Derde Klasse A - Pagina 14 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 410 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16 28
 Derde Klasse A 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 48
Bericht Re: Derde Klasse A
Alvast één tegenstander volgend seizoen waar we den arbiter mee hebben ;)

02 Jun 2013, 21:33
Nationale Ploeg

Elektronized schreef:
Dan springt er daar een Racing-supporter over de omheining met een vlag en plant die voor het bezoekersvak, waarna er een 20-tal agenten het veld oplopen, en er nog enkele (5 ?) Racing-supporters het veld kwamen opwandelen, 2 rookbommetjes en wat andere bommetjes, maar echt veel opschudding vond ik het niet. De match werd een 10-tal minuten stilgelegd.

Ik vond het wat vergelijkbaar met onze briké-historie met El Araichi van Boussu Dour; het werd veel te veel opgeblazen voor wat er eigenlijk gebeurd was.

Het stelde inderdaad niet echt veel voor, maar een sv of 15 zullen ze vandaag zeker wel voorbereiden.
Maar dat vuurwerk bij aanvang van de wedstrijd in het bezoekende vak, dat zullen ze wel net niet gezien hebben.

02 Jun 2013, 23:04
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Gruunwit schreef:
Elektronized schreef:
Dan springt er daar een Racing-supporter over de omheining met een vlag en plant die voor het bezoekersvak, waarna er een 20-tal agenten het veld oplopen, en er nog enkele (5 ?) Racing-supporters het veld kwamen opwandelen, 2 rookbommetjes en wat andere bommetjes, maar echt veel opschudding vond ik het niet. De match werd een 10-tal minuten stilgelegd.

Ik vond het wat vergelijkbaar met onze briké-historie met El Araichi van Boussu Dour; het werd veel te veel opgeblazen voor wat er eigenlijk gebeurd was.

Het stelde inderdaad niet echt veel voor, maar een sv of 15 zullen ze vandaag zeker wel voorbereiden.
Maar dat vuurwerk bij aanvang van de wedstrijd in het bezoekende vak, dat zullen ze wel net niet gezien hebben.

Jawel er stonden camera's enkel om de geel supporters te filmen in het vak K ;)

03 Jun 2013, 7:49
forumlegende

Komaan eh Gruunwit, als iedereen gewoon achter de omheining blijft is er voor niemand miserie.
Het zijn net die uitwassen die ploegen een slechte naam bezorgen en die niet hard genoeg bestraft kunnen worden.

03 Jun 2013, 11:14
Nationale Ploeg

Leeftijd: 33
De stadionomroeper had het ook direct door: "dit kost ons enkel geld!"

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=WLNffADEDy4

03 Jun 2013, 11:21

Leeftijd: 11
hansken schreef:
Ik had toen sv.. Maar ik stond wel buiten te volgen, met die bal op de paal hoorde je de ooooh tot aant denderhof! 2e helft heb ik nog kunne zien van op de zittribune :p

Indien dienen bal binnen was, dan kon alles nog, zeker weten. Stadion was al een hel, ze zou toen gloeiend heet gebrand hebben. Zelden geweten dat iedereen zooo scherp stond, was op zich al fantastisch om zien dat iedereen rotsvast in het mirakel wou geloven.

03 Jun 2013, 11:37

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
't zal wel, was ook redelijk warm die dag denk ik, iedereen dus sowieso al wat meer "vocht" binnen als normaal en wat opgefokter dan anders.

Had die bal binnen gegaan dan was de ontlading op dat moment al gigantisch geweest en had ik eigenlijk wel eens willen weten wat de sfeer zou geweest zijn in de minuten die zouden gevolgd hebben op die goal.

Maarja, net iets te veel "zouden" en "als" in voorgaande tekst :(

03 Jun 2013, 11:49
Ancien

Ik had ook liever Racing zien stijgen i.p.v. United Allemaal Samen Verbroedering Vrolijke Vrienden Geel.
Volgend seizoen zal er bij de onderlinge confrontaties weer ettelijke pagina's volgeklad worden over scheidsrechterlijke beslissingen.

03 Jun 2013, 12:37
Nationale Ploeg

tympanum2 schreef:
Komaan eh Gruunwit, als iedereen gewoon achter de omheining blijft is er voor niemand miserie.
Het zijn net die uitwassen die ploegen een slechte naam bezorgen en die niet hard genoeg bestraft kunnen worden.

