|
|
| Pagina 7 van 76 |
[ 1138 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 76 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bericht Re: Tweede klasse '13-'14
Bakkie schreef: - Kevin Roelandts (KSK Maldegem) Eerste provinciale. ![]() Daar moet veel geld zitten. Spelen/speelden ook wat ex-spelers van ons. |
| 06 Jun 2013, 15:11 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
Smetje schreef: Bakkie schreef: - Kevin Roelandts (KSK Maldegem) Eerste provinciale. ![]() Daar moet veel geld zitten. Spelen/speelden ook wat ex-spelers van ons. Daar zitten alleszinds een pak meer rijke stinkers dan bij ons ze.... Ze hebben daar bovendien nog een paar gasten die ferm veel onder tafel dokken. _________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 06 Jun 2013, 17:46 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Troch is daar toch ook opgestapt,na het niet betalen van zijn loon.
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 06 Jun 2013, 19:40 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bakkie schreef: Troch is daar toch ook opgestapt,na het niet betalen van zijn loon. Maldegem was bijna failliet vorig seizoen en hebben toen ook nieuwe investeerders gekregen. Op het einde van dit seizoen hebben ze met een halve beloftenploeg gespeeld en zijn dan ook gezakt van vierde klasse naar eerste provinciale. Ik denk dus niet dat er daar veel geld zit. Troch en Crispijn zijn dan ook vertrokken. |
| 06 Jun 2013, 20:32 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
janos schreef: Bakkie schreef: Troch is daar toch ook opgestapt,na het niet betalen van zijn loon. Maldegem was bijna failliet vorig seizoen en hebben toen ook nieuwe investeerders gekregen. Op het einde van dit seizoen hebben ze met een halve beloftenploeg gespeeld en zijn dan ook gezakt van vierde klasse naar eerste provinciale. Ik denk dus niet dat er daar veel geld zit. Troch en Crispijn zijn dan ook vertrokken. Ik hoor van de mensen die ik daar ken nochtans " heel straffe verhalen hoor ![]() _________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 06 Jun 2013, 21:23 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
janos schreef: Bakkie schreef: Troch is daar toch ook opgestapt,na het niet betalen van zijn loon. Maldegem was bijna failliet vorig seizoen en hebben toen ook nieuwe investeerders gekregen. Op het einde van dit seizoen hebben ze met een halve beloftenploeg gespeeld en zijn dan ook gezakt van vierde klasse naar eerste provinciale. Ik denk dus niet dat er daar veel geld zit. Troch en Crispijn zijn dan ook vertrokken. Tsja, de nieuwe veel beloven, en uw oude waar ge vanaf wilt een paar weken/maanden voor het eind vh seizoen hun zwart niet meer uitbetalen... 't is nu niet dat het enkel bij Maldegem zal voorvallen _________________ If you never try, you'll never know |
| 06 Jun 2013, 21:34 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
borre31 schreef: janos schreef: Bakkie schreef: Troch is daar toch ook opgestapt,na het niet betalen van zijn loon. Maldegem was bijna failliet vorig seizoen en hebben toen ook nieuwe investeerders gekregen. Op het einde van dit seizoen hebben ze met een halve beloftenploeg gespeeld en zijn dan ook gezakt van vierde klasse naar eerste provinciale. Ik denk dus niet dat er daar veel geld zit. Troch en Crispijn zijn dan ook vertrokken. Ik hoor van de mensen die ik daar ken nochtans " heel straffe verhalen hoor ![]() Het kan nu beter gaan met de nieuwe investeerders,maar wat ik hoorde van een speler,die nu ook opgestapt is nog straffere verhalen ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 06 Jun 2013, 21:37 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Bakkie schreef: borre31 schreef: janos schreef: Maldegem was bijna failliet vorig seizoen en hebben toen ook nieuwe investeerders gekregen. Op het einde van dit seizoen hebben ze met een halve beloftenploeg gespeeld en zijn dan ook gezakt van vierde klasse naar eerste provinciale. Ik denk dus niet dat er daar veel geld zit. Troch en Crispijn zijn dan ook vertrokken. Ik hoor van de mensen die ik daar ken nochtans " heel straffe verhalen hoor ![]() Het kan nu beter gaan met de nieuwe investeerders,maar wat ik hoorde van een speler,die nu ook opgestapt is nog straffere verhalen ![]() Daar krijg ik het nu van, hé, ofwel zeg je wat je hoort ofwel zwijg je gewoon... |
