|
|
| Pagina 82 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 80 81 82 83 84 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Stadion
Romario schreef: Het kan zijn dat ik mis ben, maar Aalst is voor stedebouw een "ontvoogde" gemeente dus die kunnen zichzelf deze sloopvergunning toekennen. Aalst kan inderdaad zelf vergunningen uitreiken voor dossiers van BURGERS, maar NIET voor zijn eigen dossiers hé. Het zou nogal proper zijn als ze voor stadsdossiers én betrokken partij én rechter zouden zijn ![]() _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 29 Mei 2013, 14:04 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39 Berichten: 1351 Leeftijd: 36 Locatie: 9450 |
Ann Van den Steen op FB: Tribune Eendracht Aalst : Omwille van veiligheidsredenen is het nodig om over te gaan tot sloping van de huidige staantribune. De Gemeenteraad nam hiertoe gisteren de beslissing, teneinde de procedure te kunnen opstarten. Onze diensten lanceren tegelijkertijd een bestek voor de huur van tijdelijke tribunes. Er worden 2 tribunes voorzien (thuis en bezoekers) met de noodzakelijke buffer. De tribunes moeten voldoen aan de bepalingen van de het recentste KB en hierdoor voldoet Eendracht Aalst aan de huidige en toekomstige licentievoorwaarden van 2de klasse. Iendracht veroit !!
_________________ OB17 |
| 29 Mei 2013, 14:12 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
waarover maakt men zich hier druk ? Koop een abbo in de nieuwe K en kijk ettelijke maanden vanop de zittribune, weliswaar in de regen, maar dan koop je maar een Zuid-Wester hé
![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 29 Mei 2013, 15:29 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 18 Sep 2011, 16:37 Berichten: 279 Leeftijd: 54 Locatie: Aalst |
Eigenlijk is dat wel tof he supporter zijn van Aalst. Ergens anders beginnen ze met afbreken op het einde van het seizoen, hier doen ze dat als het seizoen gaat beginnen, kwestie van toch wat spektakel te zien tijdens de thuismatchen indien het op het veld niet lukt.
Iedereen dus een abonnement kopen want voor de prijs van de K krijg je een half seizoen zitplaats en ik krijg mijn 15 euro drankbonnetjes als we er 1000 halen |
| 29 Mei 2013, 18:09 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Hoezekouter zal ook moeilijk worden denk ik, stond vandaag in krant dat daar nog volkstuintjes gaan bijkomen, bij degene die er nu al zijn. Ik heb nu al zo'n vermoeden dat er van die kant uit veel tegenwind zal zijn.
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 29 Mei 2013, 18:21 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Tzal volgens mij of colruyt worden ofwel renovatie van het huidige... (louter persoonlijk gedacht he, ik weet niets meer dan jullie!)
_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 29 Mei 2013, 19:41 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
DavidSeal schreef: Hoezekouter zal ook moeilijk worden denk ik, stond vandaag in krant dat daar nog volkstuintjes gaan bijkomen, bij degene die er nu al zijn. Ik heb nu al zo'n vermoeden dat er van die kant uit veel tegenwind zal zijn. Volkstuintjes nemen slechts één hectare in. Als er nog bijkomen misschien nog een hectare. Heb je op Google Maps al eens gezien hoe groot dat gebied is? Is het ganse groene gebied tussen Siesegemlaan, Kwalestraat, kerkhof en Hoezekouterdreef. Ik vermoed dat die volkstuintjes zullen aansluiten bij stad/kerkhof. Nog voldoende plaats voor een stadion, me dunkt. Maar of het daar gaat komen, dat weet iik ook niet, natuurlijk ![]() _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 29 Mei 2013, 20:10 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Ik spreek niet over de ruimte dat dat stadion zal innemen, ik weet ook wel dat er genoeg ruimte over is. Ik spreek over het feit dat er wel tegenkanting zal komen uit die hoek. GROEN! zal wel mee op de kar springen voor die volkstuintjes.
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 29 Mei 2013, 20:50 |
|
|
DavidSeal schreef: Ik spreek niet over de ruimte dat dat stadion zal innemen, ik weet ook wel dat er genoeg ruimte over is. Ik spreek over het feit dat er wel tegenkanting zal komen uit die hoek. GROEN! zal wel mee op de kar springen voor die volkstuintjes. Dat is goed mogelijk. Groen is tegen alles. _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 30 Mei 2013, 8:44 |
|
|
Nationale Ploeg
anathema76 schreef: DavidSeal schreef: Ik spreek niet over de ruimte dat dat stadion zal innemen, ik weet ook wel dat er genoeg ruimte over is. Ik spreek over het feit dat er wel tegenkanting zal komen uit die hoek. GROEN! zal wel mee op de kar springen voor die volkstuintjes. Dat is goed mogelijk. Groen is tegen alles. Groen! blijft een beetje uit de schijnwerpers. Voor zo'n dingen schakelen ze hun vehikel "Raldes" in. |
| 30 Mei 2013, 10:06 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23 Berichten: 1031 Locatie: Oilsjt |
Fillou schreef: anathema76 schreef: DavidSeal schreef: Ik spreek niet over de ruimte dat dat stadion zal innemen, ik weet ook wel dat er genoeg ruimte over is. Ik spreek over het feit dat er wel tegenkanting zal komen uit die hoek. GROEN! zal wel mee op de kar springen voor die volkstuintjes. Dat is goed mogelijk. Groen is tegen alles. Groen! blijft een beetje uit de schijnwerpers. Voor zo'n dingen schakelen ze hun vehikel "Raldes" in. En hoofddwarsligger Jan Demey zijn partij, de CD&V |
| 30 Mei 2013, 10:30 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Fillou schreef: anathema76 schreef: DavidSeal schreef: Ik spreek niet over de ruimte dat dat stadion zal innemen, ik weet ook wel dat er genoeg ruimte over is. Ik spreek over het feit dat er wel tegenkanting zal komen uit die hoek. GROEN! zal wel mee op de kar springen voor die volkstuintjes. Dat is goed mogelijk. Groen is tegen alles. Groen! blijft een beetje uit de schijnwerpers. Voor zo'n dingen schakelen ze hun vehikel "Raldes" in. Groen es zelfs tegen voorstellen die ze zelf doen ! ejje da na al geweten ! ![]() _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 30 Mei 2013, 10:56 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Ondertussen zijn ze wel in gang geschoten aan de K... Ze zijn de eerste lichtmast aant strippen.. eerst de kabels nadien de lichten veronderstel ik
![]() Volgens mij zijn we vanaf volgend jaar ook te volgen op eurosport en al-jazeerah, ze hebbe op da opbergkot een blaft van ne schotelantenne geplaatst ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 30 Mei 2013, 14:40 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst |
hansken schreef: Volgens mij zijn we vanaf volgend jaar ook te volgen op eurosport en al-jazeerah, ze hebbe op da opbergkot een blaft van ne schotelantenne geplaatst ![]() Eurosport zou kunnen é |
| 30 Mei 2013, 14:46 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Misschien is het hier al gezegd maar worden enkel de lichten vervangen of komt er een volledige nieuwe mast?
_________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 30 Mei 2013, 15:48 |
|
| Pagina 82 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 80 81 82 83 84 … 462 Volgende |