|
|
| Pagina 11 van 39 |
[ 577 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 39 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Bericht Re: Voorbereiding seizoen 13-14
witzwet schreef: jammen schreef: Allé, 't ziet er weer tof uit voor de fandag. Hoe kun je nu veel volk verwachten als je niet eens een vaste datum kunt vastleggen. Ik denk dat er vooral op politioneel vlak problemen zijn en niet zozeer het 'niet eens kunnen vastleggen'. Was er dan geen akkoord tussen beide partijen (club en politie) over die datum? Of heeft de club zomaar 6 juli naar voor geschoven en gehoopt dat alles wel in orde zou komen qua organisatie. Na de toch wel serieuze flop van verleden jaar zouden ze hieruit hun lessen moeten getrokken hebben. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 07 Jun 2013, 9:32 |
|
|
forumlegende
Is dat allemaal wel nodig, zo een fandag?
|
| 07 Jun 2013, 10:30 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
tympanum2 schreef: Is dat allemaal wel nodig, zo een fandag? om eerlijk te zijn zie ik die "fandag" ook terug erg somber in, zoals elk jaar trouwens... een fandag is volgens mij enkel maar de moeite als er wat randanimatie is ( zoals de sergio enkele jaren geleden ) gevolgd door een galamatch tegen een eersteklasser dat wat de moeite is...... als je nu nog niet weet wanneer er een fandag zal zijn volgende maand vrees ik dat er terug niet veel meer dan een 500 man zal aanwezig zijn dan! |
| 07 Jun 2013, 10:55 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Urzua schreef: Elektronized schreef: En hier de volledige (voorlopige) lijst van de oefenmatchen, trainingdata en dergelijke heb ik eruit gelaten, maar kan je bekijken op de officiële site 24/06/2013 - 19:00 - Eendracht Aalst - FC Eindhoven (Pierre Cornelisstadion, Aalst) / ONDER VOORBEHOUD 26/06/2013 - 19:00 - Eendracht Aalst - RAEC Mons (Pierre Cornelisstadion, Aalst) 02/07/2013 - 19:30 - Zulte-Waregem - Eendracht Aalst (Terrein Racing Waregem) / ONDER VOORBEHOUD 05/07/2013 - 19:30 - Willem II - Eendracht Aalst (Terrein TSV Longa, Tilburg) 06/07/2013 - xx:xx - AA Gent - Eendracht Aalst (Oefenterrein AA Gent) / ONDER VOORBEHOUD 10/07/2013 - 19:30 - FCV Dender EH - Eendracht Aalst (Van Roystadion, Denderleeuw) / ONDER VOORBEHOUD 21/07/2013 - 19:00 - VW Hamme - Eendracht Aalst (Gemeentelijk stadion, Hamme) 22/07/2013 - 19:00 - Eendracht Aalst - KFC Izegem (Pierre Cornelisstadion, Aalst) 24/07/2013 - 19:30 - SK Terjoden-Welle - Eendracht Aalst (Van Roystadion, Denderleeuw) 26/07/2013 - 19:00 - Sassport Boezinge - Eendracht Aalst (Terrein Sassport Boezinge, Boezinge) 27/07/2013 - 19:30 - Eendracht Aalst - NAC Breda (Pierre Cornelisstadion, Aalst) / ONDER VOORBEHOUD 29/07/2013 - 19:30 - KSV Temse - Eendracht Aalst (Fernand Schuermanstadion, Temse) 30/07/2013 - 19:30 - VC Leeuwkens Teralfene - Eendracht Aalst (Terrein Denderweg, Teralfene) 07/08/2013 - xx:xx - Ardenne - Eendracht Aalst (Ardenne) 14/08/2013 - xx:xx - KFC Vilvoorde - Eendracht Aalst (Drie Fonteinen, Vilvoorde) 21/08/2013 - xx:xx - Eendracht Hekelgem - Eendracht Aalst (Hekelgem) Ik heb horen waaien dat deze wedstrijd zou doorgaan in het nieuwe stadion als test voor de openingswedstrijd die een paar dagen later gepland staat. Iemand meer daarover? Het zou inderdaad om een "testmatch" gaan. De ouders van de jeugdspelers zouden ieder 10 (gratis) kaarten krijgen. De match zou voor maximimum 1200 toeschouwers mogen gespeeld worden. Of er ook tickets in omloop gebracht worden voor 'n Iendracht weet ik niet. _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 07 Jun 2013, 11:27 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
tsjoep schreef: tympanum2 schreef: Is dat allemaal wel nodig, zo een fandag? om eerlijk te zijn zie ik die "fandag" ook terug erg somber in, zoals elk jaar trouwens... een fandag is volgens mij enkel maar de moeite als er wat randanimatie is ( zoals de sergio enkele jaren geleden ) gevolgd door een galamatch tegen een eersteklasser dat wat de moeite is...... als je nu nog niet weet wanneer er een fandag zal zijn volgende maand vrees ik dat er terug niet veel meer dan een 500 man zal aanwezig zijn dan! Na de fandag van vorig jaar hadden we 2 opmerkingen gemaakt tegenover het bestuur: - graag ons op de hoogte stellen, zodat we eventueel iets mee zouden kunne organiseren - graag samen met een interessante oefenmatch zodat er tenminste volk op af komt Kunnen alleen maar vaststellen dat er geen rekening mee gehouden is, ik vrees dan ook dat het nog meer dan vorig jaar een flop zal worden. Jammer want van zo een fandag kan je echt wel iets maken. Nu is het precies een evenement van de checklist die kan worden geschrapt, een verplicht nummer waarvan ik mij dus afvraag of iemand er iets aan heeft ? _________________ If you never try, you'll never know |