| 07 Jun 2013, 19:28 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Bakkie schreef: borre31 schreef: janos schreef: Maldegem was bijna failliet vorig seizoen en hebben toen ook nieuwe investeerders gekregen. Op het einde van dit seizoen hebben ze met een halve beloftenploeg gespeeld en zijn dan ook gezakt van vierde klasse naar eerste provinciale. Ik denk dus niet dat er daar veel geld zit. Troch en Crispijn zijn dan ook vertrokken. Ik hoor van de mensen die ik daar ken nochtans " heel straffe verhalen hoor ![]() Het kan nu beter gaan met de nieuwe investeerders,maar wat ik hoorde van een speler,die nu ook opgestapt is nog straffere verhalen ![]() nieuwe rubriek maken: "Effe interessant komen doen" ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 07 Jun 2013, 23:39 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
_________________ Century game 22 juni 2019 |
| 07 Jun 2013, 23:51 |
|
|
salvador schreef: Bakkie schreef: borre31 schreef: Ik hoor van de mensen die ik daar ken nochtans " heel straffe verhalen hoor ![]() Het kan nu beter gaan met de nieuwe investeerders,maar wat ik hoorde van een speler,die nu ook opgestapt is nog straffere verhalen ![]() Daar krijg ik het nu van, hé, ofwel zeg je wat je hoort ofwel zwijg je gewoon... Ja,we gaan dat hier eens efkes uit doeken moeten doen precies. Awel onzen Achmed zijn kozijn Mohamed,was indertijd getrouwd,met onze pa zijn nicht,ons Pola en die haar schoonzus Marie van den beenhouwer,die een relatie had met den bakker zijne zoon van den Heirweg in Kaprijke,die haar zus haar vriendin had een relatie met de Fons,diene zijn schoonbroer de Jef zijn broer,leerde een meisje kennen uit Sint Laureins,Awel haar broer speelde in Maldegem,en diene jongen geraakte niet aan zijn centjes en is daarom opgestapt. Ik hoop dat je het begrijpt ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 08 Jun 2013, 0:21 |
|
|
Edit
![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 08 Jun 2013, 0:21 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Bakkie schreef: salvador schreef: Bakkie schreef: Het kan nu beter gaan met de nieuwe investeerders,maar wat ik hoorde van een speler,die nu ook opgestapt is nog straffere verhalen ![]() Daar krijg ik het nu van, hé, ofwel zeg je wat je hoort ofwel zwijg je gewoon... Ja,we gaan dat hier eens efkes uit doeken moeten doen precies. Awel onzen Achmed zijn kozijn Mohamed,was indertijd getrouwd,met onze pa zijn nicht,ons Pola en die haar schoonzus Marie van den beenhouwer,die een relatie had met den bakker zijne zoon van den Heirweg in Kaprijke,die haar zus haar vriendin had een relatie met de Fons,diene zijn schoonbroer de Jef zijn broer,leerde een meisje kennen uit Sint Laureins,Awel haar broer speelde in Maldegem,en diene jongen geraakte niet aan zijn centjes en is daarom opgestapt. Ik hoop dat je het begrijpt ![]() Uw verhaal klopt voor 99% behalve 1 klein detail: 't was ni de Fons in dit verhaal maar de Francois, ook wel genoemd vettigen Sois, of den Sussen voor de goei vrienden ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 08 Jun 2013, 8:29 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Bakkie schreef: salvador schreef: Bakkie schreef: Het kan nu beter gaan met de nieuwe investeerders,maar wat ik hoorde van een speler,die nu ook opgestapt is nog straffere verhalen ![]() Daar krijg ik het nu van, hé, ofwel zeg je wat je hoort ofwel zwijg je gewoon... Ja,we gaan dat hier eens efkes uit doeken moeten doen precies. Awel onzen Achmed zijn kozijn Mohamed,was indertijd getrouwd,met onze pa zijn nicht,ons Pola en die haar schoonzus Marie van den beenhouwer,die een relatie had met den bakker zijne zoon van den Heirweg in Kaprijke,die haar zus haar vriendin had een relatie met de Fons,diene zijn schoonbroer de Jef zijn broer,leerde een meisje kennen uit Sint Laureins,Awel haar broer speelde in Maldegem,en diene jongen geraakte niet aan zijn centjes en is daarom opgestapt. Ik hoop dat je het begrijpt ![]() Ik wist ni dat Jef een broer had? ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 08 Jun 2013, 8:30 |
|
|
Reserve
Lanfia Camara naar Brussels ,was in beeld bij ons maar was te duur
|
| 12 Jun 2013, 11:02 |
|
| Pagina 7 van 76 |
[ 1138 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 76 Volgende |