
De Jean schreef:

Inderdaad, had die bal erin gegaan, het Pierre Cornelisstadion had de volgende 85 minuten nog meer gedaverd!

Zou de tribune dan nog rechtgestaan hebben ;o ? Ik herinner het mij ook nog zo goed... Als die bal er in ging was die ontlading zelden gezien!

01 Jun 2013, 22:46
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
Ik had toen sv.. Maar ik stond wel buiten te volgen, met die bal op de paal hoorde je de ooooh tot aant denderhof! 2e helft heb ik nog kunne zien van op de zittribune :p

02 Jun 2013, 13:47
Ancien

Leeftijd: 65
blijkbaar (weer) beetej te veel ambiance op de Racing? (volgens wat ik de radio hoor)
In elk geval: Geel naar tweede en niet Racing, al zag ik het liever omgekeerd...

02 Jun 2013, 18:10
forumlegende

Ik ben net terug van Racing - Geel. Racing kon nooit aanspraak maken op promotie vandaag, na een half uur 0-1 en de boeken toe. Twaalf minuten voor het einde vonden een aantal Racingers het welletje en wandelden het veld op.
Geel zal toch iets beter moeten zijn volgend seizoen.

02 Jun 2013, 19:03
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 34
Inderdaad, ik vond Racing de eerste helft veel te nerveus spelen, maar ik zag ze nog stunten. Dan komt het doelpunt van Geel.. Als er iemand van Mechelen aan de 2de paal stond zat die er niet in, maar die speler had gewoon vrij spel. Verder vond ik het gewoon een flauwe match de eerste helft. Ik vond ook dat de ref zeer mild geweest is met gele kaarten, hij had er meer kunnen geven.. Sjans dat Nzolo ni was. :D

De 2de helft was veel potiger en Racing speelde beter, maar maakte hun kansen niet af. Dan missen ze daar een kans die je onmogelijk kunt missen, en dan is't kot te klein natuurlijk. In de eerste helft misten ze ook een kans die altijd moest zitten..

Dan springt er daar een Racing-supporter over de omheining met een vlag en plant die voor het bezoekersvak, waarna er een 20-tal agenten het veld oplopen, en er nog enkele (5 ?) Racing-supporters het veld kwamen opwandelen, 2 rookbommetjes en wat andere bommetjes, maar echt veel opschudding vond ik het niet. De match werd een 10-tal minuten stilgelegd.

Ik vond het wat vergelijkbaar met onze briké-historie met El Araichi van Boussu Dour; het werd veel te veel opgeblazen voor wat er eigenlijk gebeurd was.

In ieder geval, Geel-Meerhout is de terechte winnaar, al had ik ook liever Racing zien promoveren.

02 Jun 2013, 20:05
Nationale Ploeg

Jean schreef:
Ik ben net terug van Racing - Geel. Racing kon nooit aanspraak maken op promotie vandaag, na een half uur 0-1 en de boeken toe. Twaalf minuten voor het einde vonden een aantal Racingers het welletje en wandelden het veld op.
Geel zal toch iets beter moeten zijn volgend seizoen.

Heel correcte analyse, de eerste helft waren er amper kansen, maar Geel-Meerhout scoorde wel na een half uur na een hoekschop, die doorgekopt werd aan de eerste paal en aan de 2de paal binnengelopen.
Dan weet je natuurlijk dat het over is. Racing stelde me vandaag ook teleur, ik vind de tactiek die wij vandaag hanteren niet in 3de klasse past. Voetballend van in eigen backlijn een aanval proberen op te zetten. Dan hebben we al 10 passen gegeven en dan zijn we net de middellijn over en dan moet je nog gaan beginnen met een aanval op te zetten. Geel-Meerhout speelt zeker geen beter voetbal dan ons, maar hebben wel meer diepgang in hun spel. Hanteren meer de lange bal, maar als er dan eens goed valt, ben je wel meteen gevaarlijk.
Dat er supporters op het veld gingen lopen, dat was eigenlijk makkelijk te voorspellen. De frustraties van vorige week, die er nog uitmoesten.
Een uur na de wedstrijd waren er zelfs nog schermutselingen tussen een Racing-speler en eigen supporters. Dat vond ik eigenlijk veel erger. De aanleiding ervan weet ik wel niet.
Nadien ben ik naar huis gegaan.
Ik moet zeggen dat de Racing-supporters vandaag eigenlijk niet echt ontgoocheld waren, de meesten beseften wel dat het sinds vorige zondag al over was.

02 Jun 2013, 20:08
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 410 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 28