Daar heb je gelijk in, maar ik vind dat men altijd beide clubs gelijk moeten behandelen. Vorige week in Geel ook nog gezien, toen een groep supporters van Verbroedering een uur voor de wedstrijd al rotjes gooiend naar de ingang van hun stadion trokken. Denk je dat toen de stewards veel actie ondernamen, toen die binnenkwamen? Aan de Racing-ingang in Geel heb ik veel vrouwen hun handtassen zien controleren door stewards. Daar kan ik niet tegen, met 2 maten en 2 gewichten!
Gisteren werd in het bezoekersvak ook als eerste vuurwerk afgestoken, maar wij hebben inderdaad weer de slechte naam door een actie van enkelingen.

03 Jun 2013, 19:43
Junior

Reeksindeling is bekend

Aat
Boom
Bornem
Brakel
Deinze
Dender
Doornik
Gent-Zeehaven
Hamme
Izegem
Koksijde
Londerzeel
Mechelen (RC)
Oudenaarde
Sint-Niklaas
Temse
Torhout
Wetteren

04 Jun 2013, 2:22
nieuw in de eerste ploeg

Klodde schreef:
Reeksindeling is bekend

Aat
Boom
Bornem
Brakel
Deinze
Dender
Doornik
Gent-Zeehaven
Hamme
Izegem
Koksijde
Londerzeel
Mechelen (RC)
Oudenaarde
Sint-Niklaas
Temse
Torhout
Wetteren

Wat een belachelijke indeling.

04 Jun 2013, 10:32
Ancien

Kielse Rat schreef:
Klodde schreef:
Reeksindeling is bekend

Aat
Boom
Bornem
Brakel
Deinze
Dender
Doornik
Gent-Zeehaven
Hamme
Izegem
Koksijde
Londerzeel
Mechelen (RC)
Oudenaarde
Sint-Niklaas
Temse
Torhout
Wetteren

Wat een belachelijke indeling.

Akkoord met wat Dender betreft. ;)

04 Jun 2013, 12:01
Nationale Ploeg

Klodde schreef:
Reeksindeling is bekend

Aat
Boom
Bornem
Brakel
Deinze
Dender
Doornik
Gent-Zeehaven
Hamme
Izegem
Koksijde
Londerzeel
Mechelen (RC)
Oudenaarde
Sint-Niklaas
Temse
Torhout
Wetteren

Het eerste wat in mij opkwam nadat we de promotie mislopen hadden, was dat ik komende seizoen op het moment dat er Cappellen - RC Mechelen op het programma zou staan, ik zeker een wedstrijd in 2de klasse zou meepikken. Hebben ze Cappellen toch niet in de andere reeks gezet zeker. :plat: Dat verzacht de pil van nog een seizoen in 3de al een klein beetje.

05 Jun 2013, 22:38
forumlegende

Leeftijd: 35
WLM: [email protected]
Gruunwit schreef:
Klodde schreef:
Reeksindeling is bekend

Aat
Boom
Bornem
Brakel
Deinze
Dender
Doornik
Gent-Zeehaven
Hamme
Izegem
Koksijde
Londerzeel
Mechelen (RC)
Oudenaarde
Sint-Niklaas
Temse
Torhout
Wetteren

Het eerste wat in mij opkwam nadat we de promotie mislopen hadden, was dat ik komende seizoen op het moment dat er Cappellen - RC Mechelen op het programma zou staan, ik zeker een wedstrijd in 2de klasse zou meepikken. Hebben ze Cappellen toch niet in de andere reeks gezet zeker. :plat: Dat verzacht de pil van nog een seizoen in 3de al een klein beetje.

Zolang jullie volgend jaar Dender inblikken met een keer 5-0 en een keer 0-5 is het voor ons allemaal gelijk eerlijk gezegd :D

05 Jun 2013, 22:46
Nationale Ploeg

Een gemiste start!

RC Mechelen - FC Doornik 1-1

Het was gewoon niet goed genoeg. Ik twijfel eigenlijk nu al aan de kwaliteit van dit Racing.
Goede wil was er genoeg, maar we creëren zo weinig doelgevaar dat ik er echt al mijn bedenkingen bij heb. Nu staan we nog compleet, wat moet het zijn als de gebruikelijke blessures en schorsingen nog gaan volgen. Mijn eerste indruk is dat ze sterk zullen moeten presteren om de linker kolom te bereiken.

16 Aug 2013, 0:09
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 410 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16 28