| 07 Jun 2013, 11:32 |
|
|
Bomber schreef: Ik weet niet meer of het vorig jaar was of het jaar daarvoor, maar toen moesten we naar die vergadering op de zandberg om de fandag mee ineen te helpen steken. Alles was dan al geregeld en we konden juist gaan aanhoren hoe het ineen ging zitten. Onze "goede ideeën en voorstellen gingen ze meenemen naar volgend jaar..." Kdenk dat Kevin trouwens toen nog dat kickerspel geregeld heeft zodat de supporters ook iets te doen hadden... Jaar daarvoor, was inderdaad juist door Kevin da wij als supportersclubs iets leuk om handen hadden! _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 07 Jun 2013, 20:21 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Volgens website Willem II wordt hier gespeeld
Vrijdag 5 juli, 19.00u: Willem II – Eendracht Aalst (terrein Jong Brabant, Berkel-Enschot) _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 08 Jun 2013, 0:45 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
hansken schreef: Bomber schreef: Ik weet niet meer of het vorig jaar was of het jaar daarvoor, maar toen moesten we naar die vergadering op de zandberg om de fandag mee ineen te helpen steken. Alles was dan al geregeld en we konden juist gaan aanhoren hoe het ineen ging zitten. Onze "goede ideeën en voorstellen gingen ze meenemen naar volgend jaar..." Kdenk dat Kevin trouwens toen nog dat kickerspel geregeld heeft zodat de supporters ook iets te doen hadden... Jaar daarvoor, was inderdaad juist door Kevin da wij als supportersclubs iets leuk om handen hadden! Dat levend kickerspel vanachter was op de eerste fandag 2 jaar geleden... vorig jaar was er vooral randanimatie voor de kleinsten met vanvoor zo'n opblaasbaar spellement daje moe lopen met ne rekker rond u... en vanachter zo'n opblaasbare goal waar kinderen konden naar sjotten voor ne Cola (ale of zoiets in diejen aard was het dacht ik) Hopelijk houden ze toch nog rekening met ons voor dus eventueel een (levendkickerspel)tornooike of toch iets aantrekkelijk... _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 08 Jun 2013, 9:36 |
|
|
Nationale Ploeg
Onderkroiper schreef: Volgens website Willem II wordt hier gespeeld Vrijdag 5 juli, 19.00u: Willem II – Eendracht Aalst (terrein Jong Brabant, Berkel-Enschot) Ik was eind maart nog in het stadion van TSV Longa Tilburg en daar zag ik deze wedstrijd toch niet zo snel doorgaan, want de parkeermogelijkheden zijn daar heel gering. De club waar jullie nu gaan spelen ken ik niet, maar mogelijk is het er wel moderner dan de Henk Pellikaantribune van Longa. => http://www.footballfans.eu/stadium/26249/LONGA-Complex# _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 08 Jun 2013, 12:00 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 29 Aug 2010, 16:14 Berichten: 592 |
De wedstrijd van 27 juli tegen NAC Breda mag blijkbaar ook geschrapt worden, want dan wordt er gespeeld tegen SK Berlare, aftrap 19.30.
bron: website SK Berlare |
| 09 Jun 2013, 13:19 |
|
|
Wat een triestige voorbereiding seg
![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 09 Jun 2013, 16:53 |
|
|
Nationale Ploeg
Onderkroiper schreef: Volgens website Willem II wordt hier gespeeld Vrijdag 5 juli, 19.00u: Willem II – Eendracht Aalst (terrein Jong Brabant, Berkel-Enschot) Ik moet mijn mening herzien, want ik ben vandaag even langs het terrein van Jong Brabant geweest. Ik dacht dat de locatie van Longa niet ideaal was, maar bij Jong Brabant, is de accomodatie niet echt beter. Geen overdekte plaatsen, geen zittribune, ... eigenlijk wel vreemd want in de Belgische provinciale reeksen wordt er meestal toch een kleine overdekte staantribune voorzien. Het voordeel is dan wel dat de inkom er slechts € 5,00 is voor jullie vriendschappelijke wedstrijd tegen Willem II. _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 09 Jun 2013, 19:18 |
|
|
Nationale Ploeg
Onderkroiper schreef: Volgens website Willem II wordt hier gespeeld Vrijdag 5 juli, 19.00u: Willem II – Eendracht Aalst (terrein Jong Brabant, Berkel-Enschot) En het locale drank- en drugbeleid al gelezen? Wat lectuur voor degenen die solidair willen zijn met hun studerende medemens. => http://www.jongbrabant.nl/page/informat ... ugsbeleid/ _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 09 Jun 2013, 20:03 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Jules Destrooper schreef: De wedstrijd van 27 juli tegen NAC Breda mag blijkbaar ook geschrapt worden, want dan wordt er gespeeld tegen SK Berlare, aftrap 19.30. bron: website SK Berlare Verdoeme! |
| 10 Jun 2013, 10:11 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
van een afgang gesproken
_________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 10 Jun 2013, 13:34 |
|
| Pagina 11 van 39 |
[ 577 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 39 Volgende |